فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سردار دلها 😔💔
دیگر تنها گریه حالم را میداند...
😭😭
🆔 @Clad_girls
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ولی تا حالا از لبخند به این خوشگلی دلت گرفته بود؟😭
🆔 @Clad_girls
•| شب جمعه است...
هوایت نکنم میمیرمــ ...
•| یادی از صحن و سرایت نکنم
میمیرمـــ ...
_________
⇱ ڪلیــڪ ڪنید ⇩⇩⇩
🌸 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
14.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚 شبهای دلتنگی
🍃 #شب_جمعه_است_هوایت_نکنم_میمیرم
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹💠 حضرت امام خامنه ای:
✍🏻 انسان مومن منتظر اون کسی است که؛
در حال آماده باش...ِ ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
#جمعه 🤲🏻
#دختران_انقلابی ✌️🏻
#رهبرانه_نَما 🚨
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
💠 طراحی از کانال رهبرانه: 👇🏻
🍃 https://eitaa.com/joinchat/1649278997C84368b7502
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🆔 @Clad_girls
﷽
نذر ڪردم تا بیایے هرچہ دارم مال تو
چشم هاے خستہ پر انتظارم مـال تو
یڪ دل دیوانہ دارم با هــزاران آرزو
آرزویم هیچ،قلب بیقـرارم مــال تو
#اللہم_عجل_لولیڪ_الفرج
🆔 @Clad_Girls
#تلنگرانھ🍃
.
آزادھباش . .🙃
قیمتۍخواهۍشد😎
.
آنقدرقیمتۍکھخداوندخریدارتشود✌️🏿
آنهمبھبالاترینقمیت؛یعنۍ[ولایت]💙
.
سلمانشرا؛با[مِنّااهلَالبِیت]خرید🌸
حُرَّشرابا[حَلَّتبفنائڪ]🎈
.
ویقینبدانتورابا[انتظار]خواهدخرید📿
وچھمقامۍاستاین#انتظار⏳!
.
#منتظرباشیم💭ツ
✍ رفیق چادری
🆔 @Clad_girls
🌸 دختــران چــادری 🌸
👇
جهت تولید مجموعه مستندی تلویزیونی با هدف ترویج عفاف و حجاب ، در استان های غیر از تهران
در هر جای ایران به دنبال شخصیت هایی از زنان در دو سطح عادی و نخبه هستیم که در ضمن به تصویر کشیدن زندگی روزانه شون به موضوع حجاب و عفاف هم اشاره ی غیر مستقیم شود. رویکرد بررسی زندگی روزانه و موفقیت است و موضوع حجاب در حاشیه است .
به دنبال سوژه های خاص و جدید جذاب در سطح کشوری هستیم . دختران و زنانی که انتخاب میشوند، از طیف های گوناگونی هستند، از جمله:
1. کارآفرین و فعال اقتصادی خصوصا در حوزه ی صنایع هایتک ( فناوریهای پیشرفته )، شرکت دانش بنیان و....
2. دانشمند علوم ، شخصیت های علمی در المپیادهای کشوری و جهانی
3. قهرمان ملی/جهانی ورزشی
4. مبدع، مخترع و مبتکر
5. مدیر شهری و فعال سیاسی
6. فعال اجتماعی
7. خیر و نیکوکار اجتماعی
8. خانواده ارزشی (سرپرست خانوار موفق ، همسر جانباز و شهید، مادر چند جانباز و شهید، ، خانواده چند فرزندی تربیت کننده فرزندان نمونه، موفق و شاخص و.... )
9. هنرمند نمونه و شاخص ( هنرپیشه، نویسنده، نقاش و ....)
10. پزشک و متخصص زنان که به انتخاب خود و همراه با خانواده در مناطق محروم خدمت می کند.
11. مبلغ حجاب و عفاف به صورت خودجوش با رویکرد خاص و خلاقانه با محبوبیت بالای مردمی
12. شخصیت محجبه با ویژگی ها خاص ( قبلا بی حجاب یا بد حجاب بوده است، دارای خانواده ی غربی با سابقه مهاجرت و رفت و آمد به غرب و خارج از کشور و....)
13. خانواده از اهل سنت
۱۴. خانواده از مذاهب زرتشتی، مسیحی یهودی معتقد به حجاب
تصویربرداری طی ۳ روز از شخصیت ها انجام می پذیرد و عزیزان باید زمان کافی برای همکاری داشته باشند .
ویژگی شخصیت ها :
باید شخصیت جذاب و خاصی باشند که بتوان در حد کشوری آنها را مطرح کرد .
ملاک ما برای انتخاب جذابیت داستان زندگی است. فراز ونشیب ها ، افت و خیزها، تحولات، تجربیات خاص و منحصربه فرد، دردهای خاص و مهم، آرزوهای بزرگ، دغدغه های برجسته، مقاومت ها و مبارزه با تقدیر، پیروزی یا شکست، محدودیت ها و محرومیت های شدید، و... همگی از عوامل جذابیت داستان زندگی هستند. گوش مخاطب به داستان های معمولی عادت کرده است.
در انتخاب سوژه ها چند بعدی بودن و دارای جنبه های مختلف بودن هم نکته است.
چند بعدی بودن سبک زندگی مهم است که در تعدد اماکن و افرادی که با آن ها در تماس هستند، نمود پیدا می کند.
این مستند بیشتر برای توجیه مخاطبی است که در دام سر خوردن به بدحجابی یا بی حجابی است .
برای همین سوژه هایی که مستقیما بیانگر تبلیغ حجاب باشند مدنظر نیست . نباید خیلی شعاری باشند که مخاطب خاکستری انها را پس بزند .
مثلا شخصیت هایی که بنا به ملاحظات خانوادگی شغلی و تحصیلی به حجاب روی آورده اند چندان جذاب نیستند.
مگر اینکه جنبه های دیگری هم داشته باشند مثلا قاری یا طلبه ای که پزشک، مهندس کارآفرین ، هنرمند یا ورزشکار باشد که جذابیت خودش را دارد.
به طور مثال سه مورد معرفی می شود:
1- دانشمندی که در آمریکا درس خوانده اما به فرصت های شغلی در آمریکا پاسخ منفی داده و به ایران برگشته، 2-زنی که پس از سال ها ناباروری و نداشتن فرزند به بهزیستی رفته و کودک نابینایی را به فرزندی پذیرفته است.
3-زنی که همسر جانبازش شهید شده اما تک پسر او هم در سوریه جانیاز یا شهید شده است.
میزان خودمانی بودن رفتار و صداقت رفتارسوژه با مخاطب از اهمیت به سزایی برخوردار است. رفتار سوژه نباید سرد، رسمی و خشک باشد. هر چه سوژه با دوربین احساس راحتی بیشتری کند، مستند جذاب تر خواهد شد.
اقتضائات بومی- منطقهای سوژه در انتخاب موثر است. ما در مستند خود قصد داریم اقتضائات بومی- منطقهای محل زندگی سوژه از قبیل آداب و رسوم، خوراک و پوشاک خاص منطقه، پوشش گیاهی و جانوری، موسیقی و هنرهای دستی، گویش و لهجه ی منطقه ی سوژه را به تصویر بکشیم.