هدایت شده از 👉🏻👈🏻🇯🇵ოіsᥲkᥡ kᥲ𝗍s᥆mіقلعه ی آرت های
درود قشنگا🎀🤌🏻😝
بیاید میساکی دومین تقدیمیش رو گذاشته 3:👈🏻👉🏻
کار هایی که باید بکنید:شما اول این پیام رو فور میکنید تو چنلتون«نداشتید هم عیب ندارع ولی جوین بده» بعد میاید پی من و یه عکس چیبی اوسیتون(هم از جلو و از پشت)ب من میدید و اسمشو بهم میگید و اسم شیپش رو هم بهم میگید( اگه شیپش هم اوسیه ی عکس چیبی ازش بدید) بعد من براتون مثل ادیت گوگولیی بالا میسازمممم🎀🤌🏻
(چیبگم ایده خاصی نداشتم🗿🙌🏻..
ظرفیت؟ حالا بیاید ببینم چی میشه🤌🏻
مدت زمان؟ زیاده راحت باشید🤌🏻
آره دیگه امید وارم ایگنور نشه👈🏻👉🏻
@m_liliumchan من
@daily_misaky چنل
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
ماهم مویایم
خبببببب همینجا چیز هایی ک باید بفرستی رو بفرست🎀«ولی تو گفتی شیپ ندار_؟!
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
خبببببب همینجا چیز هایی ک باید بفرستی رو بفرست🎀«ولی تو گفتی شیپ ندار_؟!
خب ایلا نداره اون دوتا دارن
همان گونه که می بینید اوسی ساختم برای بانگو هست✨🦦
لیست مشخصات حال ندارم🗿
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
𝐴𝑑𝑚𝑖𝑛 :: #M_witel❔🧊
𝐻𝑎𝑠ℎ𝑡𝖺𝑎𝑔:: #Art❔🫐
𝐶ℎ𝑎𝑛𝑛𝑒𝑙:: @Diley_Witel ❔🌊
اقا تمام همین جوری کشیدم برای تمرین سایه لباس چرم که خیلی خفن نشد
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
𝐴𝑑𝑚𝑖𝑛 :: #M_witel❔🧊
𝐻𝑎𝑠ℎ𝑡𝖺𝑎𝑔:: #Art❔🫐
𝐶ℎ𝑎𝑛𝑛𝑒𝑙:: @Diley_Witel ❔🌊
✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯
اقا تمام همین جوری کشیدم برای تمرین سایه لباس چرم که خیلی خفن نشد ✯❀𝐷𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑒𝑙❀✯ 𝐴𝑑𝑚𝑖𝑛 :: #M_wite
سعی کن برای ابرو فقط یه خط نزاری3: