eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجدید میثاق اعضای هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی
نه اشرف غنی ها ... نه ملا عمرها ...
▪️برای اولین بار؛ حضور یک رئیس جمهور در بخش عروجیان بهشت زهرا(س) 💬 محمد مهدی رحیمی
▪️هشدار به تل‌آویو درباره تعرض به کشتی حامل سوخت به مقصد لبنان 🔹«وئام وهاب» رئیس حزب «التوحید العربی» لبنان به صهیونیست‌ها هشدار داد، اگر کشتی حامل سوخت از ایران به مقصد لبنان هدف قرار بگیرد، تمام کشتی‌های اسرائیلی در دریای مدیترانه تحت آتش حزب‌الله قرار خواهند گرفت/ العالم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مخبر معاون اول رییس جمهور: آقای رئیسی شما در دوران انتخابات قول‌هایی داده‌اید و مردم شما را به صدق می‌شناسند، همه قول‌هایی که شما دادید در وزارت خانه‌ها باید اجرایی شود. از دیروز روسای کمیسیون‌ها با من تماس گرفتند که قول‌هایی که توسط وزرا داده شده چه می‌شود. 🔹آقای رییس‌جمهور قول‌های شما احصا شده و باید زمان آن مشخص شود. وزرا هم قول‌هایی که در برنامه‌های خود و کمیسیون داده‌اند باید احصا کند و با جدول‌بندی و زمان‌بندی ماهانه چک شود‌ 🔹باید تولید در وزارت‌خانه‌ها مشخص شود و پس از زمان‌بندی، وعده‌ها عملیاتی شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. حرکت‌های امیدآفرین در دولت جدید صفحات مجازی حمید رسایی
🔴 امیر عبداللهیان اولین (امام) خامنه ای تمام عیار در پست وزارت خارجه ی ایران است المانیتور نوشت: 🔹بسیاری از متحدان ایران در منطقه امیرعبداللهیان را برجسته ترین دیپلمات محور مقاومت می دانند. 🔹بر اساس روایت خود امیرعبداللهیان، رابطه شخصی وی با حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ، بسیار زیاد است. 🔹او و [شهید] سلیمانی ، فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز روابط شخصی نزدیکی داشتند. 🔹آخرین کتاب وی در مورد سوریه ، "صبح شام" یا "صبح سوریه" به درخواست [شهید] سلیمانی نوشته شده است. 🔹امیر عبداللهیان کاملا برعکس ظریف، وزیر خارجه ی قبلی ایران است. 🔹تصور می شود که امیرعبداللهیان اولین [امام] خامنه ای تمام عیار است که این سمت را در اختیار گرفته و به این معنی است که به اهداف انقلاب اسلامی ایران پایبند بوده و در عین حال رویکردی عملگرا در سیاست خارجی اتخاذ خواهد کرد.
رسوایی ارسال یک‌ونیم میلیون واکسن آلوده آمریکایی مدرنا به ژاپن/ توکیو تزریق را متوقف کرد 🔹بی‌بی‌سی بنگاه خبری بریتانیا با انتشار گزارشی اعتراف کرده که آمریکا یک‌ونیم میلیون دُز واکسن آلوده مدرنا به ژاپن ارسال کرده و شرکت دارویی تادکا در ژاپن پس از شیوع مشکوک ویروس متوجه وجود مواد خارجی عجیب در ویالهای ارسالی از آمریکا شده است. 🔹ژاپن با قطع فوری تزریق واکسن آمریکایی اعلام کرده کشورهای جایگزین را برای واردات واکسن انتخاب می‌کند. 🔸رهبر انقلاب چندی پیش با اشاره به تجربیات متعدد آزمایش‌های غیرانسانی دارویی انگلیس و آمریکا روی مردم سایر کشورها، واردات واکسن از این دو کشور را برای حفاظت از جان مردم ممنوع اعلام کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏نقل قول جالب هوشنگ امیر احمدی از دیدار خصوصی با "جورج شولتز" ، وزیر خارجه سابق آمریکا؛ هیچ حکومتی در تاریخ به اندازه ایران، ایالات متحده را تحقیر و ذلیل نکرد!
هنرگندان عزیز!!!! مستر تاجزاده!!! علیکم السلااااااااام !!! حالتون چطوره!!!؟؟؟؟؟😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همیشه بخندید... صحبت‌های دلنشین شهید احمد کاظمی👌🏻😊
⭕️ اینم از نیات مثلا بشر دوستانه کشورهای غربی: آمریکا که یک میلیون و 360 هزار دُز به ژاپنیا دادن داغ دلمونو تازه کرد بابت خونهای آلوده فرانسوی ها ما اگه دوستی این گرگ هارو نخوایم کیو باید ببینیم😒 👤 بانو صائینی
⭕️ در فقره خبر آلوده بودن واکسن‌های مدرنا که با منشأ یک شرکت داروسازی اسپانیایی به ژاپن ارسال شده، موضوع بیش از اینکه به اسم و برند واکسن بازگردد، به امکان و احتمال وجود چنین آلودگی‌هایی در تولید واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی و سابقه‌ای که در این جنایت‌ها دارند مربوط است.. 👤 سید پویان حسین‌پور
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹ببينيد| شعرخوانی رهبر انقلاب در محفل شعرا (شعری از مرحوم اخوان ثالث) 📝۴شهریور؛ سالگرد درگذشت آقای اخوان ثالث ☑️ @Khamenei_ir
ثمره‌ی امنیت امریکایی ▪️اپیزود اول، ساعت ۱۲:۱۷ ‏نخست وزیر بلژیک می گوید که از سوی منابع آمریکایی از نزدیک بودن حملات تروریستی در منطقه اطراف فرودگاه کابل مطلع شده است. ▪️اپیزود دوم، ساعت ۱۹:۳۰ ‏منابع بیمارستانی در کابل از کشته شدن دست‌کم ۱۳ نفر از جمله شماری کودک در انفجار در میدان هوایی این شهر خبر می‌دهند گفته شده این حمله انتحاری بوده و پس از آن صدای تیراندازی هم شنیده شده است پ ن : مرگ بر آمریکا✊🏻
🔸️وزیر بهداشت وارد مشهد شد 🔹️ بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌ پزشکی پنجشنبه شب در نخستین سفر خود ، برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) وارد مشهد شد. 🔹 بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) مشهد که ویژه بیماران کرونایی است، بازدید از مرکز بستری موقت و تزریق رمدسیویر "بنت الهدی" و بازدید از مرکز شبانه روزی منتخب‌ کرونای "احمدی" در مشهد از برنامه های امشب وزیر بهداشت در سفر به این کلانشهر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شمار قربانیان حادثه تروریستی کابل به ۶۰ تن رسید 🔹بیمارستان مرکز جراحی فوری کابل اعلام کرده است تاکنون شصت کشته و شش زخمی به این بیمارستان منتقل شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ 🔸امام جعفرصادق (ع): 🔹حضرت که ظهور می‌کند، اموری نوین و سنتّی نوین و قضاوت‌های نوینی به همراه خواهد داشت و بر قوم عرب سخت گران خواهد بود. (غیبت نعمانی، ص ١٢٢)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌿شیخ جعفر شوشتری(ره): هر وقت شـیطان وسوسه کرد و نتوانستید حریف نفس بشوید، هفت مرتبه بگوئید: «بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحِیمِ ، لا حَولَ وَلا قُوَّة اِلّا بِاللهِ العَلےِّ العَظیم» 🧚‍♂وقتے این ذکر را مےگوئید، هفت مَلِک به کمک شما مےآیند و آنها را دفع مےکنند... بارها تجربه شده است که انسان وقتے آن را مےخواند احساس قوّت مےکند.
‏کنارش ایستاده بودم ، گفت: صلی‌الله‌علیک‌یا‌صاحب‌الزمان گفتم: چرا الان به امام‌زمان سلام دادی..؟ گفت: شاید‌ این وزش‌ِ باد‌ سلام من را به ‎ برساند "فاراقلیط"