درود ویتل جون
من تو آرت کشیدن هیچ استعدادی ندارم یع ماه روش کار کردم همه هم بهم یاد دادن اما هیچی به هیچی
الان میخوام بعد مدت ها یع آرت بکشم
تا الان زیاد جالب نشده
رنگ هاشو کردم فقط هائوری و چشم و سایه اش مونده
با چه رنگی سایع میزنی ؟
عکسش رو پیوی برات میفرستم
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
درود ویتل جون من تو آرت کشیدن هیچ استعدادی ندارم یع ماه روش کار کردم همه هم بهم یاد دادن اما هیچی به
ببین برای سایه رنگ اصلی رو تبره کن و بزن
باشه فقط ریپم بیا گپ بیو که سنجاقه
باز سازیه ایلا
#مالک_ویتل
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ text ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
@Diley_Witel
امروز روز مالک هاست🥳♡☆
مالک دنده به دنده🤪༻
مالک عسل بنده♥️🍯༻
مالک بشقاب پرنده 🛸👽༻
مالک سالار و قنده😊༻
مالک چرا نمی خنده؟༻
مالک آه🩷༻
مالک ماه🌜༻
مالک مثل قناری 🐤༻
مالک ماشین فراری🚔༻
مالک رفته به پیک نیک🏕️༻
مالک می کنه جیک جیک🐣༻
مالک کجای کاری ؟༻
رفتی موتور سواری🏍️༻
مالک آه🩷༻
مالک ماه🌜༻
مالک افتاده تو چاه😆༻
ارشد می خنده قاه قاه🤣༻
مالک رفته به صحرا🏕️༻
مالک پیرهن خریده👕༻
مالک دستش بریده🩸༻
مالک آه🩷༻
مالک ماه🌜༻
مالک رفته کره ماه🌚༻
مالک هستش خودش ماه🌙༻
اگ چنل داری بفرس داخل چنلت🥹༻
روز مالکا مبارک🥳
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
امروز روز مالک هاست🥳♡☆ مالک دنده به دنده🤪༻ مالک عسل بنده♥️🍯༻ مالک بشقاب پرنده 🛸👽༻ مالک س
روزت مبارک ویتللللللل
روز خودم هم مبارک 😝