eitaa logo
بسم الله القاصم الجبارین
3.2هزار دنبال‌کننده
136.4هزار عکس
166.3هزار ویدیو
237 فایل
﷽ ڪد خدا را بـرسانید زمـان مستِ علے اسٺ مالڪ افـتاد زمـین تیـغ ولـے دستِ علے اسٺ #انتقام_سخت ✌️🏻 #شهادتت_مبارک_سردار_دلها 💔
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاهش بہ توست.. مبادا غافل شوے و گناه ڪنے! مبادا ادعاے عاشقے ڪنے و دلش را بہ درد آورے! نگاهش بہ توست..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄┅─✵💝✵─┅┄ اول کار است بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ باب اسرار است بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ نغمه جان است بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیم ┄┅─✵💝✵─┅┄
‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦‌‌✺‌﷽‌‌‌✺✦۞✦┄ ✨امام صادق علیه السلام فرمودند: هر آينه بنده دعا مى كند و خداوند عزوجل به دو فرشته مى فرمايد: من دعاى او را مستجاب كردم اما حاجتش را نگه داريد، زيرا دوست دارم صداى او را بشنوم و همانا بنده دعا مى كند و خداوند تبارك و تعالى مى فرمايد: زود خواسته اش را برآوريد كه من خوش ندارم صداى او را بشنوم.✨ ‌‌‌‌‌‌‌┄✦۞✦✺💠✺✦۞✦┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(نکته 27) 💠 معناى وجه الله 💠 ❌ وجه در لغت به معناى صورت است و گاهى به معناى ذات به كار مى‏ رود. بنا بر این «وجه ‏اللّه» یعنى ذات خدا. پس ذكر كلمه «وجه» در آیه انفاق و مانند آن متضمّن نوعى تأكید است. زیرا هنگامى كه گفته مى‏ شود «براى ذات خدا»، تأكید آن از «براى خدا» بیشتر است؛ یعنى حتماً براى خدا باشد، نه دیگرى. ⭕️ افزون بر آن، معمولاً صورت انسان شریف‏ ترین قسمت ظاهرى بدن اوست. زیرا اعضاى مهم بینایى، شنوایى و گویایى در آن قرار گرفته‏ اند. به همین دلیل هنگامى كه كلمه «وجه» به كار برده مى ‏شود، شرافت و اهمیت را مى‏ رساند. در اینجا ... ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
↜آیا قانون قصاص مظهر خشونت دینی است؟ چرا اسلام قانون قصاص را تصویب کرد؟ آیا قصاص نوعی خشونت نیست؟ آیا گرفتن جان یک انسان، هر چند گناهکار باشد، خشونت محسوب نمی شود؟ نکته اوّل- خداوند پس از بیان قانون قصاص در آیه 178 سوره بقره، می فرماید: «اگر قصاص نکنید، و جانی را مورد عفو و بخشش قرار دهید، بهتر است.» یعنی قصاص واجب نیست، بلکه مستحب هم نمی باشد؛ امّا برای جلوگیری از جنایت جنایتکاران و تکرار موارد مشابه، این حق به اولیاء مقتول داده شده، و آنها مجاز به این کار هستند؛ ولی قصاص نه واجب است و نه مستحب. (دقّت فرمایید) نکته دوم- در آیه 179 همان سوره، فلسفه قصاص را ادامه زندگی و حیات، و حمایت از زندگی زندگان بیان فرموده است، نه کینه و عداوت و انتقامجویی. اگر بر قاتل شروری که جان و مال و ناموس مردم در نظر او هیچ ارزش و احترامی ندارد، ترحّم شود، و رحمت اسلامی او را فرا گیرد، و او با سوء استفاده از این رحمت و رأفت، روز به روز به جنایات گسترده تری‌دست بزند، آیا این کار ترحّم بر پلنگ تیز دندان و خیانت در حقّ گوسفندان نمی باشد! برخورد با اراذل و اوباش جامعه، که هیچ راه دیگری برای جلوگیری از شرّ آنها جز قصاص باقی نمانده، خشونت نمی باشد. بلکه مصداق روشن رحمت است، تا دیگران بتوانند با آرامش به زندگی خویش ادامه دهند. منبع کتاب ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پایگاه اطلاع رسانی راسخون 15-Ahmad-Dabbagh-3(rasekhoon.net).mp3
زمان: حجم: 11.52M
حزب سوم (۷۵ الی ۱۰۵ بقره) 👤 با صدای قاری روشن دل استاد احمد دباغ ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
سوم نکات آیه فوق⇧‌⇩: 1- ايمان به حضور و علم خداوند، انسان را از خطاها باز مى‌دارد. «أَ وَ لا يَعْلَمُونَ أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ ...» 2- در نزد خداوند، آشكار و نهان يكسان است. «يَعْلَمُ ما يُسِرُّونَ وَ ما يُعْلِنُونَ» ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ چشمهای دل من در پی دلداری نیست درفراق توبجز گریه مرا کاری نیست سوختن درطلب یوسف زهراعشق ست بنازم به چنین عشق که تکراری نیست ‌‌‌‌‌❀🍃✿🍃❀ ❀🍃✿🍃❀