eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🎨 پوستر جدید KHAMENEI.IR 📣 این سازه‌های ویران تجدید بنا نخواهد شد ✏️ رهبر انقلاب در دیدار اخیر: من میگویم این زلزله‌ی ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیّت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست... من عرض میکنم از شنبه‌ی پانزدهم مهر، رژیم صهیونیستی دیگر رژیم صهیونیستیِ قبلی نیست و ضربه‌ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست. ۱۴۰۲/۷/۱۸ 🖼 📥 نسخه قابل چاپ👇
♨️امیرعبداللهیان: زمان برای راه‌حل‌ سیاسی روبه پایان است وزیر امور خارجه: 🔹امروز با همتایانم در مالزی، تونس و پاکستان گفت‌وگو کردم. 🔹بر ضرورت توقف فوری کشتار و جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه و ارسال سریع کمک‌های انسان‌دوستانه به این منطقه تاکید شد. 🔹تصریح کردم زمان برای راه‌حل‌های سیاسی روبه پایان است و گسترش احتمالی جنگ در دیگر جبهه‌ها به مرحله اجتناب‌ناپذیر نزدیک می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ سخنگوی وزارت خارجه با در دست‌گرفتن تصاویر کودکان فلسطینی گفت: امروز نقاب از نفاق مدعیان دروغین حقوق بشر برداشته شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی تمام تمرکز خودش را به‌خاطر ضعفی که در میدان جنگ دارد بر کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان متمرکز کرده 🔹شاهد این ضعف آن است که در ۸ روز گذشته این رژیم قادر نبوده حتی یک تن از فرماندهان نظامی را حذف بکند.
♨️ گزینه‌های روی میز و زیر میز اسرائیلی‌ها😉
♨️🇮🇷 تا باد چنین بادا ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 افسر اسرائیلی به نتانیاهو: تو هیچی نیستی... دروغگو هستی 🔹 یک افسر ذخیره اسرائیلی با فریاد به نتانیاهو توهین کرد و مانع از سخنرانی او برای سربازان در اطراف غزه شد. گفته شده نتانیاهو پس از مواجهه با این سربازان، سخنرانی خود را لغو کرد. پ.ن: بعد از فروکش کردن درگیری ها، صهیونیست ها پوست نتانیاهو رو میکنن و توش کاه میریزن!!!😎
♨️هنا غزة ... بأذن الله سننتصر 🇵🇸 اینجا است ... به اذن خدا پیروز خواهیم شد ان‌شاءالله
♨️این انتقام از حماس نیست . انتقام از اسلامه !
♨️‏میدونید که اگر کیومرث پوراحمد، آتیلا پسیانی داریوش مهرجویی آمریکا بودن نه خودکشی میکردن نه سرطان میگرفتن نه به قتل میرسیدن! آمار خودکشی و سرطان و قتل در آمریکا رو هم بیخیال! عقل سلبریتی و برانداز...!
♨️تنها به جرم مسلمانی؛ در کشور مهد آزادی سر از بدنت جدا میکنند... 😭
♨️اگر برای ظالم خضوع کنید، او جلوتر می‌آید. این سنت الهی است. سید محمدمهدی میرباقری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ حتی در دانشگاه هاورارد هم تجمع حمایت از فلسطین برگزار شده... اونایی که تو هر کاری چشمشون به آمریکاست، بسم الله!😏
♨️ اگه میخواهید اونا هم یه کشور داشته باشن، چرا خب از کشور خودتون بهشون نمیدین؟! 😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ فرامرز دادرس، فعال سیاسی اپوزیسیون و کارشناس امنیت و اطلاعات: 🔺 یکی از مهم‌ترین تبعات سیلی حماس به اسرائیل این بود که الهام علی‌اف مثل سگ ترسید! فهمید که اربابش اسرائیل ضعیف است.
🔶 سازمان ملل: تعداد کودکانی که طی یک هفته اخیر در غزه قربانی شدند، با تعداد کودکانی که طی ٢ سال در اوکراین کشته شدند، برابر است.