eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
417 دنبال‌کننده
27هزار عکس
14.6هزار ویدیو
70 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️و داستان این چشم‌ها...😭
♨️خبرنگار رژیم صهیونیستی: تشییع جنازه هنیه هم اکنون در تهران. تابوت در پرچم فلسطین پیچیده شده است. (آیت الله)علی خامنه ای نماز می خواند. 📌 هرجای دیگر ترور میشد اینطور گرامی داشته نمیشد!
♨️توییت جنجالی و ابهام آمیز وزیر ارشاد که بر اثر اشتباه انداختن مخاطبین ناچار به اصلاح آن شد 🔹محمدمهدی اسماعیلی با انتشار تصویر شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در کنار شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و اسماعیل هنیه، جوری القا میشد که شهدای خدمت نیز تلویحاً شهدای ترور قلمداد میشوند! 🔹اسماعیلی دو ساعت بعد و در پی ابهامات و سوالات متعدد کاربران نسبت به این توییت مبهم و ناسنجیده، نوشت: «‏همه شهدای این قاب پرچمداران جبهه مقاومت هستند». 🔹بلافاصله پس از این توییت برای مخاطبین سوال شد که چرا رهبر معظم انقلاب و هیئت تحقیق و تفحص ستاد کل نیروهای مسلح با وجود بررسی همه جانبه و اطلاعیه های رسمی نظامی و امنیتی، هرگونه نشانه مبنی بر توطئه یا حمله تروریستی و نظامی و الکترونیک و عملیات خرابکارانه را در باب این موضوع قویا رد کردند و آن را یک سانحه اعلام کردند. 🔹متاسفانه برخی عناصر مجازی که تا قبل از شهادت آیت الله رئیسی با انواع تخریب ها ایشان را متهم میکردند و ناگهان از روز حادثه خونخواه ایشان شده اند و برای اسرائیل دستاوردسازی میکنند از این توییت سوء استفاده کردند. 🔹تصویری که این ادعاهای متوهمانه به جامعه می دهد، از یکسو بی اعتمادی به نظام و رهبر انقلاب است که بارها در مورد شهید رئیسی تاکید بر شهید خدمت نموده اند و از سوی دیگر بی اعتمادی به عالی ترین دستگاه نظامی و امنیتی کشور است که آنان را به ترس و مصلحت اندیشی متهم میسازد.
♨️یک خبر، تسکین این درد است....
♨️ سخت ترین جنگ پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) بود. 👈🏻 حمزه اش رفت 👈🏻 مصعب بن عمیر رفت 👈🏻 حنظله غسیل الملائکه رفت 👈🏻 خود نازنینش تا مرز شهادت رفت 👈🏻 امیرالمومنین زخم های متعدد کاری برداشت 👈🏻 جنگ به شکست انجامید ، اما... ✅ همین شکست مقدمه پیروزی دو سال بعد در جنگ شد،جنگی که گروه گروه به پیکار اسلام آمدند . و دو سال بعد احزاب بود که رخ داد و سال بعدش هم فتح بزرگ ✅ حالا هم شهدای بزرگی دادیم، اما بدانید در مسیر فتح بزرگ به نام سرعت بخشیده شد. 👌🏻 به زودی همه ما با چشم خود تفسیر عملی این آیه را خواهیم دید ان‌شاءالله إذا جاء نصرالله و الفتح . و رأیت الناس یدخلون فی دین الله أفواجا...
♨️ نیروی اطلاعاتی یعنی گاهی یه بلیط میذارن جلوی تو و بهت میگن بدون اینکه خونه بری و حتی یه تماس با خانواده بگیری و خداحافظی کنی، پاشو برو فرودگاه و برو فلان کشور و دو ماه اونجا باش برای ماموریت. ما خودمون به خانوادت خبر میدیم، در این دو ماه حق یک تماس کوچک با خانواده هم به خاطر خطر لو رفتن مکان نداری . ✅ آره عزیز من ، حالا هی بشین این عزیزان رو زیر سوال ببر ، هزاران هزار حادثه رو پیشگیری کردن ، به والله مردانه نیست بابت این مسأله اخیر اونها رو زیر سوال ببریم. نقد بکن ،ولی ناکارامد معرفی نکن!!!❌ 🇮🇷
♨️ قالیباف: ایران و جبهۀ مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت
♨️گزارش کار اسماعیل هنیه در دوره‌ی ریاستش به زبان ساده....👌🏻😔 هنیئا لک یا هینه!!
♨️ بگو: آیا درباره ما جز یکی از دو نیکی -پیروزی یا شهادت- را انتظار می برید؟ در صورتی که ما درباره شما انتظار می‌بریم که خدا از سوی خود یا به دست ما عذابی به شما برساند؛ پس انتظار برید که ما هم با شما منتظریم! سوره توبه آیه ۵۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ تأثر پزشکیان در واکنش به سوال در مورد آخرین دیدارش با : نمی‌توانم حرف بزنم
♨️تصویر پیکر شیخ فضل الله بالای چوبه دار یک معنا دارد. گاهی فضا را آنقدر غبار آلود می کنند که مردم یک شهر رضایت می دهند عالمشان را بالای دار ببینند. ▪️عالمی که با همه وجود در مقابل سیل التقاط ایستاده تا مرجعیت مردم از دامن علمای شیعه به اصحاب سفارت و سفاهت نرسد؛ تا سلسله فقاهت قطع نشود، تا اسلام حاکم باشد نه تفسیر انسانها از اسلام... باید مراقب باشیم 🏴١١مرداد سالروز شهادت آیت الله العظمی شیخ فضل الله نوری 🕊شادی روح بلندش صلوات
♨️نماینده ایران به سازمان ملل متحد اعلام کرد : سپاه پاسداران به اسرائیل حمله خواهد کرد و توجیه آن ماده 51 منشور سازمان ملل متحد است. دفاع مشروع و قانونی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ خبرنگار بی‌بی‌سی: رنگ قرمز جایگاه سخنرانی رهبر مقاومت لبنان نشانه انتقام قطعی آنان است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️شلیک ۶۰ موشک از لبنان به سمت فلسطین اشغالی 🔹سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی پیش اعلام کرد که دست کم ۶۰ موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده که سامانه‌های دفاعی ۱۵ موشک را رهگیری کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️سید حسن نصرالله با قاطعیت حمله به مجدل شمس را رد کرد و گفت اگر زده بودیم جرات پذیرفتن مسئولیتش را داشتیم! ساکنان سرزمینهای اشغالی بهتر از همه میدونن که هرآنچه سید میگه صدق محضه و اونها باز فریب بازی نتانیاهو رو خوردن!
28.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️طراح ترور استتاری در تهران چه کسی بود؟ 🔹‌‌مرتضی سیمیاری کارشناس مسائل مقاومت درباره دلایل و مدل ترور شهید هنیه در تهران گفت: مجموعه اقداماتی که در روزهای اخیر شکل گرفته یک رابطه خطی با یکدیگر دارند، یعنی میان ترور هنیه، قتل و عام شیعیان در پاکستان، حمله به مقرهای کتائب در عراق و نیز عملیات ضاحیه در بیروت یک ارتباط خاص وجود دارد. 🔹‌‌این عملیات‌های مشترک و خطی توسط سازمان سیا طراحی شده و اجرای آن بر عهده رژیم صهیونیستی و سرپنجه‌های آن است. 🔹‌‌عملیات‌های استتاری ترروریستی با هدف افزایش توسعه میدانی - جغرافیایی جنگ و بالا بردن شتاب عملیاتی آن طراحی شده است. 🔹‌‌دستورالعمل‌های نهایی این چند عملیات جنایت‌کارانه در سفر نتایاهو به آمریکا تدوین شده، ترورهای اخیر با چراغ سبز کاخ سفید صورت گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس صداوسیما: اسماعیل هنیه را اسرائیل ردیابی و با موشک زد/سقوط هلی‌کوپتر رئیسی ربطی به اسرائیل نداشت سعدالله زارعی در آنتن زنده صداوسیما: 🔹یک حمله موشکی صورت گرفته و این حمله با سوار شدن روی نقطه ضعف‌های امنیتی اسماعیل هنیه اتفاق افتاده است. اسماعیل هنیه یک سری مراقبت های خاص حفاظتی را رعایت نکرده است. اسرائیل او را ردیابی کرد. 🔹در ماجرای سقوط هلی کوپتر شهید رئیسی بر اساس گزارش رسمی، هیچ عامل خارجی، اسرائیلی یا عامل نفوذی و خرابکاری داخلی وجود ندارد.
♨️‏نماز عالم شیعه بر پیکر عالم اهل‌سنت این هم از برکات و معجزات طوفان بزرگ مجاهدان است. نماز رهبر انقلاب بر پیکر فرمانده بزرگ مقاومت فلسطین در تاریخ خواهد ماند. ‎ هم در تاریخ ثبت خواهد شد.
♨️ سید حسن نصرالله: کمی بخندید و سپس بسیار گریه خواهید کرد.
♨️دروغ‌پردازی نیویورک‌تایمز دربارۀ عملیات ترور شهید هنیه 🔹نیویورک‌تایمز پس از شهادت اسماعیل هنیه دربارۀ شیوۀ او ادعایی را به‌نقل از ۷ منبع مطرح کرد که براساس آن هنیه با بمبی که ۲ ماه پیش در اتاقش کار گذاشته شده به شهادت رسیده است. 🔹در این گزارش آمده است که هنیه در سفرهای قبلی به تهران نیز در این اتاق اقامت داشته است. بعد از این که استقرار هنیه در این اتاق برای عوامل ترور محرز شده، آن‌ها بمب را از راه دور منفجر کرده‌اند که طی آن هنیه و محافظش در دم جان باخته‌اند. 🔹بعد از نیویورک‌تایمز این ادعا توسط برخی رسانه‌های دیگر حامی صهيونيسم نیز مطرح شد و آکسیوس و بلومبرگ و... نیز بر همین اساس سناریوسازی‌های دروغین را در فضای رسانه‌ای امتداد دادند. 🔹رسانه‌های محور صهیونیسم جهانی این خط دروغ‌پردازی دربارۀ شیوۀ ترور شهید هنیه را بیشتر برای پیشگیری از تبعات این اقدام پیش می‌برند تا بتوانند رژیم صهیونیستی را از جرم نقض حاکمیت سرزمینی و تجاوز به خاک ایران تبرئه کنند.اقدامی که به‌عنوان عملیات رسانه‌ای رژیم پس از فرار از پذیرفتن مسئولیت ترور طراحی و انجام شد. 🔹شیوۀ دروغ‌پردازی این رسانه با طرح ادعاهایی به نقل از منابع مطلع، قبلا نیز بارها مورد استفادۀ ضدانقلاب قرار گرفته است. نیویورک‌تایمز تاکنون در مقاطع مختلف از جمله در ایام فتنۀ زن، زندگی، آزادی یا پیش از انتخابات مجلس به‌طور متوالی اخباری مبنی بر بیماری رهبرانقلاب و حال وخیم ایشان منتشر کرده است. 🔹رسانه‌های ضدانقلاب پیشتر این دروغ‌پردازی‌ها را با رسانه‌های فارسی‌زبان اصلی خود مطرح می‌کردند اما با تداوم این روش، به اعتبار آن‌ها به‌طور جدی خدشه وارد شد و سطح نفوذ ادعاهایشان کاهش یافت. 🔹این دروغ‌پردازی‌ها درحالی انجام می‌گیرد که نتیجۀ بررسی کارشناسان دربارۀ شیوۀ شهادت اسماعیل هنیه ناشی از اصابت یک پرتابه بوده که نقش رژیم صهیونیستی در آن غیرقابل انکار است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ به چالش کشیده شدن معاون سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده توسط خبرنگار آمریکایی: 📍تمام دنیا تصدیق می‌کنند که این تعدی اسرائیل به پایتخت ایران بود اما فرض را بر این بگذاریم که تو اطلاعات موثق داری که اسرائیل پشت این تجاوزگری به پایتخت ایران بوده است. اگر اینطور باشد، برای ایران حق دفاع از خود قائل هستید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا