eitaa logo
جامعه ولایی| سعید دسمی
9.8هزار دنبال‌کننده
782 عکس
572 ویدیو
286 فایل
📌کانال رسمی استاد سعید دسمی ⭕️متولی مجموعه حوزوی بقیه الله عج 🖊مبتکر طرح جامع تربیتی شجره طیبه صالحین 🖊مبتکر نظریه جامع نظام ولایت 🌐 تولیت بنیاد ولایت 🌐 تارنما؛ www.dasmii.ir 👤 مدیر: @Dasmi_org_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️ اختلاف در حکم انتحار! ⭕️ امروز ما مکلف هستیم که در هر لباس و هر شغلی هستیم، از اختلاف کلمه احتراز و به وحدت اسلامی که پیوسته مورد سفارش کتاب و سنت است گرایش نموده، و کلمه حق را عُلیا و کلمه باطل را سفلا قرار دهیم. ⭕️ در این موقع حساس که کشور ما و اسلام عزیز در معرض خطر عظیم است، تکلیف همه گروه‌ها و افراد، خطیر و عظیم است. سستی و سردی در حال حاضر و اختلاف و افتراق کلمه، در حکم انتحار و به هدر دادن خون فرزندان اسلام است. 📌 صحیفه امام خمینی ره، ج ۴، ص ۳۱۱ 🆔 @Dasmi_org
📌 نشانی صفحات حجت الاسلام و المسلمین دسمی در فضای مجازی 🔻 ✴️ کانال ایتا؛ https://eitaa.com/joinchat/1524695126Cbf40a8aa67 ⁉️ گروه پرسش و پاسخ ایتا؛ https://eitaa.com/joinchat/2569011249C5a36c7369a 🆔 صفحه اینستاگرام؛ https://instagram.com/dasmi.ir 🌐 سایت اطلاع رسانی؛ www.dasmii.ir ➕ با کلیک بر روی هشتگ های می توانید به محتوای منظومه فکری استاد دسمی دسترسی پیدا کنید. 🆔 @dasmi_org
14.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 محاسبه ساعت توجیه گری نیست! 🌺 در تبیین نحوه محاسبه نفس در خودسازی؟ 📌 حجت‌الاسلام والمسلمین دسمی 🆔 @Dasmi_org
💎 فهرست موضوعی پاسخ های تربیتی استاد دسمی به سوالات مطرح شده توسط مربیان و خانواده ها در گروه پرسش و پاسخ 🔻 بخش اول ۱- انقلابی در مدرسه ۲- زمان عدم تاثیر ۳- ی و افتتاحیه ۴- ی ۵- منبع ۶- نسبت و در متربی ۷- ۸- و ۹- مباحث تربیتی ۱۰- بیان برای راهنمایی ۱۱- در متربی ۱۲ - و در ۱۳- متربی علیه امور مذهبی ۱۴- فاصله از متربیان به دلیل ۱۵- توقف بر ۱۶- ویژگی های ۱۷- مواد گُل و ۱۸- گروه های از جمله B.T.S ۱۹- فرد از مجموعه ۲۰- سایت های ۲۱- جداسازی از تربیتی؟ ۲۲- وظیفه والدین و مربی برای ۲۳- نسبت و ؟ ۲۴- کم مربی با متربی ۲۵- کتب ۲۶- عدم همراهی در تربیت ۲۷- ارتباط با ۲۸- قابلیت در متربی ۲۹- برای کار فرهنگی ۳۰- ۳۱- ملاک ۳۲- ۳۳- بین مربیان ۳۴- عدم متربی ۳۵- رپ ۳۶- ۳۷- به گناه ۳۸- نیاز به در کار تربیتی؟ ۳۹- ۴۰- و دختران خردسال ۴۱- منفی از دوستان در مسجد ۴۲- با ۴۳- و ۴۴- حقیقی و ۴۵- مربی و ۴۶- ۴۷- برنامه ریزی مربیان ۴۸- عدم تمایل برای آموزش دین ۴۹- یا ؟ ۵۰- کار فرهنگی در ۵۱- یا ؟ ۵۲- کودکان در نیمه برهنه ۵۳- مربی جهت ایجاد ۵۴- مردم در مسجد ۵۵- مواجهه با عضو ۵۶- ۵۷- مقاومت متربی در برابر ۵۸- اهداء با نام ائمه ۵۹- زیبایی ظاهر و متربی ۶۰- متربی ۶۱- تاثیر فضای بر متربی ۶۲- در ۶۳- سِن شروع ۶۴- ۶۵- عدم قلبی به دلیل ۶۶- غدیر خم ۶۷- پاسخ به فراتر از فهم متربی ۶۸- تقویت روحیه ۶۹- صحبت با متربی، یا ؟ ۷۰- یا ؟ ⬅️پس از ورود در گروه، با استفاده از هشتگ های اختصاصی⬆️ یا هشتگ عمومی ⬇️ سپس استفاده از فلش های بالا و پایین در نوار زیرین، بین پرسش ها حرکت کنید و به شماره مورد نظر برسید ⬅️ 🔻🔻لینک گروه🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2569011249C5a36c7369a 🆔 @Dasmi_org
🌙 جلوه گری حضرت علی اکبر 🔘 حضرت علی اکبر علیه السلام جوانی بود که به هنگام وظیفه خودش را تشخیص داد و به هنگام در میدان حاضر شد و جلوه گری کرد. 🔘 تشخیص وظیفه، قدم گذاشتن در مسیر اهل بیت علیهم السلام و ثبات قدم همراه با سختی ها، صعوبت ها، زخم ها، جراحت ها و شدائد، از ویژگی های آن حضرت بود. 📌 حجت‌الاسلام والمسلمین دسمی 🌺 گرامی باد. 🆔 @Dasmi_org
🔴 هم اکنون 👈 برنامه بدون توقف 📺 شبکه سه سیما 👤 با حضور حجت الاسلام و المسلمین دسمی 🔰حجت الاسلام و المسلمین سعید دسمی مهمان این شب های "بدون توقف" جهت بررسی موضوع مسجد در عصر انقلاب اسلامی و مسائل پیرامون آن خواهند بود. 🆔 @Dasmi_org
8.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 امام جماعت یا پیشنماز مسجد؟ 🔘 امام جماعت مسجد، نقش محوری و به عنوان مسئول مسجد است. 🔘 هرجا مسئله امام جماعت به مسئله پیش نمازی تنزل پیدا کرد دچار آسیب شدیم. 🔘 هرجا که معنای واقعی کلمه امامت اتفاق افتاد آثار و برکاتش هم برای آن مجموعه و هم برای جامعه پیرامونی خواهد بود. 📌برشی از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین دسمی در برنامه بدون توقف 🆔 @Dasmi_org
8.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊 چگونه زمینه ظهور امام زمان عج فراهم می شود؟ 🔘دستورالعمل خاص آیت الله بهجت برای ارتباط با عج 📌حجت الاسلام و المسلمین دسمی 🆔 @Dasmi_org
🌺 سرباز واقعی امام زمان عج؟ 🔘 در همین عصر و همین دوره غیبت عج می توان خود را تحلیل کرد که ارتباطمان با ولی عصر عج چگونه است؟ 📌 حجت‌الاسلام والمسلمین دسمی 🆔 @Dasmi_org
جامعه ولایی| سعید دسمی
💎 فهرست موضوعی پاسخ های تربیتی استاد دسمی به سوالات مطرح شده توسط مربیان و خانواده ها در گروه پرسش و
💎 فهرست موضوعی پاسخ های تربیتی استاد دسمی به سوالات مطرح شده توسط مربیان و خانواده ها در گروه پرسش و پاسخ 🔻 بخش دوم ۷۱- مربی و گروه ۷۲- غدیر و حضور کودک ۷۳- متربی با نماز و مسجد ۷۴- برای کودک و نوجوان؟ ۷۵- ۷۶- ۷۷- به نماز ۷۸- با ۷۹- ۸۰- ورود سرگروه در ۸۱- نیز در تربیت ملاک است؟ ۸۲- ملاک ۸۳- گروهی ۸۴- ۸۵- زدن در ۸۶- متربی ۸۷- حلال ۸۸- انحراف برخی ها ۸۹- عدم برخی نوجوانان ۹۰- و نوجوان ۹۱- عدم همراهی ۹۲- ایجاد تفکیک بین جسم و ۹۳- مباحث برای متربی ۹۴- از مربی یا قابلیت متربی؟ ۹۵- نشانه ی بودن یک مربی ۹۶- مرتبط با ۹۷- بطالت و متربی ۹۸- از مجموعه ۹۹- اولویت است یا یا ؟ ۱۰۰- متربی دچار فعل ۱۰۱- دادن به ۱۰۲- ورود مجموعه فرهنگی در کار ۱۰۳- طرح مبحث در گروه ۱۰۴- مربی با متربی ۱۰۵- تربیتی در ۱۰۶- از سنین پایین یا بالا؟ ۱۰۷- مجموعه بر افراد ۱۰۸- و تظاهر در متربی ۱۰۹- کتب برای ۱۱۰- متربی ۱۱۱- نامطلوب جامعه ۱۱۲- ۱۱۳- در کار تربیتی ۱۱۴- رسالت خادمان ۱۱۵- تشکیل تراز ۱۱۶- در متربی ۱۱۷- در متربی ۱۱۸- با مجموعه ۱۱۹- در گروه و مجموعه ۱۲۰- توسط مربی ۱۲۱- و در متربی ۱۲۲- یا اعتماد به خداوند؟ ۱۲۳- ایجاد مداری در متربی ۱۲۴- سازی در متربی ۱۲۵- در متربی ۱۲۶- سوءظنانه در مربی ۱۲۷- از آینده در مربی و متربی ۱۲۸- در مجموعه ۱۲۹- بحران در سنین نوجوانی ۱۳۰- نظام و ۱۳۱- سِن و جامعه ی هدف آن ۱۳۲- در متربی ۱۳۳- الزامات ۱۳۴- تعبد و متربی از مربی ۱۳۵- یا اعتماد به خداوند؟ ۱۳۶- الزامات برای مجموعه ۱۳۷- خصلت اساسی ۱۳۸- ۱۳۹- کنترل در مربی ۱۴۰- ⬅️پس از ورود در گروه، با استفاده از هشتگ های اختصاصی⬆️ یا هشتگ عمومی ⬇️ سپس استفاده از فلش های بالا و پایین در نوار زیرین، بین پرسش ها حرکت کنید و به شماره مورد نظر برسید ⬅️ 🔻🔻 لینک گروه 🔻🔻 https://eitaa.com/joinchat/2569011249C5a36c7369a 🆔 @Dasmi_org
جامعه ولایی| سعید دسمی
💎 فهرست موضوعی پاسخ های تربیتی استاد دسمی به سوالات مطرح شده توسط مربیان و خانواده ها در گروه پرسش و
⭕️ با توجه به اینکه استاد دسمی به بیش از ۱۰۰۰ سوال ، ، ، و... پاسخ داده اند، فهرست پاسخ ها به صورت هفتگی بروزرسانی می گردد و در کانال بارگزاری می شود. 🆔 @Dasmi_org
⚠️ پیامد حذف دیگران از زندگی؟انسان به تنهایی نمی تواند همه عوامل موفقیت را به دست آورد. 🔘 تمام مخلوقات پیرامون انسان، اعم از محیط، دوستان و خانواده در موفقیت انسان نقش دارند و در آن سهیم هستند. ➖ در مواقع زیادی که انسان با مشکلات مواجه می شود به این دلیل است که نقش ایجابی و فعالی برای دیگران تعریف نمی کند، در واقع تصور می کند اطرافیان در زندگی او دخالت می کنند و در پیشبرد امور فایده ای نخواهند داشت. در چنین شرایطی علاوه بر اینکه نقش و سهم دیگران در موفقیت تعریف نمی شود بلکه احساس مزاحم بودن آنان در زندگی نیز قوت می گیرد. 🔘 در نهایت حذف دیگران موجب محروم شدن انسان از قابلیتها و ثمرات حضور آنان در زندگی می شود. 📌 حجت‌الاسلام و المسلمین دسمی 🆔 @Dasmi_org