تو خوبباش،آنکسکه فهمید قدرمیداند
وآنکسکه نفهمید،روزیدلش برایتمامِخوبیهایَت تنگمیشود .
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میتونی بهش تکیه کنی:)
ᕦ •ᴥ•°
#بفرستبراش🫂 .
یادتونه یه زمانی باو مد بود؟ 🙁
چی میگی باو
خدافظ باو
برو باو
حرف نزن باو
خداروشکر گذشتیم .
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
شُمارو نمیدونم ولی اولین واکنش من بعد از ناراحتشدن از کسی، نگاه نکردن توی چشماشه .