فردا ...
✍شروع روزمان
با #محفل_قرآن_کریم
از ساعت ۷:۱۰ دقیقه صبح
خادمان جلسه؛ دانش آموزانِ ۷/۳
🔹قرعه کشی برندگانِ مسابقه ی هفته ی کتاب خوانی
همراه داشتن کتاب های معرفی شده و خلاصه ی آن الزامی است
💠 نخستین جلسه شورای دانش آموزی
❇️ نشستی با دانش آموزان شرکت کننده در کاردوی هیات دانش آموزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#در_محضر_نور
#دور_دوم_تلاوت
#یاذا_الجلال_و_الاکرام
روز یکشنبه
۴ آذر ۱۴۰۳
۲۲ جمادی الاول ۱۴۴۶
۲۴ نوامبر ۲۰۲۴
را با #قرآن آغاز می کنیم.
ترتیل #صفحه۵۱ قرآن کریم ( آیات ۱۰ تا ۱۵ سوره مبارکه آلعمران)
🍃🌹🍃
🌺 امام علی (ع) میفرمایند: «مَنِ اتَّخَذَ قَولَ اللهَ دَلیلًا، هُدِیَ اِلَی الَّتی هِیَ اَقوَم» هرکس که سخن خدا را راهنمای خود بگیرد، به استوارترین راهها هدایت میشود. (نهجالبلاغه خطبه ۱۴۷)
🎙 استاد: مرحوم منشاوی
✍روز یکشنبه تعلق دارد به آقا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب و بانوی دو سرا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما
هدایت شده از فرهنگیان آنلاین
#بضعه_الرسول
#ریحانه_النبی
#صدیقه_شهیده
💠 حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام درباره حضرت فاطمه زهرا علیه السلام می فرمایند:
«انها استقت بالقربه حتی اثر فی صدرها و طحنت بالرحی حتی مجلت یدها و کسحت البیت حتی اغبرت ثیابها و اوقدت النار تحت القدر حتی دکنت ثیابها فاصابها من ذلک ضرر شدید؛
فاطمه آن قدر با مشک، آب کشید که اثر آن در سینه اش آشکار شد و چندان با دست خود آسیاب کرد که دستهایش پینه زد و آن قدر خانه را جاروب کرد که لباسهایش خاک آلود گردید . و چندان آتش در زیر دیگ روشن کرد که لباسهایش سیاه و دود آلود شد و از این کارها رنج و سختی زیادی به او رسید .»
#آقاجانم_سلام
#لبیک_یاحسین
❇️ قطب راوندی رحمتالله علیه نقل میکند که ؛
حضرت امام زینالعابدین (ع) در مورد روز عاشورا و ساعات پایانی عمر امام حسین (ع) میفرماید:
پدرم که سلام و درود خدا بر او باد، روز شهادتش درحالیکه خون از بدنش میجوشید مرا به سینه چسباند و فرمود:
دعایی از من فراگیر و حفظ کن که مادرم فاطمه (س) به من آموخته است، او نیز آن را از رسول الله (ص) فراگرفته و جبرئیل این دعا را به جدم تعلیم داده بود. دعایی که در وقت حاجت، امر مهم و غم و اندوه، حوادث و رویدادهای تلخ و پیشامدهای سخت و شکننده خوانده میشود.
فرمود دعا کن و بخوان:
بحقّ یس و القرآن الحکیم و بحقّ طه و القرآن العظیم یا من یقدر علی حوائج السائلین یا من یعلم ما فی الضمیر یا منفّساً عن المکروبین یا مفرّجاً عن المغمومین یا راحم الشیخ الکبیر یا رازق الطفل الصغیر یا من لا یحتاج الی التفسیر صلّ علی محمد و آل محمّد و افعل بی ( کذا و کذا)
#کل_الخير_في_باب_الحسين
#صبحتون_حسینی
✍ برندگان مسابقه ی هفته ی #کتابخوانی
علیرضا عبداللهیان فردوئی
امیرعلی زینلی فردوئی
محمدحسن کریمی
علی اصغر امینی
محمدرضا جوادی
معین نیکوکلام
احسان حاجی زاده
و
غائب تصویر بالا👇
محمدطاها کاظمی میمی
💥به هر دانش آموز
۷۵ هزار تومان تعلق می گیرد
#ویژه_پایه_نهم
ضمن عرض سلام و وقت بخیر خدمت دانش آموزان گرانقدر
به منظور اطلاع رسانی کارگاه ها، هماهنگی زمان مشاوره و ارائه خدمات روانشناختی به دانش آموزان محترم، گروه هدایت تحصیلی شهدای مرصاد راه اندازی شده است
لذا از دانش آموزان #پایه_نهمی درخواست می شود ضمن عضویت در کانال زیر، لینک پیام را با دیگر دانش آموزان به اشتراک بگذارند.
همه اطلاعات لازم در خصوص هدایت شغلی تحصیلی در این گروه به اشتراک گذاشته شده است
با احترام
علی بیگی
https://eitaa.com/joinchat/3216704449Cc73fa98fd0
5.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘
🎥 روزمان را با قرآن آغاز کنیم/ ترتیل صفحه ۵۲ قرآن کریم ( آیات ۱۶ تا ۲۲ سوره مبارکه آلعمران)
🍃🌹🍃
🌺 امام علی (ع) میفرمایند: «ما جالَسَ هذَاالقُرآنَ اَحَدٌ الّا قامَ عَنهُ بِزِیادَةٍ اَو نُقصانِ؛ زِیادَةٍ فی هُدًی اَو نُفصانِ مِن عَمًی» هیچ کس با این قرآن همنشین نشد، مگر آنکه چون از نزد آن برخاست با فزونی و کاستی همراه بود، فزونی در هدایت و کاستی از کوردلی. (نهج البلاغه خطبه ۱۷۶)
🎙 استاد: مرحوم منشاوی
هدایت شده از فرهنگیان آنلاین
#صدیقه_شهیده
#ریحانه_النبی
#بضعه_الرسول
💎 جایگاه فرزندان فاطمه (سلام الله علیها)
💠پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم :
وُلدِ فاطِمَةَ فَانَا وَلِیُّهُم وَ عُصبَتُهُم، وَ هُم خُلِقُوا مِن طِینَتِی ویل للمکذبین بفضلهم، من أحبهم أحبه اللّه و من أبغضهم أبغضه اللّه.
❇️ فرزندان فاطمه (حسن، حسین، زینب، و امّ کلثوم)، که من ولی و سرپرست نَسَبی آنها هستم، از طینت و خمیره ذات من آفریده شدهاند؛ وای بر آن کسان که فضل و بزرگواری ایشان را تکذیب کند و هر که آنها را دوست بدارد، خدا او را دوست میدارد، و هر که با آنها دشمن باشد، خدا او را دشمن دارد.
📚عوالم العلوم و المعارف و الأحوال من الآیات و الأخبار و الأقوال، ج ۱۱، ص ۱۰۲۱