درود ویتل جون
من تو آرت کشیدن هیچ استعدادی ندارم یع ماه روش کار کردم همه هم بهم یاد دادن اما هیچی به هیچی
الان میخوام بعد مدت ها یع آرت بکشم
تا الان زیاد جالب نشده
رنگ هاشو کردم فقط هائوری و چشم و سایه اش مونده
با چه رنگی سایع میزنی ؟
عکسش رو پیوی برات میفرستم
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
درود ویتل جون من تو آرت کشیدن هیچ استعدادی ندارم یع ماه روش کار کردم همه هم بهم یاد دادن اما هیچی به
ببین برای سایه رنگ اصلی رو تبره کن و بزن
باشه فقط ریپم بیا گپ بیو که سنجاقه
باز سازیه ایلا
#مالک_ویتل
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
@Diley_Witel