eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
صدور ۱۰۰۰ کیفرخواست برای اغتشاشاگران اخیر 🔹رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حدود هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاشگران خبر داد و گفت که دادگاه این عناصر اصلی اغتشاشات در روزهای هفته جاری به صورت علنی برگزار می‌شود.
‌ بازداشت ۶ نفر از عوامل جنایت تروریستی حرم شاهچراغ 🔹وزارت اطلاعات: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند. اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.
هدایت شده از [بِراکِت]
همینقدر همینقدر
🔴 یک دروغ دیگر در شبکه لندنی منوتو 🔹مهمان برنامه شیوه شبکه۴: من خودم چهار دختر دارم. هر دختر و پسری که در کشور فوت کند مغز استخوان ما می‌سوزد 🔹تیتر همین سخنان در منوتو: چرا باید از مرگ مهسا امینی مغز استخوانم بسوزد. ببینید قوچانی چطور داره هوچی گری می‌کنه تا نزاره روانبخش حرف خودش را بزنه تا شاید یک تیتر بی‌بی‌سی پسند و منوتو ذوق‌کن از توش در بیاد!!😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️اغتشاشگرانی که کاملا زیر نظر دوربین‌های نظارتی هستند، دقیقا شناسایی می‌شوند و حرکات و جرائم اونها با دقت رصد و پیگیری می‌شود!!!👌🏻👏🏻👏🏻 🇮🇷
🔸 رئیس جمهور «قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس» را برای اجرا ابلاغ کرد 🔹️رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس» را که در جلسه علنی روز یکشنبه دهم مهر ماه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده است، برای اجرا به قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.
از کی مصلای قم رفته تو شیراز؟؟ 😂
⚡️واکنش همسر شهید بلباسی به استوری فوتبالیست بی وطن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥دروغ پرهزینه بابای مهسا!!!!📛 آقای امجد امینی اون دنیا چطوری میخوای جواب این همه خون‌های ریخته شده در کشور رو بدی؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لیدر دانشگاه آزاد مشهد که قصد براندازی داشت بعد از دستگیری به سرعت نور در ثانیه فقط یک کلمه را تکرار می‌کند!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امیرالمومنین حضرت علی علیہ‌السلام : به کارےکه درستی آن برایت روشن نیست، تصمیم مگیـــــر! 📚غررالحڪم _ح۲۰۱۸
♨️یادمان باشد‼️ فرمودند: «این اغتشاش برنامه‌ریزی داشت. چه کسی این را برنامه‌ریزی کرده؟ بنده بصراحت میگویم کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. انگیزه‌ی دولتهای خارجی این است که احساس میکنند و میبینند کشور در حال پیشرفت به سمت قدرت همه‌جانبه است و این را نمیتوانند تحمّل کنند. نمیخواهند این اتّفاق بیفتد. برای اینکه این حرکت را متوقّف کنند، نشسته‌اند برنامه‌ریزی کرده‌اند.» ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ یادمان نرود‼️
📸 قتلگاه در شهرک اکباتان تهران
نامه ۲۶۶ عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت برای برخورد با مغرضان 🔹۲۶۶ عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران طی نامه‌ای از متولیان دانشگاه خواستند تا از حریم فضای علمی و پژوهشی صیانت کنند و با کسانی که مغرضانه دنبال به حاشیه کشاندن دانشگاه، دانشجو و اعضای هیأت علمی هستند، طبق قانون قاطعانه برخورد کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️رابرت مالی نماینده آمریکا: لازم باشد از گزینه نظامی علیه ایران استفاده میکنیم! 🔥 پ‌ن: ‌شاید باورتان نشود مستر تروریست!!! اما آن دولتی فشلی که معتقد بود آمریکا با یک بمب، می‌تواند کل سیستم دفاعی مارا نابود کند، مدتهاست که به سطل زباله شوت شده است!!! حالا بحمدالله ما هستیم و یک دنیا اقتدار و ایمان، با قلبهایی همچون پاره‌های آهن‼️👊🏻 ⛔️هرگز فراموش نکنید فضاحت کماندوهای ترسویتان را، سقوط پهپاد دویست میلیون دلاری‌تان را، جهنم عین‌الاسدتان را، توقیف نفتکش‌تان را، در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، درماندگی و واماندگی‌تان را،..... ما آماده‌ایم!!! ما منتظریم!!! "بنده خدا"
روزنامه کیهان عجب تیتری کار کرده👌🏻 نشر حداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محتواهای دروغ چطور ساخته می‌شود؟ برشی از فیلم «سگ را بجنبان» محصول سال ۱۹۹۷ آمریکا که در آن ساخت روایت‌های جعلی علیه کشورها توسط آمریکا را نشان می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی جای جلاد و شهید عوض می‌شود! 🔹چند روز پیش اولین جلسه دادگاه محمد قبادلو، فردی که با زیر گرفتن نیروهای یگان ویژه یکی از ماموران را به شهادت رسانده، برگزار شد. قبادلو گفته: «به قصد کشت ماموران را زیر گرفتم. کمِ کم ۲۰ تا موتور بودن.» 🔹حالا مادر این متهم با انتشار فیلمی در فضای مجازی گفته: «از همه مردم تقاضای کمک دارم. برای پسر من حکم اعدام صادر کرده‌اند!» 🔹با اینکه هنوز هیچ حکمی برای این متهم صادر نشده، رسانه‌های ضدایرانی بدون اشاره به زیر گرفتن ماموران توسط محمد قبادلو، صحبت‌های مادرش را منتشر کرده و قبادلو را هم «بازداشت‌شده اعتراضات» نامیده‌اند.