انقد خونه موندیم که اسم اتاق رو گذاشتیم خونه و اسم پذیرایی رو گذاشتیم بیرون :/
دلمون برا پخت و پزای آقای ذوالفقاری تنگ شده بودا😛
کجان ؟ پشت صحنه دارن گرم میکنن؟
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
به رسمِ قدیم: صبح شده خیر است 🌱 .
صبح یعنی پرواز
قد کشیدن در باد
چه کسی می گوید
پشت این ثانیه ها تاریک است؟
گام اگر برداریم
روشنی نزدیک است..
خونه اکثر ایرانیا 🤣🤝:
ᕦ •ᴥ•°
#حقتاکیتاکجا و #ایستگاهلبخند