🔲 مجموعه پوسترهای تبلیغی و نمایشگاهی
💠 وحدت ملی
http://ekran.ammardrive.ir/Amaliat/iraniyom/vahdat-melli.rar
💠 حجاب و عفاف
http://ekran.ammardrive.ir/Amaliat/iraniyom/hijab-va-efaf.rar
💠 جنگ رسانه ای
http://ekran.ammardrive.ir/Amaliat/iraniyom/jang-resanei.rar
💠 کاریکاتور
http://ekran.ammardrive.ir/Amaliat/iraniyom/karicator.rar
💠 مدافعان امنیت
http://ekran.ammardrive.ir/Amaliat/iraniyom/modafean-amniat.rar
#شاهچراغ
🆔@idea_3mim
⭕️ از مهسا تا آرمان!
▪️"آرمان امام وردی" طلبه و مربی کانون تربیتی نوجوانان بسیجی، زیر شکنجه عاشقان مهسا، به کما رفت و به شهادت رسید!
اما آنهایی که برای تسلیت و دلجویی از خانواده مهسا مسابقه گذاشته بودند یادشان رفت که آرمان هم خانواده دارد و برای دفاع از امنیت و زیر شکنجه به شهادت رسیده است!
رسانهها (اعم از خودی و معاند) نشان دادند که ارزش جان انسانها را برابر نمیدانند!
مقتول اگر متخلف باشد و به مرگ طبیعی بمیرد شایسته تسلیت و دلجویی است اما اگر شهید مدافع امنیت باشد و زیر شکنجه به شهادت رسیده باشد فاقد ارزش خبری است.
▪️ آشوبگران شکنجه اسیر را از اجدادشان آموختهاند:
از افسران بعثی اردوگاههای اسرا،
از عملیات مهندسی مجاهدین،
و شکنجهگران آمریکایی ابوغریب
▪️ترحم به آشوبگران، ظلم به انسانیت و اهانت به مفهوم ترحم است.
وای به حال آن که برای دختران برهنه و ناپاک هند جگرخوار که ۴۰ روز میداندار ناامنی کشور شدند، دلسوزی کند! دخترانی که آرمان را زیر شکنجه کشتند!
▪️دستگاههای اطلاعاتی باید عاملان شکنجه آرمان را یافته و برای اقرار دربرابر رسانهها قرار دهند تا مردم و تاریخ، چهره و ذات گرگهای درنده همیشه طلبکار و میراثداران عملیات مهندسی منافقین و دشمنان ایران و ایرانی را بشناسند! در غیر این صورت و در آیندهای نزدیک، نظام اسلامی و آرمان، شکنجهگر و مهسا و حامیانش، قربانی شکنجه معرفی خواهند شد.
▪️دهه شصت، قهر و غضب انقلابی شهید لاجوردی ، مردم را از شر توحش منافقین نجات داد.
آیا امروز دادستانی مانند "سیداسدالله لاجوردی" پیدا می شود که "ناجی مردم ایران" از شر توحش آشوبگران شکنجهگر باشد؟
✍️دکتر کوشکی
#شاهچراغ
🆔@idea_3mim
✅برای نمایشگاه قطر و در مورد زنان:
✔️ماکت تصویری و قدی، از چهره ی زنان موفق البته آنهایی که همسو با انقلاب هستند و چهره های بین المللی هستند مثل طوبی کرمانی قرار داده شود، و ضمن معرفی آنها کنار هر ماکتی لیست آمار از زنان مرتبط با همان حوزه یا آمار زنان مطرح و فعال بیان شود و با اسامی، و فعالیتها یا کتابها تولیداتشان هم بیان شه، که البته اسامی را می توان از مرکز زنان ریاست جمهوری یا اتحادیه جهانی زنان مسلمان استخراج کرد، که توجه به زن بودن و مسلمان بودن و حجاب در فعالیتهای اجتماعی شود.
✔️تولید نماهنگی از سخنرانی موثر زنان انقلابی، مثل طوبی کرمانی و توضیحی که در مورد حجاب و منشش در آمریکا می ده،
✔️ تولید نماهنگی از فعالیت زنان مختلف علمی ورزشی هنری فرهنگی با حجاب که فراوان موجود
✅در مورد اغتشاشات هم، همینطور که تاکتیک اینبار در اغتشاشات پراکندگی و ایجاد فرسایش در نیروها هست به نظرم راهکار مقابل هم باید تجمعات پراکنده از طرف نیروهای انقلاب باشه، ما هر بار تجمعات منسجم در میادین یا در یک روز مشخص داشتیم ولی باز همان روال ادامه ی اغتشاش را شاهدیم،
بسیج محله مساجد، باید نیروهای بسیجی زنان و مردان را برای مانور روزانه در سطح خیابان ساماندهی کنند هر روز و به شکل پیوسته در ساعات مختلف، نه یک ساعت مشخص، گروهای ده نفره زنان چادری یا مردان مذهبی در سطح خیابانهای مرتبط با همان مسجد محله قدم بزنند، این اقدام تاثیرات مختلف دارد اول اینکه این توهم اکثریت بی حجابها در جامعه کمرنگ می شود، دوم احساس وجود در لوای این اقدام برای نیروهای مذهبی بیشتر می شود و بالتبع آن احساس قدرتی هست که می تواند از لحاظ روانی در طیف مقابل موثر باشد ، آنچه که دیده شده تا الان کشتارها در جاهای خلوت هست و زمانی که احساس قدرت کنند، بنابراین حضور نیروهای انقلابی به صورت پیوسته امکان فعالیت نیروهای تروریست را کمتر می کند و به نظرم اهرم کمکی خوبی برای نیروهای نظامی باشه
و کلا نیروهای انقلابی خوبه که حتی اگر تهدید هم نباشد حضور اجتماعی پررنگ و پیوسته ایی در سطح خیابانها داشته باشند و حتی فضاهای گفتگو خیابانی ایجاد کنند
#جام_جهانی
#شاهچراغ
🆔@idea_3mim
↙️ فتنه تینیجری teenager
اصلا تعجب نکنید از اینکه توی فتنه اخیر، نوجوون ها و تینیجرها نقش پر رنگی داشتند
تاریخ تکرار میشه
قبلا هم اینو داشتیم
کجا؟ کی؟
〽️نوجوون هایی که جذب سازمان مجاهدین خلق میشدن
و دست به اسلحه می بردن
یعنی ما یه بار دیگه سال ۶۰ اینو تجربه کردیم
♨️نوجوون هایی داشتیم که با سن کمشون، تعداد زیادی آدم کشته بودند!
نوجوونی داشتیم که ۱۶ سالش بوده و ۱۶ نفر رو به شهادت رسونده!
می پرسید چطور؟ مگه ممکنه؟
بله، ممکنه
⚠️سازمان منافقین روی نوجوون ها سرمایه گذاری میکرد
به دو دلیل
یک: نوجوون احساساتیه
دو: نوجوون کم سواده، اطاعت و آگاهی زیادی نداره
به همین خاطر زود تحریک میشه
❓مگه اکبر گودرزی که شهید مطهری رو به شهادت رسوند، چند سالش بود؟ ۲۰ سال
تازه او مسول گروهک فرقان بود، مابقی که سنشون از او هم کمتر بود
‼️یا اونی که شهید دستغیب رو شهید کرد، یه دختر ۱۷ ساله بود
اگه فتنه اخیر رو در سه ضلع خلاصه کنیم، این طوری میشه:
۱. رسانه ها
۲. لیدرها و لمپن های اغتشاش
۳. خواص پشت صحنه که به اغتشاشات، مشروعیت میدادن.
نوجوون ها جزء همون لمپن هایی هستن که زود تحریک میشن و قدرت تصمیم گیری ندارن.
#نسل_زد
🆔 @Cultural_governance
✏️از میهمانان پذیرایی کنیم!
🔹این روزها، شاهد حضور گسترده مردم عزیزمان در پیامرسانهای داخلی از جمله ایتا هستیم.
مردمی که از فضای تلگرام و اینستاگرام و ... دل کندهاند و با توفیق اجباری به این عرصه ورود کردهاند.
🔹تاکنون جو غالب پیامرسانهای داخلی، فضایی مذهبی بوده، اما اکنون با حضور میلیونها ایرانی دیگر،
شاید در گروههایی که مدام پستهایی با یک رویکرد میدیدیم، شاهد باشیم
فردی حرفهای تندی سر میدهد که به مذاق ما خوش نمیآید.
🔹اینجا همان عرصهی مهم است؛
اینجا همان کف خیابان آشوبی است که به دلیل برخورد فیزیکی نمیتوانستیم گفت و گو کنیم،
اما الان شرایطی فراهم شده که آن مخالف و یا منتقد را به میدان گفت و گو بیاوریم و حرفمان را بزنیم
و متقابلا حرفهایش را بشنویم.
🔹لازمهی این گفت و گو، سعهی صدر است.
سعهی صدری که به دلیل فضای همفکر شبکههای داخلی، کمتر تمرین کردهایم.
من نمیگویم از مواضعتان کوتاه بیایید، من نمیگویم منفعل باشید؛
من میگویم پدرانه رفتار کنید، صبورانه بشنوید.
سعی کنید فضای تعامل و گفت و گو را فراهم کنید!
فرض کنید مهمانی به خانهتان آمده، شاید مخالف نظر شما حرفی هم بزند، اما تا جای ممکن
با آرامش از او استقبال میکنید و پس از پذیرایی به گفت و گو مینشینید.
امّا اگر از همان اوّل بخواهید با جدل برخورد کنید، عملا او را از خانه خود راندهاید.
🔹اگر شرایط پیش آمده، با هم افزایی ادامه پیدا کند، تمام تصوراتی که دشمن از افراد مذهبی در ذهن
قشر خاکستری ایجاد کرده، بر باد خواهد رفت.
علاوه بر آن، به جای تلگرام و اینستاگرام که مخالفتها را به سمت آشوب سوق میدهد،
پیامرسانهای داخلی، محفلی برای شنیدن حرفهای موافق و مخالف مردم عزیزمان خواهد شد.
✍️#محمدجوادمحمودی
🆔 @Cultural_governance
پاتوق گفتگوی نوجوانانه برگزار کنیم🧑🏫
من از سه سال پیش در همه درسها و گعدههای طلبگی و حلقههای تربیتی دوستانم گفتم:
رفقا! اگر در کشورمان به نوجوان، توجه نشه
در آینده دچار بحران میشویم: #بحران_نوجوانی
الان علائمش محسوس نیست؟!
حتما مربیانی که وسط میداناند و والدینی که با این جغلههای لجوح😬 سروکار دارند تصدیقم میکنند!
بحران آینده کشور ما بحران نوجوانی است! مثل #حجاب_اجباری !
علائم این بحران زیاده از جمله.
1️⃣تشدید تنشهای والدین با نوجوانان و لجاجتها و فشارهای روانی ناشی از آن
2️⃣تعداد قابل توجه از خودکشی نوجوانان در کشور
3️⃣رشد تصاعدی دینگریزی و سنتشکنیهای نوجوانان
4️⃣فرار از خانه، روابط دختروپسر، خشونتهای نوجوانان، بازیهای آنلاین و خشونت القائی و دهها نشانهی دیگر
همه اینها باید بیدارمان کند و درباره آن چارهجویی کرد.
پیشنهاد ما تقویت کرسیهای مشاوره نوجوان، و بلکه مهمتر تاسیس «پاتوق گفتگو با نوجوان» است. هر استانی، تالاری ویژه برای گفتگوی متولیان فرهنگی و دینی و حتی اجتماعی و سیاسی با نوجوان ایجاد شود و سپس در سطح کشور راه توسعه پیدا کند.
این تالار که میتواند ترکیبی از فضای تفریحی و فرهنگی باشه، هم قدرت و هنر شنیدن متولیان را تقویت میکند و تمرین شنیدن آنهاست که خلأ جدی آنهاست، چون یکی از مشکلات جامعه ما شنیده نشدن و دیده نشدن این نسل است. و هم از آن طرف با مسالهها و دغدغههای این نسل آشنا میشوند.
✍️ حجهالاسلام دکتر مسلم گریوانی
#نسل_زد
🆔 @Cultural_governance
🔴درباره جنبش بددهنی
⭕️دانشگاه که چاله میدان نیست، پس این ادبیات چارواداری از کجا است؟ آنهم ذیل نام "شریف" و "خواجه نصیر" و "علم و صنعت". آنهم در هم صدایی دختر و پسر؛ آنهم به نام اعتراض.
اصلا هدف فحاشی چیست؟ قرار است با بددهنی چه چیز و چه کس و چطور اصلاح شود؟
اساسا ریشه این خشم و نفرت کجاست؟
👈سه نکته و یک چه باید کرد...
1️⃣یکم نسبت بددهنی با دانشجوئی.
واقعا بددهنی نشانه هویت دانشجوئی ماست؟ حتما خیر. این سطح از سخیف بودن از حیای دختران و ادب پسران ما خارج است. اما هیجان جمع و سندرم دوقطبی های استادیومی، فحاشی را تسهیل می کند. با این حال اگر فیلم تجمعات را به هر کدام از این معدود دانشجوها در خلوت عقلی نشان دهیم، حتما شرمنده می شوند.
پس چرا فحش می دهند؟
2️⃣دوم نقش معرکه گیرهاست.
معرکه گردان ها چه کسانی اند؟ کسانی که از فحاشی نفع سرشار می برند. اینها دو خط را توامان دنبال می کنند؛ یکم "نمادسازی" و دوم "تحریک سازی".
نمادسازی چیست؟ جریان آشوب، کف خیابان را از دست داده است. کف خیابان طی یک ماه گذشته محل آشوب های دست ساز و پراکنده ای بود که تنها پشت دست اتاق خبر خناسان را پر می کرد؛ با این حال بساط همین نیز جمع شد. اما سکه کاسبان آشوب در آتش است. اینجاست که به خبر نرسند به دروغ می رسند و می بافند؛ شبیه همین کشته هایی که روزانه از روی آمار متوفیان بهشت زهرا و پزشکی قانونی می سازند.
اما وجه دیگر جعل خبر، نمادسازی است؛ چند نفر اجیر کنند تا دیوار بنویسد و بیلبورد شهری تخریب کند و بر حوضچه های پارک رنگ بریزد و غیره. نمادسازی باعث جلب توجه در جنگ صداها است؛ بددهنی نیز همینجاست.
اما خط دوم معرکه گیرها تحریک مخالف است؛ تا طرف مقابل عصبی شود و تلافی کند و آتش این جنگ برای شیادهای رسانه فاکتور شود.
اما این توصیف میدانداری ضدانقلاب است؛ تکلیف بددهنی دانشجو چیست؟ واقعا چرا؟
3️⃣سوم "خلسه رسانه ای" است.
کشور بدون اشکال است؟ حتما نه. اما این سطح از خشم و نفرت امتداد اعتراض به آسیب هاست؟ باز هم حتما نه. اشکال را مطالبه می کنند تا اصلاح شود. اساسا این فحاشی ها نقد به چیست؟ به کجاست؟ چه چیز باید اصلاح شود؟ چطور باید اصلاح شود؟ چه کسی باید اصلاح کند؟ هیچ؛ روشن نیست.
این فحاشی ها تنها و تنها خروجی یک خلسه رسانه ای است که سالهاست پلتفرم رسانه ای دشمن ساخته است. "اغوای شبکه ای" با "میدان داری رسانه های اهریمنی" قدرت دارد، خطای یک مسوول و نهاد را تبدیل به دسیسه یک هیولا کند و آدم ها را مشحون از خشم و نفرت سازد. در این باره حرف بسیار است و مجال اندک؛ اما همین یک جمله بس که "القای رسانه دشمن" در ساخت "استقرای ناقص" و "تعمیم شتابزده"، پروسه تبدیل اعتراض به اغتشاش و ایجاد جنبش فحاشی است. در "خلسه رسانه ای" و این "اغوای ذهنی" است که انسان ها با عبور از هویت شان به ادبیات چارواداری می رسند؛ مسخ اینجاست.
✅اما چه باید کرد:
پاسخ این بند در شعار دانشجویان بااخلاق دانشگاه علم و صنعت است؛ آنجا که در واکنش به بددهنی ها فریاد زدند: «اگر بهم فحش بدی، بازم برات جون میدیم»
این شعار از سرآگاهی است چون میداند شعار مقابل از سر هیجان است. چون می داند این نیز چون کف خیابان تخلیه می شود و کف دانشگاه می ماند با وجدانش. این شعار دعوت به خود انسانی است؛ هویت دانشجوی ما دین است و انقلاب. این شعار ترجمه عبارت عالمانه و دلسوزانه فرمانده سپاه است که رجزگونه گفت: «با همین جوانان کف خیابان به جنگ دشمن می رویم.»
✒️محسن مهدیان
#نسل_زد
🆔 @Cultural_governance
🔴⚡️نسلی که نه میبخشند و نه فراموش میکنند.
🔺انتشار فیلمهایی از اعتراض دانش آموزان در مدارس شهرهای مختلف به وضعیت کشور، نشان میدهد که با نسل جدیدی از معترضین روبرو هستیم. کسانی که فکر میکردیم نسبت به نسلهای قبلتر از خود کمتر سیاسی و بیشتر درگیر روزمرگیهای خود هستند.
🔺نسلی که به واسطه گسترش شبکههای اجتماعی، با دنیا و پیشرفتهایش در ارتباط و به شدت از نظر فکری با اعضای خانواده خود متفاوت هستند. آنها تقریبا با مدارا کردن و درک شرایط بیگانه هستند و تنها به رسیدن به آنچه میخواهند فکر میکنند. این نسل بدون واهمه در برابر آنهایی که از نظر سنی از او بزرگترند میایستد و بدون ترس حرفهای خود را میزند.
🔺برای او فرقی نمیکند که مخاطبش پدر است یا معلم و یا حتی رئیس آموزش و پرورش. آنها در گروه موسیقی "BTS" هستند و یا از عصیانگری امیر تتلو لذت میبرند. این بخش از جامعه که دیگر نمیشود آنها را جدی نگرفت، خیلی از عقاید مذهبی را به سخره میگیرند و به آن به مثابه داستانهای هریپاتر نگاه میکند.
🔺این نسل تحت تاثیر هیچ نام و مقامی قرار نمیگیرد. دیگر نمیشود برای آنها از تقدس گفت چون متولیدن دهه ۸۰ و ۹۰ حتی برای خانواده و پدر و مادر خود هم تقدسی قائل نیستند. البته شایان ذکر است که این معنا شامل همه نمیشود و قطعا هستند بچههایی که بسیار متفاوت از آنچه نوشته شده است هستند.
🔺این بخش از جامعه هرچه را دوست داشته باشد، میپذیرد و هرچه را نپسندد به طرز عجیبی رد میکند. تقریبا برای آنها این جمله که "صلاحت را میخواهیم" معنایی ندارد، چون آنها بر این باور هستند که بهتر از دیگران صلاح خود را میدانند. نکته مهم در مورد نسل تازه ایران این است که برخلاف متولدین دهه شصت و هفتاد، بدون لکنت در برابر دیگران حرف میزنند و نظرات خود را بیان میکنند. ازجمعهای فامیلی و شنیدن حرفهای تکراری فراری هستند و به دنبال دنیای خود میگردند.
🔺حالا تصور کنید حاکمیت با این نسل از فیلتر و محدودیت سخن میگوید. واقعا میشود برای این نسل مانند دهه ۶۰ تصمیم گرفت؟ میشود با طرحی مثل صیانت آنها را کنترل کرد؟ نه، این بچهها در دنیای اطلاعات زندگی میکنند.
🔺اکنون اعتراض به این نسل رسیده است. کسانی که خودشان برای خودشان تصمیم میگیرند و کاری به آنهایی که فکر میکنند هادیان جامعه هستند ندارند. این شامل مذهبیون و روشنفکران باهم میشود. نسل دهه هشتاد و نود، نه میبخشد و نه فراموش میکند. مسئولان کشور هیچ راهکاری برای گفت و گو با نسلی که مشتاق شنیدن و گفتن بود نداشتهاند و نمیدانم چگونه میخواهد با نسلی که فقط میخواهد حرف خودش به کرسی بنشیند رفتار کند؟
✍️ مصطفی داننده
#نسل_زد
🆔 @Cultural_governance
امروز همه از تغییر دهه هشتاد یا نودی می گویند اما من می خواهم از تغییر در مورد موارد دیگری بگویم که منجر به این تغییر در نسل این دو دهه قبل شده ؛
۱. تغییر در حکمرانی ؛
بعبارت دیگر تغییر در دید حاکمان و مسئولان نظام ....
وقتی برخی مسئولان نظام بویژه در دولت سابق نسبت به هیچ کس و هیچ چیز تعهدی ندارند نتیجه این نوع از حکمرانی چه می شود ...
وقتی مسئول اقتصادی و فرهنگی در امور محول به خود کوتاهی می کند و پذیرای امور محول به خود نیست چه باید کرد ؟
۲. تغییر در نگرش پدران و مادران :
آنگاه که پدران و مادران در تربیت نسل خویش کوتاهی کرده و تربیت فرزند خود را بجاط خویشتن به مدارس و دوستان می سپارند آیا غیر از این می توان نتیجه ای گرفت ....
آنگاه که والدین تربیت را در اداره مالی و پولی فرزند می بیند و خود نیز به مسابقه اشرافی گری مشغولند از فرزندان چه چیز را می توان انتظار داشت ؟؟
وقتی طبق آمار اکثر این اغتشاشگران فرزندان طلاق و یا اعتیاد بوده اند چه چیزی را میتوان انتظار داشت ؟
و آنگاه که فرزندان بدنبال معنویت بروند اما والدین اینان را فقط به جهت آنکه این کار صرفه اقتصادی ندارد باز می دارد چه توقعی از این نسل می توان داشت ؟؟ چنانکه در روایت آمده که پیامبر فرمودند ؛
فَقَالَ وَيْلٌ لِأَطْفَالِ آخِرِ اَلزَّمَانِ مِنْ آبَائِهِمْ فَقِيلَ يَا رَسُولَ اَللَّهِ مِنْ آبَائِهِمُ اَلْمُشْرِكِينَ فَقَالَ لاَ مِنْ آبَائِهِمُ اَلْمُؤْمِنِينَ لاَ يُعَلِّمُونَهُمْ شَيْئاً مِنَ اَلْفَرَائِضِ وَ إِذَا تَعَلَّمُوا أَوْلاَدُهُمْ مَنَعُوهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُمْ بِعَرَضٍ يَسِيرٍ مِنَ اَلدُّنْيَا فَأَنَا مِنْهُمْ بَرِيءٌ وَ هُمْ مِنِّي بِرَاءٌ .
۳. بی توجهی به نظام تعليم و تربيت؛
در زمانی که معلم جامعه ما از مشکلات معیشتی رنج می برد و برای گذران حداقلی زندگی خویش چاره ای جز انتخاب شیفت دوم و یا انجام کار پاره وقت ندارد از این نسل چا چیزی می توان توقع داشت ؟؟
پ.ن:
اما در غیاب کوتاهی اقدامات مسئولین و والدین و معلمین آنچه موجب ابن خلا می شود نقش رسانه های معاند است که از این فرصت به نفع خویش حُسن استفاده را برده و اوست که نقش خویش را در تربیت این نسل متحیر و رها شده ایفا می کند بطوری که با کمترین جرقه ای شعله ور شده و آتش را به زمین خودی پرتاب می کند ....
🖋امیرحسین سعیدی پور
#نسل_زد
🆔 @Cultural_governance
اولین نشست از سلسله گفتگوهای پیرامون نسل نوجوان با تاکید بر ملاحظات سیاستگذاری فرهنگی ناظر به نهادهای فرهنگی تبلیغی به همت مرکز بررسی مسائل فرهنگی (هاتف ) برگزار می شود.
مهمانان:
خانم دکتر شهلا کاظمی پور
آقای دکتر سعید ذکایی.
دبیر نشست: دکتر محمد حسن شاهنگی
#نوجوان
#نسلz
#مرکز_بررسی_مسائل_فرهنگی
#معاونت_راهبردی_سازمان_تبلیغات_اسلامی
🖋رویداد گرای فرهنگی
🔅رویداد جهت گیری تخصصی در عرصه فرهنگی
👨🎓این دوره مناسب دانشجویانی است که:
‼️دغدغه حل مسائل فرهنگی کشور را دارند؛
‼️در برهه حساس انتخاب رشته و جهت گیری تحصیلی هستند؛
‼️از بحران های اجتماعی به سادگی عبور نمی کنند.
🕰زمان برگزاری دوره: ۱۹ و ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱ | به صورت حضوری
🕰زمان برگزاری پروژه: از ۲۱ آبان ماه به مدت یک ماه
هزینه ثبت نام: ۲۰۰ هزار تومان
📣تخفیف ویژه برای ثبت نام تشکیلاتی
هزینه ثبت نام پس از پیش ثبت نام و تایید افراد دریافت خواهد شد.
📝ثبت نام از طریق:
+۹۸۹۱۰۰۵۵۵۵۳۷
@gera_farhang_1401
🔴 مهلت ثبت نام تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱
💠اطلاعات تکمیلی در:
https://ble.ir/gera_farhang
📩 رهبر انقلاب، امروز: نوجوان امروز برخلاف نوجوان قدیم یک عنصر بالغ و عاقل است / دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند شروع میکند محتوای ذهنی برای جوان درست کردن / این حجم عظیم دروغها در شبکههای مجازی به خاطر این است.
🔻 حضرت آیتالله خامنهای در دیدار دانشآموزان: نوجوان امروز برخلاف نوجوان قدیم یک عنصر بالغ و عاقل است؛ یک عنصر خردمند است. زمان ما این جوری نبود.
🔹 نوجوان امروزی فکر میکند تحلیل میکند تحلیل را درست میفهمد، نکاتی به نظرش میرسد، جوان امروزی اهل تحلیل است.
🔹 انقلاب اسلامی بود که جوان را بیدار کرد هم در دوران نهضت در آن سال آخر نهضت که جوانها آمدند در میدان به فرمان امام و هم بعد از نهضت تا امروز روز به روز جوانهای ما رشد کردند. قدرت تحلیل دارند، قدرت فهم حوادث را دارند. خب، حالا این یک حقیقتی است. این حقیقت را همچنان که ما میفهمیم دشمن هم میفهمد.
🔹 دشمن هم میفهمد که جوان امروز چشم و گوشش باز و حواسش جمع است و هوشمند است و قابل تحلیل است، چه کار میکند؟ بیکار که نمیماند دشمن. دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند شروع میکند محتوای ذهنی برای جوان درست کردن. این حجم عظیم دروغها در شبکههای مجازی به خاطر این است. این همه دروغ این همه خلاف واقع این همه حرفهای انحرافی، این همه تهمت، برای این است که برای این ذهن فعّال، محتوا درست کند دشمن.
🔺 اینکه من مدام میگویم جهاد تبیین برای این است. محتوا را قبل از اینکه دشمن محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید و انتقال بدهید به ذهن جوانها. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
#نسل_زد
🆔 @Cultural_governance