هدایت شده از KHAMENEI.IR
🚨 بازنشر | انتقام حتمی است
🔻رهبر انقلاب: قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند. اگر چه به گفتهی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیهی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند. ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🚨 بازنشر | انتقام حتمی است 🔻رهبر انقلاب: قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بده
در پاسخ به صحبت آقای قالیباف در زمینه خونخواهی رهبر.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
بله انتقام امام حسین علیه السلام فقط کشته شدن شمر نیست، اما بدون کشته شدن شمر هم انتقام ایشون معنا نخواهد داشت. برای همین نه تنها مختار کشت و امام شیعه ازش تشکر کرد، بلکه بعدها در رجعت هم شمر و یزید برمیگردن و مجدد برای انتقام امام حسین علیه السلام، کشته میشن.
+ آقای قالیباف گفتن انتقام امام حسین علیه السلام که فقط کشتن شمر نیست!
بله، اما توافق با شمر هم فکر نمیکنم باشه.
بعضی ها فکر میکنن حرف بنده اینه که ما شکست خوردیم استغفرالله، این واضح ترینه که کسی که شکست خورد و به اهدافش نرسید دشمنه و به خواری و خفت افتاده، ولی این متنی که نمیدونم از کجا کپی شده رو میفرستم براتون:
✅ اینکه گفته میشود رژیم شرور آمریکا وسگ زرد خبیث در جنگ شکست خورد و نتوانست به اهدافش برسد و مجبور شد پای میز مذاکره بیاید ،حرف درستی است
✅ اما حرف ما با مسوولان مربوطه این است که چرا باید دشمن شکست خورده که مجبور به مذاکره با ما شده را با متنی مبهم که منافعش نامشخص است، از معرکه نجات دهیم؟!!!!....
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
درمورد توافق انتقاد داریم و حرفامونو هم میزنیم ولی جمهوری اسلامی و نظامیان قهرمانمون در هر صورت برنده هستن.
چرا؟
ترامپی که میگفت ایران باید بی قید و شرط تسلیم بشه ، مجبور شد با کشوری چک و چونه بزنه که بارها به دروغ گفته بود نیروی هوایی و دریایی و موشکیش رو نابود کرده!!
ولی دیدیم که اینطور نبود و مجبور شد وعده هایی بده (حتی به دروغ) تا توافقی انجام بشه.
پس، ضمن احترام به اختلاف نظرات، نباید نا امیدی و یاس به جامعه پمپاژ بشه.
منتقد هستیم ولی ناامید نه.
✍ #سعیدیسم
@saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
درمورد توافق انتقاد داریم و حرفامونو هم میزنیم ولی جمهوری اسلامی و نظامیان قهرمانمون در هر صورت برند
به قول کارشناس به وقت ایران، ترامپ متوهم میگفت رهبرو من باید انتخاب کنم🗿🗿🗿
معلومه که ما برنده ایم، با اختلاف!
ولی ناراحتی ما از این توافق، چیز دیگه ایه.
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کارلسون: توافق ایران به امپراطوری آمریکا پایان داد
🔺️تاکر کارلسون، مجری و مفسر سرشناس آمریکایی، در اظهاراتی درباره تفاهمنامه اخیر میان ایران و ایالات متحده گفت که این توافق عملاً به امپراطوری آمریکا پایان داده است.
🔺️کارلسون در تحلیل خود این رویداد را با بحران سوئز در سال ۱۹۵۶ مقایسه کرد و گفت: «روز جمعه، ایالات متحده رسماً پذیرفت که ایران یک بازیگر تعیینکننده است و همین، همه چیز را تغییر میدهد.»
🔺️وی با اشاره به تفاهمنامه اخیر ایران و آمریکا تصریح کرد: ««اما با این توافق، ایالات متحده نشان داد با وجود برخورداری از بهترین، بزرگترین و پرهزینهترین ارتش جهان، توان نظامی لازم برای تحمیل ارادهاش بر سیوچهارمین اقتصاد بزرگ دنیا را در اختیار ندارد.»
🔺️این مجری آمریکایی در نهایت این پیام را به صراحت منتقل کرد که همانطور که بحران سوئز غروب امپراطوری بریتانیا را آشکار ساخت، این تفاهمنامه نیز افول امپراطوری آمریکا را به نمایش گذاشته است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
کارلسون: توافق ایران به امپراطوری آمریکا پایان داد 🔺️تاکر کارلسون، مجری و مفسر سرشناس آمریکایی، در
آمریکایی که وقتی حمله میکرد یه جایی تمام اهدافشو تامین میکرد و تا پیروزی کامل بیخیال نمیشد، حالا جلوی ایران مجبور به امضای توافق نامه شده!
نمیدونید این چقدرر تحقیرکنندهس برای آمریکا و چطور افولشو واضح داره نشون میده!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آمریکایی که وقتی حمله میکرد یه جایی تمام اهدافشو تامین میکرد و تا پیروزی کامل بیخیال نمیشد، حالا جلو
ولی خوبه برنده شدن ما و شکست دشمن رو، با انتقادات ما از تفاهم نامه قاطی نکنن یه سری از دوستان!