ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
پشمامممممممم منمممممممممممممم وای عررررررر کدوم شهرییییییی
شهر تو شهر هم مگه داریم🤣
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
ع چجالب منم ولی بیشوخی بعضی وقتا نقاشی بکش به عنوان سرگرمی و تراپی؟
میکشم ولی خب زندگی سنگین تر از چیزی بود که فک میکردم-
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
نه خودت اول بگو منکه مشکلی ندارم ولی بگو توهم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ᴰⁱᵃʳʸ ᵒᶠ ᵃ ᶜˡᵘᵐˢʸ ᵍⁱʳˡ
نه خودت اول بگو منکه مشکلی ندارم ولی بگو توهم
بنده در ملایر بقا میکنم☝️🏻