eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان آماده باشید تا در تجمعات خون خواهی رهبر شهیدمون و انتقاد از مفاد توافق احتمالی بعضی‌ها شعارهای نامناسب بدن (احتمالا به صورت برنامه ریزی شده) و بعدش رسانه های وفاقیون به صورت پر حجم روشون مانور بدن برای تخریب یک مطالبه درست که مهم‌ترینش رعایت شروط رهبر انقلاب هست. مراقب پلاکاردها و شعارها باشید که توشون توهین نباشه. ✍ @saeedism
ناامیدی ممنوع! عقب‌نشینی ممنوع! ترک خیابون ممنوع! ما نه قوم موسی هستیم و نه اهل کوفه! حاج قاسم گفت ما ملت امام حسینیم! ملت شهادتیم! ملت امام حسینی که حضرت آقا گفتن مبعوث شدن تا به قول رهبر شهید به قله برسن و کارو تموم کنن! این ملت از جنگ سخت و ترور و تحریم و فتنه تا فشار اقتصادی و جنگ نرم ، از آزمون‌های مختلفی سربلند بیرون اومدن! شاید این از آخرین امتحانات الهی قبل از ظهور باشه ان‌شاءالله.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
عزیزان در تجمعات فقط مطالبه گری میکنیم، شعار مرگ بر این و آن فقط برای سگ زرد و یابو هست. مراقب باشید از این احساسات پاکتون و این غیرت مقدستون علیه مطالبات سوءاستفاده نشه.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
عزیزان در تجمعات فقط مطالبه گری میکنیم، شعار مرگ بر این و آن فقط برای سگ زرد و یابو هست. مراقب باشید
من که معتقدم کسی که میاد و این چیزارو میگه، خودش یه پروژه بگیریه که اجیر شده با شعارای ناجور؛ جلوی مطالبات به حق مارو بگیره و اینطور بشه که بگن دیدید چقدر اینا بدنننن چطور شعار میدننن میگن مرگ بر فلانیی مرگ بر بهمانیییی درحالی که اصن ما نه همچین شعارهایی دادیم و نه میدیم، حرفامونم واضحن ولی اونا میان این کارارو میکنن که بچسبونن به ما و خفه‌مون کنن. پس شما اولا خیلی بها ندید به این کارایی که سعی دارن تو مجازی و رسانه گنده‌شون کنن تا صدای ما خفه شه، نقدشونم حتی نکنید که بیشتر دیده نشن. و مطالبات به حق و پلاکارداتونو بردارید با خودتون ببرید خیابون و با همه وجود ده شرط رهبری رو مطالبه کنید و فریاد بزنید! تو دام بازی دشمنم نیوفتید که هدفش خفه کردن ماست با چسبوندن یه عده اجیر شده خودش به ما! تو خیابونم اگه دیدید یکی پلاکارد بدی دستشه، بدون دعوا که خط قرمز رهبری تو سخنرانی آخرشون بود، تذکر بدید بهشون و سعی کنید تبیین کنید که اگه اجیر شده نباشه و صرفا ناآگاه باشه بهش گفته باشید و تکلیفتونو انجام داده باشید:)
پیشنهادهای ظریف تو فارن افرز و تطبیق اون با متن فعلی !! وقتی ظریف این حرفها رو زد همه بهش حمله کردن ولی الان که درمورد چیزی بدتر از این داره توافق میشه برخی برادران محترم دارن ازش دفاع میکنن!! ✍ @saeedism
27.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سعیدیسم : بیخود میکنه هرکی شعار مرگ بر قالیباف و عراقچی میده. ما مثل بعضیا نیستیم که به هرکی دلشون بخواد میگن خوارج و طالبان و تندرو و نفوذی و ... دیروز عرض کردم که احتمالا عده ای با یکسری کارها مقدمات تخریب این حرکت غیرتمندانه رو فراهم خواهند کرد ‌. وقتی ما منطق و استدلال قوی داریم نیازی به جاسوس و نفوذی خطاب کردن برخی مسئولین نداریم. ما مثل اونایی که نمیذاشتن مردم پلاکارد دست بگیرن و مطالبه کنن (و با این کارها باعث تفرقه شدن) که نیستیم‌. مردم نشون دادن دو تا خواسته به حق دارن : خون خواهی رهبر شهید و اعمال شروط رهبر عزیزمون و برای این مطالبات نیازی به کارهای عجیب غریب نیست اگر برخی ها این حرکت رو منحرف نکنن. حرف آخر : مردم متحدن (حول محور اسلام و رهبری ) ، برخی مسئولین هم وارد این اتحاد بشن . ✍ @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سعیدیسم : بیخود میکنه هرکی شعار مرگ بر قالیباف و عراقچی میده. ما مثل بعضیا نیستیم که به هرکی دلشون
"سوءاستفاده کنن برای زدن کلیت این مطالبه!!!" این یکی از شگردای قدیمیشونه و چیز جدیدی نیست، باید دشمنو شناخت... باید تو دامش نیوفتاد...
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫 نعل به نعل مثل برجام! ✍ محسن مقصودی 🔹می‌گویند «الان نقد نکنید هنوز متن توافق قطعی نشده است، وسط مذاکره که نقد نمی‌کنند.» 🔹اما این حرف‌های‌شان برای ما آشناست. نعل به نعل اتفاقات مثل برجام جلو می‌رود. صحبت‌ آقایان ظریف و روحانی را قبل و بعد از تصویب ‌ ببینید. 🔹توافق ضعیفی که سایه جنگ را بر کشور نگه دارد ‌. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
هدایت شده از ضد شایعات 🚨
عرض نکردم فرمانده نام آشنای جبهه وفاق در میدان و در حال عملیاته این فیلمی کم دیروز پخش شده و گفتن یه عده رفتن جلوی وزارت امورخارجه و به خاطر توافق ایران و آمریکا شعار دادن مربوط میشه به صد روز پیش و صبح اعلام شهادت رهبر انقلاب دلیلش هم قابل درکه ۲۴ ساعت قبلش اقای عراقچی به نمایندگی از دولت ایران به دشمن این اطمینان رو داده بود که در صورت ترور رهبری، منطقه رو به آتیش نمیکشونه و فقط یه رهبر جدید جایگزین میکنه (یه آدم به قول خودشون غیر تندرو که موی دماغ الیگارشهای اصولگرا و اصلاحطلب نباشه) 🚨 کانال تخصصی ضد شایعات: @zshayeat