eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️و اینجاست که انسان متوجه میشود کیفیت شیر و حیا و فداکاری مادر برای تربیت فرزندان، چقدر در عاقبت بخیری آنها تاثیرگذار است.
‌ شبکۀ ۱۲ رژیم صهیونیستی: کابینۀ جنگی و نهادهای امنیتی بر سر توقف حمله به رفح توافق کردند 🔹قرار شده که اولویت، توافق تبادل اسرا با حماس باشد.
چقدر این خاطره از شهید مطهری این روزها خواندنی است ... من یک درس شخصی را برای شما می‌‌گویم. در سال ۱۳۲۵ که مرحوم آقا سید ابوالحسن فوت کرد و آقای بروجردی مرجع شد، من در فاصله چند روز گفتم تمام مشکلات من در باب «خلافت» حل شد، یعنی گذشته را در پرتو حال شناختم. آقای آقا سید ابوالحسن «مرجع کل فی الکل» بود و من حدود هشت سال بود که در قم بودم و افراد زیادی را می‌شناختم که آدم‌های خوبی بودند. در آن چند روز یک‌مرتبه می‌خواست یک قدرت بزرگ روحانی از مقامی به مقام دیگر منتقل شود، یک امتحان بسیار بزرگ. من یک‌مرتبه دیدم مثل اینکه حوزه قم زیرورو شد. یک حالت هول عجیبی به افراد افتاد! حال، هرکسی گرایشی به یک آقا داشت. در راه گرایش به این آقا و کوبیدن بقیه آقایان، همه چیز فراموش شده بود. مثل اینکه موقتاً همه، همه چیز را فراموش کرده بودند. یک حالت جنون‌آمیزی به وجود آمده بود. این آن را تعدیل می‏‌کرد و آن یکی را تفسیق، و دیگری به عکس. گفتم سبحان الله! بشر چه موجودی است! پس اگر روزی پیغمبری بخواهد بمیرد و یک خلافت به آن عظمت بخواهد منتقل شود، می‏‌بیند آن عادل‌ترینِ عادل‌ها تبدیل می‌‏شود به فاسق‌ترین فاسق‌ها. از امتحان‌هایی که در زمان حاضر برای بشر پیش می‌‏آید، انسان می‌‏تواند طبیعت بشر در گذشته را بفهمد، که می‌فهمد. همین ماها هم اگر بودیم از همین کارها می‌کردیم. چیز عجیبی نیست که انسان فکر می‌کند آدم‌های خیلی استثنایی آمدند خلافت علی علیه السلام را غصب کردند. نه، اگر ماها هم بودیم همین کارها را می‌کردیم. منبع: فلسفه تاریخ، ج۱، ص۱۸۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️شدت غرب‌پرستی، در تفکر اصلاح‌طلبی، اینجوریه که حتی اگر کشورهای نوکر آمریکا بهشون بگن باید معاون وزارت خارجه رو بذارین کنار، چون ما ازش خوشمون نمیاد؛ فورا میگن سمعا و طاعتا حتی اگر اون معاون، دلاورمردی مثل باشه!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ خانه عنکبوت! 🔺 از نصرالله تا سنوار و شهید رئیسی همه یکصدا: اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است...
♨️ تولید برق بیش از ۹ هزار مگاوات افزایش‌ داشته باقی الصالحات فقط اونجا که این زحمات باعث کاهش ناترازی، اشتغال‌زایی، ایجاد برق پایدار در شبکه و جلوگیری از تکرار تجربه تلخ خاموشی‌ها شده!!👌🏻👏🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ شرح حدیث امام رضاعلیه السلام توسط شهید رحمتی استاندار آذربایجان 🔹 "برای خداوند در زمین بندگانی هست که برای رفع حوائج مردم تلاش میکنند اینها در روز قیامت در ایمنی و آسایش به سر می‌برند"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ خاطره شهید حسین امیرعبداللهیان با شهید حاج قاسم سلیمانی از دیدار با مقامات مصری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ قالیباف، علیرغم تمام تهمتها و تخریبهای رائفی‌پور و سایر عدالتخواران، رئیس‌مجلس دوازدهم شد👌🏻 محمدباقر قالیباف، ذوالنوری و متکی نامزد ریاست مجلس دوازدهم بودند که قالیباف ۱۹۸ رای، مجتبی ذوالنوری ۶۰ رای، متکی ۵ رای آوردند و ۲۴ رای هم باطله بود. ✍🏻اون ۲۴ نماینده که آرای باطله دادند، برای چی نماینده شدند آیا؟؟؟🤔 آیا قراره برن مجلس که از بیت‌المال، بابت رأی باطله‌شون حقوق بگیرند؟؟؟ حلاله اونوقت ؟؟؟
♨️واکنش حماس به جنایات رژیم صهیونیستی در
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مخبر: یکی از سران بزرگ دنیا در چند روز گذشته به من گفت، کاری که با همکاری شهید رئیسی انجام دادیم، معادلات قدرت در دنیا را جا‌به‌جا کردیم.
قدردانی بیت رئیس‌جمهور شهید از رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران 🔹امروز که پروردگار صاحب جلال وعظمت، شرف شهادت را نصیب ذریه ابراهیم فرموده، برای ما راهی به جز صبر و مقاومت در تحقق تعالیم آن پیامبر عظیم‌الشأن باقی نمانده است، زیرا زمانه وحدت جهانی‌ بر تداوم راه انبیاء عظام در مبارزه با ستم و بی‌عدالتی فرا رسیده است 🔹این همه عزاداری‌های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می‌دهد به واقع مرحله تازه‌ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است و آحاد مردم ایران، مسئولیتی بزرگ و تاریخی در حفظ، ترویج و تکمیل میراث بزرگ شهیدان برعهده دارند. 🔹مقاومت همه جانبه در برابر دشمنان خدا با حفظ وحدت و انسجام ملی و با پیروی به موقع از فرامین و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، ممکن می‌شود. به یاری حق تعالی و دستگیری حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه)، شایسته است در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی در مبارزه با تمدن فحشازده و کفرآلود، به پیش‌روی ادامه دهیم. 🔹بار دیگر از الطاف پدرانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و این همه لطف و محبت و همدردی ملت بزرگ ایران سپاسگزاری می‌کنیم و از حضرت باری تعالی توفیق و سربلندی ایران عزیز و طول عمر با عزت رهبری حکیم آن را خواستاریم.
♨️رسایی امروز در انتخابات نائب‌رئیس مجلس، از بین شش نفر، پنجم شد و ۳۵ نفر به او رأی دادند، که قطعا یکیش خودش بوده!!! فاعتبروا یا أولی‌الابصار...
🔴 شفافیت، را با سفرنامه نویسی اشتباه نگیریم 🔻 دیروز متنی از جناب آقای ثابتی با محوریت شفافیت عملکرد ایشان در مجلس منتشر شد که اقدامی قابل تقدیر است. اما پس مطالعه این گزارش فعالیت ایشان در اولین روز حضور در مجلس چند سوال در ذهن متبادر میشود که در ذیل مطرح میکنم و امیدوارم جناب آقای امیرحسین ثابتی به این سوالات نیز با شفافیت پاسخ دهند. 1️⃣ در بخشی از این گزارش میخوانیم: "بعد از این جلسه یکی از نامزدهای ریاست مجلس تماس گرفت و دعوت کرد برای گفتگو به دفترش بروم. من هم صادقانه در حضور خودش استدلال کردم که چرا به ایشان رای نخواهم داد." 👈 چرا ایشان از ذکر نام این نامزد ریاست مجلس خودداری نموده اند؟!! 👈 آیا گزارش شفافیت شامل این موارد نمیشود؟!! 👈 اگر نمیشود پس چرا وقتی به بخش بعدی گزارش میرسیم صراحتا از دیگر نامزد ریاست مجلس (قالیباف) نام برده میشود؟!! این تناقض چگونه قابل توجیه و تفسیر است؟!! 2️⃣ شفافیتی که مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند سفرنامه نویسی نیست که آنان از محل ناهار خوردن و با چه خودرویی به حرم رفتن و چگونه فلان شخصیت را در آغوش کشیدن و چه ساعتی خوابیدن و ... بنویسند. شفافیت عملکرد نماینده یعنی با چه کسانی جلسه گذاشته است؟ محتوای جلسات و گفتگوها چه بوده است؟ چه توصیه هایی به چه افرادی کرده است؟ چه آرایی داشته است؟ و .... 🔸 در همین راستا: شنیده شده شما در جلسه ای (یا پیغامی) به آقای قالیباف گفته اید که حاضرید هم شما و هم دیگر همفکرانتان به ایشان در خصوص ریاست مجلس رای دهید اما به شرطها و شروطها که یکی از شروط تعهد آقای قالیباف به عدم ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری بوده است. 👈 آیا این موضوع صحت دارد؟ 👈 اگر صحت دارد علت رای مشروط به این شروط چیست؟ 👈 آیا مخالفت های شما و همفکرانتان منشعب از قدرت طلبی و زد و بندهای سیاسی است یا بر گرفته از مبانی فکری و عقیدتی؟!! 👈 چرا گزارشی از محتوای جلساتی که پیرامون انتخاب رئیس مجلس داشته اید در قالب گزارش شفافیت منتشر نمیکنید؟!!
‏«دیوید بکام» با انتشار پستی خواستار توقف هر چه زودتر کشتار وحشیانه کودکان مظلوم فلسطینی شد. جا داره بگیم خاک بر سرت «علی کریمی»!!!✋🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سیدحسن نصرالله: تشبیه صهونیست‌ها به حیوانات وحشی توهین به حیوانات است دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت والده خود: 🔸منظره های ترسناک و هولناکی در رفح دیده می شد، خیمه ها و چادرهای پناهجویان را بمباران کردند و جسدها سوخته بود این یک کشتار وحشیانه است. 🔸کسانی که خواهان عادی سازی روابط با اسرائیل هستند می خواهند روابط خود را با حیوانات وحشی عادی کنند؟!
‏۱۴۶ کشور دنیا، کشور فلسطین را به رسمیت شناختند اسرائیل، مثل طویله‌ای که آتش گرفته، در حال نابود شدن است ان‌شاءالله
♨️‏اثر جدید حسن روح الامین با موضوع جنایت صهیونیست ها در ‎😭 ‎