eitaa logo
• بــاوان °🏴
2.3هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
569 ویدیو
4 فایل
- اومدم آدمت کنم اما به سبک خودم ، پس تراپی نه ممنون و زهرمار ! بشین ببین چی میگم . ـ باوان از محتوای خاصی پیروی نمیکنه - - می‌دونم که می‌دونی نباید کپی کنی . تبلیغات: @Advertisingbawan110 خدمات: @mashesmayil . سخت نگیر بشین دوتا چایی بریزم ࣫͝
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم◜ °• برای ثبت نام " کپی مستر" 👩🏻‍💻@Asalipv قیمت : 280/000 بعد از واریزی اطلاعات زیر رو تکمیل کنید 👇🏻 - لینک چنلتون - سابقه کاری - نمونه بنر و کپشن °• ممنونم از اینکه صبورید❤️‍🩹
بسم الله الرحمن الرحیم◜ °• برای ثبت نام " ادمین یار " 👩🏻‍💻@Asalipv قیمت : 380/000 بعد از واریزی اطلاعات زیر رو تکمیل کنید 👇🏻 - لینک چنلتون - سابقه کاری - چندجا ادمین بودید °• ممنونم از اینکه صبورید ❤️‍🩹
ــــ
شاید خوشحالی همین باشد که احساس نکنی باید در مکانی دیگر، مشغول کاری دیگر و جای شخص دیگری باشی ( : - اریک وینر
این پیام رو برای یک دلقک فوروارد کنید .
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ، وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . . •اللهم عجل لولیک فرج•
دستتون بخیر شبتون درد نکنه .
‌ یکی زنگ زد گفت خانوم یه عرضی داشتم، ترسیدم گفتم بفرمایید گفت «راننده اسنپم، شما دو روز قبل سوار ماشین من شدید درسته؟» گفتم حتما عاشقم شده، گفتم بله امرتون؟ گفت «پنج ستاره دادید دیگه؟»🙁 ‌