Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
در حالی که بعد از یه تنش کوچیک نتانیاهو و ترامپ پشت تلفن حرف میزنن و به عنوان متحد استراتژیک به ایرا
احمقانه ترین طرز فکری که یه عده از مسئولین و از مردم دارن همین جدا دونستن آمریکا و اسرائیله!
واقعا شوخی بی مزه و مضحکیه.
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
عراقچی: توافق ایران و آمریکا دشمنانی دارد.
خجالت بکش آقای عراقچی، دشمن اصلی ما کسانی هستند که باهاشون نشستید مذاکره کردید و پیام رد و بدل کردید؛ دیگه آدرس غلط ندید.
دشمن ما امریکاس
قاتل رهبر ما امریکاس
قاتل کودکان میناب امریکاس
قاتل ۴ هزار ایرانی امریکاس
قاتل حاج قاسم امریکاس
🔶🔹اسماعیل احمدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
هدایت شده از برگ زیتون🌿
حتماً هرشب بریم خیابون
نتونن بگن تجمعات خلوت شده
چون مردم خستن و توافق میخوان!!!!
+دیده شده که میگن.
@babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
حتماً هرشب بریم خیابون نتونن بگن تجمعات خلوت شده چون مردم خستن و توافق میخوان!!!! +دیده شده که میگ
میگن، واقعا میگن، از هرچیزی برای پیشبرد اهداف شوم خودشون استفاده میکنن پس بهونه ندیم.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
نمونهی خطای محاسباتی مسئولین؟ همین که آقای عراقچی فکر میکنه اسراییل و آمریکا جدا از همن! متن توافق رو به امریکا میدیم ولی عمومی نمیگیم که اسراییل نفهمه🤝
@babooneh0
هدایت شده از برگ زیتون🌿
حاضریم اون ۴۵۰کیلو اورانیوم رو رقیق کنیم:))) عراقچی الان گفت!
دقیقاً همون سطح از غنیسازی که باعث میشه ما بتونیم بمب اتم بسازیم.
خیالشون راحت بشه نمیتونیم بسازیم، تهدید اتمی جدی میشه.
@babooneh0
به قول اون شعره:
منم اینجا کف میدون اونقدر میجنگم به اسمم شه یه خیابون...
هرچی بیشتر فشار بیارید بیشتر میایم تو خیابون، اگه شما دستورات رهبری براتون مهم نیست و به راحتی ده شرطشو میذارید زیرپا اونم ده شرطی که حداقلی بودن، ما اما مثل شما دستور اماممونو نمیذاریم زمین و تا زمانی که نگه خیابونارو ول نمیکنیم و مطالبه هامون رو قطع نمیکنیم!
ولتون نمیکنیم، امام ما تنها نیست هرکاری دوست داشتید بکنید! جلوتون وایمیستیم حتی اگه برفرض محااال موفق نشدیم تهش که میشیم، سرمون بلنده پیش خودمون، پیش آیندگان، مهمتر از همه پیش خدا!
دست از سر غرب اگه برنمیداریم، از سر غربزده های داخلی هم برنمیداریم! با تمام توانمون جلوتون وایمیستیم چون میدونیم دشمن داخلی به مراتب بدتر دشمن خارجیه، حالا میخواد دشمنیش واقعا از سر عناد باشه یا از سر نفهمی وحشتناک زیاد...
#ThinkTime
هدایت شده از 🚩 امــــاج - اخبار مقاومت جهان اسلام
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1️⃣ امام شهید؛
«اگر مقاومت کردید، قله را فتح خواهید کرد.»
2️⃣ عراقچی؛
«چون مقاومت کردیم، جنگ شد.»
3️⃣ عراقچی؛
«دشمن دانشمندان ما را ترور کرد، جایگزین میکنیم!»
🚩 اماج
🔰 @Amaj24