eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
عوضش دومین پاسپورت جهان رو دارن!😏
تصویری زیبا از استراحت چند برعنداز در کوه‌های سوئیس😍😅
♨️بی‌بی‌سی‌دوستانِ محترم!!! عمل کردن به دستورات شبکه ملکه فرتوت انگلیس، یک مرگ زیبای این👆🏻شکلی براتون به ارمغان خواهد آورد!!!! نه ازدواج ، نه فرزندآوری! فقط روابط غیراخلاقی و سگ و گربه بازی!!!! یعنی خاعک!!!!✋🏻☹️ "بنده خدا"
♨️این زن یکی از سردسته‌های باند قاچاق و فروش نوامیس ایرانی به عربهای اربیل عراقه!!!! ✅الحمدلله توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد و به لطف خدا الان هم به اعدام محکوم شده!!! ترویج همجنسبازی، قمار، کلاهبرداری، قبح‌زدایی از روابط نامشروع و نشر آن در فضای مجازی از دیگر جرائم این زن جنایتکار هست!!!! اینارو گفتم که اون دسته از ایران‌دوستان محترم که خیلی برای نژاد آریایی‌شون ارزش و احترام قائلند، فریب زنک هرزه اپوزیسیون رو نخورند و بدونن که این زن، فروشنده نژاد آریایی به اجنبی بوده!!!
♨️میگن باز کذاب بنفش افاضات کرده که من چنین و چنان بودم و فوتی‌های کرونا رو من به زیر ۵۰ نفر رسوندم و.....😐 ⭕️به نظرم این شیخ، دیده که این روزا یه عده از واکسن‌هراسانِ عدالتخوارِطرفدار تعددزوجات، بدجوری خیز برداشتن برای تخریب و تضعیف دولت انقلابی؛ اینم با خودش گفته کی به کیه؟تاریکیه!!! منم یک تیری توی این تاریکی میندازم بلکه بخوره به هدف و یکم کمتر لعن و نفرین بشنویم!!! نخیر جناب شیخ فرنگی!!!داری اشتباه میزنی!!❌ آتش فتنه این جماعت مخرب، به زودی خاموش میشه ان‌شاءالله؛ چون هیزم این آتش از کوی اصلاحات خریداری شده و خیلی نامرغوبه به جان خودت!!!!😏 و مکروا و مکر‌الله والله خیرالماکرین "بنده خدا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(تا می‌توانی به دیگران) خوبی کن...! همانطور که خدا به تو خوبی و احسان کرده! 📖 آیه ۷۷، سوره قصص
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️الان در تمام دنیا،چه کسی بیشترین زمینه‌سازی رو برای ظهور حضرت مهدی ارواحنافداه، انجام میده؟؟؟؟ امام زمان رو دوست داری؟؟؟ زمینه‌ساز ظهورشون رو چی؟؟؟ کلیپ را ببینید بسیار زیباست👌🏻🌹
♨️نکنید اینکارو لعنتیا!!! در کانادای رؤیایی چاقوکشی نکنید!!! سلبریتی‌های دوزاری ما قراره برن بچه‌هاشونو اونجا به دنیا بیارن تا تبعه کانادا بشن آخه! چرا با احساسات این قشر حساس بازی میکنید ؟؟؟؟
40.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دولت رئیسی چگونه بحران بزرگ ۷۰۰ کشته در روز را مدیریت کرد؟ ▪️گزارش سخنگو به مردم - بخش سوم 🔹پذیرفتنی نبود که به بهانه FATF و تحریم، شاهد فوتی‌های ۷۰۰ نفره کرونایی باشیم؛ رئیس‌جمهور شخصا وارد میدان شد. 🔹بیش از ۶ برابر کل واکسن وارد شده قبل از دولت سیزدهم، ۱۲۰ میلیون دوز واکسن فقط در ۱۰۰ روز اول دولت وارد کشور شد. در نتیجه، کشورمان از انتهای فهرست واردکنندگان واکسن، به ۲۰ کشور برتر این حوزه در جهان رسید، محدودیت‌ها برطرف شد، کسب‌و‌کارها رونق گرفتند. 🔹در مدیریت بحران کرونا متوقف نماندیم. بیمه همگانی هم محقق شد. 🔹در یک‌سال گذشته، تخت‌های ICU ویژه کودکان دو برابر شد، ۱۰ هزار تخت هم به بیمارستان‌ها اضافه شد. 🔹افزایش سالانه ۲۰ درصد به ظرفیت پزشکی به‌منظور دسترسی بهتر به خدمات پزشکی مصوب شد و در دستور کار قرار گرفت. ظرفیت پذیرش دانشجوی دندانپزشکی نیز افزایش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هشدار سرلشکر باقری به نیروی دریایی آمریکا: خطرآفرینی شناورها را تحمل نمی‌کنیم⛔️✌️🏻
این شما و یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین شناورهای جنگی ایران با نام مبارک شهید سلیمانی ✌️🏻😎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گزارش شبکه‌های مطرح آمریکایی از بحران شدید آب در ایالات متحده؛ از عدم دسترسی شهروندان آمریکایی به آب شرب تا آلوده بودن آب‌های غیر آشامیدنی! ⭕️ گزارش دیرهنگام شبکه‌های آمریکایی از بحران شدید آب در آمریکا: 🔺"کودکان در مدرسه به مدت طولانی دسترسی به آب شرب را ندارند؛ کمبود آب تا حدی رسیده است که آب برای سیستم اطفاء حریق و سیستم فاضلاب وجود ندارد! 🔺"شهر جکسون در ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا با جمعیتی نزدیک به صد و پنجاه هزار نفر با بحران شدید بی آبی مواجه شده‌ است؛ به شهروندان این شهر گفته شده که حتی برای مسواک زدن و حمام کردن هم از آب شهری استفاده نکنند!"
پروردگارا! آنچه [ظرفیت و] طاقتش را نداریم... بر دوشمان نگذار! 📖 آیه ۲۸۶، سوره بقره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از قیام مردم چک فرانسه هم به‌پا خاست🔥: نه تایوان نه اوکراین/ جانم فدای کشورمان😉
نوشته ای روی یک تیر برق در آمریکا:👇🏻 «برای هر روزی که هنوز بیخانمان نیستی شکرگزار باش» هموطن غربگدا: من شک ندارم که این نوشته رو این «ارزشی‌ها» رفتن اونجا نوشتن؛ وگرنه آمریکاجون که بی‌خانمان نداره!!!!😒
از سری سوس ماس های توییتر😅 فائزه طلایی