eitaa logo
#بیدارباش
453 دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
5.2هزار ویدیو
326 فایل
کانال فرهنگے و تحلیل مسائل سیاسے روز ایـــــــ🇮🇷ـــــــران و جہـــــ🌍ـــــان @Bidarb_a_s_h 👈ارتباط با ادمین : @iliashojae
مشاهده در ایتا
دانلود
هشدار مردم بحرین به وزیر خارجه رژیم صهیونیستی 🔹تظاهرات مردمی علیه حضور «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خاک بحرین ساعت‌ها در بخش‌های مختلفی از منامه ادامه داشت. 🔹تظاهرات‌کنندگان بحرینی با پلاکاردی که بر روی آن نوشته شده بود: «آقای لاپید! می‌دانی این چیست؟» و پایین آن عکسی از شمشیر ذوالفقار امام علی(ع) بود که اشاره به شکست یهودیان فتنه‌جو در نبرد خیبر داشت، به رژیم صهونیستی هشدار دادند. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
| رزمایش ایران پاسخی به گرداننده ی "احمق و احمق تر"‼️ 💠 ارتش رزمایش خود در مرزهای شمال غربی را با نام برگزار می کند. ❌پیام واضح است: روی سخن ما نه با "احمق و احمق تر" که با گرداننده ی این دو دلقک یعنی رژیم‌صهیونیستی است. 👌 ارتش با این نام شکست تاریخی صهیونیست‌ها و سقوط را هم یادآوری کرده است... 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
⭕️ امیر سرتیپ خلبان منوچهر محققی خلبان افسانه ای نیروی هوایی ارتش، قهرمان و دارنده رکورد عملیات برون مرزی با ۱۸۲ عملیات در ایران و خاورمیانه و بیش از ۲۰۰ ماموریت موفق در دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
🔺از "سازمان اداری" تا "سازمان رسانه‌ای" صدا و سیما ، مدیر شبکه کودک سیما : ◽️‏دکتر ‎پیمان جبلی مسیر بسیار دشواری را پیش رو دارد. او باید یک "سازمان اداری مدیر رسانه" را به یک "سازمان رسانه‌ای" تبدیل کند. این تحول در نگاه به شیوه اداره صداوسیما، توان بسیارزیادی را لازم دارد و تاب‌آوری بسیار بالایی را می‌طلبد. برای دکتر جبلی آرزوی موفقیت می‌کنم. ◽️‏صداوسیما هم "مسئول تأمین مصرف رسانه‌ای مخاطب" و هم یک "رسانه پخشی(برودکستی)" است. پس دو راهبرد اصلی آن در بازاریابی محتوا، "راه‌حل جامع" و "بخش‌بندی مخاطب" است. ◽️یعنی سازمان صداوسیما باید براساس توده‌های مخاطب (زبان، مکان، سن، جنسیت، گرایش موضوعی، گرایش قالبی یا ...) بازطراحی شود. ◽️‏"سازمان اداری" صداوسیما برمبنای تفکیک رادیو/ تلویزیون/فضای مجازی طراحی شده اما "سازمان رسانه‌ای" صداوسیما باید براساس "پاسخ جامع رسانه‌ای مناسب هر بخش مخاطب" (مانند مکان: محلی/ملی/جهانی، سن: کودک/جوان/پیر، جنسیت: زن، مرد موضوع: دین/سلامت/ورزش، قالب: داستانی/مستند و ...) طراحی شود. ◽️‏مفهوم "پاسخ جامع رسانه‌ای مناسب هر بخش مخاطب" در سازمان رسانه‌ای صداوسیما، یک مفهوم انتزاعی و غیرعملیاتی نیست. مثلا برای تامین مصرف رسانه‌ای "زنان فارسی‌دان بزرگسال"، یک "مدیریت واحد" تصمیم‌گیری می‌کند که شبکه تلویزیونی، شبکه رادیویی، شبکه اینترنتی و ... چه محتواهایی را پخش کنند. ◽️‏از دیدگاهی دیگر، مفهوم "پاسخ جامع رسانه‌ای مناسب هر بخش مخاطب" به معنای سنجیدن هزینه/فایده هر یک دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای مخاطب است. ◽️در سازمان اداری صداوسیما، هزینه تمام‌شده هر دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای مخاطب محاسبه نمی‌شود و روشهای سنجش فایده نیز روش‌های به‌روز و دقیقی نیست. ◽️‏"هزینه/فایده هر یک دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای مخاطب" یعنی صداوسیما باید بداند هزینه‌های اجاره ساختمان، منابع انسانی، انرژی، استهلاک تجهیزات، برنامه‌سازی، پخش زمینی/ماهواره‌ای/اینترنتی و... یک شبکه چقدر است و این مقدار هزینه چند دقیقه مخاطب را جذب کرده و چقدر برای او فایده داشته. ◽️‏محاسبه هزینه‌تمام‌شده هر یک دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای عملا یعنی باز شدن درهای سازمان رسانه‌ای صداوسیما برای تولیدکنندگان خصوصی محتوا،رقابتی‌شدن فضای برنامه‌سازی و امکان تاسیس صندوقهای سرمایه‌گذاری پرخطر برای حمایت از استارتاپ‌های تولید محتوا. برنده این شفافیت، مردم خواهند بود. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 | امروز عجب روزی بود! همه غافلگیر شدیم. ما در خانه بودیم. پدر خواب بود. مادر در آشپزخانه مشغول پخت و پز. من و برادر کوچکم سر کنترل تلویزیون جر‌ّ و ‌بحث می‌کردیم! که ناگهان آن صدای عجیب و دلنشین در خانه پیچید. آیه‌ای از قرآن. به خیال اینکه شاید صدا از بیرون آمده، پنجره را باز کردم و دیدم که صدا در خیابان نیز به وضوح می‌آید. صدایت آشنا و پُر‌رنج بود؛ پدرم بی‌درنگ از خواب پرید. مادرم با کفگیر به زمین تکیه داده بود. من و برادرم کنترل را به کناری پرت کردیم و سراپا گوش شدیم. اصلاً مجری تلویزیون و مهمانان آن هم از جای خود بلند شده بودند و با دهانی باز و چشمانی متعجب، آسمان را ور‌انداز می‌کردند. تو خود را معرفی کردی: « ای اهل عالم! من بقیه‌الله و حجت و جانشین خداوند روی زمینم... » باورمان نمی‌شد. ‌آن‌جا بود که گُل از گُلمان شکفت و زیر لب سلام دادیم: «السلام علیک یا بقیه‌‌الله فی ارضه» بعد با طنین محمدی‌ات ما را خواستی: «...در حقّ ما از خدا بترسید و ما را خوار نسازید، یاریمان کنید که خداوند شما را یاری کند. امروز از هر مسلمانی یاری می طلبم». وصف نشدنی است. در پوست خود نمی‌گنجیدیم. پدرم همان پایین تخت به سجدهٔ شکر افتاد. مادرم سرش روی زانو بود و های های گریه می‌کرد و من و برادرم به خیابان دویدیم. خودت دیدی که کوچه و خیابان غلغله بود! مردم مثل مورچه‌هایی که خانه‌هایشان اسیر سیلاب شده، بیرون می‌ریختند. یکی دکمه پیراهنش را بین راه می‌بست، دیگری گِرِه روسری‌اش را میان کوچه محکم می‌کرد، عده‌ای زیر‌ بغل پیرزنی ناراحت را که پایه عصایش بخاطر عجله شکسته بود گرفته بودند و دیدی آن کودکی که به عشق تو کفش‌های پدرش را با عجله پوشیده بود و هی می‌افتاد! مردمی که روزی از سلام کردن به یکدیگر اکراه داشتند، خندان به هم تبریک می‌گفتند. قنادی، رایگان شیرینی پخش می‌کرد و دَم گل‌فروشیِ سر خیابان، مردم صف بسته بودند برای خرید گل ولو یک شاخه برای تهنیت به گل نرگس! ماشین‌ها بوق‌زنان و بانوان کِل‌کشان و گلاب‌پاشان، پشت سر جمعیت عظیمی از جوانان به راه افتادند. جوانانی که دست می افشاندند و با شور می‌خواندند: «صلّ علی محمد * حضرت مهدی آمد» خیلی از نگاه‌ها به ویترین یک تلویزیون‌ فروشی در آن سوی خیابان دوخته شده بود تا اولین تصویر جمال زیبایت، مخابرهٔ جهانی شود. نذر ۳۱۳ صلوات کردم مبادا اَجنبی چشم زخمت بزند. وقتی چهره دلربایت به قاب تلویزیون آمد، شیشهٔ مغازه غرق بوسه شد. یکی بلندبلند صلوات می‌فرستاد، دیگری قسم می‌خورد که تو را قبلاً در محله‌شان دیده وخیلی‌ها اشک‌هایشان را با آستین پاک میکردند تا یک دل سیر تماشا کنند. در این مدت که علائم ظهور یکی پس از دیگری نمایان میشد ، دل شیعیان مثل سیر و سرکه میجوشید ! اما کسی فکر نمی‌کرد به این زودی ها ببیندت !!! *سلامتی و فرج حضرت ولیعصر(عج) صلوات* ✍ 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
🖼 خط‌خطی‌های الهام از باکو‼️ ❌ گوشه‌ای از شرارت‌های جمهوری آذربایجان و ترکیه علیه ایران را در تصاویر بالا ببینید. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h