محاصره دریایی نتیجه آتش بس بود، اگه الان یکی از امتیازایی که گرفتیم رفع محاصره دریایی باشه؛ دیگه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...😄💔
هدایت شده از خبر فوری سراسری
✍گاهی سکوت، بهترین تحلیلست.
خداقوت جناب قالیباف، خداقوت جناب عراقچی، مبارک باشد.
اما اجازه بدهید نامها را درست انتخاب کنیم.
توافق، زمانی توافقست که دو طرف به تعهدات خود پایبند باشند.
توافق، زمانی توافقست که طرف مقابل سابقهای از بدعهدی نداشته باشد.
توافق، زمانی توافقست که نتیجه آن را در زندگی مردم ببینیم، نه در تیتر رسانهها.
امروز ایران و آمریکا در روز تولد ترامپ ملعون، توافق را اعلام کردند.
عدهای جشن میگیرند، عدهای نگرانند و عدهای هم سکوت کردهاند.
ما از آن دستهایم که حافظه تاریخی خود را از دست ندادهایم.
برجام را دیده ایم.
امضای روسای جمهور آمریکا را دیدهایم.
خروج یکجانبه از توافق را دیدهایم.
تحریمهای بیشتر پس از مذاکره را دیدهایم.
و هزینههایی که مردم پرداخت کردند را هم دیدهایم.
برای همین نه هیجانزده میشویم و نه عصبانی. نه خیابان را رها میکنیم و نه وحدت ملی را قربانی اختلافات سیاسی میکنیم.
ما مردم، وحدت را حفظ میکنیم.
خیابان را حفظ میکنیم.
کشور را حفظ میکنیم.
و منتظر میمانیم.
زمان، بیرحمترین داور سیاستست.
نه با تبلیغات فریب میخورد و نه با عملیات رسانهای.
صبور باشید!
مشخص خواهد شد این توافق، گشایش واقعی برای مردم بوده یا فقط گشایش در روایتسازی سیاسی.
گاهی سکوت بهترین تحلیلست، چون بعضی توافق ها را نباید با کلمات قضاوت کرد، باید منتظر ماند تا با نتایجشان قضاوت شوند.
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️دکتر مرندی عضو تیممذاکره کنندگان:
🔹۱) حماقت نتانیاهو بنبستِ مذاکرات را شکست. برخلاف برخی گمانهزنیها، تا پیش از حمله جنایتکارانه او هیچ متن نهاییای وجود نداشت. این حمله بود که ترامپ را وادار کرد خواستههای ایران، بهویژه در مورد لبنان، را بپذیرد.
🔹۲) حماقت نتانیاهو نتیجه معکوس داد. این یک عقبنشینی تاریخی از سوی «امپراتوری شر» است. هرگونه نقض توافق با پاسخی سخت و قاطع از سوی ایران و محور مقاومت مواجه خواهد شد
✍اجازه بدید طور دیگری ببینیم.
ترامپ گوشی را برمیدارد، به بیبی میگوید توافق امروز، درست در روز تولد من اعلام خواهد شد، تو هم آخرین حمله را به بیروت انجام بده.
چند ساعت بعد، حمله انجام میشود.
بلافاصله توافق اعلام میشود و جهان انتظار دارد ایران و مقاومت سکوت کنند، چون حالا دیگر توافق آماده شده و روی میزست.
مشکل اینجاست که بعضیها توافق را پایان جنگ میبینند، در حالی که آمریکاییها آن را ابزاری برای مدیریت جنگ میدانند.
از نگاه دشمن توافق زمانی ارزش دارد که اولا بتواند دست مقاومت را ببندند و همزمان هزینه اقدامات رژیم صهیونیستی را هم کاهش دهند.
(مثل الان که زد و پاسخ نگرفت)
به هر حال زمان، بهترین قاضی این ماجرا خواهد بود.
ما عجلهای برای قضاوت نداریم. مینشینیم و تماشا میکنیم.
اما نه با هیجان ذوقزدگان همراه میشویم و نه با ناامیدی بدبینان.
زمان نشان خواهد داد آیا این توافق، توافقست یا یک توقف برای بازآرایی میدان و نبردی دیگر
📌 فوری سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران
@fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️دکتر مرندی عضو تیممذاکره کنندگان: 🔹۱) حماقت نتانیاهو بنبستِ مذاکرات را شکست. برخلاف برخی گمانه
"مشکل اینجاست که بعضیها توافق را پایان جنگ میبینند، در حالی که آمریکاییها آن را ابزاری برای مدیریت جنگ میدانند."
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اینکه حالا تبریک میگن به بنده
چه تبریکی؟!
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از برگ زیتون🌿
در شرایطی که مذاکرات هنوز جریان داره و عملاً طی ۶۰روز آینده باید برن برای مذاکرات بعدی، انتظار نداشته باشین حضرت آقا پیامی بدن که مخالفت و یا به هر نحوی تضعیف توش باشه. من فکر میکنم نهایتاً پافشاری بر خطقرمزها مثل مدیریت هرمز و اخراج امریکاییا و غرامت و غنیسازی توش باشه.
درمورد اینکه این توافق موفق میشه یا نه، خیلی درموردش بحث کردیم. دیگه همهچیز تکراریه مگر فکت جدیدی رو بشه. باید نتیجه رو سپرد به آینده و گذر زمان.
@babooneh0
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
در شرایطی که مذاکرات هنوز جریان داره و عملاً طی ۶۰روز آینده باید برن برای مذاکرات بعدی، انتظار نداشت
قطعا رهبری نمیان مخالفت و تضعیف کنن، اگه یه سریا منتظر اینن که رهبری بیان مستقیما مخالفت کنن که خب همونایی ان که معتقدن همه چی با رهبری هماهنگه فقط چون مستقیم و واضح نمیاد تو صورتشون بگه فلان تصمیمی که سران کشور گرفتن رفته رو من قبول ندارم
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
قطعا رهبری نمیان مخالفت و تضعیف کنن، اگه یه سریا منتظر اینن که رهبری بیان مستقیما مخالفت کنن که خب ه
و لازم هم نیست، وقتی مستقیما شروطشون رو گفتن، بسته موندن تنگه هرمز رو مستقیم تو بیانیه هاشون فرموده بودن، اخراج آمریکایی ها از منطقه رو مستقیم فرموده بودن، دریافت غرامت و خونخواهی هم مستقیما در بیانیه هاشون آورده بودن؛ همه چیز دیگه خیلی واضحه و ایشون حرفشونو از قبل زدن و موضع خودشون رو مشخص کردن.
برای من به شخصه دردناک ترین چیز اینه که تنگه باز شه، و فقط دعا میکنم نشه...
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و حتی در ناامید ترین حالتم اگه هستید باز همون جمله یادتون بیاد که برای حضرت اباعبدالله علیه السلام فرقی نمیکرد اون 72 یار بشن 73 تا، ولی برای خودِ اون 73مین یار خیلی فرق میکرد...
پس در ناامید ترین حالتم اگه هستید نسبت به نتیجه_که نباید باشید چون ناامیدی بدترین گناهه و امام شهیدمون هم همیشه به امید دعوتمون میکردن و ما واقعا به عنوان مردم تاثیرگذار ترینیم_این تو ذهنتون باشه که بدونید مهمه که شما وظیفهتونو انجام بدید و تا جای ممکن تلاشتونو بکنید و به حرف امامتون عمل کنید و در مسیر حق پیش برید تا آخرین نفس و به تاثیرگذار ترین شکل ممکن، فارق از نتیجه...
#ThinkTime
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
خدایا تو شاهد باش
ما با اینها نبودیم
نه با افراد دخیل نه با خبرگزاری هاشون نه با دل هاشون نه با قدم هاشون نه با مداح مسیرشون
خدایا ما تمام تلاش خودمون رو کردیم
خدایا ما وظیفه خودمون رو انجام دادیم
خدایا تو شاهد باش این مسیر هیچ انتفاع دنیایی برای ما نداشت و ضرر هاشم به جون خریدیم
خدایا از ما راضی باش