eitaa logo
بُت شناسی
2.1هزار دنبال‌کننده
445 عکس
388 ویدیو
23 فایل
🖎نقد و آگاهی در زمینه فِرق انحرافی از ثقلین، نقد تصوف و غلات، نقد مخربین اعتقادی شیعه. بدون خط قرمز در چهارچوب ثقلین instageram.com/botshenasi↩ ❎برای حمایت از کانال خارج نشید.❎
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم نقدی بر سخنان آقای ایشان در این سخنرانی میگوید : بت_به_عدالت_حقوق_خلق_است تا دارای شود. ایشان اصلا ولایت فقیه را متوجه نشدند یک چیزی از خودشان در آوردند و گفتند. ولی فقیه تمامی هستند. هرکس در احکام از مرجعی تقلید کند آن مرجع ولی فقه (احکام) آن شخص است. ولایت فقیه منحصر در فرد خاصی نیست اینکه تسلیم ترین و عبدترین فرد باشد خیر چون عبد ترین، دلسوزترین ، تسلیم ترین شخص بر روی کره زمین حجت بن الحسن ارواحنافداه است. ایشان در ادامه میگوید: عده ای میگویند دین از سیاست جدا است و هویت انقلابی ندارند. دین و مذهبشان این است که انگشتر عقیق به دست کنند و صد لعن و هفته ای یک بار بروند زیارت کربلا و حرم امام رضا [علیه السلام] و کاری ندارند که در روابط بین الملل و بازار چه خبر است میگویند ما میخواهیم برویم زیارت اقا. آمریکا بود یا صدام فرقی ندارد ما زیارت میرویم دست هر کدام شد را می بوسیم. و بودندکه میگفتند دین از سیاست جدا است و حکومت حق امام معصوم است. کاری به جهاد در راه خدا با جان و مال ندارند و میگفتند اینها که در جنگ کشته میشوند شهید نیستند. واوج فداکاری آنها این است که آش نذری بدهند. شله زرد بدهند. کاری ندارند در جهان چه میشود کعبه در دست کفار است و کربلا در زیر چکمه کفار است در جهان شیعه و سنی چه میشود کاری ندارند و افتخارشان این است شیعه_و_سنی راه بندازند. واینها دینشان متهجر است. و میگویند یا باید پاک ترین (امام زمان ارواحنا فداه) یا پلید ترین فرد حکومت کند. اولا: ایشان چون سوادش را ندارد فکر میکند دین فقط انقلاب کردند و شعار دادند و راهپیمایی و دَم از وحدت زدند است و اصلا به جنبه تعبدی دین نگاهی ندارد. نماز وروزه و زیارت و نذری دادند یک جنبه دین است که مسائل تعبدی است. و این تمسخر ایشان نسبت به اعتقادات مردم جای سوال دارد. و کجا کسانی که کربلا رفتند دست صدام و آمریکا بوسیدند ؟ انسان که نباید از سر شکم سیری صحبت کند.و توهین به اعتقادات مردم را چگونه توجیه میکند حال اگر کسی لعن میکرد ایشان رگ گردن متورم میکرد وا اسلاما سر میداد ولی به توهین به اعتقادات شیعه ؟؟؟؟ آن هم با افتخار ؟؟؟؟ ایشان صد لعن را جز دین نمیداند و اختلاف شدیدی با امام صادق علیه السلام دارد که فرمود: هل الدین الا الحب و البغض. ایشان که نفی دین از سیاست را تهجر میداند آیا نفی تعبد از دین تهجر نیست ؟ خب دین خود ایشان لنگ میزند. اینکه دین و سیاست از هم جدا هست یا خیر اول باید سیاست را شناخت در اسلام بعد از رسول معظم اسلام صلی الله علیه واله دو نوع سیاست ایجاد شد. ۱-علوی ۲_عمری سیاست علوی تهی ازدروغو مکر و نیرنگ و خدعه است اما سیاست عمری سراسر دروغ وخدعه و نیرنگ است. سیاست عمری جدای از اسلام است و سیاستی در دین داخل است که سیاست تحت سیطره دین باشد نه اینکه هر کجا دین ما منافات با سیاست داشت ما ترک دین کنیم در روابط بین الملل و حوادث جهان چناچه با منافع مذهب ما منافاتی باشد قطعا باید دخالت کنیم ولی اگر در جهان اتفاقاتی افتاد که به منافع ما لطمه ای وارد نمیشود ما کاری نداریم. خودمان را نخود هر آش کنیم. این سخنان ایشان نشان عدم سواد دینی و سیاسی ایشان است و عدم شناخت مسائل دینی. این که حکومت حق معصوم است یا غیر خدمت عزیزان عرض کنیم اساس حکومت اسلامی حق معصوم است و این حق در غدیر با ۱۲ خلیفه ای که منصوب شدند اثبات است. اینکه در عصر غیبت کسی انقلاب نکند و روحیه انقلابی نداشته باشد متهجر است این توهین به علمای قبل از انقلاب است چرا که از کلینی و صدوق و طوسی و مفید تا مجلسی و بعد از آن شیخ اعظم و میرزای اول و ثانی و تا ختم الفقها خویی نه تئوری برای تشکیل حکومت و نه علاقه و عملی دیده نمیشود پس اینها متهجر هستند ؟ اینکه در راس حکومت فقیه باشد هنوزم بین فقها اختلاف است. اینکه دعوای بین افتخار است اگر دعوا به معنای جنگیدن و کشتار باشد خیر این خلاف فرمایشات معصومین است و قطعا از مذهب حقه تشیع نیست ولی اثبات حقانیت غدیر و ابطلال سقیفه افتخار تک تک فرد شیعی است و مادر اسلام جهاد برای فتح نداریم و جهاد ابتدایی به حکم معصوم است و بس اگر مکه و کربلا دست حکومت کفار باشد مادامی که توهین به مقدسات ما نباشد کاری نداریم اما اگر قصد توهین و تخریب داشته باشند قطعا با عکس العمل شیعه مواجه میشوند مثل الان که به جنگ داعش رفتند و دفاع از ناموس و دین و جانمان قطعا فرموده خدا و رسول و اهل بیت علیهم السلام است. اما اگر ایشان مرادشان این است که ما باید برویم بجنگیم و از دست کفار در بیاریم الان چرا نمیرویم کعبه و بقیع را آزاد کنیم ؟ این سخنان نشان از عدم مطالعه دارد و بازی با افکار عمومی است اما اینکه ایشان میگوید اوج مذهبشان نذری است یک سوال ۸ سال جنگ
بسم الله الرحمن الرحیم و 1 در پی سخنرانی مقامعظم رهبری که گفتند : آن تشیعی که از لندن برای دنیا پخش میشود به درد شیعه نمیخورد. هر کس چه بداند چه نداند اختلاف ایجاد کند مزدور دشمن است. عده ای که فقط دنبال اختلاف افکنی و دو دستگی در هر زمینه ای هستند شروع به جو سازی کردند. در راس این تفرقه افکنان و بانی اصلی این تفرقه سایت فتن ، کاشانی ، اراکی ، مسائلی ،احمد پناهیان بودند و شروع به تختیص زدن به سخنان رهبری کردند. سایت فتن که سر منشاء این تفرقه است در هر زمینه ای همه را خطاب میکند. در همین جریان انتخابات گفت : عامل انگلیس است. و پا را فرا تر گذاشت و گفت از ابتدا عامل انگلیس بوده. المومن کیس اگر آدم عقل داشته باشد میفهمد بدون تفکر سخن گفتند نتیجه اش گاف دادن است. اگر هاشمی از اول عامل انگلیس بوده چگونه تمامی پست های مهم نظام دست این فرد بوده و رییس مجلسی که رهبری در سال ۶۸ به عنوان رهبر انتخاب شد هاشمی بوده است. که حتی سخنان این سایت مغایر با سخنان رهبر هم بوده است. به حملات این سایت به ظریف نگاه کنید سخنان رهبری که میگویند که وزارت امور خارجه انسانهایی دل سوز هستند هم توجه کنید و جعل روایاتی کرده است بی نظیر (گرچه ما دو دروغ بزرگ این سایت را رو کرده که العاقل یکفی بالاشاره ) در کل این سایت باعث شد مقلدین آیت الله سید صادق شیرازی و مقلدان رهبری در مقابل هم قرار گیرند با دو دیدگاه که مقلدان آیت الله شیرازی مقلدان رهبری را ضد شیعه و مقلدان رهبری مقلدان آیت الله شیرازی را افراطی و حتی داعش شیعه هم خواندند. کلیپ های منتشر شده از این سایت منقطع شده و فقط در پی ایجاد تفرقه است. آیت الله شیرازی و رهبری اختلاف سلیقه دارند ۵ انگشت دست هم شبیه یکدیگر نیستند. که طبیعی هست هر انسانی دارای تفکر خاص خودش است. سایت فتن مقلدان آیت الله شیرازی و همچنین خود ایشان را افرادی نشان میدهد که میگویند باید نسل سنی منقطع بشود. هر کس هم قمه نزند کافر است. از ان طرف مقلدان آیت الله شیرازی رهبری و مقلدان آنها را افرادی ضد شیعه ، و کسانی که اگر مرگ بر آمریکا گفته نشود کافر هستند. حتی یک سری عقاید حقه تشیع هم که گفته میشد میگفتند نه اینها انگلیسی هستند تا جایی که پای مراجع دیگر هم وسط کشیدند. حکم کفر یکدیگر را دادند . فحش ناموس به هم دادند. آیا این کسان که ندای تفرقه سر دادند مزدور دشمن هستند یا خیر ؟؟؟؟ ما برای مقدمه کار دو دروغ از سایت فتن تقدیم میکنیم. کانال نقد @botshenasi منتظر شما هستیم....
دروغ دوم سایت فتن دفتر آیت الله وحید خراسانی چه چیزی را سانسور میکند؟ آیت الله العظمی وحید خراسانی : لعن علنی جایز نیست + فیلم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فتن ٬ آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع تقلید قم تاکنون بارها و بارها در ضمن دیدارهای خود با برخی از بزرگان و علما و همچنین در حاشیه های مختلف درس خارج خود ٬ بر لزوم حفظ وحدت اسلامی تاکید کرده و از لعن علنی و توهین و دشنام […] به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فتن ٬ آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع تقلید قم تاکنون بارها و بارها در ضمن دیدارهای خود با برخی از بزرگان و علما و همچنین در حاشیه های مختلف درس خارج خود ٬ بر لزوم حفظ وحدت اسلامی تاکید کرده و از لعن علنی و توهین و دشنام به مقدسات دیگر مذاهب نهی کرده اند. با این حال دفتر این مرجع بزرگوار از انتشار اینگونه مطالب خودداری میکند و متاسفانه گاهی شنیده میشود که برخی از شیعیان با دفتر ایشان تماس گرفته و در مورد لعن سوال کرده اند و در جواب ٬ حکم جواز لعن علنی را شنیده اند! دفتر ایشان در گذشته نیز از انتشار اخبار دیدار سران نظام با آیت الله وحید ٬ توصیه ایشان به وحدت اسامی در حاشیه دروس ٬ تماس تلفنی وجویا شدن احوال آیت الله مهدوی کنی ٬ دیدار نماینده و فرزند ایشان از رهبر انقلاب ٬ منع از لعن خلفا در وسط درس خارج و موارد دیگر … (به آرشیو فتن مراجعه کنید) خودداری کرده بود که این  سانسورها ٬ آن هم از طرف دفتر یک مرجع تقلید شیعه ٬ تعجب برانگیز است. http://www.fetan.ir/home/4247 کانال نقد @botshenasi
بسم الله الرحمن الرحیم و 2 اصل اختلافی که راه افتاد و آتش بیار معرکه آن فتن بود مقلدین رهبری چند مورد را اشاره میکردند ۱-شبکات ماهواره ای ۲-لعن ۳-قمه زنی ۴-مرجعیت آیت الله شیرازی ۵-یاسر الحبیب ۶-هفته برائت و مقلدان آیت الله شیرازی چند نکته را ذکر میکردند ۱-هفته وحدت و قدس ۲-تحریم لعن ۳-مخالفت با شعائر ۴-مرجعیت رهبری آن طور که میگفتند ۱۵ شبکه متعلق به ایت الله شیرازی نیست و آنچه در سایت ایشان است که فقط شبکه متعلق به ایشان است. و شبکات دیگه متعلق به مقلدین ایشان است. اینکه پول اینها از کجا می آید ما اطلاع نداریم ولی اداره یک شبکه توسط مرجعیت و تامین هزینه های آن کار دشواری نیست چون وجوهات شرعیه را میتواند خرج کند. این هم توسط سایت فتن باعث ایجاد اختلاف شد چون رهبری به هیچ وجه لعن را حرام اعلام نکردند. لعن علنی هم بسیاری از مراجع مخالف هستند بر پایه روایات ماست. اصل دعوا بر سر مسئله قمه زنی بود. دوستان توجه کنند که قمه زنی از سال ۷۳ مورد اختلاف شد و قبل از آن تمامی فقها حکم بر جواز دادند. و امروز عده ای از مراجع حرمت قائل شدند و عده ای مستحب میدانند و اینکه شبکات ماهواره ای در دهه اول محرم کلیپ های قمه زنی پخش میکند از مراجع جایز میدانند و دعوایی بر سر آن نیست مراجع نجف و قم مانند آیات عظام سیستانی، وحید ، حکیم ، صافی، شاهرودی، روحانی ، فیاض، نجفی میلانی ، یثربی جایز بلکه مستحب میدانند و هر کس به مرجع خود رجوع کند واین دیگر دعوا ندارد هرکس نظر فقهی خود را گفته و نزاع بر سر آن کار عبسی است. ادامه دارد.... کانال نقد @botshenasi منتظر شما هستیم
بسم الله الرحمن الرحیم و 3 اینکه شبکه های ماهواره ای دارند و توهین به مقدسات اهل سنت میکنند این کذب محض است تمام برنامه ها بصورت مستند و محکم از کتب خود اهل سنت است و آنهایی که دیدند میدانند. یاسر الحبیب اجازه روایت دارد از آیت الله شیرازی اما اجازه روایت یک امری مرسوم است در حوزه و چیز مهمی نیست اینکه اعمال یاسر الحبیب چون اجازه روایت دارد به بیت شیرازی منتصب بشود ابداً. اجازه دادند که تایید اعمال شخص نیست بلکه سطح سواد شخص است پس اگر بخواهیم اینگونه عمل کنیم کروبی و منتظری هر عملی انجام دادند باید به بیت امام منتصب کردچون اجازه نامه روایی از ایشان دارند. هردو هفته مذکور بدعت است زیرا ما در تمام سال برائت از دشمنان اهل بیت علیهم السلام داریم. و متعلق به هفته خاصی نیست و وحدت هم که در گذشته اثبات کردیم وجود ندارد پس هفته وحدت و برائت هر دو کشک است روز ۹ ربیع الاول و کشته شدن (درک واصل شدن) عمر بن خطاب به لسان امیرالمومنین علیه السلام ۷۲ نام دارد یکی از نام ها روز سرور اهل بیت علیهم السلام است. و دیگری روز شادی حضرت زهرا سلام الله علیها و یوم الله اکبر است و اعظم اعیاد شیعه است. هرکس نفی کند این عید را کلام امیرالمومنین علیه السلام را نفی کرده است اما از اسرار شیعه است و باید با چنگ و دندان حفظ بشود. دوستان و سروران مرجعیت یک فقیه با سخنان ما و امثال ما نه تایید میشود نه تکذیب صلاحیت تایید مرجعیت شخصی هم با ما نیست و فقها باید شخصی به عنوان مرجعیت معرفی کنند و بحث در این مورد برای اشخاصی که حتی ادبیات عرب هم نخواندند نیست و لذا در مسائل دینی و فقهی نیاز به تخصص است. اخیرا هم یکی از نمایندگان رهبری در دفاع از آیت الله شیرازی پرداخت و عملا تو دهنی به امثال رائفی پور و ازغدی و فتن زد. و باید بدانیم آن کسی که ندای تفرقه میان شیعه سر میدهد آلت دست وهابیت است. و ماموریت دارد که ما را به جان هم اندازد. اگر کسی گفت آن ها قمه میزنند بگو و تو دهن آن شخص بزن که به فتوای مرجعش عمل میکند در ایران در خفا میزنند و نشان از اطاعت از حاکم شرع است ما باهم متحدیم به توام ربطی ندارد. اتحاد داشته باشیم یکی باشیم در کنار هم تو دهن دشمن امیرالمومنین علیه السلام بزنیم اتحاد ما دلگرمی حجت بن الحسن ارواحنا له الفداه است. دیگه غصه تفرقه بین شیعیان را نمیخورد. یکی باشیم علیه دشمن مرتضی علی علیه السلام کانال نقد @botshenasi منتظر شما هستیم ....
بسم الله الرحمن الرحیم یکی از مسائلی که امروز در هیئات به شدت دیده میشود و باعث میشود بخاطر یک سری افراد به هیئات ایراد وارد کنند و امثال ازغدی ها و رائفی پور ها به عنوان آسیب عمل کنند اعمال بچه هیئتی ها است . یکی از این موارد که خیلی شیوع پیدا کرده است بین هیئتی ها این است بعد از هیئت صدای قهقهه این دوستان تا پنج خیابان بعد هم شنیده میشود. بازار غیبت و تهمت هم که داغ فلان مداح رفته فلان هیئت فلان قدر پول گرفته است. فلانی دیدی رفته فلان هیئت ؟ مراسم سازی های مختلف میکنند. اربعین امیرالمومنین علیه السلام ، اربعین حضرت زهرا سلام الله علیها ، مشکی پوشیدن در تمام سال ! یک سری از دوستان هم جوری عمل میکنند که انگار امام حسین علیه السلام و هیئت ارث پدرشان است. اگر کسی مخالف سیستم فکری آنها و هیئتشان حرف بزند از یزید بدتر میشود پیش این دوستان. یک سری هم که قلاده میبندند به گردنشان بعد میروند به هیئت یا کربلا ژست هم میگیرند عکس می اندازند. میگویند : بزرگان خودشان را سگ خطاب کردند. این رسم عجیب غریب هو کشیدن هم که جای بسی تاسف دارد . هو میکشد اگر بگویی چرا ؟ بزرگان منع کردند فحش ناموس و اول و اخر را به مراجع و علما میکشد. بعضی ها هم که فقیه شدند . آقا تو کار امام حسین علیه السلام دخالت نکن ! یکی از دوستان نقل میکرد در یکی از شهر ها که هیئت معروفی است از افراد آن هیئت از من پرسید که اهل بیت السلام قدیم هستند یا حادث؟ از ترس فحش نخوردند. گفتم بنده متوقف هستم. برادر من ، عزیزم، مجلس امام حسین علیه السلام کیمیایی است نایاب که اکسیر وجود مجالس دگرگونت کند تو که رفتی تو مجلس اشک ریختی ، سینه زدی، لطمه زدی آن اشک چشمت را مطهر کرده است قلب بخاطر حزن بر اهل بیت علیما سلام مطهر شده است، آن دست که به سینه ات خورده کینه ، بخل ، حسد، نفاق و.... را از دل و قلبت پاک کرده چرا با غیبت این وآن هر آنچه رشتی پنبه میکنی؟ از مجلس روضه میاید بیرون باید محزون باشی. نه اینکه قهقهه بزنی. دستگاه عزاداری سیدالشهدا علیه السلام آب میوه گیری نیست که هرکی هرچه خواست درون آن بریزد در حالی که وسیع است قانون هم دارد بی صاحب نیست تو هرکاری دلت میخواد بکنی آخرشم پای امام حسین علیه السلام بزنی. اربعین مختص سیدالشهدا علیه السلام است حال تو میخواهی برای مولا اربعین بگیری چرا به زور به خورد مردم میدهی ؟ اگر قرار باشد ما برای هر معصوم اربعین بگیریم چرا برای حضرت رقیه سلام الله علیها نمیگیرید ؟ چون درست ۹ ربیع الاول میشود اربعین حضرت. قرار نیست شهوت خود را وارد عزاداری کنی بعدم قسم و ایه که اربعین است بعد هم هر کس مخالفت باشد حرامزاده خطاب کنی. سیره عزاداری ما بر طبق سنت و قرآن و سیره خلف صالح علما است نه منویات من وتو . مشکی بجز ایام عزای اهل بیت علیهم السلام کراهت دارد تو اگر دائم مشکی بپوشی نه عزاداریت معلوم است نه شادیت. این پیراهن مشکی نوعی تبلیغ است برای کسانی که آگاهی ندارند تو هر روز مشکی بپوشی یکی بپرسد چرا مشکی تن آن شخص است آن کسانی که میشناسند شما را میگویند : دیوانه است. ولی وقتی به عزا مشکی بپوشی به غیر ایام عزا عادی باشی وقتی مشکی تن میکنی از کسی بپرسند چرا مشکی پوشیده به خود شما مراجعه میکند و وقتی بگویی عزاداری است یک تبلیغ برای عزاداری کرده اید. آقایان که میگوید بزرگان گفته اند سگ اهل بیت علیهم السلام هستیم. بله درسته میفرماید ولی کدام از بزرگان قلاده بسته و عو عو کرده است ؟ اگر میگویند ما سگ اهل بیت علیهم السلام هستیم. از جهت وفا و عجز میگویند نه اینکه تو قلاده ببندی گردنت و واق واق کنی آخر این کار ها سبک چیست ؟ اگر تو قلاده بستی سگ امام حسین علیه السلام باشی چرا زنجیرت دست رفیقت است و ژست گرفتی عکس انداختی ؟ اینها شهوت تو است که قاطی کردی منویات خودت را بر سلیقه خودت وارد کردی هر کس هم نه بگوید تو ذهنت برای خودت تلقین ساختی این دشمن امام حسین علیه السلام است. امام حسین علیه السلام را طبق سلیقه ات ساختی. این هو کشیدن هم که آفت جان شده استدلال های بی منطق و بی سوادی به بعضی از روایات میکنند چون امام صادق علیه السلام فرمودند: نحن مع الله حالاته نحن نحن و هو هو نحن هو و هونحن پس هو بکشیم ! عزیزم هو در روایات ضمیر غایب مقصود خداوند متعال است چه ربطی به هو کشیدن دارد ؟ بعدم وقتی یک عمل شعار یک فرقه ای شد و آن فرقه منحرف بود طبق حدیث امام صادق علیه السلام که فرمود : هر چه دشمنان و مخالفین ما عمل کردند بر عکس آن عمل کن تو نباید هو بکشی چون صوفیان خودشان دشمن اهل بیت علیهم السلام هستند. بزرگان که تو فحششان میدهی نمیفهمند تو میفهمی؟ چطور موقع سگ گفتن بزرگان هستند موقع هو نکشیدند نفهم ؟ این منطق است ؟ کاری کردند که علما میترسند مخالف شما حرف بزنند از ترس فحش و بی آبرو کردن آنها و تهمت که به آنها بزنید... امام حسین علیه
بسم الله الرحمن الرحیم یکی از مسائلی که امروز دارد در هیات به جامعه شیعه و هیات ضربه میزند خروج مداحها از حیطه وظایف خود است تا جایی که در پایان یا ابتدا مراسم برای مستمعین سخنرانی میکنند. روایات میگویند، فقه میگویند ، سیاست و اخلاق میگویند. مداحی درباره اشخاص میکنند. در مسائل فقهی اظهار نظر میکنند. به مداح جماعت این کارها نیامده وظیفه روضه خوانی و مرثیه سرایی است و در حیطه اختیار و ‌سوادشان این مسائل نیست لقبی که یدک میکشند لقب بزرگی است علیهم السلام مداحی دیگران توهین به ذوات مقدسه معصومین سلام الله علیهم است. گرایش سیاسی خود را در مجلس عزای اهل بیت علیهم السللام هوار نزن. به تو ربطی ندارد که برهنه باید سینه زد یا با لباس. گاه مداحها فتوا هم میدهند. تا جایی که حکم ارتداد اشخاص هم دادند. یا الفاظ رکیک بر روی منبر به کار بردند مانند حدادیان که الفاظ رکیک در روی منبر سیدالشهدا علیه السلام برای احمدی نژاد به کار برد. گاهی اخلاقیات میگویند و روایات از خودشان میسازند و میگویند اکثر آدرسها هم تفسیر برهان است تفسیر برهان هم عربی است و ترجمه نشده اصلا مداحها سواد خواندن آن را ندارند. مداح وظیفه اش مشخص است و خارج از گلیم خود نباید پا فرا تر نهد. آقایان مداح به شما نیامده روایت بگوید و تفسیر کنید. مردم را در مسائل فقهی با فتوای صد من یک غاز خود گمراه نکنید. روضه ات را خواندی ، سینه زدی ، التماس دعا دیگر چرا برای مردم منبر میروی ؟؟؟ آخر تو چه کاره هستی که نقش سخنران بازی میکنی؟ بعضی از مداحها نقش پدر سالار بازی میکنند میگویند: بنده تا به حال روضه نخواندم. و فقط روز عاشورا آن هم باز باز نه.... مگر روضه باز وبسته دارد ؟ حقایق آنچه اتفاق افتاده است باید گفته بشود اگر گفته نشود به مرور زمان فراموش میشود و مجلس اندوه و حزن با روضه است همین کارها را کردید حال مجالس گرفتید طرف از هیئت میاید بیرون انگار نه انگار روضه بوده. تو کار علما دخالت نکنید از خود بدعت بگذارید روضه را باز و بسته کنید روضه باید کامل خوانده شود حدیث هم هست که مصائب کامل بگویید. در بیوت مراجع روضه کامل خوانده میشود. این چه رسمی است که میگذارید....؟؟؟؟ رک بگوییم کانال نقد : @botshenasi منتظر شما هستیم.....
بیار معرکه نشوید. وهابیت خودش دارد کار میکند تریبون آن نشوید.... کانال نقد @botshenasi منتظر شما هستیم...
بسم الله الرحمن الرحیم ایشان سخنرانی که در مشهد داشتند بر دو محور سخنرانی داشتند . دوستان شاید بگویند این کلیپ منقطع هست دقیقا همین سخنان ایشان در سایت ایشان موجود است. در محور اول ایشان میفرماید: حکومتی که به تایید ولی امر که امام معصوم است به فقها داده شده است نرسدغاصب و طاغوت است. و ولی فقیه را خدا تعیین میکند قانون را خدا فرستاده است و مجری آن هم خدا تعیین میکند. حتی رییس جمهور منتخب هم اگر از طرف ولی فقیه منصوب نشود طاغوت است. ایشان در سایتشان هم همین عبارت را دارند که ما ذکر میکنیم. (متن سایت ایشان ) مبناى اول: مشروعيت ولايت و ، از الهى سرچشمه مى گيرد و اساساً هيچ گونه جز با ، مشروعيت نمى يابد و هر گونه مشروع دانستن حكومتى جز از اين طريق، نوعى در ربوبيت تشريعى الهى به شمار مى رود. به ديگر سخن، خداى متعال، مقام حكومت و ولايت بر مردم را به عطا فرموده، و اوست كه واجد شرايط را -چه در زمان و عدم بسط يد و چه در زمان - نصب كرده است و اطاعت از او در واقع، اطاعت از امام معصوم است، چنان كه مخالفت با او مخالفت با امام و به منزله انكار ولايت تشريعى الهى است: «و الرّادّ علينا الرّادّ على الله و هو على حدّ الشرك بالله ولایت بلاشک به جز از سوی خداوند متعال به کسی داده نشده است. و هیچ کس هم جز خداوند متعال حق دادن ولایت به هیچکس را ندارد رسول معظم اسلام در جعل ولی اختیاری ندارد. در روز غدیر هم رسول الله فقط یک گوینده است وبس. یا ایها الرسول بلغ اما خداوندر عطای ولایت حصر قرار داده است. ﺇِﻧﱠﱠﻤﺎ ﻭَﻟِﻴﱡﱡﮑُﻢُ ﺍﻟﻠﱠﱠﻪُ ﻭَ ﺭَﺳُﻮﻟُﻪُ ﻭَ ﺍﻟﱠﱠﺬِﻳﻦَ ﺁﻣَﻨُﻮﺍ ﺍﻟﱠﱠﺬِﻳﻦَ ﻳُﻘِﻴﻤُﻮﻥَ ﺍﻟﺼﱠﱠﻠﺎﺓَ ﻭَ ﻳُﺆْﺗُﻮﻥَ ﺍﻟﺰﱠﱠﮐﺎﺓَ ﻭَ ﻫُﻢْ ﺭﺍﮐِﻌُﻮﻥَ انما در آیه حصر است ولایت مختص خدا و رسولش و کسی که در رکوع زکات داد که شامل تمام معصومین است اما شاید بگویند در ولایت تشریعی چطور ؟ ولایت در آیه کلیت ولایت در تشریع و در تکوین است و یکی از شئونات ولایت است. کدام فقیهی حق تصرف برای خود میتواند قائل باشد ؟ولایت فقیه در اموری دارای قانون و قواعد است اختیارات معصوم ندارد. مثال " یک طفل صغیری پدر و مادر ندارد مالی هم دارد برای حفظ و حراست از این مال تا کودک بالغ شود فقیه سزاوار ترین شخص است. در احکام برای رجوع قرار داده شده است. در چهار چوب مشخص قرار داده شده است. و شامل تمام فقها میشود و بس.حال شاید بپرسند همه فقها باهم حکومت کنند که بحث ما در این مقاله چه کسی حکومت کند بحث کلیت ولایت فقیه است. ایشان میگوید : ولی امر حقیقی !مگر ولی امر غیر حقیقی هم داریم ؟ اگر بگویید در عصر غیبت ولی مسلمین فقیه است و آیه ۵۹ نساء (اطیعوا الله...) منظورتان است یکی از شرایط اولی الامری چون اطاعتش با یک واو عطف به خدا و رسول در تمام شئونات اطاعت خدا و رسول است عصمت است که فقیه معصوم نیست. اما استدلال به مقبوله عمر بن حنظله شده و اشاره به قسمت آخر حدیث که رد ما رد خداوند و شرک است اشاره شده بگوییم : یک صنعتی است به نام مغاطله این نکته آخر از آن دسته است. آقای مصباح چند خط بالاتر مطالعه کنید : ﻳَﻨْﻈُﺮَﺍﻥِ ﺇِﻟَﻰ ﻣَﻦْ ﻛَﺎﻥَ ﻣِﻨْﻜُﻢْ ﻣِﻤّﻦْ ﻗَﺪْ ﺭَﻭَﻯ ﺣَﺪِﻳﺜَﻨَﺎ ﻭَ ﻧَﻈَﺮَ ﻓِﻲ ﺣَﻠَﺎﻟِﻨَﺎ ﻭَ ﺣَﺮَﺍﻣِﻨَﺎ ﻭَ ﻋَﺮَﻑَ ﺃَﺣْﻜَﺎﻣَﻨَﺎ کسی که راوی حدیث است و نظر در حلال و حرام دارد و عارف به احکام ماست. ﻓَﺈِﺫَﺍ ﺣَﻜَﻢَ ﺑِﺤُﻜْﻤِﻨَﺎ و حکم میکند به حکم ما ﻓَﺈِﻧّﻤَﺎ ﺍﺳْﺘَﺨَﻒّ ﺑِﺤُﻜْﻢِ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻭَ ﻋَﻠَﻴْﻨَﺎ ﺭَﺩّ ﻭَ ﺍﻟﺮّﺍﺩّ ﻋَﻠَﻴْﻨَﺎ ﺍﻟﺮّﺍﺩّ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻭَ ﻫُﻮَ ﻋَﻠَﻰ ﺣَﺪّ ﺍﻟﺸّﺮْﻙِ ﺑِﺎﻟﻠّﻪِ چرا شرک به خدا است چون حکم اهل بیت علیهم السلام را رد کرده است.نظر شخصی فقیه هیچگونه ارزشی ندارد.پس فقیه را نه خدا نه معصوم تعیین نمیکند اگر اینگونه باشد خبرگان بر منصوب امام معصوم نظارت میکند ؟ مگر امام معصوم در انتخاب خود خطا میکند ؟ مگر چهار نائب خاص در غیبت صغری کسی از آنها خطا دید ؟ آیا این رد اهل بیت علیهم السلام نیست ؟ پس فرضیه ایشان به کلی رد میشود. چون فقیه یک فردی عادی است درس خوانده مجتهد شده است از آسمان که نیامده است. هیج دلیلی بر انتصاب فقیه از سوی معصوم نیست. اگر ملاک توقیع شریف و مقبوله عمربن حنظله باشد این اجماعیت را میرساند. منصوب امام باید مانند ۴ نائب که از سوی حضرت تعیین شد به خط امام و سفارش امام باشد و گرنه توقیع و مقبوله عمر بن حنظله اجماعیت دارد و شامل همه فقها است. و امام زمان در توقیع شریف فرمود بعد از نائب چهارم نائب ندارم.اما ایشان در سایت خود نقض سخنان خود کردند :( متن سایت) شارع مقدس تنها به امام معصوم، حق ولايت داده است و طبعاً إعمال آن، اختصاص به زمان حضور وى خواهد داشت، و اما در زمان غ @botshenasi
يبت بايد مردم بر اساس قواعد كلى مانند «اوفوا بالعقود»؛ و «المسلمون عند شروطهم»؛ يا احياناً - در صورتى كه چنين دلايلى يافت شود- كسى را كه شايسته حكومت است انتخاب كرده با او بيعت كنندنظير آن چه اهل تسنن درباره حكومت بعد از رحلت پيامبر اكرم(ص) معتقدند. حداكثر اين است كه شارع، شرايط حاكم صالح را بيان كند و مسلمانان موظف باشند كه در بيعتشان شرط كنند كه حاكم طبق دستورهاى اسلام عمل كند، و تعهد به اطاعت مطلق به منزله «شرط خلاف شرع در ضمن عقد»؛ است و اعتبارى ندارد. طبق اين مبنا، ملاك مشروعيت ولايت فقيه قراردادى است كه با مردم منعقد مى كند و در واقع، بيعت است كه نقش اساسى را در مشروعيت بخشيدن به ولايت فقيه ايفا مى كند. به نظر مى رسد كه مرتكز در اذهان شيعه و مستفاد از سخنان فقها همان مبناى اول است و تعبيرات وارده در روايات شريفه كاملاً آن را تأييد مى كند و در واقع آنچه موجب طرح نظريه دوم شده يا گرايش به دموكرات مآبى غربى است كه متأسفانه در كشورهاى اسلامى هم رواج يافته است و يا بيان يك دليل جدلى براى اقناع و الزام مخالفان است، چنان كه در بيانات امير مؤمنان(ع) خطاب به معاويه در مورد اعتبار بيعت مهاجرين و انصار آمده است. به هر حال، ما مسائل مورد نظر را بر اساس هر دو مبنا مورد بررسى قرار مى دهيم ولى قبل از پرداختن به آن، لازم است توضيحى درباره اصل نظريه ولايت فقيه و مفاد ادله آن بدهيم. ایشان در فرضیه دوم میگوید مردم از قواعد کلی فردی شایسته و صالح را انتخاب کنند و شرط کنند طبق شارع مقدس عمل کند و در اخر هم میگویند : گرچه فرضیه اول (که پاسخ دادیم) را ملاک میدانند و صحیح آن است. بالاخره ما که نفهمیدیم مردم انتخاب کنند یا امام معصوم ؟ اثبات شد که امام معصوم در غیبت کبری هیج کس را به عنوان نائب ندارد. ولایت فقیه برای همه فقها است و چهارچوب خاص دارد. امام معصوم حق دادن ولایت ندارد چون ولایت حصر در ۱۴ معصوم است. اما اگر شما به فقها استدلال میکنید و آن ها را فقیه میدانید باید شامل مبنای اول آن فقیه را هم بدانید پس ولایت فقیه را خود ایشان خواسته یا ناخواسته برای همه قائل شد و اصل هم همین است که روایتم راجب تمام فقها هست. پس منصوب شدن فقیه توسط معصوم به کلی رد شد. اما ایشان دموکراسی را مآب غرب میداند. و با این حرف در اسلام دیکتاتوری را وضع میکند. شخصی به امام صادق علیه السلام وارد شد عرض کرد چرا اینگونه لباس پوشیدید امام فرمود : چطور، عرض کرد: جدتان امیرالمومنین علیه السلام لباس های وصله شده و کهنه میپوشید لباس شما آراسته است. امام صادق علیه السلام فرمود : هر کس به اقتضا زمان عمل میکند اگر جدم در زمان حال بود مانند من لباس میپوشید. در اسلام تمام قوانین حکومت به ما نرسیده است و در قانون اساسی کنونی ما هم به جز موارد قضا که حکم بعضی بوده باقی بر گرفته از قانون اساسی فرانسه است ایشان به امام خمینی هم دارد غربی میگوید چون ایشان در فرانسه گفتند : ما حکومتی مانند فرانسه (دموکرات) با قوانین اسلامی میخواهیم. دموکراسی اصل آن برای اسلام است کما اینکه در جنگ نهروان شخصی بر امیرالمومنین علیه السلام ایراد گرفت اصحاب خواستند جواب دهند مولا ممانعت کردند و فرمودند اعتراض به حاکم حق هر شخص است او به من به عنوان حاکم دارد اعتراض میکند. اما اینکه ما یک فقیه بر مسند قرار دهیم هر آنچه گفت : ما چشم و گوش بسته قبول کنیم و گاهی میبینیم به وضوح که دارد اشتباه میکند ولی چون حکومت اسلامی است مخالفت با آن را مخالفت با خدا بدانیم سکوت کنیم این دیکتاتوری است به نام اسلام و این جمهوری اسلامی میشود فرمالیته. در حالی که مردم به جمهوری اسلامی رای دادند به عنوان حکومت. پس ان رای برای چه بود ؟ دموکراسی مال اسلام است. و اقتضا زمان ایجاب میکند که مانند ممالک دیگر ما هم از آرای مردم برای حکومت استفاده کنیم. این حرف شما حربه دست دشمن است که در ایران دموکراسی نیست و حرفهای شما هم سند شده است. شما که جمهوریت و دموکراسی را نفی میکنید پس نتیجه میگیریم خدا نخواست شما وارد خبرگان بشوید. ادامه دارد..... کانال نقد @botshenasi
بسم الله الرحمن الرحیم ایشان در ادامه میگویند: شاید شخصی هم مجتهد جامع الشرایط باشد. ولی تا اذن ار طرف امام زمان ارواحنا فداه نباشد فایده ای ندارد... این سخن توهین به هزاران فقیه شیعه است که در طول تاریخ حکومت نداشته اند. چون اگر با معیار آقای مصباح بخواهیم عمل کنیم هیچکدام از فقها که در افقه بودند بی نظیر هستند مثل مرحوم بروجردی، نائینی، آخوند، آسد ابوالحسن ، مجلسی، صدوق، مفید و... هیجکدام صلاحیت نداشتند امام زمان ارواحنا فداه به آنها ولایت تنفیذ کند. و با این ترفند آقای مصباح میخواهد یک کارکتر متفاوت از رهبری و امام راحل از تمام فقهای شیعه بسازد و یک شخصیت های ماورایی طراحی کند که از تملق ایشان است گرچه قبلا پا بوسی هم کردند. ولی آنها که سال ۶۸ را به خاطر دارند در جلسه صراحتاً آقای هاشمی عدم مرجعیت رهبری در سال ۶۸ را عنوان میکند و میگوید : فرض ما برای رهبری مرجعیت بوده است. و در سال ۷۳ مرجعیت رهبری اعلام شد. وهم اکنون ایشان در رده ۷الی ۸ مراجع دهگانه شیعه هستند. و امام راحل هم در زمان خود مرجع اعلم نبودند و اعلم تر از ایشان بودند مثل مرحوم خویی، مرحوم گلپایگانی، مرحوم مرعشی، مرحوم حکیم ، مرحوم شاهرودی ، مرحوم شریعتمداری. ولی فقیه هم بدون استثنا تمامی مراجع هستند و امروز رهبری سیاسی ایران آیت الله خامنه ای هستند مورد احترام همه هستند. و هیچگونه تنفیذی از سوی امام معصوم برای رهبر ایران نداریم. و ولایت فقیه برای اجماع فقهای شیعه است و آقای مصباح با دو تاکتیک میخواهد ولایت مطلقه فقیه و کاریزمای متفاوت ساختن از رهبری برای به ثمر رساندن ولایت مطلقه استفاده میکند. که هیچگونه دلیل از ثقلین به هیچ وجه نه برای ولایت مطلقه نه برای تنفیذ حکم صریح ازسوی معصوم ندارند. ادامه سخنان ایشان میگوید : مردم چه حقی دارند که حاکم خود را تعیین کنند!؟ مردم چه حقی دارند رییس جمهور انتخاب کنند!؟ مگر همچین حقی دارند ؟ ایشان چون میخواهد ولایت مطلقه را در بین جامعه جا بندازد بایک مغالطه مردم را از داشتن حق رای منع میکند و فقیه را به عنوان ولی مطلق که حق تصرف در آرای مردم را دارد. و برخلاف مردم میتواند شخصی دیگر را به عنوان رییس جمهور تعیین کند. در آن مسئله ای که مردم حق انتخاب ندارد است.ولاغیر. این سخنان آقای مصباح پایه گذاری یک را بنیان میگذارد که حتی بر خلاف ایران است. که انتخاب رییس جمهور به آرای مردم است و معنای جمهوریت یعنی همین این مآب غربی نیست . این یک قانون در تمام جهان است و تمام دنیا بر پایه دمکراسی و جمهوریت اداره میشود واسم نظام ایران هم جمهوری است یعنی مبتنی بر آرای مردم. چگونه حالا مردم حق انتخاب ندارند ولی ۱۲ فروردین ۵۸ داشتند ؟ حق ولایت با مردم است و مردم باید با آرای خود فردی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند . سخن شما بر خلاف قانون اساسی است. کجا در قرآن و شریعت این دیکتاتوری آمده است ؟ چگونه فقیه را در کنار معصوم قرار دادید و حق رای را صلب کردید ؟ این سخنان نشات گرفته از یک چیز است کانال نقد @botshenasi
السلام را بر سلیقه خود نساز که مخالفت با خودت را مخالفت با امام حسین علیه السلام بدانی. بادل و چشم مطهر شده توسط روضه دعای فرج بخوان کاری کن آقات را ببینی نه غیبت پشت سر این و آن و تهمت زدن و مسخره کردن این و آن. اینها ضعف من و شماست به عزاداری ربطی ندارد. اینها آسیب و اشتباه ما است به عزاداری ربطی ندارد. کانال نقد @botshenasi منتظر شما هستیم......