هدایت شده از ოіsᥲkᥡ kᥲ𝗍s᥆miᰔᩚ:قلعه ی آرت👉🏻👈🏻
درود درود خوشگلا😝👈🏻👉🏻
خاله میساکی اولین تقدیمی چنلش رو گذاشته🎀👈🏻👉🏻
شما میاید پی من و ی عکس کامل از اوسیتون میدین(البته پاهاش لازم نیست)بعد منم براتون مثل عکس بالا میکشم🎀👈🏻👉🏻
شاید خوشگل نباشه ولی خب اولین تقدیمیمه درک کنید💔🎀👈🏻👉🏻
اسم و لینک چنلش رو هم بدید لطفا🎀
(فقط توروخدا ببخشید اگه یه وقت شبیه اوسیتون نشد من به حد شما هنرمند نیستم💔👈🏻👉🏻)
اره دیگه ظرفیتش هم ۴ نفره👈🏻👉🏻
ایگ بشه تقدیمی بعدی رو آمار خیلی بالاتری میزارم!..
خب امیدوارم خوشتون بیاد🎀
پرایوت؟ @otaku_angel
@daily_misaky
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
د آخه .... داداش تریس ینی فقط عکسو بزاری رنگش کنی وقتی خودت از اول میکشی تریس نمیشه
ای قربون دهنت برم
دقیقا تریس یعنی این بفهمین
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
ولی عاشق سبک سایه زنی شیطان کشم
خیلی خوب سایه میزنیییییییی😭🎀
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
ولی عاشق سبک سایه زنی شیطان کشم
خیلی خوب سایه میزنی راس میگههه
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
🎀🪩 ༅ . . ꜛꜜ 🎀🪩
قیافم وقتی میبینم اونی که به خودش میگه حرفهای معنی کلمه تریس نمی دونه