eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/20333 بنده از یه شخص خودخواه دون مایه خوشم نمیاد. با استدلال شما پس
سلام وقتتون بخیر زمان عاشورا اون افرادی که امام حسین علیه السلام رو یاری نکردن از چی میترسیدن؟ دقیقا از همین چیزا. اونایی که امام حسین رو شهید کردن به چی فکر میکردن؟ منافع فردی و دنیا طلبی و عافیت طلبی. آیا کسایی که در رکاب امام حسین جنگیدن و شهید شدن، نمیترسیدن خانواده هاشون اسیر شن و بیوفتن دست دشمن؟ چرا، میدونستن که این اتفاق میوفته ولی آیا اینا باعث شد دست از یاری امام حسین بردارن؟ خیر، چون عافیت طلبی و خودخواهی با حسینی بودن یه جا جمع نمیشه اصن. به قول سخنران توی روضه، حب دنیا با حب علی(علیه السلام)جمع نمیشه. اینارو میگم که شمایی که پروفایلت اباعبدالله الحسین علیه السلامه، بدونی مکتب امام حسین دقیقا چیه و چجور کار میکنه. البته قطعا که خودتون میدونید، بنده کوچکتر از اونم که بخوام چیزی رو یاد بدم و صرفا یادآورم خدمتتون. مگه حرف اصن اینه که فغانی باید اسطوره میشد که مردم بدونن طرف ظالم رو نگیرن؟ اصن مگه مردم حالا که فغانی این کارو کرده دیگه طرف ترامپن؟ بحث سر این نیست اصن. حرف اینه که آدم باید غیرت داشته باشه، شرف داشته باشه، انسان باشه، انسان باشه، انسان باشه، آزاده باشه، مگه هموطنای تو به دست همین حیوان شهید نشدن؟ مگه اییین همه آدم مظلوم شهید نشده تو جبهه حق؟ این همه کودک و آدم بی گناه. واقعا حرف درستی زد یه بنده خدایی که اگه خانواده خودتم جزو شهدا بودن همین کارو میکردی باز؟ نه نمیکرد، و مشکل همینه که چقدر باید خودخواه باشی و بی شرف و بی غیرت که فقط خودتو ببینی و هیچی جز خودت و پرستیژ و جایگاه و شغل و خانواده خودت برات مهم نباشه. چقدر حال به هم زنه خودخواهی، واقعا هرچی بشر تا به الان آزار دیده از خودخواهی بوده.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سلام وقتتون بخیر زمان عاشورا اون افرادی که امام حسین علیه السلام رو یاری نکردن از چی میترسیدن؟ دقیقا
بعد میگید چیکار میکرد؟ می تونست نادیده اش بگیره...! می تونست دستشو فشار نده...! می تونست خم نشه...! می تونست ابراز ناراحتی کنه...! می تونست پستش نکنه...!!! می تونست هزارتا کار بکنه... ولی بدترین حرکات ممکن رو زد، اصن قشنگ تو جبهه اونا بود کاملا. یه جوری دست داد با سگ زرد و جلوش خم شد با نیش تا بناگوش باز که انگار نه انگار جلوی شیطان وایساده. بعد ایشون جایگاه بین المللی داشتن، میدونید چقدر حرکتشون موثر بود؟ میپرسید چیزی عوض میشد؟ قدرت رسانه رو نمیدونید؟ هرچند آدم باید آزاده و باغیرت باشه حتی اگه چیزی رو عوض نکنه! چون آزاده بودن، غیرت داشتن، شرف داشتن شرط انسانیته و وظیفه اس! همون حرفی که هدف انجام وظیفه اس نه رسیدن به نتیجه اینجا واقعا درسته. الان مگه کسایی که با امام حسین شهید شدن تونستن امام حسین علیه السلام و اولادشون رو نجات بدن؟ واقعا بحث نتیجه نیست، بحث وظیفه اس که اول بشناسیش و بعد با جون و دل انجام بدیش و از هیچی دریغ نکنی. بعد میگید تهدید جانی، اولا که چه زندگی ذلت بار و پست و حقیری که از ترس جون یا هرچی بخوای اینقدر خوار و حقیر ظالم قاتل جنایتکار پست باشی، اصن میتونست نره و این بازی رو داوری نکنه از اول که حالا نخواد از ترس این کارارو بکنه! هرچند اصلا از ترس نبود، اگه از ترس بود حداقل نمیخندید دیگه، حداقل خم نمیشد، حداقل پستش نمیکرد تو اینستا، کیو گول میزنیم؟ دوما؛ اونطورم نیست واقعا که تا دست نده با ترامپ بزنن خودش و خونوادشو بکشن که، قبل از ایشونم خیلی دیگه از فوتبالیستا یا مربیا از این حرکتا زده بودن.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
شرط انسانیت آزاده بودنه؛ درنتیجه کسی که آزاده نیست، انسان نیست. #ThinkTime
از اول اولش اصن میتونست بگه حالا که ترامپ هست من این بازی رو داوری نمیکنم ببینید، میتونست صدتا کار بکنه که هرکدوم از این کاری که کرد بهتر باشن، ولی نکرد چون نخواست که بکنه!!!
هدایت شده از سدخارجی
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داور دقت کن! ❌ چند جمله با آقای فغانی @Sedkhareji ✔️
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امتناع از دست دادن و بی‌اعتنایی تیری جورج، بازیکن سیاه پوست چلسی به ترامپ ‌‌‌‌‌‌‌ . 🇮🇷 @afsaranemam @afsaranemam 🌍 آیدی پذیرش تبلیغات @f_aaha 👈 رسانه باشید.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
امتناع از دست دادن و بی‌اعتنایی تیری جورج، بازیکن سیاه پوست چلسی به ترامپ ‌‌‌‌‌‌‌ . 🇮🇷 #اخبار_جبهه_
همینطور این ویدیو...!!! یه فرد خارجی ای که حتی مسلمون هم نیست، اعتراض و انزجار خودشو نشون میده هرطور شده؛ اونوقت یه ایرانی مثلا و اسما مسلمون چیکار میکنه؟ ایرانی ای که ترامپ مستقیم مردم خودش و خاک کشور خودشو زده!!! سردارای خودشو شهید کرده!!! این دقیقا فرق بین انسان آزاده با فردیه که آزاده و انسان نیست.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
همینطور این ویدیو...!!! یه فرد خارجی ای که حتی مسلمون هم نیست، اعتراض و انزجار خودشو نشون میده هرطو
این هم کلام امیرالمؤمنین علیه السلام در این رابطه برای حسن ختام: نهج البلاغه حکمت ۳۷۴ - مراحل امر به معروف و نهى از منکر وَ فِي كَلاَمٍ آخَرَ لَهُ يَجْرِي هَذَا اَلْمَجْرَى فَمِنْهُمُ اَلْمُنْكِرُ لِلْمُنْكَرِ بِيَدِهِ وَ لِسَانِهِ وَ قَلْبِهِ فَذَلِكَ اَلْمُسْتَكْمِلُ لِخِصَالِ اَلْخَيْرِ و درود خدا بر او، فرمود: (و همانند حكمت گذشته، سخن ديگرى از امام نقل شد) گروهى، منكر را با دست و زبان و قلب انكار مى‌كنند، آنان تمامى خصلت‌هاى نيكو را در خود گرد آورده‌اند وَ مِنْهُمُ اَلْمُنْكِرُ بِلِسَانِهِ وَ قَلْبِهِ وَ اَلتَّارِكُ بِيَدِهِ فَذَلِكَ مُتَمَسِّكٌ بِخَصْلَتَيْنِ مِنْ خِصَالِ اَلْخَيْرِ وَ مُضَيِّعٌ خَصْلَةً گروهى ديگر، منكر را با زبان و قلب انكار كرده، امّا دست به كارى نمى‌برند، پس چنين كسى دو خصلت از خصلت‌هاى نيكو را گرفته و ديگرى را تباه كرده است وَ مِنْهُمُ اَلْمُنْكِرُ بِقَلْبِهِ وَ اَلتَّارِكُ بِيَدِهِ وَ لِسَانِهِ فَذَلِكَ اَلَّذِي ضَيَّعَ أَشْرَفَ اَلْخَصْلَتَيْنِ مِنَ اَلثَّلاَثِ وَ تَمَسَّكَ بِوَاحِدَةٍ و بعضى منكر را تنها با قلب انكار كرده، و با دست و زبان خويش اقدامى ندارند، پس دو خصلت را كه شريف‌تر است تباه ساخته‌اند و يك خصلت را به دست آورده‌اند وَ مِنْهُمْ تَارِكٌ لِإِنْكَارِ اَلْمُنْكَرِ بِلِسَانِهِ وَ قَلْبِهِ وَ يَدِهِ فَذَلِكَ مَيِّتُ اَلْأَحْيَاءِ و بعضى ديگر منكر را با زبان و قلب و دست رها ساخته‌اند كه چنين كسى از آنان، مرده‌اى ميان زندگان است وَ مَا أَعْمَالُ اَلْبِرِّ كُلُّهَا وَ اَلْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اَللَّهِ عِنْدَ اَلْأَمْرِ بِالْمَعْرُوفِ وَ اَلنَّهْيِ عَنْ اَلْمُنْكَرِ إِلاَّ كَنَفْثَةٍ فِي بَحْرٍ لُجِّيٍّ و تمام كارهاى نيكو، و جهاد در راه خدا، برابر امر به معروف و نهى از منكر، چونان قطره‌اى بر درياى موّاج و پهناور است وَ إِنَّ اَلْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ اَلنَّهْيَ عَنِ اَلْمُنْكَرِ لاَ يُقَرِّبَانِ مِنْ أَجَلٍ وَ لاَ يَنْقُصَانِ مِنْ رِزْقٍ وَ أَفْضَلُ مِنْ ذَلِكَ كُلِّهِ كَلِمَةُ عَدْلٍ عِنْدَ إِمَامٍ جَائِرٍ و همانا امر به معروف و نهى از منكر، نه اجلى را نزديك مى‌كنند، و نه از مقدار روزى مى‌كاهند، و از همۀ اينها برتر، سخن حق در پيش روى حاكمى ستمكار است https://imamali.inoor.ir/nahj/text/motto/695 دانلود برنامه اندرویدی نهج البلاغه: https://cafebazaar.ir/app/org.crcis.nahj
این پیاماروهم همون روزا باید میذاشتم ولی گفتم روزای کنکور نذارم چون کنکوری ها اون روزا خیلی درگیر بودن.
به سلامت خیر انشاءالله، من فهمیدم اصل تفریح و سرگرمی و فیلم و سریال و داستان و موزیک نیست، اینا فقط سرگرمی ان و حتی حتی حتی شغل و تحصیل هم اصل و هدف نیستن و وسیله ان، اصل حقه، اصل همواره در جهت حق تلاش و زندگی کردنه، اصل خدمت به حق و گفتن حق و زندگی بر مدار حقه. بقیه همه حاشیه ان، همه یا وسیله ان، یا سرگرمی ان یا چاشنی. من تغییر کردم از آدمی که اونارو به اشتباه اصل میدونست، و از این تغییر راضی ام و واقعا فکر میکنید حاضرم برگردم به ورژن قبلی و نادان تر و نا آگاه تر و ضعیف ترم؟ فقط چون شما اونو بیشتر دوست داشتید و با میلتون بیشتر جور بود؟! نه، من نسبت به قبل از این ورژنم بیشتر راضی ام و انشاءالله خدا.و اهل بیت علیهم السلام کمک کنن که هی بهتر شم و بشم همونی که میخوان. آدم باید دنبال حقیقت باشه، شنیدن حق اگه اذیتتون میکنه یا نمیخواید بشنویدش و خسته میشید باید رو خودتون کار کنید:) انشاءالله همه رو خودمون کار کنیم و همش دنبال راحتی و تفریح و آسایش نباشیم، دغدغه واقعا چیز خوبیه؛ نفرین بر دنیای بی دردی. کانال هنوز پستای مختلف داره، ولی یه درصد هم فکر نکنید قراره از گفتن حق دست بکشم:)