هدایت شده از بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
🔴 نامه گستاخانه و بیادبانه به رهبرمان نوشتهاید؟!
خیلی غلط کردهاید
خیلی بیجا کردهاید
بترسید از روزی که خون مردم داغ دیده به جوش بیاید و عبرت تاریخ شوید.
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
‼️ من از مردم میدان انقلاب خیلی تعجب میکنم
خیلی خیلی تعجب میکنم
⚠️ به این زودی درسهای امام شهیدمان را فراموش کردید؟!
⚠️ غرب گرایان و مذاکره پرستان حتی از دو بار تجربهی حمله به میز مذاکره در کمتر از یکسال درس نگرفتند؛ شما چرا؟!
⚠️ خون امام شهیدمان و بچههای میناب برای بیداری کفایت نکرد؟!
⚠️ دیپلماتهایی که در پاکستان بر سر مسئله هستهای علیرغم دستور صریح امام سید مجتبی خامنهای مذاکره کردند، مطیع رهبر جدیدند؟!
⚠️ شور خیابان بخاطر رزم حماسی و بزن که خوب میزنی بود، یا بخاطر منطق «بدیم بره» دیپلماسی؟!
⚠️ بجای اینکه مانند مردم مبعوث شدهای که رهبر جدیدمان توصیف کرد، مداحان و منبریهای بیبصیرت را رهبری کنید، شدید تکرار کننده برخی شعارهای پوچ، و این مداحان هستند که شما را رهبری میکنند؟!
⚠️ فریادهای انتقام کجا رفت؟! یادتان رفته که امام شهید فرمود: «من دیپلمات نیستم؛ من انقلابیام»؟!
⁉️آیا شما باید مانند یک دیپلمات رفتار کنید، یا مانند رهبر شهید انقلابیمان حرف را صریح و صادقانه بگویید؟
🔹 با خودتان خلوت کنید و به این سوالها پاسخ دهید.
🔹 با خودتان و خدای خودتان صادق و رو راست باشید.
❇️ سید علی خامنهای از آن بالا به شما مینگرد و میگوید: ما ز یاران چشم یاری داشتیم
🆔@awake_vs_reset2
🔺این بیانیه تیر خلاصی بود بر فریادهایی که در مخالفت با #مذاکره میکشیم! مایی که جز خدا کسی را نداریم و حالا تمام امیدهایمان ناامید شده؛
〰️ما که به لب دریای بلا رسیدهایم و از هر سو در محاصرهایم: از بیرون، اسرائیل و آمریکا با سپاه کفر؛ از درون، کودتاچیان، خائنان، گرانسازان و گروگانگیران نان مردم؛ و خدایا ببین که فریاد عجز و استغاثهمان به درگاهت بلند است!
▪️شاید این بیانیه برای آن بود که برسیم به «الهی هَبْ لِی کَمالَ الْانْقِطاعَ الَیْکَ!»
▫️و ما مردمِ رنجدیده و مظلوم، دیگر احدی را جز تو ربالعالمین نداریم!
پروردگارا شاهد باش که ما هرگز، سر تسلیم بر آستان ظلم فرود نمیآوریم!
📌و امروز همان فریاد خمینی کبیر را سر میدهیم که:
«ما مظلومین همیشۀ تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم. و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمیداریم!»
▪️حالا شاید معنی کودتا برایمان روشنتر میشود؛ امام شهید در دو سخنرانی آخرشان از کودتا گفتند و شاید همین بود که اینطور به شهادت رسیدند تا مبادا در سخنرانی بعدی، چیزهای بیشتری از کودتا به مردم بگویند!
#مذاکره_هرگز
#لعنت_به_مذاکره
پ.ن:
🔺ما که یقین داریم «اِن مَعی رَبی، سَیَهدین»، حالا باز هم مذاکره را به ما مردم حقنه کنید!
❇️بدانید که شعیبابن صالح خواهد آمد! آن سردار موعود آخرالزمان که با چهارهزار مرد آهنین، فاتح تمامی نبردهاست؛ و ما تا طلوع او، چشم به افق دوختهایم!
(توضیح: شعیبابن صالح یک فرد نظامی است، کسی که قبل از ظهور قیام میکند و فرماندهی سپاه خراسانی را به دست میگیرد)
🆔@CoronaDeception