کتاب مقدس اسپانیایی بهترین نسخه اورشلیم
idpay.ir/tablighgharb/file/19304
مجموعه دیکشنری های اسپانیایی
جهت بابیلون یا گلد دیکشنری موبایل
idpay.ir/tablighgharb/file/21574
عهد عتیق (سفر داوران): هیچ شراب و مادّه ی مست کننده و غذای نجسی نخورید!
📝 و الان باحذر باش و هیچ شراب و مسکری منوش و هیچ چیز نجس مخور.
📚 عهد قدیم، سفر داوران، فصل13، فقره ی 4.
☪✝ @Debate
📸 عهد جدید (افسسیان): مست شراب نشوید که در آن گناه است!
📝 18- و مست شراب مشوید که در آن فجور است، بلکه از روح پر شوید.
📚 عهد جدید، افسسیان، فصل5، فقره ی 18.
☪✝ @Debate
🔴بعد از اومدن کرونا این نوع ازدواج در آمریکا واروپا بشدت رایج شده! عکس همه فامیل رو چاپ میکنند میزارن روی صندلیهای #کلیسا، خودشون لباس میپوشن عکس آتلیهای میگیرن و در کم خرج ترین حالت ممکن بساط عروسی رو جمع میکنند میره :)
کسیام ایراد نمیگیره پذیراییشونی فلان بود تالارشون بهمان
*حواس پرت*
☪✝ @Debate
28.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥هویک بهبو حقوقدان #مسیحی آشوری: قانون اساسی کشور، دولت و مردم را به رعایت اخلاق حسنه در قبال هر غیر #مسلمان مکلف کرده به شرط آنکه آنها خلاف منافع و مصلحت کشور اقدامی نکنند.
💠@feraghvaadyan
☪✝ @Debate
مداحی آنلاین - فقط مادر زهراست که ام المومنینِ - حسین طاهری.mp3
7.15M
🏴🏴🏴وفات #حضرت_خدیجه سلام الله علیها
حسین طاهری
فقط مادرِ زهراست که امالمومنینه
سفره دار وکریم است بانی اربعینه
🏴🏴🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یوناتن بتکلبا نماینده #مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی: ترامپ و ترامپیسم هیچ اعتقادی به #دین،آزادی و انسانیت ندارد.
💠 @feraghvaadyan
☪✝ @Debate
📸 #کتاب_مقدس (عهد جدید/انجیل لوقا): من آمده ام تا در زمین آتش افروزی کنم!/من برای ایجاد تفرقه آمده ام نه برقراری صلح!
📝 49- «من آمدهام تا برروی زمین آتشی روشن کنم و ای کاش زودتر از این روشن میشد.
50- من تعمیدی دارم که باید بگیرم و تا زمان انجام آن چقدر تحت فشارم!
51- آیا گمان میکنید من آمدهام تا صلح برروی زمین برقرار کنم؟ خیر، اینطور نیست! بدانید که من آمدهام تا تفرقه بیاندازم.
52- زیرا از این پس بین پنج نفر اعضای یک خانواده تفرقه خواهد افتاد، سه نفر مخالف دو نفر و دو نفر مخالف سه نفر خواهند بود:
53- پدر مخالف پسر و پسر مخالف پدر، مادر مخالف دختر و دختر مخالف مادر، مادرشوهر مخالف عروس و عروس مخالف مادرشوهر.»
📚 عهد جدید، انجیل لوقا، فصل12، فقره ی 49 الی 53.
#مسیحیت
☪✝ @Debate
#امامحسنجانم
ما از لب مسیح شنیدیم این سخن...
صد مرده زنده میشود از ذکر [ یاحسن(ع) ]
☪✝ @Debate
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ارتباط عجیب نقّاش #مسیحی #ارمنی با شهدا
🔸 تاکوهی هارتونیانس (چولاکیان) از بانوان #ارامنه شهرستان علی آباد کتول است که کار نقاشی چهره شهدا را به دلیل عشق و ارادت به این بندگان بهشتی خداوند آغاز کرده است.
💠 @feraghvaadyan
☪✝ @Debate
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❎وقتی صدای مبلغ تبشیری هم در میاید
🔸اولین و شاید اساسیترین اصل در بین مبلغان جریان #مسیحیت_تبشیری، عناد و بدگویی از اسلام است. انها به خوبی دریافتهاند که تا فرد اسلام را دین مهربانی و عقلانیت بداند هیچگاه به مسیحیت متمایل نخواهد شد.
🔹لذا از هر حربهای برای سیاهنمایی بهره میگیرند.این اقدام تبشیری این چنان مشمئزکننده شده که صدای برخی مبلغان تبشیری نیز در امده است.
💠@feraghvaadyan
☪✝ @Debate
شخص تازه مسلمان
سيّد شرف الدّين جبل عاملى صاحب كتـاب المـراجعـات مى گـويد: يكى از #مسيحيـان ثروتمند لبنـان نزدم آمد و گفت میخواهم مسلمان شوم، وظيفه ام چيست؟
گفتم: دوركعت نماز صبح بخوان و سه ركعت نماز مغرب
گـفت: مسلمانان که هفـده ركعت نماز مى خوانند! گفتم: مسلمانى آنها يک مقدار قـوى شده است ، از ايـن جهت پيامبر بـراى تازه مسلمانان ، بنابر نقل تواريخ ، دو ركعت #نماز صبح و سـه رکعت نماز مغرب را دستور میدادند، اكنون كـه شما مسلمان شـديد ، همين اعمال را انجام بدهيد كافى است. كم كم اين شخص تازه مسلمان قوى شد و بـه مساجد مى رفت و مـانند سـاير مسلمانان ، نمازهاى پنج گانه را به جا مى آورد
تا اينكه ماه رمضان فرارسيد ، ايشان سراسيمه نزد من آمـد و گفت: آيا من هم بايد روزه بگيـرم؟ گفتم نه ، روزه مـربوط بـه كهنه #مسلمان ها هـست، مسلمانان صـدر اسلام ، پس از مـدّت طولانى كه از بعثت پيامبر(ص) گذشت، به روزه گرفتن مأمور شدند.
گفت: مى خـواهم روزه بگيـرم. گفتم: هر اندازه كه آمادگى دارى روزه بگير هميـن روش باعث گردیـد كه در سال دوّم، تمام ماه رمضان را روزه گرفت و اكنون اواز مسلمانان نيرومند لبنان است ، نمـاز شبش ترک نمى شـود ، و مهمترين بودجه ها و كمبودهاى مالى جنوب لبنان را تأمين مى كند.
☪✝ @Debate
⭕️ حمایت رسانه تبشیری از اهانت دختر تونسی به قرآن
❗️ آمنه شرقی دانشجو وبلاگنویس تونسی، متنی وقیحانه را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد. این متن، آن هم در ماه مبارک رمضان، موجی از واکنشها را در شبکههای مجازی برانگیخت.
💢 حال رسانه وابسته به جریان #مسیحیت_تبشیری با بیان اینکه « عده ای بر آزادی بیان تأکید دارند و از تشکیل پرونده قضایی علیه آمنه شرقی انتقاد میکنند و میگویند که این اقدام، نقض آشکار این نوع آزادی است.» از این اقدام توهین آمیز علیه اسلام استقبال می کند.
رسانه های تبشیری به این رویکرد بیش از پیش ماهیت ضداسلامی خود را عیان میسازند.
❄️@feraghvaadyan
☪✝ @Debate
زره امیرالمومنین
زمان خلافت امیرالمومنین #علی علیه السلام در کوفه ،زره آن حضرت گم شد. پس از مدّتی نزدِیک مرد #مسیحی پیدا شد. امیرمومنان او را به محضر قاضی برد و اقامه دعوی کرد که: این زره از آن من است ، نه آن را فروخته ام و نه به کسی بخشیده ام و اکـنون آن را در نزد این مرد یافته ام
قاضی بـه مرد مسیحی گـفت: خلیفه ادّعـای خود را اظهار کرد ، تو چه می گویی؟ او گفت این زره مال خود من است و در عیـن حـال گفتـه خلیفه را تکذیب نمی کنـم ، ممکن است خلیفه اشتباه کرده باشد
قاضی به امیرالمومنین علیه السلام عرض کرد: شما مـدّعی هستید و این شخص منکر است علیهذا بر شماست که شاهد بر مـدّعای خود بیاورید. آقا خندید و فرمودنـد: قاضی راست می گوید، اکنون می بایست که من شاهد بیاورم ، ولی مـن شاهد ندارم. قاضی روی این اصل که مدّعی شاهد ندارد، بـه نفع مسیحی حکم کرد و او زره را برداشت و روان شد.
مرد مسیحی کـه خود بهتر میدانست که زره مال کیست ، پس از آنکه چند قـدم رفت بـرگشت و گفت: ایـن طرز حکومت و رفتـار از نـوع رفتارهای بـشـر عـادّی نیست ، از نـوع حکومت انبیاء است و اقـرار کرد که زره از آن امیرالمومنین است.
روایت میفرماید بعد او را دیدند که مسلمان شده و باشوق و ایمان در زیر پرچم مولا در جنگ نهروان می جنگد بحار ، جلد۹ ، چاپ تبریز ، صفحه۵۹۸
☪✝ @Debate
گفتگوی اسلام و مسیحیت
زره امیرالمومنین زمان خلافت امیرالمومنین #علی علیه السلام در کوفه ،زره آن حضرت گم شد. پس از مدّتی ن
این ماجرا یک روایت دیگری هم دارد:👇
دَخَلَ الْحَكَمُ بْنُ عُتَيْبَةَ وَ سَلَمَةُ بْنُ كُهَيْلٍ عَلَي أَبِي جَعْفَرٍ ع فَسَأَلَاهُ عَنْ شَاهِدٍ وَ يَمِينٍ فَقَالَ قَضَي بِهِ رَسُولُ اللَّهِ ص وَ قَضَي بِهِ عَلِيٌّ ع عِنْدَكُمْ بِالْكُوفَةِ فَقَالَا هَذَا خِلَافُ الْقُرْآنِ فَقَالَ وَ أَيْنَ وَجَدْتُمُوهُ خِلَافَ الْقُرْآنِ فَقَالَا إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَي يَقُولُ وَ أَشْهِدُوا ذَوَيْ عَدْلٍ مِنْكُمْ فَقَالَ لَهُمَا أَبُو جَعْفَرٍ ع فَقَوْلُهُ وَ أَشْهِدُوا ذَوَيْ عَدْلٍ مِنْكُمْ هُوَ أَنْ لَا تَقْبَلُوا شَهَادَةَ وَاحِدٍ وَ يَمِيناً ثُمَّ قَالَ إِنَّ عَلِيّاً ع كَانَ قَاعِداً فِي مَسْجِدِ الْكُوفَةِ فَمَرَّ بِهِ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ قُفْلٍ التَّمِيمِيُّ وَ مَعَهُ دِرْعُ طَلْحَةَ فَقَالَ عَلِيٌّ ع هَذِهِ دِرْعُ طَلْحَةَ أُخِذَتْ غُلُولًا يَوْمَ الْبَصْرَةِ فَقَالَ لَهُ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ قُفْلٍ فَاجْعَلْ بَيْنِي وَ بَيْنَكَ قَاضِيَكَ الَّذِي رَضِيتَهُ لِلْمُسْلِمِينَ فَجَعَلَ بَيْنَهُ وَ بَيْنَهُ شُرَيْحاً فَقَالَ عَلِيٌّ ع هَذِهِ دِرْعُ طَلْحَةَ أُخِذَتْ غُلُولًا يَوْمَ الْبَصْرَةِ فَقَالَ لَهُ شُرَيْحٌ هَاتِ عَلَي مَا تَقُولُ بَيِّنَةً فَأَتَاهُ بِالْحَسَنِ ع فَشَهِدَ أَنَّهَا دِرْعُ طَلْحَةَ أُخِذَتْ غُلُولًا يَوْمَ الْبَصْرَةِ فَقَالَ شُرَيْحٌ هَذَا شَاهِدٌ وَاحِدٌ فَلَا أَقْضِي بِشَهَادَةِ شَاهِدٍ حَتَّي يَكُونَ مَعَهُ آخَرُ فَدَعَا قَنْبَراً فَشَهِدَ أَنَّهَا دِرْعُ طَلْحَةَ أُخِذَتْ غُلُولًا يَوْمَ الْبَصْرَةِ فَقَالَ شُرَيْحٌ هَذَا مَمْلُوكٌ وَ لَا أَقْضِي بِشَهَادَةِ مَمْلُوكٍ قَالَ فَغَضِبَ عَلِيٌّ ع فَقَالَ خُذُوهَا فَإِنَّ هَذَا قَضَي بِجَوْرٍ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ قَالَ فَتَحَوَّلَ شُرَيْحٌ ثُمَّ قَالَ لَا أَقْضِي بَيْنَ اثْنَيْنِ حَتَّي تُخْبِرَنِي مِنْ أَيْنَ قَضَيْتُ بِجَوْرٍ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ فَقَالَ لَهُ وَيْلَكَ أَوْ وَيْحَكَ إِنِّي لَمَّا أَخْبَرْتُكَ أَنَّهَا دِرْعُ طَلْحَةَ أُخِذَتْ غُلُولًا يَوْمَ الْبَصْرَةِ فَقُلْتَ هَاتِ عَلَي مَا تَقُولُ بَيِّنَةً وَ قَدْ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص حَيْثُمَا وُجِدَ غُلُولٌ أُخِذَ بِغَيْرِ بَيِّنَةٍ فَقُلْتُ رَجُلٌ لَمْ يَسْمَعِ الْحَدِيثَ فَهَذِهِ وَاحِدَةٌ ثُمَّ أَتَيْتُكَ بِالْحَسَنِ فَشَهِدَ فَقُلْتَ هَذَا وَاحِدٌ وَ لَا أَقْضِي بِشَهَادَةِ وَاحِدٍ حَتَّي يَكُونَ مَعَهُ آخَرُ وَ قَدْ قَضَي رَسُولُ اللَّهِ ص بِشَهَادَةِ وَاحِدٍ وَ يَمِينٍ فَهَذِهِ ثِنْتَانِ ثُمَّ أَتَيْتُكَ بِقَنْبَرٍ فَشَهِدَ أَنَّهَا دِرْعُ طَلْحَةَ أُخِذَتْ غُلُولًا يَوْمَ الْبَصْرَةِ فَقُلْتَ هَذَا مَمْلُوكٌ وَ لَا أَقْضِي بِشَهَادَةِ مَمْلُوكٍ وَ مَا بَأْسٌ بِشَهَادَةِ الْمَمْلُوكِ إِذَا كَانَ عَدْلًا ثُمَّ قَالَ وَيْلَكَ أَوْ وَيْحَكَ إِمَامُ الْمُسْلِمِينَ يُؤْمَنُ مِنْ أُمُورِهِمْ عَلَي مَا هُوَ أَعْظَمُ مِنْ هَذَا ؛
راوی ها گویند: بر امام باقر وارد شدیم و در مورد قضاوت با یك شاهد و قسم سوال كردیم. حضرت فرمود : رسول خدا و علی با یك شاهد و قسم قضاوت می كردند. عرض كردیم: این خلاف قرآن است . فرمود كجای آن خلاف قرآن است . بعد فرمود حضرت علی در مسجد كوفه بودند كه عبدالله تمیمی گذشت در حالی كه زره طلحه با او بود. حضرت او را به اتّهام برداشتن آن زره از غنایم به دزدی به محكمه برد . شریح قاضی از حضرت شاهد طلبید و حضرت امام حسن را به شهادت آورد و شریح شهادت او را به این عنوان كه یك شاهد كافی نیست، نپذیرفت و حضرت قنبر را به شهادت آورد و شریح شهادت او را هم به خاطر غلام بودن، نپذیرفت . امام خشمگین شد و او را قاضی جور خواند كه سه بار ظالمانه قضاوت كرده و زره را گرفت . شریح از جا برخاست و گفت تا موارد ظلمم را نفرمایی، دیگر بین دو نفر هم قضاوت نخواهم كرد.
امام فرمود: وای بر تو وقتی تو را خبر دادم كه این زره طلحه است كه از غنایم بصره دزدیده شده، از من بیِِِِّنه خواستی در حالی كه رسول خدا در مورد غلول(غنیمتی كه متصرف بر ملكیت آن بینه نداشته باشد) بینه نمی خواست. (بلكه متصرف باید شاهد می آورد كه این سهم او شده است و اگر شاهد نداشت، آن را به عنوان غنیمتی كه دزدیده شده، باز پس می گرفت) و تو گفتی كسی این حدیث را نشنیده و این اولین حكم ظالمانه ات بود. بعد حسن را به شهادت آوردم و تو شهادت او را به تنهایی نپذیرفتی در حالی كه رسول خدا به شهادت یك شاهد و قسم قضاوت می كرد و این دومین قضاوت ظالمانه ات بود و قنبر را به شهادت آوردم و تو شهادت او را نپذیرفتی در حالی كه اگر بنده و غلام عادل باشد، شهادتش پذیرفتنی است و این سومین حكم ظالمانه ات بود. بعد امام فرمود: وای بر تو امام مسلمانان بر كار آن ها كه خیلی بزرگ تر از این مسئله است، امین شمرده می شود».