نظر ملت نسبت به من:
حس میکنم آدم مغروری هستی و خودتو خیلی میگیری.
••
دوستای نزدیکم:
ترووووووخدا انقد مسخره بازی درنیار
یکم جدی باش
گاهی دلیل اینکه نمیتونیم یه نفر رو ببخشیم اینه که نمیتونیم خودمون رو ببخشیم، چون یه روزی، یه ساعتی، حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم، در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم. اصل ماجرا اینجاست.