eitaa logo
گفتگوی اسلام و مسیحیت
594 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
434 ویدیو
87 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
7.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽؛ ❌ باور ها برای بازگشت : ایران باید از بین برود. 🔴 شرایط مهمّی در منطقه است خیلی از کشورها آرایش آخرالزمانی گرفته اند خبرهایی در راه است. ☪✝ eitaa.com/Debate
﷽؛ جوان در تجریش شد‌. حجت الاسلام بی آزار تهرانی متولی آستان امامزاده صالح(ع) تهران در اینستاگرام خود به محمد(چیکو) برزیلی که در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش از دین به دین مبین و مذهب حقّه تشیع گروید اشاره کرده است. ☪✝ eitaa.com/Debate
﷽؛ ‏عکسی از صفحه یک مدل ، توسّط اکانت رسمی رهبر کاتولیک‌های جهان لایک شده. تصویر لایک پایین صفحه این مدل در فضای مجازی واکنش کاربران را در پی داشته است. ⁣ ⁣ ‌این مدل ایتالیایی در توییتی در واکنش لایک پاپ نوشت:‌ حدّاقل به بهشت می‌روم.⁣ البته چنین صفحاتی اغلب گرچه منتسب به شخصیت هاست، ولی توسّط خودشون اداره نمیشه. ☪✝ eitaa.com/Debate
﷽؛ از نقّاشی های مجموعه ی مصائب مسیح(تاجگذاری با خار) کاراواجو چهرهٔ شاخص سبک باروک است و در نوع نقّاشی و تکنیک‌های استفاده از رنگ و فرم تحولاتی ایجاد کرد. نقّاشی‌های او با ترکیبِ بینشِ واقع بینانهٔ حالاتِ جسمی و روحی انسانی و استفادهٔ دراماتیک از نور، تأثیرِ فراوانی بر نقاشی سبک باروک گذاشت.  موضوعات نقاشی او را عمدتاً مسایل  تشکیل می‌دهند. ☪✝ eitaa.com/Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
﷽؛ از نقّاشی های مجموعه ی مصائب مسیح(تاجگذاری با خار) کاراواجو چهرهٔ شاخص سبک باروک است و در نوع ن
﷽؛ در سال ۱۵۹۵ در سن ۲۴ سالگی مأمور شد تا ۲ صحنه از زندگی سن ماتیو (متی) را در کوچک سن لویی‌جی رم نقاشی کند و این مثل یک آزمون برای او بود. از او خواسته شده تا در صحنهٔ شهادت، شهید با چشمانی پاره رو به بهشت و آسمان نورانی و پر از فرشته و روحانیت نقاشی شود. اما کاراواجو نمی‌خواست تقلید کند. او دنبال راه دیگری بود، راهی که در آن استاد بود. ایجاد آثاری روحانی از میان خودِ مردم و زندگی‌های کم‌مایه برای رستگاری و ایمان آوردنِ خودِ آن‌ها و به این ترتیب او  را به محلِ زندگی مردم عادی آورد و دو اثرِ فراخوانیِ متّای حوّاری و شهادتِ متی که برای عبرت‌آموزی گناهکار را به ما نشان می‌داد نه شهید را، خلق کرد. ☪✝ eitaa.com/Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
﷽؛ در سال ۱۵۹۵ در سن ۲۴ سالگی مأمور شد تا ۲ صحنه از زندگی سن ماتیو (متی) را در #کلیسای کوچک سن لوی
کاراواجو هنرمند سبک باروک بود. امّا او در زمان خود در آثار هنری انقلاب به پا کرد. زیرا او فردی نبود که دنبال تقلید از سنّت‌های گذشته باشد. او فردی بود که با مردم فقیر و در میان خود آن‌ها زندگی کرده بود و معنی درد و رنج و محنت را خوب می‌دانست و حس کرده بود. او با شکسپیر هم دوره بود و نوعی روایت و داستان نیز وارد صحنه‌های نقّاشی او شده بود که تئاتر گونه بود. استفاده از نور تند در کنار تاریکی‌های صحنه و گذاشتن سوژه‌های اصلی در پیش زمینه و استفاده از ابعاد بزرگ و موضوعاتی که از میان مردم و زندگی فقیرانه آن‌ها بود همه باعث می‌شد تا بیننده خود را در موقعیت احساس کند و این مهم‌ترین اصل در کارهای او بود که به نوعی باعث ایجاد یقین و ایمان در بیننده می‌شد. اکثر آثار او بدین گونه بود اما به‌طور مثال در اثر توماس شکاک، دستِ توماسِ شکاک را می‌گیرد و به عمق جراحت خود فرو می‌برد. چه کسی پیام مسیح را تا این حد جدّی گرفته‌است؛ و چه نقّاشی می‌توانسته تأثیرگذارتر از این برای اثبات مسائل به توماس شکاک و بیننده‌هایی که مانند توماس شکاک هستند باشد. اثر دیگر او مرگِ باکره است که کلیسای سانتا ماری از او صحنهٔ عروجِ مریم مقدس را خواسته بود. اما کاراواجو در اثرش مریم را مُرده کشیده که حواریون در اطرافش در حال ناله و زاری هستند و غمِ حاصل از این صحنه، غمِ قبل از عروج نیست بلکه غم و ناراحتی و پریشانی به خاطرِ مرگِ اوست و همین سبب شد تا راهبان اثر کاراواجو را پس بفرستند. این نوع برخوردها و سوژه‌ها در آثار کاراواجو زیاد است. امّا نکتهٔ مشترکِ همه آن‌ها این بود که کاراواجو خشن و شرور نه تنها با مردم و بقیه در مبارزه و ستیز بود بلکه در آثار هنری هم در حالِ جدال میانِ سنت‌های گذشته و حال بود. استفاده از واقعیت مردمی که هستند و نه آنچه که قرار بود انجام دهد به نوعی او را فدایی و مبلّغِ  برای مردمِ بی بضاعت نیز می‌دانند.  می‌گوید رنج و محنت بر روی زمین باقی می‌ماند، کاراواجو هم در بازگوییِ همین‌ها تلاش می‌کرد. آثار او حصار امن میان نقاشی و بیننده را می‌شکست و بیننده می‌توانست خود را کاملاً در موقعیت اثر احساس کند، ایمان بیاورد و متقاعد شود. ☪✝ eitaa.com/Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
کاراواجو هنرمند سبک باروک بود. امّا او در زمان خود در آثار هنری انقلاب به پا کرد. زیرا او فردی نبود
آثار شاخص:👆👇 ناباوری توماس قدیس (۱۶۰۲–۱۶۰۱) فراخوانی متّای حوّاری (۱۶۰۰–۱۵۹۹) شهادت سن ماتیو (۱۶۰۰–۱۵۹۹) تذفین (۱۶۰۳–۱۶۰۲) مدونای لرتو (۱۶۰۵–۱۶۰۳) باکوس (خدای شراب) مریض (۱۵۹۸) سالمه با سر بریده سن جان تعمیدگر (۱۶۰۹) شام در عمواس (۱۶۰۲–۱۶۰۱) هفت صحنه از آمرزش (۱۶۰۷) نوازنده‌ها (۱۵۹۶–۱۵۹۵) بریدن سر جان تعمیدگر (۱۶۰۸) پسر در حال پوست کندن میوه (۱۵۹۲) دستگیری عیسی (۱۶۰۲)
هدایت شده از بدون توقف
﷽؛ سلام و نور✨🌸 هر کس می تونن، حمد شفایی برای سلامتی یک بیمار تلاوت کنن بارونم میاد، دعای بندگان خوب خدا هم موثّره، ممنونم.
✅تأکید شیخ زهیر جعید بر ضرورت وحدت اسلامی- مسیحی در مبارزه با اسرائیل 💠هماهنگ‌کننده جبهه عمل اسلامی بر ضرورت وحدت برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد.
گفتگوی اسلام و مسیحیت
✅تأکید شیخ زهیر جعید بر ضرورت وحدت اسلامی- مسیحی در مبارزه با اسرائیل 💠هماهنگ‌کننده جبهه عمل اسلامی
↙️به گزارش روشنگر؛ به نقل از خبرگزاری ملی لبنان (NNA)، شیخ «زهیر جعید» هماهنگ‌کننده جبهه عمل لبنان در وبیناری در خصوص آمریکا در منطقه پس از ترامپ، که به همت جبهه عمل اسلامی برگزار شد، تأکید کرد: پس از تغییر رئیس جمهور آمریکا سیاست این کشور به صورت گذشته یعنی در جهت منافع باقی می‌ماند و تغییری نخواهد کرد.   🔸الجعید افزود: بی‌تفاوتی نسبت به آرمان ، پس از موج گسترده عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی افزایش یافته است لذا ما وظیفه داریم همواره امت اسلامی را نسبت به مسئله فلسطین بیدار و آگاه سازیم.   🔹وی در بخش دیگری از سخنان خود، مواضع شیخ احمد الطیب، شیخ الازهر در دفاع از اسلام و مسلمانان و به ویژه موضع اخیر او در رد هتک حرمت به اسلام (ص) از سوی مقامات فرانسوی را تأیید کرد.   ☪الجعید با تأکید بر ضرورت توسعه همکاری برای تحکیم وحدت میان مسلمانان و مسیحیان برای مقابله با دشمن واحد یعنی رژیم غاصب صهیونیستی که مقدسات مسلمانان و مسیحیان - از گرفته تا در قدس - را به غارت برده است، تأکید کرد و گفت: گزینه مقاومت تنها گزینه برای وحدت امت اسلامی و تحقق پیروزی و عزت کرامت مسلمانان است.   🌐گفتنی است در این وبینار شماری از شخصیت‌ها و اندیشمندان لبنانی چون وفیق ابراهیم، استاد دانشگاه‌های لبنان؛ شیخ محمد هشام سلطان، نائب رئیس اتحادیه علمای بلاد شام و شیخ بلال سعید شعبان، دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان سخنرانی کردند.
7.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽؛ ⭕️ ما برای جنگ با مهدی به خاورمیانه آمدیم! ♨️ این بخشی از صحبت های است؛ او در این خصوص توضیح میدهد که خاورمیانه محلّ ظهور منجی خواهد بود. که امروز در حاکمیتِ کشورهای غربی نفوذ دارند، بیشتر از چیزی که تصوّر می کنید اِنتظار منجی را کشیده و خود را برای جنگ با او آماده می کنند؛ خیلی از نبردهای این تفکّر نیز با همین انگیزه آغاز میشود. ☪✝ eitaa.com/Debate