یادتونه یه زمانی باو مد بود؟ 🙁
چی میگی باو
خدافظ باو
برو باو
حرف نزن باو
خداروشکر گذشتیم .
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
شُمارو نمیدونم ولی اولین واکنش من بعد از ناراحتشدن از کسی، نگاه نکردن توی چشماشه .
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مارا دلت نخواست ...
ᕦ •ᴥ•°
#بیابشینبراتشعربگم
https://eitaa.com/nashenasa_app/app?startapp=yVHEQ3bP8cpq2sSC&btn=پیام.ناشناس
آخرین باری که ناشناس گذاشتم و یادم نمیاد 😦
ممبرای جدید خوش اومدین💗