آدم حسود بیشتر از خودت حواسش به زندگی توئه… تو هنوز نفهمیدی چی کار کردی، اون تحلیلش کرده، ناراحت هم شده✅
• بــاوان °🏴
-🤍
چایت را بنوش نگران فرداها نباش از گندمزار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها ( :
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
پخته نخواهی شد مگر بعد از آنکه احساسکردی سرشار از سخنی ولی لازمنمیدانی به کسی چیزی بگویی .
گرمی دستات
سرخی لپهات
تپش قلبت
نرمی صدات ؛همش مال فشار خون بالاست ادا در نیار .
اماناز فشارخون🙏🏼😔🤣