فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دیگه همه بانوان این سرزمین متوجه شدن که وعده های مربوط به رفع حجاب دروغی بیش نیست
✅ و مملکت نیاز به اقتصاد قوی داره نه این بازی های سیاسی و سوء استفاده از حجاب برای فریب بانوان!
ویروس آندلس 31-6-1401.pdf
3.11M
🔞فراموش نکنیم که تهاجم فرهنگی یک جنگ تمام عیار است و آندلس سازی از یک تار مو شروع میشود‼️
🔖قابل توجه سخنرانان و فعالان عرصه #جهاد_تبین ؛ کتابی در خصوص استحاله های فرهنگی، نفوذ و شبیخون فرهنگی که مورد توجه پژوهشگران و اهل بصیرت واقع شده به صورت رایگان در اختیار شما سروران قرار گرفته است.
📝گزیده ای از #کتاب_ویروس_اندلس ؛
💠اگر خاک وطن را به فرهنگ،تنه درختان را به مردان و میوه این درختان را به فرزندان تشبیه کنیم، بلاشک ریشه این درختان، زنان ایران اسلامی هستند. که دشمنان، پس از ورود به خاک (فرهنگ) درحال بیرون کشیدن ریشه این درختان مثمر هستند.
✍نام نویسنده کتاب : حمدان مقدم
✋راهنمای مباحث عفاف کانال
https://eitaa.com/fatemi222/3683
✅ حکم نذر زن بدون اجازه شوهر
✳️ مسأله- آیا #نذر زن بدون #اجازه شوهر صحیح است، در صورت مزاحمت نذر او باحقوق شوهر چطور؟
✳️ #مکارم: نذر زن اگر مزاحم حقوق شوهر باشد، بي اجازه او باطل است
و اگر مزاحم نباشد احتياط مستحبّ آن است كه با اجازه او باشد.
✳️ #بهجت: نذر زن بدون اجازه #شوهر بنابراحتياط واجب وضعاً منعقد مي شود.(یعنی نذر به وقوع پیوسته)
✳️ #سيستاني: نذر زن بدون #اذن قبلي يا اجازه بعدي شوهر در آنچه با حقّ استمتاع او منافات دارد، صحيح نيست حتي اگر قبل از ازدواج نذر كرده باشد، و صحت نذر زن در اموالش بدون اجازه شوهر محلّ اشكال است، پس بايد رعايت احتياط شود، مگر در حجّ و زكات و صدقه و احسان به پدر و مادر و صله ارحام.
✳️ مقام معظم #رهبری : اگر شوهر حضور دارد، بايد بنابر احتياط نذر زن با اجازه او باشد.
🔹منبع :
احکام
احکام شیرین
❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این مسئله حجاب و محرم و نامحرم نفی عشق و زیبایی نیست
بلکه حجاب برای مدیریت عشق است
👤 #استاد_رحیم_پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تصویری
✅ درخانه اگر کَس است..#یک حرف بس است
🎙حجت الاسلام انصاریان
🔴 دعوت پاپ از 7000 کشیش وکاردینال
🔻 دستورجلسه: خاموش کردن #چراغ_اسلام
◼️وای و علی الاسلام والسلام😭😭😭
✋راهنمای مباحث عفاف کانال
https://eitaa.com/fatemi222/3683
حجاب در ادیان الهی
👇👇
الف) حجاب در آیین زرتشت
https://eitaa.com/Chastity/4506
ب) حجاب در دین یهود
https://eitaa.com/Chastity/4507
ج) حجاب در دین مسیح
https://eitaa.com/Chastity/4508
از برخی متون دینی وتاریخی استفاده می شود که «اصل پوشش»، میان اقوام و ملل مختلف، مطرح بوده و سابقه طولانی داشته، گرچه نحوه بهره گیری از حجاب، حدود، نوع لباس و رنگ آن به حسب سنّت و آداب جوامع، متفاوت بوده است
.(اگر به لباس ملی کشورهای جهان بنگریم، در می یابیم که زنان دارای حجاب بوده اند و این مسئله اختصاص به مذهب یا ملت خاصی نداشته است.
هر چند حجاب در طول تاریخ، فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده و بر اساس بافت فرهنگی، آداب، سنّت ها و یا با اعمال سلیقه حاکمان، تشدید یا تخفیف یافته، ولی هیچ گاه به طور کامل از بین نرفته است. این امر، بیان گر فطری بودن پوشش در انسان است و ثابت می کند که لباس و پوشش، به تدریج و بر اثر تمدن ها ایجاد نشده است، بلکه نخستین انسان ها نیز به طور فطری بدان گرایش داشته اند.
در داستان حضرت آدم و حوّا آمده است: «زمانی که آن دو از شجره ممنوعه خوردند، پوشش خود را از دست دادند و عورت آن ها آشکار شد و به سرعت، خود را با برگ درختان بهشتی پوشاندند».(اعراف (7) آیه 22.)
از این داستان، به خوبی مشهود است که گرایش فطری بشر به پاکی و عفّت و حجاب، موجب شده پوشش در میان همه اقوام وجود داشته باشد.
↩️حجاب در ادیان الهی
https://eitaa.com/Chastity/4503
✅استاد شهید مطهری می نویسد: «اطلاع من از جنبه تاریخی، کامل نیست. اطلاع تاریخی ما آن گاه کامل است که بتوانیم درباره همه مللی که قبل از اسلام بوده اند اظهار نظر کنیم. قدر مسلّم این است که قبل از اسلام در میان بعضی ملل، حجاب وجود داشته است. تا آن جا که من در کتاب های مربوطه خوانده ام در ایران باستان و در میان قوم یهود و احتمالاً در هند، حجاب وجود داشته و از آن چه در قانون اسلام آمده سخت تر بوده است. اما در جاهلیت عرب، حجاب وجود نداشته است و به وسیله اسلام در عرب پیدا شده است.»(مرتضی مطهری، مسئله حجاب، ص 21.)
🔹ویل دورانت می گوید: «چون انسان تنها به این خشنود نبود که با پوست حیوانات خود را بپوشاند، با پشم گوسفند و الیاف گیاهان برای خود لباس تهیه کرد و همین لباس ساده است که جامه هندی، شنل یونانی، لنگ مصری قدیم و سایر اقسام گوناگون و جذاب لباس انسان را در عهدهای مختلف تشکیل داده است. در این هنگام است که بافندگی از مهم ترین هنرهای مخصوص زن گردیده است.»(ویل دورانت، تاریخ تمدن، ج 12، ص 30.)
🔹تمام ادیان آسمانی، حجاب و پوشش زن را واجب و لازم شمرده اند و جامعه بشری را به سوی آن دعوت کرده اند، زیرا لزوم پوشش، به طور طبیعی در فطرت زنان به ودیعت نهاده شده و احکام و دستورهای ادیان الهی، هم آهنگ و هم سو با فطرت انسانی تشریع شده است. مهم تر از همه این که، حجاب به دلیل آن که نقشی اساسی در ایجاد آرامش روانی، حفظ کرامت زن، استحکام خانواده و جلوگیری از ناهنجاری ها دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت، حجاب در جهت حمایت از حقوق واقعی زن و ارزش بخشیدن به اوست، نه تحقیر و کم بها شمردنش. تحقیر زن، وقتی است که ابزار و وسیله ای تبلیغی برای به دست آوردن سودهای بزرگ اقتصادی باشد؛ چنان که در فرهنگ غربی این گونه است.
🔹متأسفانه امروزه در غرب، حجاب را تحقیر زن می دانند، در حالی که بی حجابی و بدحجابی، پدیده ای جدید و بر خلاف فطرت انسان است، که باید آسیب شناسی و ریشه یابی شود. منشأ بی حجابی به صورت سازمان دهی شده، به اواخر قرن نوزدهم برمی گردد. پس از عصر نوزایی (رنسانس) علمی و صنعتی اروپا و نیز جنگ جهانی دوم و انقلاب صنعتی، زمینه لازم برای تشویق زنان برای کنار گذاشتن حجاب فراهم گردید. دامنه این اقدامات به تدریج کشورهای اسلامی را نیز فراگرفت و به صورت سلاحی کارآمد برای مقابله با معنویت و اخلاق و سقوط جامعه دینی به کار گرفته شد و استعمارگران در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.(حسن صدر، حقوق زن در اسلام و اروپا، ص 7 و 51.)
حجاب در ادیان الهی
https://eitaa.com/Chastity/4503
الف) حجاب در آیین زرتشت
پژوهش ها نشان می دهد که زنان ایران از زمان مادها که نخستین ساکنان این دیار بودند، حجابی کامل شامل: پیراهن بلندِ چین دار، شلوار، چادر و شنلی بلند بر روی لباس ها داشته اند. این حجاب در دوران سلسله های مختلف پارس ها نیز معمول بوده است. بنابراین در زمان بعثت زرتشت و قبل و بعد از آن، زنان ایرانی از حجابی کامل برخوردار بوده اند.
برابر متون تاریخی، در همه آن زمان ها پوشاندن موی سر و داشتن لباس بلند و شلوار و چادر، رایج بوده است. زنان هر چند آزادانه در محیط بیرونِ خانه رفت و آمد و همپای مردان کار می کردند، ولی این امور با حجاب کامل و پرهیز شدید از اختلاطهای فسادانگیز همراه بوده است. جای گاه فرهنگی پوشش در میان زنان ایران زمین به گونه ای بود که در دوران سلطه کامل شاهان نیز حجاب را رعایت می کردند؛ مثلاً هنگامی که خشایار شاه به ملکه «وشی» دستور داد که بدون پوشش به بزم بیاید تا حاضران، زیبایی اندام او را بنگرند، وی امتناع کرد و به دلیل این سرپیچی، به حکم دادوران، عنوان «ملکه ایران» را از دست داد.
از زمان ساسانیان، افزون بر چادر، پوشش صورت نیز در میان زنان اشراف، معمول گردید. زنان طبقات بالای اجتماع جرئت آن را نداشتند که جز در تخت روان روپوش دار از خانه بیرون بیایند و هرگز به آنان اجازه داده نمی شد که آشکارا با مردان رفت و آمد کنند. زنان شوهردار حق نداشتند هیچ مردی را ولو پدر و یا برادرشان باشد، ببینند. در نقش هایی که از ایران باستان بر جای مانده است، هیچ صورت زنی دیده نمی شود.
یکی از نویسندگان می گوید: حجابِ چهره زنان جزو سنّت های ملی بوده است و در ایران قبل از اسلام، زنان محتشم ایرانی برای حفظ حرمت و حشمت، با پرده نازکی صورتشان را می پوشاندند. این رسم و عادت به تدریج، رنگ مذهبی به خود گرفت تا جایی که کسی را یارای گفت وگو درباره آن نماند.
او در ادامه می گوید: در کیش آریایی، زنان محترم، محجوب بودند... هم چنین محجوب بودن پوشش صورت به زنان اشراف اختصاص داشته است.(علی محمدی آشتیانی، حجاب در ادیان الهی، ص 91.) روسری بانوان زرتشتی، پارچه ای رنگین و با نقش و نگار و به طول حدود سه متر و نیم و عرض یک متر بود که مانند بانوان بختیاری روی کلاهک می گذاشتند و با دستمال روی آن را می بستند.( ویل دورانت، تاریخ تمدن، ج 1، ص 552.)
تجلّیات پوشش در میان زنان ایران چنان چشم گیر است که برخی از اندیشمندان و تمدن نگاران، ایران را منبع اصلی ترویج حجاب در جهان معرفی کرده اند. از آن جا که مرکز بعثت «اشو زرتشت»، ایران بوده است و او در زمینه اصل حجاب و پوشش زنان در جامعه خویش کمبودی نمی دیده است، با تأیید حدود و کیفیت حجابِ رایج آن دوران، کوشید تا با پندهای خود، ریشه های درونی حجاب را تعمیق و مستحکم نموده، عامل درون را ضامن اجرا و پشتوانه استمرار و استواری حجاب معمول قرار دهد.
🟩حجاب در ادیان الهی
https://eitaa.com/Chastity/4503
ب) حجاب در دین یهود
رواج حجاب در بین زنان قوم یهود، مطلبی نیست که کسی بتواند آن را انکار کند. تاریخ پژوهان، نه تنها از مرسوم بودن حجاب در بین زنان یهود سخن گفته اند، بلکه به افراطها و سخت گیری های بی شمار آن نیز تصریح کرده اند: «گرچه پوشش در بین عرب، مرسوم نبود و اسلام آن را به وجود آورد، ولی در ملل غیر عرب، به شدیدترین شکل، رواج داشت. در بین یهود و مللی که از فکر یهود پیروی می کردند، حجاب به مراتب شدیدتر از آن چه اسلام می خواست، وجود داشت. در بین این ملت ها وجه و کفین (صورت و کف دست ها) هم پوشیده می شد. حتی در بعضی از ملت ها سخن از پوشیدن زن و چهره زن نبود، بلکه سخن از قایم کردن زن بود و این فکر را به صورت یک عادت سفت و سخت درآورده بودند.»(رتضی مطهری، مسئله حجاب، ص 21.)
ویل دورانت می گوید: «در طول قرون وسطا، یهودیان هم چنان زنان خویش را با البسه فاخر می آراستند، لکن به آن ها اجازه نمی دادند که با سر عریان به میان مردم بروند. نپوشاندن موی سر، خلافی بود که مرتکب را مستوجب طلاق می ساخت. از جمله تعالیم شرعی، یکی آن بود که مرد یهودی نباید در حضور زنی که موی سرش هویداست، دست دعا به درگاه خدا بردارد.»(ویل دورانت، تاریخ تمدن، ج 12، ص 62.)
او در توصیف زنان یهودی می گوید: «زندگی جنسی آنان علی رغم تعدد زوجات، به طرز شایان توجه، منزّه از خطایا بود. زنان آنان دوشیزگانی محجوب، همسرانی ساعی، مادرانی پُرزا و امین بودند و از آن جا که زود وصلت می کردند، فحشا به حداقل، تخفیف پیدا می کرد.»(ویل دورانت، تاریخ تمدن، ج 12، ص 62.)
در کتاب مقدس یهودیان، موارد متعددی یافت می شود که به طور صریح و یا ضمنی، حجاب و پوشش زن و مسائل مربوط به آن، مورد تأیید قرار گرفته است. در برخی از آن ها لفظ «چادر» و «برقع» به کار رفته است که نشان دهنده کیفیت پوشش زنان آن عصر است. اینک به پاره ای از آن موارد اشاره می گردد.
- در «سفر پیدایش» تورات چنین می خوانیم: و رفقه، چشمان خود را بلند کرد و اسحاق را دید و از شتر خود فرود آمد، زیرا که از خادم پرسید: «این مرد کیست که در صحرا به استقبال ما می آید؟» و خادم گفت: «آقای من است». پس برقع خود را گرفته، خود را پوشانید.
- در تورات آمده است: «متاع مرد، بر زن روا نباشد و مرد، لباس زن نپوشد، زیرا هر که این کند، مکروه یهود (خدای تو) است.»( تورات، سفر تثنیه، باب 22، فقره 5.)
در تورات، از چادر و برقع و روبنده ای که زنان با آن سر و صورت و اندام خویش را می پوشانده اند، صریحاً نام برده شده است، که نشان دهنده کیفیت پوشش زنان است. برای نمونه در کتاب «روت» می خوانیم: «بوعز گفت: زنهار کسی نفهمد که این زن به خرمن آمده است. و گفت: چادری که بر توست، بیاور و بگیر. پس آن را بگرفت و او شش کیل جو پیموده بر وی گذارد و به شهر رفت.»(تورات، سفر تثنیه، باب 22، فقره 5.)
در مورد عروس یهودا می خوانیم: «پس رخت بیوه گی را از خویشتن بیرون کرد. برقعی به رو کشید و خود را در چادری پوشید و به دروازه عینایم که در راه تمنه است، بنشست.»(کتاب اشعیاء نبی، باب سوم، فقره 10 - 8.)
ویل دورانت درباره لزوم پوشاندن سر از نامحرمان می نویسد: «اگر زنی به نقض قانون یهود می پرداخت، چنان که مثلاً بی آن که چیزی بر سرداشته باشد به میان مردم می رفت یا در شارع عام نخ می رشت، یا بر هر سنخی از مردان، درد دل می کرد، یا صدایش آن قدر بلند بود که چون در خانه اش تکلّم می نمود، همسایگانش می توانستند سخنان او را بشنوند، در آن صورت، مرد حق داشت بدون پرداخت مهریه ای او را طلاق دهد.»(کتاب اشعیاء نبی، باب سوم، فقره 10 - 8.)
او هم چنین می نویسد: «... و به استعمال سرخاب و سرمه، نکوهیده می شمردند. موافق بودند که مرد باید برای پوشاک زن خویش سخاوت مندانه خرج کند، لکن غرض آن بود که زن، خود را برای شوهر خویش بیاراید نه برای سایر مردها.»
در برخی آثار برای تأیید این که منشأ حجاب زنان یهودی، وجوب حجاب در شریعت موسی (ع) بوده، به داستان حضرت موسی و دختران شعیب اشاره شده است که در آن، حضرت موسی به آنان امر کرد تا پشت سر او حرکت کرده و از پشت سر، او را به منزل پدرشان هدایت کنند.(ویل دورانت، تاریخ تمدن، ج 12، ص 30)
🟩حجاب در ادیان الهی
https://eitaa.com/Chastity/4503
ج) حجاب در دین مسیح
از منابع تاریخی به خوبی به دست می آید که رعایت حجاب در میان مسیحیان، امری رایج و شایع بوده است، به نحوی که هریک از صاحب نظران مسیحی و غیر مسیحی به این موضوع اشاره نموده اند. جرجی زیدان، دانشمند مسیحی می گوید: «اگر مقصود از حجاب، پوشانیدن تن و بدن است، این وضع قبل از اسلام و حتی پیش از ظهور مسیح، معمول بوده است و دیانت مسیح هم تغییر در آن نداده است.»(جرجی زیدان، تاریخ تمدن اسلامی، ترجمه علی جواهرالکلام، ص 942.)
در کتاب پوشاک ایرانیان باستان آمده است: مادام دیولافوآ، که در حدود هشتاد سال پیش به ایران آمده و با ارامنه تماس گرفته، می نویسد: «زنان ارمنی لباس های ابریشمی بر تن دارند که به شکل پیراهن بلندی است و دارای کمربندی نقره ای می باشد که با هنرمندی زرگری شده و تقریباً بر روی ران آن ها افتاده است. این لباس نسبتاً آراسته است و ترکیب خوبی دارد، اما یک چیز از آراستگی و قشنگی آن می کاهد و آن این که قسمت زیرین صورت را با پارچه سفید ضخیمی می پوشانند و به واسطه فشار دائم آن، صورت بد ترکیب می شود. این روبند را زنان ارمنی در موقع بیرون رفتن از خانه به قسمت زیرین می بندند و چون شوهر اختیار کردند در خانه نیز باید آن را دائماً به صورت داشته باشند. روپوشی هم از ململ یا چلوار سفید بر روی لباس دارند که در موقع رفتن به کوچه و کلیسا می پوشند.»(ر.ک: سفرنامه دیولافوآ، ص 221)
در شمّه ای از عقاید کلمنت 16 و ترتولیان 17، دو مرجع و اسقف بزرگ مسیحیت آمده است: «زن باید کاملاً در حجاب و پوشیده باشد، الّا این که در خانه خود باشد، زیرا فقط لباسی که او را می پوشاند، می تواند از خیره شدن چشم ها به سوی او مانع گردد. زن نباید صورت خود را عریان ارائه دهد تا دیگران را با نگاه کردن به صورتش وادار به گناه کند. برای زن مؤمنِ عیسوی در نظر خداوند، پسندیده نیست که به زیور آراسته گردد و حتی زیبایی طبیعی آن باید با اختفا[باشد] و از بین برده شود، زیرا برای بینندگان، خطرناک است.»(جاب در ادیان الهی؛ به نقل از: حکیمه الهی، زن و آزادی.)
یکی از نویسندگان می نویسد: «تصویرهایی که از پوشاک مسیحیان و مردم اروپا انتشار یافته است، به وضوح نشان می دهد که حجاب در بین زنان کاملاً رعایت می شده است. در کتاب پوشاک اقوام مختلف، برخی از تصاویر مربوط به زنان مسیحی آورده شده که همگی دارای لباسی بلند و پوششی سبز می باشند.»(حجاب در ادیان الهی؛ به نقل از: حکیمه الهی، زن و آزادی.)
ویل دورانت در مورد سیره عملی زنان مسیحی می نویسد: «خوانین اصیل، پیراهن کتانی طویلی به سر می کردند و بر روی آن جامه درازی که حاشیه ای از خز داشت و تا روی پا می آمد و روی آن نیم تنه ای می پوشیدند که در خلوت از بدن آویزان بود و جلوِ اغیار با بند محکم به بدن می چسبید، زیرا کلیه خوانینِ طبقات عالیه اشتیاق عجیبی داشتند که اندامشان باریک باشد.»(ویل دورانت، تاریخ تمدن، ج 13، ص 500 - 498، با تصرّف.)
🟩حجاب در ادیان الهی
https://eitaa.com/Chastity/4503
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این نوحه به عنوان نوحه سراسری در شب عاشورا در دفاع از حجاب وعفاف خوانده خواهد شد.
لطفا در تمامی گروه ها پخش شود؛
تا مثل سرود سلام فرمانده بازتاب
گسترده داشته باشد.
#نشر_حداکثری
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
#اللّهماجْعَلْنیمِمَّنْتَنْتَصِرُبِهلِدینِک
🌷🌷🌷🌷🌷
21 تیرماه، سالروز واقعه مسجد گوهرشاد حرم رضوی و به خاک و خون کشیده شدن قیام مردم آزاده و غیور، در دفاع از عفاف و مقابله با کشف حجاب رژیم خائن و سفاک پهلوی، گرامی باد.
🖤💚
سوگمندانه امیدواریم پس از 44 سال از انقلاب! با مطالبهگری و پیگیریهای مردمی، در محل شهادت آن عزیزان، نشان و اِلمانی ماندگار نصب گردد و همواره یاد و خاطره شهدای گرانقدر این واقعه گرامی داشته شود؛ و در مکانهای دفن این عزیزان نیز یادمانهایی باشکوه برپا شود تا هم زیارتگاه گردد و هم مجموعههای فرهنگی عظیمی باشد در جهت گسترش فرهنگ عفافگرایی و غیرتمندی در سراسر ایران و جهان.
بهراستی اگر در هر شهر بزرگ دنیا طی یک شب صدها نفر را به خاطر یک مطالبه فرهنگی، به خاک و خون کشیده بودند، 80 سال بعد حتما در مورد آن واقعه به اندازه یک موزه، آثار هنری وجود داشت. ولی تا 80 سال بعد از قیام گوهرشاد، نه اینکه موزهای نیست بلکه یک اِلمان و یادمان هم برای این مهم در مسجد گوهرشاد پیدا نمیکنید. واقعا چرا؟!
#عفافگرایی
#کانون_فرهنگی_تبلیغی_امین
#زیست_عفیفانه_پیشران_تمدن_نوین_اسلامی
#بیانیه_گام_دوم_توصیه۷_سبک_زندگی
https://eitaa.com/Chastity
🌹کشتار فجیع مدافعان حجاب!
🗓۲۱تیر قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب (روز عفاف و حجاب)
https://eitaa.com/Chastity/3191
🌹 ۲۱ تیر سالروز قتل عام و کشتار بیش از ۲۰۰۰ نفر از مردم ایران توسط رضا پالان حرامی در حمله به مسجد گوهرشاد.
https://eitaa.com/Chastity/3191
▪️ امروز، 21 تیر سالروز حمله خونین رضاخان به مسجد گوهرشاد مشهد در سال 1314 است که مردم و علما علیه کشف حجاب و اجباری کردن "کلاه شاپو" دراین مسجد تحصن کرده بودند
کشتار فجیع مدافعان حجاب!
🗓۲۱تیر قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب (روز عفاف و حجاب)
https://eitaa.com/Chastity/3191