شاید خوشحالی همین باشد که احساس نکنی باید در مکانی دیگر، مشغول کاری دیگر و جای شخص دیگری باشی ( :
- اریک وینر
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•
یکی زنگ زد گفت خانوم یه عرضی داشتم، ترسیدم گفتم بفرمایید گفت «راننده اسنپم، شما دو روز قبل سوار ماشین من شدید درسته؟» گفتم حتما عاشقم شده، گفتم بله امرتون؟ گفت «پنج ستاره دادید دیگه؟»🙁