eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️‏کاش برخی مسئولینم مثل حمید رسولی فرمایشات آقا رو زود اجرا میکردن👏🏻👏🏻👏🏻
♨️نیویورک تایمز به نقل ازمنابع رسمی نوشته: سامانه دفاع هوایی آمریکا هنگام حمله پنجشنبه(که به کشته شدن یک پیمانکار آمریکایی و زخمی شدن ۶ نفر منجر شد) فعال نشده است. در واقع پدافند آنها متوجه پهپادهای رادارگریز مقاومت نشده اند و تکنولوژی غربی بازهم در برابر تکنولوژی مقاومت شکست خورد.✌️🏻😎 💬 علیرضا تقوی نیا 🇮🇷
فرمود روز حمله تاریخی به پایگاه عین‌الاسد آمریکایی‌ها از یوم‌الله است. حالا که اخبار شخم زدن پایگاه‌های آمریکایی توسط نیروهای مقاومت در منطقه به گوش می‌رسد اهمیت آن یوم‌الله در شکست هیبت ابرقدرت پوشالی جهان مشخص می‌شود. 💬 دانیال معمار
♨️قطعا حکمت خالق تجربه های نزدیک به مرگ بر این بوده که ما این برنامه ها رو ببینیم و تلنگری برای ما باشه در مقابل بعضی از دوستان مذهبی توصیه می کنن به جای دیدن این برنامه ها، بریم طرف قرآن و حدیث و راهنمایی های بزرگان سوال اینکه مگه تتاقضی بین این دو کار وجود داره؟؟؟؟ چرا هر دو نه؟؟؟؟؟
▪️دو سوم از خانواده‌های آمریکایی فکر میکنن که مدرسه جای امنی برای بچه‌ها‌شون نیست و نگران این هستن که بچه‌ها در مدرسه در معرض تیراندازی قرار بگیرن، اما طبق آمارِ پنج سال اخیر، واقعیت این هست که خانه‌ها برای کودکان جای نا‌امن‌تری شدن.۶۲۱ کودک توسط والدینشون با اسلحه در خانه کشته شدن 💬 شیوا تقی نژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراض نماینده پارلمان بلژیک به دولت این کشور: چرا هر گوشه‌ای از دنیا سرکوب رخ می‌دهد اعتراض می‌کنید اما در برابر فرانسه ساکت هستید؟
♨️مجله‌ی فرانسوی نحسی و نجسی که به پیامبر بزرگ اسلام توهین کرد و مکرون اون توهین رو آزادی بیان عنوان کرد؛ حالا کاریکاتور مکرون رو با اردنگی از پله‌ها شوت کرده پایین!!! حالا نظرت در مورد آزادی بیان چیه مردک حرامی!؟؟؟😏 "بنده خدا"
♨️چرا باید ، تخریب بشه؟؟؟ چون دشمنان دین دوست دارند که جوان ایرانی فقط سرگرم لهو و لعب و هوسرانی باشه و به آخرت و قیامت فکر نکنه؛ برنامه عباس موزون دقیقا داره خلاف خواسته‌ی دشمنان دین عمل می‌کنه و مفهوم معاد و حساب و کتاب پس از مرگ رو به صورت ملموس و جذاب برای جوانان و نوجوانان به تصویر کشیده! بنابراین باید با تخریب این برنامه، مانع اثرگذاری اون بر اذهان و قلوب جوانان بشوند!!! هوشیار باشیم و برای جوانان خود، حق و باطل را تبیین کنیم‼️👌🏻 "بنده خدا"
❤️ خدای من! هر که را خـــواهی عزت بخشی و هرکه را خواهی خوار گردانی ... 💠 جزء ۳ ، سوره آل‌ عمران ، آیه ۲۶
⭕️ شش ماه بعد از شروع اغتشاشات در ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️آغاز تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در تل‌آویو!!👌🏻 نتانیابو، پر!! مکرون، پر!! بایدن خرفت، پر!! عنترانِ نشنال، پر!! جانسون دیوانه، پر!! بریتانیای خیلی صغیر، پر!!! عمه الیزابت‌ اصلاح‌طلبان، پر!!! ✅جمهوری اسلامی ایران پر قدرت و باشکوه، در اوج اقتدار الحمدلله ✌️🏻✌️🏻✌️🏻😎😎😎 🇮🇷 "بنده خدا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶هر حرف حقی نباید زده بشه با دقت بسیار گوش دهید اگر دقت بکنید خیلی از چهره های انقلابی در چندماه اخیر در فتنه ها گیر کردند وخود تیم انقلابی ها را هدف قرار دادند،دشمن هم همین را میخواست❌ریزش انقلابی ها!!! حیله دشمن برای این مردم دیگر رنگ و بویی نداشت،چون۴۴سال است از هر‌طریقی،مخصوصا اقتصادی و نفوذ در دل مردم بذر ناامیدی‌ کاشتند تا آنها را آزمایش کنند و مردم را به کوچه و خیابان بکشانند،اما مردم تا حدودی دشمنان وطنی یا خارجی را با خودی ها تشخیص دادند و با بصیرتشان در این سال ها این فتنه ها را برای چندمین بار خنثی کردند و افراد انقلابی را مورد حمایت و لطف خودشان قرار دادند. ❌اما فتنه ها تمام نشد،بلکه پیچیده تر شد حالا دشمن حیله خود را طوری رقم زده است که میخواهد فرد یا اشخاص انقلابی را با همان فرد و اشخاص انقلابی بزند فتنه های آخرالزمانی که میگویند همین است،کاری میکنند تا حق و باطل را گم کنید 🔶و کاری میکنند تا مردم نسبت به حزب اللهیا و انقلابی ها دوباره دل زده شوند و دوباره حسن روحانی جدیدی بروی کار بیاید. حواسهارا جمع کنید فتنه های پیچیده در راه است..
♨️در اعتراضات فرانسه، تاکنون چند نیروی پلیس کشته شده‌اند؟ چند نیروی امنیتی هدف گلوله و چاقو‌ قرار گرفته‌اند؟ چند نیروی حافظ امنیت برهنه و شکنجه و سلاخی شده‌اند؟ طی سه ماه آشوب پاییز ۱۴۰۱ در نقاط مختلف ایران، بیش از ۸۰ نیروی حافظ امنیت به دست آشوبگران کشته شدند..
♨️سازمان هواشناسی فرانسه اعلام کرد؛ هوای پاریس به علت غلظت بالای گاز اشک‌ آور برای تمام گروه‌ ها در وضعیت خطرناک قرار گرفت!
♨️محقق شدن بیشترین میزان صادرات غیر نفتی در تاریخ ایران 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ پروژه امنیتی ضدانقلاب: «عنکبوت مقدس» برای تقابل با جهاد تبیین!! ⛔️داغ کردن فضای تقابل کف جامعه خطرناکه 🔞کلیپ های درگیری سرحجاب را نشر ندهید 😔میدونم که گوش نمیدهید چون اولا رسانه بلد نیستید 😢دوما هوای نفس و هیجان زدگی مانع اندیشه صحیح هست ⛔️ولی هزینه اش را همه در فتنه بعدی خواهیم داد کف خیابان تنبلی در هزینه خواهد داشت این زخمی هست که مگسهای کثیف رسانه ای دشمن روش کرم‌خواهد ریخت منتظر باشید‼️‼️‼️ شیخ قمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖼 دعای روز چهارم ماه رمضان خدایا به من قوّت بده تا فرمان‌تو اجرا کنم
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی: امید آفرینی خود فریبی نیست. ۱۴۰۲/۱/۱ 📜 💻 Farsi.Khamenei.ir
😂😂😂😂😂😂اینارو ببین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️مدعیان انقلابی‌گری ببینند!!!! جوسازان دو آتیشه ببینند!!!👆🏻👆🏻 چندین بار ببینند!!!