Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سرودهای انقلاب>>>>>>
موسیقی و شعر واقعا حس و حال رو انتقال میدن، همونطور که شعرای نوروزی مارو میبره به حال و هوای نوروز، مداحی میبرتمون تو حال و هوای محرم و صفر، یه سری تواشیحا و نوای دعای سحر میبرتمون تو ماه رمضون، سرودای انقلابم میبرتمون تو دوران انقلاب، با این که چندین سال بعد از انقلاب متولد شدیم ولی انگار اونجا بودیم و سروداش میبرتمون تو اون حال و هوا:)
https://eitaa.com/Chocolate2005/18369
خب چرا مخالفشید؟ دلیل داره دیگه. و مطمئنا دلایل انقلابم نمیدونید، و پس زمینه هاشو، و شرایط اجتماعی و تاریخی رو، و احتمالا وظیفه دینی رو. اینارو که برید سراغش و متوجه بشید، دیگه برخلافش نیستید. حالا بگید، دلایل شما چیه برای مخالفش بودن؟ بیاید حرف بزنیم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برف بهمن ماه یه چیز دیگس:)
اصن انگار بهمن ماه برای اینه که توش برف بیاد، از اسمشم مشخصه:)
خدایاشکرت:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دارم سرزمین مادری رو میبینم و مطمئنم در عنفوان جوانی فشار خون میگیرم از دست این سریال. خوار کور سگ ک
دارم برنامه "مکث" رو میبینم و brrrrroo، معرکس:) واقعا هر قسمتشو با تشنگی برای فهمیدن میبینم و قشنگ خیلی از پازلای ذهنم داره حل میشه، کاش همه مردم مینشستن یه چنین برنامه های مستند و دقیق و حرفه ای رو میدیدن جای چرندیات اینستا و جاهای دیگه که هرکی بدون مدرک یا سواد کافی هر چرتی دلش میخواد میگه، واقعا پیشنهاد میکنم این برنامه رو؛ هر قسمتش میانگین بخوام بگم یه ربعه کلا. واقعا ارزش دیدن داره:)
اینم کانال ایتاش که من پیدا کردم چون به نظرم راحت تر بود اینجا دیدن:
https://eitaa.com/makse1
به دور از تعصب ببینیم، چون همه چیش مستدله:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دارم برنامه "مکث" رو میبینم و brrrrroo، معرکس:) واقعا هر قسمتشو با تشنگی برای فهمیدن میبینم و قشنگ خ
اگه میتونستم همه اطرافیان و دوستانمو با هر عقیده ای که دارن مجبورشون کنم این برنامه رو ببینن، این کارو میکردم.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آیتم قشنگی ساختن واقعا، دوست دارید آرزوی امثال نتانیاهوی بچه کش و ترامپ جنایتکار برآورده بشه؟ اگه دوست ندارید و میخواید دشمنی خودتونو باهاشون نشون بدید یا باعث شادیشون نشید، فردا پاشید بیاید راهپیمایی:)