eitaa logo
تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنه‌ای
617 دنبال‌کننده
58 عکس
4 ویدیو
0 فایل
هو‌الحق امام خامنه‌ای (۱۴۰۱/۲/۶): «سند ۲۰۳۰ آمریکایی‌ها، مظهر سلطه‌ی نواستعماری غربی در زمان ماست». کانال اصلی: @CoronaDeception این کانال، پشتیبان است. آدرس در پیام‌رسان بله: https://ble.ir/Taa2030
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰دو روز پیش، علی شیرین‌زاد، نماینده مردم کرج برای رفع کمبود دارو (که می‌گویند پس از جنگ رخ داده) گفت: «مردم مراجعه کنند و داروی مازاد در خانۀ خود را تحویل بدهند» 🔸از آن سو جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت با فاجعه خواندن این امر، در جواب شیرین‌‌زاد گفت: «لطفاً از این پیشنهادهای شیرین عقلانه ندهید!» بماند که همین الان خیلی از خیریه‌ها، از این روش استفاده می‌کنند (معروف‌ترین‌شان همین کهریزک) و اساساً از دید خود همکاران آقای جهانپور، چنین کاری با رعایت یک سری اصول و در موارد لزوم، شدنی است و جهانپور هم این را می‌داند. 🔺اما چنین کاری را چند سال است که برای مردم مؤمنی که به اربعین می‌روند اجرا می‌کنند. امروز جمعیت هلال احمر اعلام کرد که امسال هم قرار است جمع‌آوری داروهای مازاد برای استفاده در اربعین (پویش مرهم مهر) اجرا شود. ❓اگر این کار برای اربعینی‌ها شدنی است، چرا برای مردم کل کشور نشدنی باشد؟ و اگر این کار مضر و خطرناک است، به چه حقی آن‌را برای مردم مؤمنی که به اربعین می‌روند، عملیاتی می‌کنند؟ 🔻همین چند روز پیش بود که علیرضا رییسی، معاون وزارت بهداشت اعلام کرد: تجویز حدود ۲۵% از داروها، کلاً غیر ضروری است. ۲۵% به هیچ روی، عدد کمی نیست؛ خب تجویز اضافه را برطرف کنید تا کمبود دارو وجود نداشته باشد! 〰️پ.ن: رفته بودم مولوی. لای بساط دست‌دوم فروش‌ها، همه چیز پیدا می‌شد، اما دیدن قوطی قوطی داروهای دست دوم (که احتمالاً خیلی‌های‌شان هم تاریخ مصرف گذشته‌اند) بسیار برایم تعجب‌‌آور بود. این‌جا البته ظاهراً ضعف توان مالی، توجیهی بر روا بودن همه چیز هست... 🆔@Taa2030
قالیباف دیروز: 1️⃣همه بیایید برای من تصمیم‌سازی کنید تا من تصمیم درست بگیرم. من هرگز وارد جزئیات نمیشم و بگم این کارو کنید و اون کارو کنید و از من اجازه بگیرید. قالیباف ۱۰ اسفند، فردای شهادت امام خامنه‌ای: 2️⃣ساختار مدیریتی و نظامی ایران از فردمحور خارج شده (منبع). ترامپ ۲ روز پیش: 3️⃣ رهبران فعلی ایران، قوی و باهوشند. ما با افرادی سر و کار داریم که به نظرم بسیار منطقی هستند. برخورد با آنها خوب بود (منبع). ❌و کودتا یعنی همین! قالیباف خود را در قامت تصمیم‌گیر کلی نظام می‌بیند و به مقایسۀ خویش با رهبر شهید می‌پردازد و می‌گوید من نمی‌گویم این کار/ اون کار را بکنید! ▪️وی فردای شهادت رهبری و در بحبوحۀ جنگ گفته بود که ساختار نظامی و مدیریتی کشور از فردمحوری خارج شده؛ اساساً ساختار مدیریتی ایران با وجود دولت و ریزه‌کاری‌های بسیار قانونی، فردمحور نبوده، اما عمدتاً نمود فردمحوری، در قالب دیکتاتوری رییس جمهور و خودسری‌هایش در برابر قانون دیده شده است. طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مدیریت نظامی کشور با ولی فقیه است و این نوع صحبت، به نوعی بیانگر عمل نمودن بر خلاف قانون اساسی است. ▪️از سوی دیگر، از آن سوی ‌آب، دشمن تصریح دارد که با رهبرانی در ایران روبروست که تحسینش را برانگیخته‌اند (پس سبک رهبری قبلی، دیگر وجود ندارد). 💠امام خمینی: «آن روزی که امریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده است.» ❌از دی ماه سال پیش که امام شهید بحث کودتا را مطرح کردند، کودتا هرگز تا این حد عیان، به معرفی خویش نپرداخته بود! 🆔@Taa2030
🔰نشست غیر رسمی تبادل نظر در مورد در حوزه نظامی، ظرف روزهای ۱۵-۱۷ ژوئن (۲۵-۲۷ خرداد) در ژنو و توسط یونودا (UNODA)، دفتر امور خلع سلاح سازمان ملل متحد برگزار شد. 🔙پیشتر و در ۱ دسامبر ۲۰۲۵، مجمع عمومی در قطعنامه 80/58، با عنوان «هوش مصنوعی در حوزه نظامی و پیامدهای آن برای صلح و امنیت بین‌المللی» مقرر کرده بود که: نشست‌های غیررسمی در ژنو برای دولت‌ها برگزار شود تا کشورها دیدگاه‌‌شان را در مورد مشاهدات و نتیجه‌گیری‌های ارائه شده در گزارش دبیرکل، از جمله در خصوص فرصت‌ها و چالش‌ها، پیشنهادهای هنجاری موجود و پیشنهادهای در حال ظهور و گام‌های بعدی، به اشتراک بگذارند. دفتر امور خلع سلاح به‌عنوان دبیرخانه، حمایت لازم را برای برگزاری نشست‌های غیررسمی و ارائه خلاصه‌ای کتبی از واقعیت‌ها به کمیته اول در جلسه آن فراهم کند. 🔸ایران هم در این نشست حاضر بود و تأکید کرد که "مدیریت هوش مصنوعی باید از طریق یک فرآیند فراگیر و مبتنی بر اجماع در سازمان ملل دنبال شود" (دقیقاً چرا؟ و آیا واقعاً چنین می‌شود؟ مثل تمام موارد دیگری که ظاهراً مدیریت با اجماع وجود دارد، ولی در اصل، مدیریت با آمریکاست؟) همچنین نمایندۀ ایران، نگرانی‌هایی در مورد تسلیحاتی شدن هوش مصنوعی و استفاده غیرصلح‌آمیز از آن توسط رژیم صهیونیستی و ایالات متحده علیه مردم ایران ابراز و تأکید کرد که "مؤثرترین رویکرد برای تنظیم‌گری هوش مصنوعی، تصویب یک ابزار قانونی الزام‌آور برای تضمین استفاده صلح‌آمیز، پاسخگویی و حق کل کشورها در بهره‌مندی از فناوری‌های نوظهور است". ⁉️ابزار قانونی الزام‌آور؟؟؟ ابزاری که مثل خیلی ابزارهای دیگر، زنجیر بر گردن کشورهای در حال توسعه می‌شود، تا ارباب آمریکا، به میل خود، آن‌را به هر سو می‌خواهد بکشد و خودش هرگز به این قوانین، پایبندی نداشته باشد؟ 🔙بررسی موضوع هوش مصنوعی در حوزه نظامی در هفتاد و نهمین جلسه مچمع عمومی سازمان ملل در سال ۲۰۲۴ آغاز شده بود. در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۴، مجمع عمومی قطعنامه ۷۹/۲۳۹ با عنوان «هوش مصنوعی در حوزه نظامی و پیامدهای آن برای صلح و امنیت بین‌المللی» را تصویب کرد - که اولین قطعنامه در این زمینه بود. 🔹در این قطعنامه، مجمع عمومی بر قابلیت اعمال قوانین بین‌المللی در تمام مراحل چرخه حیات هوش مصنوعی تأکید و کشورها را تشویق می‌کند تا به فرصت‌ها و چالش‌های مربوط به هوش مصنوعی در حوزه نظامی بپردازند. همچنین تصمیم گرفته شد تا شکاف‌ بین کشورها در رابطه با هوش مصنوعی مسئولانه در حوزه نظامی از بین برده شود (واقعاً؟ مثلاً دیگر شکاف هوش مصنوعی نظامی، بین سیرالئون و اسراییل وجود نخواهد داشت؟ یا بین جیبوتی و آمریکا؟؟؟) 🔸به گمانم این روزها به هر چیزی که به امور نظامی مربوط است و ایران هم در آن دخیل است، باید حساس بود؛ با توجه به آنچه از مجموعۀ قوانین و نشست‌های بین‌المللی دیده‌ام، به هیچ روی به این دست موارد خوش‌بین نیستم! به‌خصوص آن‌که خبری از این نشست هم در اخبار نبود یا دستکم من ندیدم! منابع: ۱، ۲ و ۳ 🆔@Taa2030
"بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم" 😭😭😭😭😭 آقا جان!‌ ما هم نظرمان، مطابق نظر شما بود و هست... از این که ما را "با وفا" دانسته‌اید، از شما ممنونیم. _____________ ای که شرف و هست و نیست یک ملت 90 میلیونی را به پایش ریختند.... 🆔@Taa2030
ما با آقامون یه طرف شما و آمریکا و اسرائیل و همه دنیا با هم 🆔@awake_vs_reset2
💠امام خامنه‌ای شهید: «در مسئله‌ی هوش مصنوعی، بهره‌بردار بودن امتیاز نیست؛ این فنّاوری لایه‌های عمیقی دارد که باید بر آن لایه‌ها مسلّط شد؛ آن لایه‌ها دست دیگران است. اگر شما نتوانید لایه‌های عمیق و متنوّع این فنّاوری هوش مصنوعی را تأمین کنید، فردا اینها یک ایستگاهی مثل آژانس اتمی درست می‌کنند برای هوش مصنوعی ــ که الان دارند مقدّماتش را فراهم می‌کنند ــ که اگر چنانچه به آن ایستگاه رسیدید، باید اجازه بگیرید که در فلان بخش از هوش مصنوعی استفاده کنید، در فلان بخشِ دیگر حق ندارید استفاده کنید! این‌جوری است؛ زرنگ‌های دنیا، فرصت‌طلب‌ها و قدرت‌طلب‌های دنیا دنبال این چیزها هستند. یک آژانس هوش مصنوعی هم به وجود می‌آید، آن‌وقت اجازه نمی‌دهند که شما از این منطقه عبور کنید.» ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ 🔰قرار است نخستین نشست سازمان ملل با موضوع «حکمرانی هوش مصنوعی» ۶ و ۷ جولای (۱۵ و ۱۶ تیر) در ژنو برگزار شود. 🔸احتمالاً این نشست و تعهداتی که خواهند گرفت، جزء نخستین حلقه‌های زنجیر، برای اسارت کشورهای در حال توسعه و جلوگیری از پیشرفت‌شان در خصوص هوش مصنوعی خواهد بود؛ دقیقاً در راستای همان پیش‌بینی رهبر شهید... و لابد نمایندۀ ایران، طبق معمول، هر چه جلویش بگذارند امضا خواهد کرد و مقدمات اسارت ما و نسل‌های آتی را برای مدت‌های مدید در زمینه‌ی هوش مصنوعی، فراهم خواهد آورد. 🔹به گفتۀ سازمان ملل، هوش مصنوعی در حال تغییر شکل اقتصادها، جوامع و زندگی روزمره است. فرصت‌هایش واقعی هستند و خطراتش هم همین‌طور! و هیچ کشوری نمی‌تواند به تنهایی از پس این‌ فرصت‌ها و خطرات برآید. گفتگوی هوش مصنوعی -که کشورها در پیمان جهانی دیجیتال به آن متعهد شده و توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد تأسیس شده- پلتفرمی از سازمان ملل است که در آن همه دولت‌ها و ذینفعان برای بحث در مورد همکاری‌های بین‌المللی، به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها و درس‌های آموخته شده و تسهیل بحث‌های باز، شفاف و فراگیر در مورد حکومت‌داری هوش مصنوعی گرد هم می‌آیند. برگزاری این نشست همزمان با «مجمع جهانی جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۶» (WSIS Forum 2026) و اجلاس جهانی «AI for Good» اتحادیه بین‌المللی مخابرات صورت می‌گیرد؛ سه رویدادی که در فاصله ۶ تا ۱۰ جولای در ژنو برگزار خواهند شد و تمرکز مشترکی بر آینده فناوری‌های دیجیتال، حکمرانی داده و توسعه مسئولانه هوش مصنوعی دارند. . . . . 🔸پیشتر، توضیحات کوتاهی در مورد پیمان جهانی دیجیتال، نوشته‌ام (اینجا) و البته در انتظار روزهای آتی باید ماند، تا ببینیم این‌بار چه تعهدات دیگری را به کشور تحمیل می‌کنند و آقایان هم به سرعت می‌پذیرند! و ای کاش ذره‌ای عقلانیت وجود داشت تا در برابر این امر، ایستادگی می‌کرد. هر چند که من، انتظارات محال از دولت پزشکیان دارم!!! منابع: 1، 2 ، 3 و 4 🆔@Taa2030
👇🏻این رو قبلاً نوشته بودم، حدود یک ماه پیش:
🔺این بیانیه تیر خلاصی بود بر فریادهایی که در مخالفت با می‌کشیم! مایی که جز خدا کسی را نداریم و حالا تمام امیدهای‌مان ناامید شده؛ 〰️ما که به لب دریای بلا رسیده‌ایم و از هر سو در محاصره‌ایم: از بیرون، اسرائیل و آمریکا با سپاه کفر؛ از درون، کودتاچیان، خائنان، گران‌سازان و گروگان‌گیران نان مردم؛ و خدایا ببین که فریاد عجز و استغاثه‌مان به درگاهت بلند است! ▪️شاید این بیانیه برای آن بود که برسیم به «الهی هَبْ لِی کَمالَ الْانْقِطاعَ الَیْکَ!» ▫️و ما مردمِ رنج‌دیده و مظلوم، دیگر احدی را جز تو رب‌العالمین نداریم! پروردگارا شاهد باش که ما هرگز، سر تسلیم بر آستان ظلم فرود نمی‌آوریم! 📌و امروز همان فریاد خمینی کبیر را سر می‌دهیم که: «ما‌‌ ‌‌مظلومین همیشۀ تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم. و اگر هزار‌‌ ‌‌بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم!» ▪️حالا شاید معنی کودتا برای‌مان روشن‌تر می‌شود؛ امام شهید در دو سخنرانی آخرشان از کودتا گفتند و شاید همین بود که این‌طور به شهادت رسیدند تا مبادا در سخنرانی بعدی، چیزهای بیشتری از کودتا به مردم بگویند! پ.ن: 🔺ما که یقین داریم «اِن مَعی رَبی، سَیَهدین»، حالا باز هم مذاکره را به ما مردم حقنه کنید! ❇️بدانید که شعیب‌ابن صالح خواهد آمد! آن سردار موعود آخرالزمان که با چهارهزار مرد آهنین، فاتح تمامی نبردهاست؛ و ما تا طلوع او، چشم به افق دوخته‌ایم! (توضیح: شعیب‌ابن صالح یک فرد نظامی است، کسی که قبل از ظهور قیام می‌کند و فرماندهی سپاه خراسانی را به دست می‌گیرد) 🆔@CoronaDeception
و حالا، با بیانیۀ جدید سپاه...👇🏻
♨️وقتی به مرور وقایع یک سال گذشته می‌پردازم بیشتر به این نتیجه می‌رسم که «ظاهراً این بار مالک، خودش دوست دارد که از پشت خیمۀ معاویه برگردد...» ▪️پ.ن: این‌که اینان مرتب می‌گویند: آماده‌ایم تا با کوچک‌ترین اشارۀ رهبری، چنین و چنان کنیم، اما نه به اشاره‌ها و نه به بیانات صریح اهمیت می‌دهند و نه کم‌ترین تکانی می‌خورند، نشان از آن است که این قسم جمله‌ها هم صرفاً برای خالی نبودن عریضه و شاید فریب توده‌هاست! 🆔@Taa2030