eitaa logo
#بیدارباش
453 دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
5.2هزار ویدیو
326 فایل
کانال فرهنگے و تحلیل مسائل سیاسے روز ایـــــــ🇮🇷ـــــــران و جہـــــ🌍ـــــان @Bidarb_a_s_h 👈ارتباط با ادمین : @iliashojae
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ حمایت رهبر انقلاب از تولید کنندگان داخلی 👈 دولت جلوی شکسته شدن کمر شرکت‌های لوازم خانگی داخلی را بگیرد 🔻درخواست جمعی از تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی مبنی بر ممنوعیت واردات از دو شرکت کره جنوبی مورد تایید و تأکید رهبر انقلاب قرار گرفت. 🔻چندی قبل بود که انتشار اخباری درباره‌ی گشایش واردات محصولات لوازم خانگی خارجی بعضی از شرکت‌های کره‌ای باعث شد تا جمعی از تولیدکنندگان داخلی نگرانی خود از این موضوع را با رهبر انقلاب در میان گذاشته و از ایشان درخواست چاره‌جویی کنند. 🔻درخواست تولیدکنندگان کالاهای داخلی از رهبر انقلاب برای ممنوعیت واردات از کره‌ی جنوبی در حالی صورت می‌گیرد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اخیر با تأکید ویژه بر حمایت از تولید داخل و دسترنج کارگر ایرانی بر ممنوعیت واردات کالاهایی که نمونه‌های مشابه داخلی دارند تأکید کرده بودند. 🔻بر همین مبنا ایشان براساس رویه همیشگی خود در حمایت از تولید ملی، ضمن تایید درخواست تولیدکنندگان ایرانی در نامه‌ای خطاب به ریاست محترم جمهوری چنین تاکید کردند: «این‌ موضوع بسیار مهمی است. اگر این خبر -گشایش واردات از دو شرکت کره جنوبی- راست باشد، به معنی شکستن کمر شرکتهای لوازم خانگی داخلی است که تازه توانسته‌اند قدری روی پا بایستند. جدا جلوی این مشکل را سد فرمایید.» 🔻پیرو این نامه نیز رئیس جمهور، دستور جلوگیری از واردات را به وزرای صمت و اقتصاد ابلاغ کرد. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آیا این شهید را می‌شناسید؟ ⭕️ صحنه‌ای که سالهاست از تلویزیون می‌بینیم ولی نمی‌دانستیم بعدش چه می‌شود ... !!! 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آغاز# رزمایش_فاتحان_خیبر در شمال‎غرب کشور 🔹رزمایش فاتحان خیبر نزاجا با حضور تیپ‌های زرهی، گروه توپخانه، گروه پهپاد، گروه مهندسی رزمی و با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز در منطقه عمومی شمال‎غرب کشور آغاز شد. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
هشدار مردم بحرین به وزیر خارجه رژیم صهیونیستی 🔹تظاهرات مردمی علیه حضور «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در خاک بحرین ساعت‌ها در بخش‌های مختلفی از منامه ادامه داشت. 🔹تظاهرات‌کنندگان بحرینی با پلاکاردی که بر روی آن نوشته شده بود: «آقای لاپید! می‌دانی این چیست؟» و پایین آن عکسی از شمشیر ذوالفقار امام علی(ع) بود که اشاره به شکست یهودیان فتنه‌جو در نبرد خیبر داشت، به رژیم صهونیستی هشدار دادند. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
| رزمایش ایران پاسخی به گرداننده ی "احمق و احمق تر"‼️ 💠 ارتش رزمایش خود در مرزهای شمال غربی را با نام برگزار می کند. ❌پیام واضح است: روی سخن ما نه با "احمق و احمق تر" که با گرداننده ی این دو دلقک یعنی رژیم‌صهیونیستی است. 👌 ارتش با این نام شکست تاریخی صهیونیست‌ها و سقوط را هم یادآوری کرده است... 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
⭕️ امیر سرتیپ خلبان منوچهر محققی خلبان افسانه ای نیروی هوایی ارتش، قهرمان و دارنده رکورد عملیات برون مرزی با ۱۸۲ عملیات در ایران و خاورمیانه و بیش از ۲۰۰ ماموریت موفق در دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
🔺از "سازمان اداری" تا "سازمان رسانه‌ای" صدا و سیما ، مدیر شبکه کودک سیما : ◽️‏دکتر ‎پیمان جبلی مسیر بسیار دشواری را پیش رو دارد. او باید یک "سازمان اداری مدیر رسانه" را به یک "سازمان رسانه‌ای" تبدیل کند. این تحول در نگاه به شیوه اداره صداوسیما، توان بسیارزیادی را لازم دارد و تاب‌آوری بسیار بالایی را می‌طلبد. برای دکتر جبلی آرزوی موفقیت می‌کنم. ◽️‏صداوسیما هم "مسئول تأمین مصرف رسانه‌ای مخاطب" و هم یک "رسانه پخشی(برودکستی)" است. پس دو راهبرد اصلی آن در بازاریابی محتوا، "راه‌حل جامع" و "بخش‌بندی مخاطب" است. ◽️یعنی سازمان صداوسیما باید براساس توده‌های مخاطب (زبان، مکان، سن، جنسیت، گرایش موضوعی، گرایش قالبی یا ...) بازطراحی شود. ◽️‏"سازمان اداری" صداوسیما برمبنای تفکیک رادیو/ تلویزیون/فضای مجازی طراحی شده اما "سازمان رسانه‌ای" صداوسیما باید براساس "پاسخ جامع رسانه‌ای مناسب هر بخش مخاطب" (مانند مکان: محلی/ملی/جهانی، سن: کودک/جوان/پیر، جنسیت: زن، مرد موضوع: دین/سلامت/ورزش، قالب: داستانی/مستند و ...) طراحی شود. ◽️‏مفهوم "پاسخ جامع رسانه‌ای مناسب هر بخش مخاطب" در سازمان رسانه‌ای صداوسیما، یک مفهوم انتزاعی و غیرعملیاتی نیست. مثلا برای تامین مصرف رسانه‌ای "زنان فارسی‌دان بزرگسال"، یک "مدیریت واحد" تصمیم‌گیری می‌کند که شبکه تلویزیونی، شبکه رادیویی، شبکه اینترنتی و ... چه محتواهایی را پخش کنند. ◽️‏از دیدگاهی دیگر، مفهوم "پاسخ جامع رسانه‌ای مناسب هر بخش مخاطب" به معنای سنجیدن هزینه/فایده هر یک دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای مخاطب است. ◽️در سازمان اداری صداوسیما، هزینه تمام‌شده هر دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای مخاطب محاسبه نمی‌شود و روشهای سنجش فایده نیز روش‌های به‌روز و دقیقی نیست. ◽️‏"هزینه/فایده هر یک دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای مخاطب" یعنی صداوسیما باید بداند هزینه‌های اجاره ساختمان، منابع انسانی، انرژی، استهلاک تجهیزات، برنامه‌سازی، پخش زمینی/ماهواره‌ای/اینترنتی و... یک شبکه چقدر است و این مقدار هزینه چند دقیقه مخاطب را جذب کرده و چقدر برای او فایده داشته. ◽️‏محاسبه هزینه‌تمام‌شده هر یک دقیقه تامین مصرف رسانه‌ای عملا یعنی باز شدن درهای سازمان رسانه‌ای صداوسیما برای تولیدکنندگان خصوصی محتوا،رقابتی‌شدن فضای برنامه‌سازی و امکان تاسیس صندوقهای سرمایه‌گذاری پرخطر برای حمایت از استارتاپ‌های تولید محتوا. برنده این شفافیت، مردم خواهند بود. 🆔 http://eitaa.com/Bidarb_a_s_h 🆔 https://rubika.ir/Bidarb_a_s_h
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا