eitaa logo
تا 2030/ یا لثارات الخامنه‌ای (محدود شده برای مدت نامشخص! آدرس کانال جدید در بیو)
5.2هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
405 ویدیو
19 فایل
امام خامنه‌ای (۱۴۰۱/۲/۶): «سند ۲۰۳۰ آمریکایی‌ها، مظهر سلطه‌ی نواستعماری غربی در زمان ماست». مطالب این کانال، متکی بر اسناد نوشته شده‌اند. کلیک بر عبارات آبی رنگ، شما را به سند مطلب هدایت می‌کند. آدرس کانال دوم: @Taa2030 کانال در پیام‌رسان بله: @Taa2030
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 نامه گستاخانه و بی‌ادبانه به رهبرمان نوشته‌اید؟! خیلی غلط کرده‌اید خیلی بیجا کرده‌اید بترسید از روزی که خون مردم داغ دیده به جوش بیاید و عبرت تاریخ شوید. 🆔@awake_vs_reset2
‼️ من از مردم میدان انقلاب خیلی تعجب می‌کنم خیلی خیلی تعجب می‌کنم ⚠️ به این زودی درس‌های امام شهیدمان را فراموش کردید؟! ⚠️ غرب گرایان و مذاکره پرستان حتی از دو بار تجربه‌ی حمله به میز مذاکره در کمتر از یکسال درس نگرفتند؛ شما چرا؟! ⚠️ خون امام شهیدمان و بچه‌های میناب برای بیداری کفایت نکرد؟! ⚠️ دیپلمات‌هایی که در پاکستان بر سر مسئله هسته‌ای علی‌رغم دستور صریح امام سید مجتبی خامنه‌ای مذاکره کردند، مطیع رهبر جدیدند؟! ⚠️ شور خیابان بخاطر رزم حماسی و بزن که خوب میزنی بود، یا بخاطر منطق «بدیم بره» دیپلماسی؟! ⚠️ بجای اینکه مانند مردم مبعوث شده‌ای که رهبر جدیدمان توصیف کرد، مداحان و منبری‌های بی‌بصیرت را رهبری کنید، شدید تکرار کننده برخی شعارهای پوچ، و این مداحان هستند که شما را رهبری می‌کنند؟! ⚠️ فریادهای انتقام کجا رفت؟! یادتان رفته که امام شهید فرمود: «من دیپلمات نیستم؛ من انقلابی‌ام»؟! ⁉️آیا شما باید مانند یک دیپلمات رفتار کنید، یا مانند رهبر شهید انقلابی‌مان حرف را صریح و صادقانه بگویید؟ 🔹 با خودتان خلوت کنید و به این سوال‌ها پاسخ دهید. 🔹 با خودتان و خدای خودتان صادق و رو راست باشید. ❇️ سید علی خامنه‌ای از آن بالا به شما می‌نگرد و می‌گوید: ما ز یاران چشم یاری داشتیم 🆔@awake_vs_reset2
🔺این بیانیه تیر خلاصی بود بر فریادهایی که در مخالفت با می‌کشیم! مایی که جز خدا کسی را نداریم و حالا تمام امیدهای‌مان ناامید شده؛ 〰️ما که به لب دریای بلا رسیده‌ایم و از هر سو در محاصره‌ایم: از بیرون، اسرائیل و آمریکا با سپاه کفر؛ از درون، کودتاچیان، خائنان، گران‌سازان و گروگان‌گیران نان مردم؛ و خدایا ببین که فریاد عجز و استغاثه‌مان به درگاهت بلند است! ▪️شاید این بیانیه برای آن بود که برسیم به «الهی هَبْ لِی کَمالَ الْانْقِطاعَ الَیْکَ!» ▫️و ما مردمِ رنج‌دیده و مظلوم، دیگر احدی را جز تو رب‌العالمین نداریم! پروردگارا شاهد باش که ما هرگز، سر تسلیم بر آستان ظلم فرود نمی‌آوریم! 📌و امروز همان فریاد خمینی کبیر را سر می‌دهیم که: «ما‌‌ ‌‌مظلومین همیشۀ تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم. و اگر هزار‌‌ ‌‌بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم!» ▪️حالا شاید معنی کودتا برای‌مان روشن‌تر می‌شود؛ امام شهید در دو سخنرانی آخرشان از کودتا گفتند و شاید همین بود که این‌طور به شهادت رسیدند تا مبادا در سخنرانی بعدی، چیزهای بیشتری از کودتا به مردم بگویند! پ.ن: 🔺ما که یقین داریم «اِن مَعی رَبی، سَیَهدین»، حالا باز هم مذاکره را به ما مردم حقنه کنید! ❇️بدانید که شعیب‌ابن صالح خواهد آمد! آن سردار موعود آخرالزمان که با چهارهزار مرد آهنین، فاتح تمامی نبردهاست؛ و ما تا طلوع او، چشم به افق دوخته‌ایم! (توضیح: شعیب‌ابن صالح یک فرد نظامی است، کسی که قبل از ظهور قیام می‌کند و فرماندهی سپاه خراسانی را به دست می‌گیرد) 🆔@CoronaDeception