eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 میگن وحدت رو قبول داریم اما منطق قبول نمیکنه با کسی که به نبی اکرم (ص) و حضرت زهرا (س) جسارت کرده وحدت داشته باشم.... 🔹 پاسخ 🔸 امیرالمومنین علی علیه السلام رو قبول دارین یا خیر؟! 🔸 اگه قبول دارین و به عنوان امام و الگوی خودتون قبول دارین، ایشون پس از جسارتی که به پیامبر ص کردند و پس از ظلم و جنایتی که به حضرت زهرا س کردند و پس از ظلمی که به خود حضرت کردند، به خاطر حفظ اصل اسلام با همان اشخاص وحدت کردند و در کنارشان قرار گرفتند... 🔸 تازه نه تنها در کنارشان قرار گرفتند بلکه به عنوان دوم شخص ( در حد وزیر) حکومتشان پای کار پیشرفت و گسترش اسلام ایستادند به طوری که بارها و بارها همان فرد گفت: "اگر علی نبود من هلاک میشدم" 🔻 خب، حالا سوال من از این دوستان اینه: 1️⃣ آیا منطق شما بالاتر از امیرالمومنین علی علیه السلام هست؟! 2️⃣ آیا شما بهتر از علی ابن ابیطالب علیه السلام میفهمید؟! 3️⃣ آیا شما دلسوزتر و عاشق تر از علی علیه السلام به پیامبر ص و دختر گرامیش هستید؟!!!
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 فرض بگید بین شیعه و سنی و فارس و عرب وحدت نباشه، همه مسلمونها توی سر همدیگه بزنن، با هم درگیر باشن و ... اصلا با هم درگیر هم نباشن اما پشت دیگر هم نباشن... به نظرتون چه اتفاقی می افته؟!!! 🔹 آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه و ... مثل -گرگی که به گله گوسفند زده به جان ملتهای مسلمان می افتن و: ▪️ اونایی که مقاومت میکنن رو میکشن ▪️ اونایی که میترسن رو برده میکنن ▪️ ثروت شون رو غارت میکنن ▪️ زنانشون رو به کنیزی میبرن ▪️کشورشون رو مال خود میکنن 🔸و در یک کلمه یک سلطه همه جانبه رو بر علیه جهان اسلام پیاده سازی میکنن و کمر مسلمونها رو به شکلی میشکنن که دیگه از مناره مسجدی صدای الله اکبر بلند نشه، اصلا مگه اجازه میدن مسجدی باشه که اذان بگه؟؟!!!! 🔻 حالا بگید پشتِ سرِ وحدت منطق و منفعت هست یا نیست؟! آیا میشه برخی اختلافات رو بخاطر مصالح کلی جهان اسلام نادیده گرفت یا خیر؟!!
🔸رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برکنار شد 🔹برای اولین بار در تاریخ آمریکا، با رأی قانونگذاران مجلس نمایندگان این کشور، «کِوین مک‌کارتی» رئیس جمهوری‌خواه این مجلس از سمت خود برکنار شد.
♨️عه!! چقدر جالب، ما تو تهران فقط اجازه داریم روزی 121 متر راه بریم و یه وعده غذا بخوریم 😁
♨️بسیارخب....حالا دلیل فرار الاتحاد، از بازی با سپاهان معلوم شد!!!! رسانه وابسته به سیا و موساد، تلویحا گفته عربستان با بازیکنان میلیون‌دلاریش، اجازه نداره با بازی با تیم ایرانی موجب دیده‌شدن و شناخته‌شدنِ ژنرال شهید قاسم سلیمانی بشه!!! اما محاسباتشون مثل همیشه غلط بود؛ چون الان تمام کسانی که در دنیا خبر لغو‌ بازی رو شنیدند دنبال این هستند که بفهمند کیست؟؟؟ ✅رهبر عزیزمان چقدر درست و دقیق فرمودند: شهید سلیمانی، از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است!! ✍🏻 "بنده خدا"
امیرعبداللهیان: نظر ما و عربستان تکرار بازی است 👤 وزیر امورخارجه: 🔺اتفاقی که دوشنبه‌شب برای بازی دو تیم ورزشی سپاهان و الاتحاد اتفاق افتاد، در همان‌زمان من با وزیر خارجه سعودی در تماس بودم. 🔺روابط ریاض و تهران در مسیر درست خودش پیش می‌رود و ورزش نباید اهرم سیاسی در طرف هیچ‌کدام شود.  🔺ای‌.اف‌.سی هم باید برمبنای فنی نظر دهند. بین ما و سعودی این نظر هست در زمان دیگری این بازی تکرار شود.
📸 ۵ دروغ بزرگ، درباره مهاجران افغانستانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 | اتخاذ خط مشی واحد؛ مانع دخالت زورگویان ✏️ رهبر انقلاب، در دیدار اخیر: اگر کشورهایی مثل ایران🇮🇷، عراق🇮🇶، سوریه🇸🇾، لبنان🇱🇧، مثل کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس، عربستان🇸🇦، مصر🇪🇬، اردن🇯🇴، یک را در مسائل اساسی خود اتخاذ کنند، قدرتهای زورگو نمیتوانند در امور داخلی و سیاست خارجی اینها دخالت کنند. 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
بیانات_رهبر_انقلاب_در_دیدار_دست‌اندرکاران_همایش_بزرگداشت_آیت‌الله.pdf
637.5K
📑 | متن کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران همایش بزرگداشت آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی. ۱۴۰۲/۷/۴ 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ماجرای بیهوش شدن از زبان همکلاسی‌هایش!!!👆🏻 ✍🏻پدر و مادر و دوستان این دختر، میگن بیهوش شدنش به ثانیه نکشیده و هیچ درگیری و ضرب و شتم و تذکری در کار نبوده ؛ اما شبکه‌های معاندِ ایران، اصرار دارن که نخیر؛ شما غلط کردید!!! این حکومت اسلامی بوده که دختر شما رو هُل داده و کتک زده و بیهوش کرده!!!😐 واقعا در خوک‌دونی منوتو و گاوداری عنترنشنال یک نفر آدمیزاد وجود نداره؟؟؟ "بنده خدا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا دروغ‌سازی‌ها دربارۀ آرمیتا گراوند موج نمی‌سازد⁉️ 🔹رسانه‌های ضدایرانی در تلاش‌اند از حادثۀ پیش‌آمده برای دختر نوجوانی در مترو دیگری شبیه مهسا امینی بسازند. اما چرا مردم نسبت به این دروغ‌ها بی‌تفاوت هستند؟
⭕️با اندکی دقت در فیلم مترو، میتوان به اوج سستی ادعای رسانه‌های معاند مبنی بر هُل دادن آرمیتا گراوند و ضربه خوردن سرش، پی برد!
♨️‏برخی ها در ماجرای بی هوش شدن آرمیتا در مترو پرسیدن که چرا فیلمی از داخل واگن منتشر نشده؟ پرس و جو کردیم گفتند قطارهای سری ۱۰۰ دوربین ندارند. 👤آمنه سادات ذبیح‌پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️شهروند عربستانی با انتشار این ویدئو نوشت: چرا بن سلمان بجای هزینه های میلیاردی برای کریستیانو رونالدو، فاضلاب شهر را اصلاح نمی کند؟
افتتاح نخستین بیمارستان تخصصی کودکان دولتی با حضور رییس جمهور 🔹بیمارستان کودکان حکیم به عنوان نخسـتین بیمارسـتان تخصصـی کـودکان دولتی با ثبت رکورد ۲۷ ماهه با رعایت همه استانداردها در کشور ساخته شد. 🔹بیمارستان حکیم با زیربنای ۲۹۶۵۰ مترمربع شامل بخش‌های درمانی اورژانس، درمانگاه، تالاسمی، دیالیز، فیزیوتراپی، سنجش درمانی، ارتوپدی، شیمی درمانی، دندانپزشکی، اسکوپی، اعمال جراحی و آنژیوگرافی در منطقه ۱۸ پایتخت به بهره برداری می‌رسد. 🔹بیمارستان کودکان حکیم بزرگ‌ترین انبار دارویی کشور را در کنار خود جای خواهد داد.
♨️آقای «غوغای روحانی‌نگر» رو با خاک یکسان کرد👏🏻👏🏻😅
✅‏تا اطلاع ثانوی هر کس در ایران از ارتفاع بیفتد، خودکشی کند، در خیابان سکته کند یا در بی‌آرتی یا مترو سرش گیج برود و بخورد زمین، مسئولیتش با نظام است! چرا؟ چون جریان ززا برای ادامه حیات نحسش چیزی در چنته ندارد! ✍ سیدرضی
♨️‏تمام فیلم‌ها و صوت تماس با اورژانس پخش شد. این ۸ نفر هم روایت را دقیق گفتند. -مادر و پدر -مهلا و فاطمه، دوستان آرمیتا -راهبر قطار -کارشناس و کاردان و متصدی ایستگاه ضدانقلاب خارجی که هیچ، داخلی‌هایی که هنوز شبهه ایجاد می‌کنند قطعا همان‌هایی هستند که به دنبال آشوب در کشورند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ تصاویر انهدام یک پهپاد با پهپاد دیگر 🔸جزئیات انهدام پهپاد توسط شلیک موشک از پهپاد کرار در روز اصلی رزمایش پهپادی ارتش 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 کولاک ملیحه محمدی در واکنش به لفاظی‌های کارشناس بی‌بی‌سی؛ قاسم سلیمانی قهرمان ملی است، این را در تاریخ خواهند نوشت. 🔻ملیحه محمدی، فعال و تحلیلگر سیاسی: 🔺 مردم منطقه همگی مدیون قاسم سلیمانی هستند چرا که او خلافت داعش را از بین برد؛ در استادیوم‌های عربستان هم تصاویر افراد سیاسی وجود دارد. 🔺 آقای خامنه‌ای کاملا درست می‌گوید، دولتهایی که به سراغ قمار عادی‌سازی با اسرائیل رفته‌اند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند. 🇮🇷
💢 هفته انتظامی بر مرزداران و مرزبانان نیز مبارک باد 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افزوده‌شدن ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در مراکز درمانی کشور/ بیماران دغدغه درمان نداشته باشند رئیس‌جمهور در آئین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان حکیم تهران: 🔹۳۲ میلیون نفر از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند هستند. 🔹مراکز درمانی دو برابر شده است. ۱۵ هزار تخت به مراکز درمانی کشور در دولت سیزدهم اضافه شده است. 🔹از ۱۵۰ هزار تخت موجود در بیمارستان‌های کشور، ۱۰ درصد آن در دولت سیزدهم انجام شده است. 🔹با بیمه سلامت، خانواده‌ها فقط دغدغه بیماری را داشته باشند نه درمان بیماری. تلاش کنید به کودکان و خانواده‌هایشان آرامش بدهید.