شما هیچ مسئولیت ِ اخلاقی در قبال ماندن کنار افرادی که زندگیتان را بدتر میکنند ندارید !
یه تن ماهی خریدم ۳۰۰ تومن فک کنم توش پری دریایی باشه، منتظرم برم خونه درشو باز کنم 😋
انقدر پول زیاده نمیدونم تخم مرغ و نیمرو کنم یا خالی بخورم💸😏
ᕦ •ᴥ•°
#حقتاکیتاکجا و #ایستگاهلبخند
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
این چیه یاد گرفتید میگید آدم از هیچکس نباید انتظار داشته باشه؟ چرا نداشته باشم؟ اینطوری دیگه فرق تو با یه غریبه چیه برای من ؟
خب والا .
مشکلتون با عبدلآباد هم فقط به خاطر اسمشه، اگه عبدلسنتر بود قربون صدقهش میرفتید😒
بی پولی سیدام مثل زخم معده تو ماه رمضون میمونه ، تا نزدیک عید غدیر میشیم همشون بی پول میشن
چه وضعشه ؟😠