eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
بزرگترین نقطه قوتی که از این متن و این جریانات دیدم این هست که باعث میشه در آینده مردم بیش از پیش از مذاکره با آمریکا نا امید میشند
🔴تنها جهتی که یکم حالم رو خوب میکنه این که داریم به زمان نابودی راه حل دونستن و فایده دار بودن مذاکره با آمریکا نزدیک میشیم ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صد شب اومدیم توی خیابون که آخرش این تفاهم‌نامه‌ی به‌دردنخور امضاء بشه؟! +حتما ببینید،از توافق و مسیر این عزیزان نا امید هستیم ولی به آینده کشور شدیدا امیدواریم |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
هررر اتفاقی بیوفته و هر توافقی امضا شه و جنگ تموم بشه یا نشه، خیابان رو تا ولی امرم دستور ندن رها نمیکنم و به دستور ولی امرم فریادهایم را در میادین میزنم.
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🚨 بازنشر | انتقام حتمی است 🔻رهبر انقلاب: قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند. اگر چه به گفته‌ی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند. ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
هدایت شده از برگ زیتون🌿
بله انتقام امام حسین علیه السلام فقط کشته شدن شمر نیست، اما بدون کشته شدن شمر هم انتقام ایشون معنا نخواهد داشت. برای همین نه تنها مختار کشت و امام شیعه ازش تشکر کرد، بلکه بعدها در رجعت هم شمر و یزید برمی‌گردن و مجدد برای انتقام امام حسین علیه السلام، کشته می‌شن. + آقای قالیباف گفتن انتقام امام حسین علیه السلام که فقط کشتن شمر نیست! بله، اما توافق با شمر هم فکر نمی‌کنم باشه.
بعضی ها فکر میکنن حرف بنده اینه که ما شکست خوردیم استغفرالله، این واضح ترینه که کسی که شکست خورد و به اهدافش نرسید دشمنه و به خواری و خفت افتاده، ولی این متنی که نمیدونم از کجا کپی شده رو میفرستم براتون: ✅ اینکه گفته میشود رژیم شرور آمریکا وسگ زرد خبیث در جنگ شکست خورد و نتوانست به اهدافش برسد و مجبور شد پای میز مذاکره بیاید ،حرف درستی است ✅ اما حرف ما با مسوولان مربوطه این است که چرا باید دشمن شکست خورده که مجبور به مذاکره با ما شده را با متنی مبهم که منافعش نامشخص است، از معرکه نجات دهیم؟!!!!....
درمورد توافق انتقاد داریم و حرفامونو هم میزنیم ولی جمهوری اسلامی و نظامیان قهرمانمون در هر صورت برنده هستن. چرا؟ ترامپی که میگفت ایران باید بی قید و شرط تسلیم بشه ، مجبور شد با کشوری چک و چونه بزنه که بارها به دروغ گفته بود نیروی هوایی و دریایی و موشکیش رو نابود کرده!! ولی دیدیم که اینطور نبود و مجبور شد وعده هایی بده (حتی به دروغ) تا توافقی انجام بشه. پس، ضمن احترام به اختلاف نظرات، نباید نا امیدی و یاس به جامعه پمپاژ بشه. منتقد هستیم ولی ناامید نه. ✍ @saeedism