1_5498709669.pdf
1.12M
#شخصیتهای_ادبی
#صائب_تبریزی
💠معرفی صائب تبریزی و خصوصیات شعر صائب تبریزی
سخنرانی در جلسه انجمن ادبی مطلع
۲۱ خرداد ۱۴۰۲
علی مقدم موسیآباد
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کتاب_باز
#صوتی
داستان زندگی سعدی
بازخوانی: بهروز رضوی
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
دستور_مفصل_امروز_دکتر_خسرو_فرشید_ورد.pdf
24.82M
#کتب_منبع
دستور مفصل
✍دکتر خسرو فرشیدورد
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
4_5945094538577053135.pptx
601.4K
#فنون_یازدهم
خلاصه درس اول
#تاریخ_ادبیات قرن های ۸،۷ و ۹
✍فریبا اصغری
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
11.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فن_بیان
#خوانش_خلاق
انواع لحن
تهیه وتنظیم:بانوطاهری
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
عرض سلام و احترام خدمت همکاران گرانقدر
تا قبل از دهم مهرماه، می توانید پیشنهادهای خود را جهت اصلاح کتاب فنون ۱،۲،۳ و نگارش ۱،۲،۳ ارسال بفرمایید تا برای دفتر تالیف فرستاده شود. نظرات ارزنده شما پس از بررسی برای چاپ ۱۴۰۴ اعمال خواهد شد
خواهشمند است نظرات و پیشنهادهای خود را در قالب فایل word ارسال بفرمایید.
با سپاس فراوان
دبیرخانه راهبری کشوری زبان و ادبیات فارســی مستقر در استان همدان
https://shad.ir/lit_gam2
#خبر
#پست_موقت
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
🌱🌱🌱🌱
هر کس که مایه دار بُود خود نمای نیست
هــــــــــــــــــرگز کسی گُلی به سرِ باغبان ندید.
#کلیم_کاشانی
#تک_بیت
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
Image to PDF ۲۰۲۴۰۹۲۷ ۱۵.۱۴.۳۳.pdf
258.4K
#نمونه_سوال
#آزمون_مستمر
#فارسی_دوازدهم
طراح: بانو ثریا جعفری سارویی
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
1_13871866358.pdf
3.9M
#درسنامه
#تاریخ_ادبیات
شاعران ایران و جهان
آشنایی با شاعران دروس فارسی متوسطه دوم
✍جناب عطاءاله فلکی
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛
#آموزش_املا
#متوسطه_اول
شیوههای آموزش املا برای دانشآموزان خاص و ضعیف:
اگر در کلاس املا با دانشآموزان بسیار ضعیف مواجه هستید بدانید که این یک اختلال روانی است که به دست روانشناسان زبده قابل حل است.
شما به عنوان یک معلم برای دانشآموز میتوانید کارهای زیر را انجام بدهید.
برای دانشآموزان ضعیف تکالیف ویژه طرح کنید.
مثلاً کلمات سخت درس را از هر کدام دو یا سه بار بنویسد. توجه داشته باشید تکلیف زیاد باعث خستگی میشود و اثر معکوس دارد.
2. کلمات سخت درس را در یک ورق بنویسید و بگویید حروف خاصی مثلا ( ظ. غ ) را رنگی کند.
۳. تکهای از روزنامه یا محله به شکلهای مختلف برش بزنید و بخواهید زیر حروف خاصی خط بکشد.
۴. همخانواده واژهای که در درس است چند مورد بنویسید و از دانشآموزان بخواهید همخانواده کلمات را از درس پیدا کنند.
۵. با اولیای این دانشآموزان در ارتباط باشید تا علاوه بر املای هفتگی شما در هفته سه املای کوتاه مثلا 5 خطی در خانه بنویسند.
6. املایی که گرفتید پاکنویس کند و کلماتی را که غلط نوشته به شکل درست با رنگ دیگری بنویسد.
به نظرم راههای دیگری که آموزش میدهند در کلاس یا حداقل کلاسهای ایران خیلی عملی نیست
اینکه مثلاً واژهها را با آب روی زمین بنویسد.
یا کلمه را شما بگویید و او روی هوا بنویسد.
یا کلمه را با انگشت روی پشت دانشآموز بنویسید و او روی تخته بنویسد.
چون برای معاون و مدیر مهمترین کار حفظ نظم کلاسی است و این کارها باعث به هم ریختگی کلاس میشود.
✍استاد تواناعلمی 1403/7/6
┏━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┓
https://eitaa.com/joinchat/2923234098C31fb7ba932
┗━━ 🌱🌸🌸🌱 ━━┛