📛 اولین شخصیت اصلی دوجنسگرا در انیمیشن دیزنی!
🎞 #انیمیشن_شناسی | شرکت دیزنی اعلام کرده که یکی از شخصیتهای اصلی مجموعه انیمیشن 'خانه جغد' (The Owl House) که از شبکه دیزنی پخش میشود، دوجنسگرا است!
⭕️ این شخصیت دختر ۱۴ سالهای است به نام لوز، که برای جادوگر شدن به جهان دیگری سفر میکند.
🔻 لوز که از قسمتهای ابتدایی این مجموعه به شخصیتهای مذکر علاقهمند شده بود، در دو اپیزود اخیر به دختری به نام 'امیتی' (Amity) علاقهمند میشود ( #گناه_همجنس_بازی ). امیتی از لوز دعوت میکند که در جشن پایان سال تحصیلی باهم برقصند.
🎞 در این مجموعه علاوه بر موضوعاتی نظیر دوجنسگرایی، چند فرهنگی بودن هم مطرح شده است. شخصیت لوز، ملیت دومینیکن (کشوری در کارائیب) آمریکایی دارد!!
👤 دانا تریس، نویسنده 'خانه جغد' در توئیتی گفته است که در ابتدا مسؤولان دیزنی موافق خلق شخصیت دوجنسگرا نبودند، اما پافشاریهای او مدیران این مجموعه را راضی کرد که چنین شخصیتی خلق شود.
💢 پیش از این هم شرکت دیزنی شخصیتهایی با تمایلات جنسی متفاوت ساخته بود اما هیچ کدام شخصیت اصلی نبودند. این اولین بار است که یک شخصیت اصلی در یک سریال تلویزیونی دوجنسگراست!
#اخلاق_جنسی | #تمدن_گناه
🆔@cultural_governance
خاکریز اول حجاب
خاکریز دوم همباشی
خاکریز سوم همجنس گرایی
خاکریز چهارم روابط با محارم
خاکریز پنجم در اختیار گذاشتن ناموس خود به دیگری برای افزایش میل جنسی
خاکریز ششم ویرانی
برای هر خاکریز یک مسیحعلینژاد دارند!
✍️ پوریا فاضل
#اخلاق_جنسی
🆔@cultural_governance
🔰هفت قلم آرایش برای کوچههای شهر
🔴 آیا دختر جوانی که با پوشیدن لباسهای بدننما، هفت قلم آرایشِ مناسب مجلس عروسی! و برهنهگردی حداکثری در اماکن عمومی حاضر می شود، بی تقصیر است؟
🔵 قصد نگارنده، نقد دختران قربانی در این ماجرا نیست که البته چه بسا از بانوان پاکدامن جامعه بودهاند. غرض، پرداختن به دختر و پسرهای نوعی اجتماع است. به جوانی بیندیشید که زبانههای شهوت در وجودش شعله میکشد، به هزار و یک دلیل اقتصادی و فرهنگی و ... امکان ازدواج ندارد و روز و شب عروسکهای خیابانگرد روی آتش میل طبیعیاش، بنزین خودنمایی میپاشند. چقدر میتوان از چنین جوانی امکان عفتورزی و خودنگهداری داشت؟
🔵 باور کنید اسب تیزپای شهوت جنسی، چیزی نیست که به آسانی بتوان بر آن لگام عفت زد. آری عفت، وظیفهی دینی اوست، اما آیا انجام تکلیف دینی، بستر مناسب نیاز ندارد؟ چرا در این مواقع تنها حلقهی آخر ماجرا را میبینیم و از سایر مولفهها که اتفاقا بسیار هم موثرند غفلت میورزیم؟
🔵خودنمایی، چون سرطانی به جان برخی بانوان جامعه افتاده و چه بسا به زودی درخت عفت را از باغچهی خانوادهی ایرانی برکَند، سختیهای مسیر ازدواج هم خود قصهی پرغصهی دیگری است که در مجال خویش باید بدان پرداخت. همین مقدار که امروز خانوادههای ایرانی آن میزان که به رنگ کیک تولد فرزندشان توجه میکنند، به میل طبیعی جنسی او اعتناء نمیکنند و ... بگذریم. در خانه اگر کس است، یک حرف بس است!
✍️علی بهاری
#اخلاق_جنسی
🆔@cultural_governance
🔻غرب، صاحب این خانه است:
🔸ولبودنِ فضای مجازی
✍️مهدی جمشیدی
[1].بنده در سالهای گذشته در برخی از دبیرستانها، "اخلاق جنسی" تدریس میکردم و از نزدیک وبهصورت همدلانه و شفاف، با "انحرافهای جنسیِ نوجوانانِ دبیرستانی" آشنا شدم. واقعیّت، "بسیار تلخ و گزنده" بود؛ بهطوریکه در همین لحظه نیز یادآوری شنیدهها و دیدههایم، قلبم را میفشارد. مطالعۀ کیفی و پدیدارشناسانۀ من نشان داد که "همۀ" انحرافهای جنسیِ نوجوانان، از جمله خودارضایی و ارتباطات نامشروع با جنس مخالف، از "فضای مجازی" برمیخیزد. تصاویر و کلیپها و فیلمهای جنسی و ...، تمام ذهنِ نوجوان ما را تسخیر کرده است، به خصوص در شبکههای اجتماعی. یک نوجوان میتواند در اتاق خواب خود، صحنههایی را بیند که شاید یک فرد متأهل، حتّی هرگز تجربۀ انجام آنها را نیز نداشته باشد. چه کنیم با این "شبکههای اجتماعیِ رهاشده"؟!! چه کنیم با این "دسترسیهای بیمهار"؟! چه کنیم با این "فضای وِل"؟! شما "مسئولیّت شرعی و اخلاقیِ وضعِ کنونی" را میپذیرید؟! در "محکمۀ الهی"، پاسخی برای مخالف خود دارید؟! به اندازۀ همین "چند سطر"، در غوطهوریِ نسل جوان در فساد و گناه سهیم خواهید بود.
[2]. آیا باید از اینکه فضای مجازی، که کارکردهای مثبت نیز دارد، مطلوبیّتِ "اصلِ فضای مجازی" را نتیجه گرفت یا "رهاسازیِ کلّیّتِ فضای مجازی" را؟!
[3]. بخش عمدهای از مفاد مفسدهانگیز و ناسالم، در "شبکههای اجتماعیِ بیگانه" هستند که امکان فیلتر آنها وجود ندارد و به صرف عضویّت در این شبکهها، در دسترس قرار میگیرند.
[4]. مفسدۀ "استفاده از فیلترشکن"، بیشتر از "دسترسیِ آسان به محتواهای ناسالم" است؟! آیا اگر مشروبات الکلی به صورت قاچاق وارد شدند، باید مصرف آن را آزاد گذاشت؟!
[5]. اگر در عمل، "امکان محدوسازیِ فضای مجازی" وجود دارد و این کار از نظر فنآوری، مقدور نیست، پس چرا نگران "انسداد" هستید؟!
[6]. هر اندازه هم که بودجه صرف تربیت دینیِ جامعه بشود، باز نمیتوان نتیجه گرفت که باید "زمینههای فسق و فجور" را در جامعه حذف نکرد. در جامعۀ دینی، فساد نباید "رسمی" و "آشکار" باشد.
[7]. سخن من "واقعیّتگرایانه" است نه "واقعیّتگریزانه". واقعیّت این است که فضای مجازیِ مبتنی بر حکمرانیِ غرب، به "بسترِ تغییرِ فرهنگی و سیاسی" تبدیل شده است و ما "از بیرون"، مدیریّت میشویم. این واقعیّت غیرقابلانکار، برای شما که ایرانی هستید، مطلوب است؟!
[8]. مسئولیّتِ شرعی و اخلاقیِ مفاسدِ مترتّب بر "ولبودنِ فضای مجازی"، بر عهدۀ هر کسی است که به نوعی در حال "روایتسازیِ وارونه از انتقال مدیریّت آن از غرب به ایران" هستند؛ چه "جریان اصلاحطلبان"، چه "اصولگرایانِ عملگرای وابسته به قالیباف". این دو جریان، دغدغۀ "قدرت" دارند، نه "اخلاق" و "معنویّت"، و به همین دلیل، از ایفای نقشِ طبیبِ دلسوزی که "داروی تلخ" را تجویز میکند، میگریزند، وگرنه به تعبیر استاد مطهری، "وجودِ تقاضای اجتماعی"، عرضه را مشروع و موجّه نمیسازد. من از "حریم اخلاق" سخن میگویم، نه از "منافع جریانهای سیاسی".
[9]. آن نمایندهای که دغدغۀ "قدرت" دارد و نه "حقیقت"، در ذهنش محاسبه میکند که در این "روایتگریهای دروغین" نسبت به مهار و مدیریّت فضای مجازی، اگر با طرح همراهی کند، چهبسا در دورۀ بعدی انتخابات، بدنۀ اجتماعیِ خود را از دست بدهد و رأی نیاورد. ازاینرو، در برابر جوسازیهای رسانهای، "عقبنشینی" میکند و حاضر نیست برای انقلاب، هزینه بدهد. او بر سر سفرۀ انقلاب نشسته است تا شکمپروری کند، نه اینکه از "خویش" برای "مصالح انقلاب"، درگذرد. او "انقلاب" را برای "خود" میخواهد، نه "خود" را برای "انقلاب". منِ او و منافعش و خواستههایش، بر همه چیز ترجیح دارد.
[10]. این ماجرا نشان داد که "روایت"، تا چه اندازه میتواند بر "واقعیّت" غلبه کند و به "ذهنیّت عمومی"، جهت ببخشد. مهمّ نیست که در "عمل" بناست چه اتّفاقی رخ بدهد، بلکه "روایتِ" از آن، تعیینکننده و سرنوشتساز است؛ پس باید "روایتپردازی" کرد و زمام و عنانِ "فکر مردم" را به دست گرفت و آنها را فریفت. این کاری است که تاکنون انجام گرفته است. و با همین "بازیِ روایتی"، میتوان مردم را بر ضدّ تصمیمها و طرحهای انقلابی شوراند و نیروهای انقلابی را به تسلیم واداشت. بهاینترتیب، هر قدم راهگشا و مفیدی که برداشته شود، با موجی از "هوچیگریهای روانی" و "غوغاسالاریهای رسانهای" مواجه میشود و در نهایت، عقیم و ناتمام میماند.
#اخلاق_جنسی
🆔@Cultural_governance
🔸یکی از مراکز اندیشکده در حوزه مسایل جنسی اندیشکده خرد جنسی می باشد که بیشتر اقدامات آن در تولید برنامه های گفت و گو محور و تولید محتوا مجازی می باشد.
نگاه های کارشناسان و این مجموعه به مسایل جنسی به صورت سلامت جنسی می باشد و با موازین شرعی اختلاف نظرات جدی دارد!!!جای تعجب بسیار که ارشیو تولیدات این مجموعه چندین سال است در آپارت موجود است
ادرس سکو ها👇
🌐aparat.com/kheradjensi/videos
🌐t.me/kherad_jensi
🌐t.me/yaser_arab57
#اخلاق_جنسی
🆔@Cultural_governance
🔹باعرض سلام
📌اطلاعیه
🔸کلیپ بارگذاری شده تقطیع بوده فلذا از کانال حذف گردید.هرچند با بررسی محتوای کامل برنامه گفت و گو، صحبت ها به صورت دو پهلو بوده و جای توضیح بیشتری دارد.
🆔@Cultural_governance
1_1630021259.pdf
616.4K
📌برنامه گفت و گو خرد جنسی
🔸کارشناس:حجت الاسلام روحانی
🔸موضوع:حقوق اقلیتهای جنسی
لینک گفت و گو تصویری👇
🌐b2n.ir/g44439
💠به منظور بررسی بهتر سخنان مدعو برنامه، صوت این گفت و گو پیاده سازی شده است
#اخلاق_جنسی
🆔@Cultural_governance
حکمرانی فرهنگی
📌برنامه گفت و گو خرد جنسی 🔸کارشناس:حجت الاسلام روحانی 🔸موضوع:حقوق اقلیتهای جنسی لینک گفت و گو تصو
🔸بررسی نظرات مطرح شده حجت الاسلام محمدصادق روحانی در برنامه خرد جنسی
#قسمت_اول
1. ایشان کشور ایران دچار بحران جنسی وسیعی می دانند و منبع تحقیق خود را رصد 5 سال در فضای مجازی اعلام میکنند. منبع فضای مجازی برای کار های پژوهش های اجتماعی نمیتواند مطلق جامعه را تصویر بکشدو براساس ان جامعه را تصویرپردازی کرد هرچند با تحلیل های هوش مصنوعی و داشتن دانش های پیچیده ریاضیات این مسئله می تواند انجام شود در حالی که کارشناس مدعو از گشت و گذار های مجازی خود استناد ها و ادعاهایی مطرح می کند که منبع پژوهش و روش پژوهش صحیحی ندارد. استناد ها بدون بیان مصداق ها از نکات نقد دیگر ایشان در بحران جنسیتی در ایران می باشد.
2. ایشان در ادامه مباحث خود مطرح می کنند که «چندین سال پیش و اثبات شده است و در کتب روان شناسی مطالعاتی بیان شده است و گفته شده است چندین دوره بعد از آن آزمایش ها تکرار شده است. یعنی روش علمی اجرا شده است که ما یک ژنی داریم به ویژه در مردها که باعث هم جنس گرایی میشود اگر فرد بخاطر در واقع وجود یک ژن در او گرایش به هم¬جنس دارد؛ وجود ژن اختیاری نیست و کاری قابل مجازات است که اختیاری باشد. وقتی اختیاری نباشد طرف از وقتی که خودش را می شناخت و احساس کرده است، از ۵، ۶سالگی می گوید من تمایل به مردها داشتم و این هیچ کاری نکرده است که این تمایلش ایجاد بشود...» در ادامه مجری می پرسد:
* عرب:
شما در همان وبلاگ فرمودید که شخص هم جنس گرایی را بیان کرده است. بیان کردنش مگر یک کار نیست؟
* روحانی:
آیا بیان این کار یک کار مجرمانه است؟ گرایش که اختیاری نیست.
* عرب:
گرایش دارد داشته باشد، چرا بیان می کند؟
* روحانی:
چرا بیان نکند؟ چه اشکالی دارد؟
* عرب:
قبح هنجار و استاندارد جنسی جامعه را به هم میریزد.
* روحانی:
ما باید دقیق برویم سراغ جایی که هنجار را به هم میزند. به نظرم صرفِ بیان یک گرایش به ویژه اگر احتمالش ژنتیکی باشد این شکست هنجار نیست. «شکست هنجار» این است که افرادی که این گرایش را ندارند به خودش دعوت بکند، تبلیغ بکند، دیگران را تحریک بکند، عکس بگذارد و... تحریک کردن روال خاص خودش را دارد....
جهان بینی های علمی در اکثریت موارد دچار تطورات و تنزلاتی بوده است که نشان دهنده بی ثباتی آن می باشد. طبق تحقیقات دانشگاه آکسفورد تجاوزگری در برخی افراد ژنتیکی هست/b2n.ir/h38271 این دلیل نمیشه تجاوز رو آزاد کنیم و آنرا طبیعی بدانیم.
3. ایشان در ادامه رسالت هایی در مواجهه با افرادی که تمایلات هم جنس گرایی دارد مطرح میکنند:«وظیفه ی حکومت این است و حق این گونه افراد است. یکی می گوید من می توانم خودم را کنترل بکنم سه تا راه حل وجود دارد: 1) کنترل ۲) خروج از کشور ۳) درمان
من این را شخصا بیماری نمی دانم اگر ژنتیکی باشد. چون بحث ژنتیک وقتی اتفاق افتاد طبیعت فرد همین است یعنی مثل این است که اکثر حیوانات فک پایینشان جابجا میشود اما تمساح فک بالایش جابجا میشود ولی نمیتوانیم بگوییم این اختلال دارد نه! این طبیعتش همین است. انسانی که چشمش آبی است اختلال ندارد یک چیز ژنتیکی است. اختلال ژنتیکی یعنی یک وضعیت خرابی هم ایجاد میکند یعنی یک فردی پنج تا دست و پا دارد، چنین اتفاقی می افتد بعد میگوییم این اختلال ژنتیکی است.
ولی هر آدمی بالاخره گرایش دارد نمیتوانیم اسمش را اختلال بگذاریم به نظرم این افراد سالم هستند منتها با نُرم جامعه جور در نمیآیند، اقلیت هستند یک حقوقی بهشان می¬دهیم و یک تکالیفی برایشان مشخص می کنیم. تکالیفشان این است که یا خودشان را کنترل کنند، یا از کشور خارج بشوند یا اینکه درمان بشوند. درمان ولی درمان های ژنتیکی است و تقریبا طبق مقداری که بررسی کردم با آن داروهای شیمیایی که الان روان-پزشکان ما برای این مطلب توصیه میکنند جور درنمیآید و قضیه حل نمیشود. این باید برود در فضای تحقیقات ژنتیک، تحقیقات ژنتیک هزینه ی خیلی بالایی دارد کار هرکسی نیست، باید حاکمیت پیگیری بکند.»
در مبحث ایشان اذعان شده است که افرادی که این افراد بیمار و ناهنجار نمی باشند فلذا بایستی حکومت از این افراد حمایت کند یا درمان کن یا از کشور براش شرایطی فراهم کن تا بتواند مهاجرت کند...!
#اخلاق_جنسی
🆔@Cultural_governance
*سانسور، توجیه یا تبیین*
• نقاط اختلاط مفاهیم و مصادیق *انقلابی گری* و *مصحلت سنجی* کدام است؟
• مولفه های دوگانه *توجیه- تببین* چیست؟
• حاکمیت در تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی تاکنون چه حدی از واقع نمایی را لحاظ کرده است؟
• نگاه حذفی، سانسور خبری و رسانه ای چه آسیب هایی را به فرآیند تبیین وارد می سازد؟
اینها پرسشهایی است که در گفتگوی زنده این هفته درباره انها با مهمانان به گفتگو خواهیم نشست.
لطفا دوستان خود را به این گفتگو دعوت نمایید.
*سه شنبه ۱۴٠٠/٠۴/٠۷ساعت۲۱*
گفتگوی زنده در صفحه هاتف
instagram.com/hatefmag?utm_medium=copy_link
🆔️https://ble.ir/1400
🆔@cultural_governance
🔻 وضعیت آزار جنسی در اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹!
🔹 پنجم اکتبر ۲۰۱۷ سرآغاز کمپین #می_تو [#MeToo] است. هشتگی که برای #حیازدایی از جامعهی جهانی، در پوشش محکوم کردن آزار جنسی و اعتراف به گناه، مورد استفاده قرار گرفت.
🔹 میتو و امثال این کمپین در غرب، که آب دهان برخی لیبرالها و فمینیستها را درآورده که ببینید چقدر غرب پیشرفته است و چه قانونهایی را در حمایت از زنان و دختران وضع کرده، در عمل حرکت مزورانهای است که در ادامه روند #انقلاب_جنسی، به جای جلوگیری از تجاوز، به فرهنگ تجاوز ناشی از لیبرالیسم و عادیسازی حیازدایی دامن میزند.
🔹 قاعده، بر عدم اعتراف به گناه است، مبتنی بر روایات مختلف در کلام معصومین (ع)، اعتراف به گناه باعث جسارت پیداکردن نسبت به انجام آن گناه میشود و در اسلام هیچ بندهای مطلقا مجاز به اعتراف به گناه جز در برابر خدا، به خاطر توبه، نیست!! لذا سرکار نمانید، راه غرب به ترکستان است.
راه صحیح و عملی برای جلوگیری از آزارجنسی و تجاوز، فرهنگسازی و تربیت برای #ازدواج_در_وقت_نیاز است.
#اخلاق_جنسی
@cultural_governance
🎤 #گزارش
♦️روانشناسی بالینی و #انقلاب_جنسی
🔹شاید هیچ موضوعی در جهان خلقت پیچیدهتر از امر جنسی نیست.
🔹پیچیدهترین چیزی که فکر میکنم هر چیزی دربارهاش بگوییم بازهم بخشهای دیگری روی زمین میماند.
🔹این پیچیدگی و کامپلکسبودن موضوع، هرکسی که بخواهد در این زمینه نظریهپردازی کند را گیج میکند.
🔹مثلاً خود فروید از ۴۱ سالگی به بعد، سکس را کلاً تعطیل میکند.
🔹یکی از نظراتش این بوده که دور از شأن انسان است که سکس داشته باشد.
✍️نویسنده: دکتر عابدینی
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐 http://fekrat.net/1662
🆔 @cultural_governance
📋 #یاداشت
◾️سلبریتیها و نفوذ تدریجی انحرافات جنسی
✍️ دکتر زاهره سادات میرجعفری، پژوهشگر زن وخانواده
🔻انحراف جنسی نوعی ارضای جنسی است که بر خلاف نظام طبیعی و ضوابط ارزشی صورت میگیرد که برای خود فرد یا افراد دیگر، به ویژه همسر زیان آور است، به همین دلیل است که هر نوع تلذذ و ارضای جنسی خارج از مسیر طبیعی آن، تجاوز از مسیر صحیح شمرده میشود.
🔻عوامل بسیاری در سطح فردی، خانوادگی، و اجتماعی وجود دارند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در گرایش فرد به انحرافات جنسی و روابط نامشروع دخالت میکنند، علل فردی معطوف به شخصیت، نگرش و وضعیت روحی و روانی فرد است؛
🔻 علل خانوادگی بیشتر از وضعیت و مشکلات روابط همسران منشأ میگیرد؛ علل اجتماعی نیز اکثراً متوجه مشکلات ساختاری و نیز مسائل فرهنگی اجتماعی است.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#انحرافات_جنسی
#سلبریتیسم
#جامعه
#فرهنگ
#سبک_زندگی
#مد_گرایی
🔻ادامه مطلب در لینک زیر:
🌐http://fekrat.net/?p=4392
🆔@cultural_governance
💢 دولت در درمان و پیشگیری
✍️ #فرج_الله_هدایتنیا
▪️ مسئولیتهای دولت در قبال خانواده علاوه بر سلامت شهروندان و حمایت و احترام، در مسئله آسیب اختلالات جنسی باید در دو قسمت پیشگیری و درمان بررسی و ورود کند.
▪️ دولت برای پیشگیری از ازدواجهایی که یکی از طرفین ازدواج مبتلای به اختلال جنسی است، میتواند روشهایی را دنبال کند از جمله؛ آموزش و تربیت جنسی در کودکان، نوجوانان و همسران، شناسایی اختلال، درمان اختلالات جنسی و...
📖 کتاب #اختلال_جنسی_و_حقوق_خانواده
📍 برای تهیه این کتاب کلیک کنید.
🌐poiict.ir/?p=15844
#اخلاق_جنسی
🆔 @cultural_governance
حکمرانی فرهنگی
⭕️ نمره صفر فرهنگ
🖌صادق کوشکی
🔹این تصاویر بالا بخش اندکی است از مجموعهای که پخش آن از اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت هفتگی در یکی از پلتفرمهای ایرانی آغاز شده و بنا دارد فساد و تعفن رایج در میان برخی سینماگران ایرانی را به روح و جان کودکان معصوم این دیار تزریق کند!
🔹 از وزارت ارشاد دولت سیزدهم توقعی نیست که مانع تولید و پخش چنین "سم مهلکی" شود! (سمی که قرار است قاتل انسانیت و شرافت و عفت کودکان این سرزمین باشد) و به همین دلیل حرفی هم با وزیر ارشاد این دولت نداریم! (واقعا ایشان تماشای چنین اثری را برای فرزند و خانواده خود روا میدانند؟)
▪️حرف ما با آقای رئیسی است!
بزرگوار! شما بهتر از ما میدانید که مسئولیت شرعی و قانونی تولید و پخش چنین آثاری (و تاثیرات آن بر ذهن و روان کودکانی که مخاطب چنین آثار فاسدی هستند) به عهده شماست و در محضر محکمه عدل الهی نمیتوان بهانه آورد که مشغول جراحی اقتصادی و تامین معیشت مردم بودم و برای ممانعت از تولید و پخش چنین محصولاتی وقت نداشتم!
❇️ آقای رئیس جمهور!
برای این که عملکرد فرهنگی دولتتان بیش از این باعث رنجش و ریزش حامیان شما نشود، توجهی جدی به حوزه فرهنگ داشته باشید تا نمره عملکرد فرهنگی دولت سیزدهم "صفر" نشود!
#اخلاق_جنسی
🆔@cultural_governance
animationsfinal.pdf
2.03M
🗂بخوانید|عناصر همجنس گرایی در انیمیشن
🔸این بولتن با هدف آگاهی بخش به خانوادهها و دقت بیشتر در گزینش برنامههایی که در اختیار کودکانشان قرار میدهند، تهیه شده است.
#انیمیشن | #سینما
#اخلاق_جنسی
🆔@cultural_governance
📊پرسش نامه
📌این پرسشنامه به منظور نحوه مدیریت کانال حکمرانی فرهنگی می باشد
آدرس پرسش نامه👇
survey.porsline.ir/s/1XetWNFB
🧮بی شک نظرات شما برای ما بسیار مهم خواهد بود و در ادامه مسیر تاثیرگذار می باشد.
🆔@cultural_governance
May 11
🔸نظام حکمرانی را میتوان هم عامل اصلی تغییر و توسعه در نظر گرفت و هم در صورت کژ کارکردی مانعی بر سر راه توسعه قلمداد کرد. نظریات متعددی در مورد مدل بهینه حکمرانی وجود دارند که هرکدام سعی بر آن دارند تا بهترین و کارآمدترین مدل برای این منظور باشند که ازجمله آنها میتوان به مدل دولت بزرگ، دولت کوچک و یا حکمرانی خوب اشاره کرد. نقطه مشترک این رویکردها، تجویز الگویی واحد برای حل مسائل کشورهای گوناگون با مسائل مختلف است. در مقابل این رویکردها، در چند سال اخیر نظریه PDIA مطرحشده است که نه الگویی تجویزی بلکه مبتنی بر نوعی شناخت بومی از مسائل مبتلابه یک کشور خاص است.
🔹ازاینرو و با در نظر گرفتن این موضوع که برای رسیدن به الگویی بهینه از حکمرانی باید با ارجاع به مسائل خاص کشور پیش رفت، سعی شد تا با تعدادی از افراد فعال در اندیشکدههای مختلف مصاحبه شود. اندیشکدهها در ایران بهنوعی رابط میان مراکز آموزشی و پژوهشی و مردم با دولت هستند که در طول سالیان متمادی تلاش کردهاند سیاستهای کارآمدی برای تأثیر بر فضای حکمرانی پیشنهاد دهند. لذا سعی بر آن شد تا با جویا شدن نظرات آنها به شناختی دستاول از مسائل نظام حکمرانی کشور و راهحلهای آنها برای این مسائل رسید. درنهایت، در این گزارش با چهارده تن از دوازده اندیشکده مصاحبه شد.
دانلود جزوه👇
#حکمرانی_فرهنگی | #اندیشکده
🆔@cultural_governance
مسائل_نظام_حکمرانی_از_دید_اندیشکده_ها.pdf
1.68M
🗂مسائل نظام حکمرانی از دید اندیشکده ها
🖇مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه جهاد دانشگاهی
#حکمرانی_فرهنگی | #اندیشکده
🆔@cultural_governance
جریان شناسی تالبف.pdf
3.79M
📖جریانشناسی تالیف ، ترجمه و شمارگان کتاب در ۱۰ سال اخیر
🖇در گزارش پیش رو با آمار و نمودار بررسی کردیم که از سال 1390 تا سال 1400 چه تغییراتی در شمارگان، عناوین و قیمت کتاب بهوجود آمده است.
#کتاب | #کتابخوانی
🆔@cultural_governance
📖جریانشناسی تالیف ، ترجمه و شمارگان کتاب در ۱۰ سال اخیر
📌خلاصه نکات
#کتاب | #کتابخوانی
🆔@cultural_governance