eitaa logo
🌸 دختــران چــادری 🌸
155.3هزار دنبال‌کننده
30.3هزار عکس
19.3هزار ویدیو
288 فایل
گفتیـم در دنیایی کـه از هر طـرف بــه ارزشهـایــمـان میتـازنـد شـاید بتـوانیم قـطـره ای بـاران باشیم در این شوره زار مردمان آخرآلزمان و مــا هــم مــدل زنــدگـیـمـان روش بودنمـان و زیبـایـی آرمـانهـا و دانسته هایمان را زمزمه کنیم . . . . . @adv_clad_girls
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سردار دلها 😔💔 دیگر تنها گریه حالم را میداند... 😭😭 🆔 @Clad_girls
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ولی تا حالا از لبخند به این خوشگلی دلت گرفته بود؟😭 🆔 @Clad_girls
•| شب جمعه است... هوایت نکنم میمیرمــ ... •| یادی از صحن و سرایت نکنم میمیرمـــ ... _________ ⇱ ڪلیــڪ ڪنید ⇩⇩⇩ 🌸 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹💠 حضرت امام خامنه ای: ✍🏻 انسان مومن منتظر اون کسی است که؛ در حال آماده باش...ِ ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ 🤲🏻 ✌️🏻 🚨 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💠 طراحی از کانال رهبرانه: 👇🏻 🍃 https://eitaa.com/joinchat/1649278997C84368b7502 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🆔 @Clad_girls
﷽ نذر ڪردم تا بیایے هرچہ دارم مال تو چشم هاے خستہ پر انتظارم مـال تو یڪ دل دیوانہ دارم با هــزاران آرزو آرزویم هیچ،قلب بیقـرارم مــال تو 🆔 @Clad_Girls
🍃 . آزادھ‌باش . .🙃 قیمتۍخواهۍشد😎 . آنقدر‌قیمتۍکھ‌خداوند‌خریدارت‌شود✌️🏿 آن‌هم‌بھ‌بالاترین‌قمیت؛یعنۍ[ولایت]💙 . سلمانش‌را؛‌با[مِنّا‌اهلَ‌البِیت‌]خرید🌸 حُرَّش‌ر‌ا‌با[حَلَّت‌بفنائڪ]🎈 . ویقین‌بدان‌تورابا[انتظار]خواهدخرید📿 وچھ‌مقامۍاست‌این‌⏳! . 💭ツ ✍ رفیق چادری 🆔 @Clad_girls
🌸 دختــران چــادری 🌸
👇
جهت تولید مجموعه مستندی تلویزیونی با هدف ترویج عفاف و حجاب ، در استان های غیر از تهران در هر جای ایران به دنبال شخصیت هایی از زنان در دو سطح عادی و نخبه هستیم که در ضمن به تصویر کشیدن زندگی روزانه شون به موضوع حجاب و عفاف هم اشاره ی غیر مستقیم شود. رویکرد بررسی زندگی روزانه و موفقیت است و موضوع حجاب در حاشیه است . به دنبال سوژه های خاص و جدید جذاب در سطح کشوری هستیم . دختران و زنانی که انتخاب میشوند، از طیف های گوناگونی هستند، از جمله: 1. کارآفرین و فعال اقتصادی خصوصا در حوزه ی صنایع هایتک ( فناوری‌های پیشرفته )، شرکت دانش بنیان و.... 2. دانشمند علوم ، شخصیت های علمی در المپیادهای کشوری و جهانی 3. قهرمان ملی/جهانی ورزشی 4. مبدع، مخترع و مبتکر 5. مدیر شهری و فعال سیاسی 6. فعال اجتماعی 7. خیر و نیکوکار اجتماعی 8. خانواده ارزشی (سرپرست خانوار موفق ، همسر جانباز و شهید، مادر چند جانباز و شهید، ، خانواده چند فرزندی تربیت کننده فرزندان نمونه، موفق و شاخص و.... ) 9. هنرمند نمونه و شاخص ( هنرپیشه، نویسنده، نقاش و ....) 10. پزشک و متخصص زنان که به انتخاب خود و همراه با خانواده در مناطق محروم خدمت می کند. 11. مبلغ حجاب و عفاف به صورت خودجوش با رویکرد خاص و خلاقانه با محبوبیت بالای مردمی 12. شخصیت محجبه با ویژگی ها خاص ( قبلا بی حجاب یا بد حجاب بوده است، دارای خانواده ی غربی با سابقه مهاجرت و رفت و آمد به غرب و خارج از کشور و....) 13. خانواده از اهل سنت ۱۴. خانواده از مذاهب زرتشتی، مسیحی یهودی معتقد به حجاب تصویربرداری طی ۳ روز از شخصیت ها انجام می پذیرد و عزیزان باید زمان کافی برای همکاری داشته باشند . ویژگی شخصیت ها : باید شخصیت جذاب و خاصی باشند که بتوان در حد کشوری آنها را مطرح کرد . ملاک ما برای انتخاب جذابیت داستان زندگی است. فراز ونشیب ها ، افت و خیزها، تحولات، تجربیات خاص و منحصربه فرد، دردهای خاص و مهم، آرزوهای بزرگ، دغدغه های برجسته، مقاومت ها و مبارزه با تقدیر، پیروزی یا شکست، محدودیت ها و محرومیت های شدید، و... همگی از عوامل جذابیت داستان زندگی هستند. گوش مخاطب به داستان های معمولی عادت کرده است. در انتخاب سوژه ها چند بعدی بودن و دارای جنبه های مختلف بودن هم نکته است. چند بعدی بودن سبک زندگی مهم است که در تعدد اماکن و افرادی که با آن ها در تماس هستند، نمود پیدا می کند. این مستند بیشتر برای توجیه مخاطبی است که در دام سر خوردن به بدحجابی یا بی حجابی است . برای همین سوژه هایی که مستقیما بیانگر تبلیغ حجاب باشند مدنظر نیست . نباید خیلی شعاری باشند که مخاطب خاکستری انها را پس بزند . مثلا شخصیت هایی که بنا به ملاحظات خانوادگی شغلی و تحصیلی به حجاب روی آورده اند چندان جذاب نیستند. مگر اینکه جنبه های دیگری هم داشته باشند مثلا قاری یا طلبه ای که پزشک، مهندس کارآفرین ، هنرمند یا ورزشکار باشد که جذابیت خودش را دارد. به طور مثال سه مورد معرفی می شود: 1- دانشمندی که در آمریکا درس خوانده اما به فرصت های شغلی در آمریکا پاسخ منفی داده و به ایران برگشته، 2-زنی که پس از سال ها ناباروری و نداشتن فرزند به بهزیستی رفته و کودک نابینایی را به فرزندی پذیرفته است. 3-زنی که همسر جانبازش شهید شده اما تک پسر او هم در سوریه جانیاز یا شهید شده است. میزان خودمانی بودن رفتار و صداقت رفتارسوژه با مخاطب از اهمیت به سزایی برخوردار است. رفتار سوژه نباید سرد، رسمی و خشک باشد. هر چه سوژه با دوربین احساس راحتی بیشتری کند، مستند جذاب تر خواهد شد. اقتضائات بومی- منطقه‌ای سوژه در انتخاب موثر است. ما در مستند خود قصد داریم اقتضائات بومی- منطقه‌ای محل زندگی سوژه از قبیل آداب و رسوم، خوراک و پوشاک خاص منطقه، پوشش گیاهی و جانوری، موسیقی و هنرهای دستی، گویش و لهجه ی منطقه ی سوژه را به تصویر بکشیم.