eitaa logo
آرشیوعماد
20 دنبال‌کننده
121 عکس
136 ویدیو
3 فایل
اینجا آرشیو مطالب و فایلهای خاص برای مقابله با دشمنان و خائنین ودفاع از ج.ا و پاسخ به برخی شبهات مهم در زمینه های مختلفِ مرتبط با اهداف بالاست ضمن فعالیت درتلگرام ادامه فعالیت بصورت تدریجی باهمین آدرس به ایتا منتقل شد آدرس: @EMAD_AR ادمین: @CHEKA848
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴   💠 خودت میدونی؟!! 🤔😂🙄گفت: یکی از سران فتنه آمریکایی‌-‌اسرائیلی ۸۸ گفته است «‌آن اسلامی که در انقلاب ۵۷ در کنار جمهوریت قرار گرفت اسلامی بود که باید خود را با جمهوریت سازگار می‌کرد و بود !!! ➖ گفتم: اولاً؛ با تاکید‌ات مکرر حضرت امام(ره)و نص صریح قانون اساسی، اسلامی که در کنار جمهوریت قرار گرفت (ص) بود «‌نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد‌» ثانیاً؛ خارج کردن قوانین اسلام از ساختار نظام یعنی «‌اسلام عرفی‌»! به معنای است که در صدر اسلام از سوی و به پیامبر خدا‌(ص) پیشنهاد می‌شد و بعدها از سوی و به اجرا در‌آمد و پس از پیروزی انقلاب تا‌کنون نیز بارها از طرف قدرت‌های استکباری به ایران توصیه شده است! از جمله و جان (مذاکره‌کننده ارشد انگلیس) تاکید می‌کردند که هدف واقعی آنها از تصویب ، عرفی کردن جمهوری اسلامی ایران است!گفت: از این دیدگاه بنی‌امیه‌ای خود خجالت نمی‌کشد؟!  ➖ گفتم: خجالت؟! ‌ای عوام! از محمد که بر اساس اسناد موجود با دستور به میرحسین وصل می‌شود و فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ را علیه ایران اسلامی به راه می‌اندازند، نمازگزاران عاشورا را سنگباران می‌کنند، آدم می‌کُشند، را برای تامین هزینه نزد پادشاه عربستان می‌فرستد، رسماً و علناً از آنها با عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل یاد می‌کند و شیمون می‌گوید آنها به با جمهوری اسلامی می‌جنگند و... غیر از و چه انتظار دیگری می‌توان داشت؟!⁉️ ➕ گفت: چرا تا‌کنون در مقابل تمامی این اسناد سکوت کرده و از پاسخ به آن فرار می‌کنند؟!  ➕ گفتم: یارو که از ترس طلبکارها خودشو پنهان کرده بود به رفیقش گفت؛ اگر کسی سراغ من اومد بگو رفته! رفیقش گفت؛ اگر پرسید کجا رفته چی بگم؟! گفت؛ بگو خودش هم نمی‌دونه کجا رفته! ..
آرشیوعماد
🔴 شبهات حجاب / قسمت دوم 👇👇
🔴 آیا حجاب واجب است؟ 💠 تقریبا همه فقها حجاب را جزء ضروریات دین می دانند احکام و عقاید دینی است که بدیهی‌بودن آن از طرف شارع، به اثبات رسیده است انکار اصل ضروریات دین موجب خروج از دین و ارتداد می‌گردد (البته برخی فقها مسئله ی انکار اصل حجاب را با مسئله ی بی توجهی به رعایت آن و یا ندانستن حکم حجاب متفاوت دانسته و اولی را باعث ارتداد و دومی را صرفا گناه و عدم ارتداد دانسته اند) آیه "قل للمومنات یغضضن...." به تعبیر اکثر مفسرین مانند طبرسی و علامه طباطبائی و مکارم شیرازی و...با این شان نزول است که چون زنان پیراهنی می پوشیدند که گریبانشان باز بوده است، این آیه نازل شده است که باید روسری راطوری ببندند که قسمت های یاد شده و مو و دور گردن و غیره پوشیده شود. بعد از نزول این آیات داریم که عایشه زنان انصار را چنین ستایش می کرد که «حتی یک نفر آنان مانند سابق بیرون نیامدند و سر خود را با روسری مشکی می پوشاندند.» 💠 آیات حجاب شامل: در قرآن کریم ، ۲۳ آیه از میان ۶۲۳۶ آیه - یعنی ۰٫۳۷ درصد آیات قرآن - به امر حجاب اشاره دارد که از این قرار اند: سوره اعراف آیات: 20، 22، 26، 27 ( شرمگاه آدم و حوا) اعراف آیات: 31 تا 33 (حج عریان) احزاب آیات: 32 و 33 ( تبرّج و جلوه گری) احزاب آیات: 53 تا 55 (پرده نشینی) احزاب آیات: 59 تا 61 ( آزار زنان) نور آیات: 27 تا 31 ( پوشاندن اندام) نور آیات: 58 تا 60 ( برهنگی و آمیزش) در این آیات به خوبی به ضرورت و وجوب حجاب و پوشش در اسلام اشاره شده در احادیث متعدد و بسیاری نیز ضمن نهی از بی حجابی عذابهای متعددی در مورد کسانی که این حکم قطعی اسلام را زیر پا میگذارند بیان شده که معروف ترین آنها مشاهدات پیامبر اکرم در شب معراج و اوضاع زنان بد حجاب است. . ✅👆 فلذا هرکس با اصل و اساس حجاب مخالفت کند در حقیقت مرتد شده و از اسلام خارج شده اما اگر اصل ضرورت و لزوم حجاب را قبول دارد ولی از روی ندانستن یا تنبلی و... شل حجابی میکند، مرتد نیست ولی گناه کبیره و جرم مرتکب شده .
آرشیوعماد
🔴 آیا حجاب واجب است؟ 💠 تقریبا همه فقها حجاب را جزء ضروریات دین می دانند #ضروری_دین احکام و عقای
🔴 آیا حجاب اجباری است؟ سوال را باید دقیق پرسید اجبار به چه معنا؟ ما در دین واجب داریم اما اجبار نداریم نه در اعتقاد و نه در عمل اجبار نیست،مثلا کسی اگر اسلام را نپذیرد کسی حق مجبور کردن او را برای پذیرش اسلام ندارد ( اعتقادی) و یا اگر کسی اسلام را پذیرفته ولی نماز نمیخواند کسی حق ندارد اورا مجبور به خواندن نماز کند ( هرچند نماز واجب است و ترک آن عواقب اخروی در پی دارد اما اجباری نیست ) 💠☝️اما اجبار قانونی داریم مثلا اگر کسی چه مسلمان باشد و چه نباشد اقدام به تهیه و پخش یا یا کند و یا و فجور و تاسیس کندو یا هر عمل دیگری که سلامت و بهداشت و روانی و سلامت اجتماعی جامعه را برهم میزند انجام دهد باید با او برخورد قانونی شود پس بدین معنا حجاب اجباری نداریم اما حجاب قانونی داریم 🔴 تفاوت این دو ( حجاب اجباری و حجاب قانونی) چیست و دلیل تفاوت آن در چیست ؟ فرد مسلمان می‌تواند نماز نخواند و روزه نگیرد( ک البته عواقب اخروی دارد) اما در حجاب ماجرا متفاوت است. حجاب برخلاف نماز و روزه ، امری و در خلوت نیست و بروز دارد. 👈یعنی فرد می تواند به لحاظ ، اعتقاد به حجاب نداشته باشد اما به جهت نمی تواند خلاف قانون عمل کند👉 همچنان که و مخدر در ملاعام و بسیاری جرایم دیگر چون در ارتباط با سلامت مادی و معنوی و مصلحت جامعه و اجتماع است و پای حق و حقوق دیگران در میان است ممنوع و جرم می باشد به عبارت دیگر: دین اختیاری است، مردم می توانند دینی که پذیرفته‌اند را عمل نکنند که البته متضمن آثار اخروی است. اما رفتار آنها نباید منجر به ضرر جامعه شود 👈 لذا شرب خمر در خانه یک حکم دارد و در خیابان متضمن ضرر اجتماعی و یک حکم 👉 جلوگیری از ضرر جامعه در مقابل آزادی و تعرض فرد، از بینات است و در همه جای عالم نیز همین اصل برقرار است 💠 بدحجابی و جلوه گری برای جلب نظر جنس مخالف صورت میگیرد فکری کودکان، افزایش و عمیق آن بر روی ، افزایش ، افزایش ، افزایش ، افزایش ، افزایش ، افزایش تعداد و همچنین و به تبع آن و و و و.... همگی از مفاسدی هستند که یکی از ریشه های اصلی آن ( درکنار بیکاری و مشکلات اقتصادی و...) بد حجابی و پوشش تحریک کننده و نا مناسب است .
آرشیوعماد
🔴 آیا حجاب اجباری است؟ سوال را باید دقیق پرسید اجبار به چه معنا؟ ما در دین واجب داریم اما اجبار
🔴 چرا در زمان حکومت معصومین، گزارشی از لزوم اجبار بر حجاب در دسترس نیست؟ ✅ پاسخ : 💠 ابتدا باید پرسید آیا اصلا در آن زمان وضع رعایت حجاب و پوشش طوری بوده است که لزومی به تذکر و اجبار در این زمینه بوده باشد؟ حتی پیش از اسلام نیز مردم تا حد قابل توجهی حجاب و پوشش را رعایت میکردند، این اهتمام به رعایت حجاب پس از ظهور اسلام و چند سال بعد با نزول آیات حجاب جدی تر گرفته شد و بجز موارد بسیار نادر و کم یابی که عمدتا از روی ندانستن مسئله بود ( که با آگاه سازی فرد حل می‌شده) جامعه اسلامی حجاب و پوشش را رعایت میکردند، پس قاعدتا نیازی هم به اجبار و... نبوده 💠 از طرف دیگر  ائمه اطهار علیهم السلام به حدی در دوران‌های خفقان‌آوری بوده‌اند که احادیث آن بزرگواران به دست ما نرسیده است از حضرت علی علیه‌السلام که سال‌ها نزد پیامبر صلوات الله علیه و آله بودند فرمایشات چندانی به دست ما نرسیده است یا از امام مجتبی علیه السلام و امام حسین علیه السلام احادیث چندانی نداریم درحالی‌که ایشان چندین سال بعد از شهادت امام مجتبی علیه السلام حضور داشتند وهمین‌طور امام سجاد علیه السلام فقط امام باقر و صادق علیهم‌السلام هستند که احادیث آن‌ها به خوبی به دست ما رسیده است. با توجه به تاریخی که برای معصومین رقم خورد و خفقان‌هایی که وجود داشت و دشمنی‌هایی که از طرف حکومت‌های جور علیه آن‌ها روا داشته می‌شد، قسمتی از احادیث پیامبر صلوات الله علیه و آله هم از بین رفت یا قسمتی از آن به اسم پیامبر جعل شد 💠 بنابراین با توجه به صراحتی که در آیات قرآن کریم در مورد وجوب حجاب و پوشش وجود دارد نمی‌توان گفت الآن چون گزارش صریحی از ائمه اطهار نداریم پس معصومین در این مسئله یا سکوت کرده‌اند یا به آن اهمیتی نمی‌دادند. پس وقتی قرآن کریم در این مسئله کلام آخر را بیان کرده دیگر نیاز نیست حتماً دنبال روایت بگردیم هرچند در این زمینه روایات معدودی نیز وارد شده مثلا در کتاب وسائل الشیعه روایاتی در این زمینه وجود دارد که زن باید در این زمینه خود را بپوشاند از جمله میتوان به این روایت اشاره کرد: 💠👈 در روایتی هست که امام صادق نسبت به زنان اهل کتاب می‌فرماید که «لا بأس فی النظر إلی اهل الذمه» در ادامه می‌فرماید که: « این‌ها هرچه بهشان گفته می‌شود گوش نمی‌کنند و حکومت (قانون) هم‌ دست ما نیست که بتوانیم آن‌ها را مجبور کنیم» لذا حضرت می‌فرماید اگر قدرت داشتیم نهی می‌کردیم و پای نهی خود هم می‌ایستادیم. کما این‌که بسیاری از مشکلات دیگر هم در زمان ائمه وجود داشته ولی قدرت آن‌ها نمی‌رسیده است ..
آرشیوعماد
🔴 چرا در زمان حکومت معصومین، گزارشی از لزوم اجبار بر حجاب در دسترس نیست؟ ✅ پاسخ : 💠 ابتدا باید
🔴 آیا می‌شود حکم حجاب را تبدیل به قانون مدنی کرد هرچند در سیره اهل بیت علیهم السلام مسبوق به سابقه نبوده باشد؟ ✅ پاسخ: 1⃣ اولا: در زمان اهل بیت علیهم السلام حکومت در دست طواغیت زمان بوده و عملا اهل بیت علیهم السلام قدرت حکومتی و اجرایی نداشته اند تا حکم حجاب را در حیطه قوانین مدنی هم به اجرا در آورند در زمان حکومت 4 ساله مولا علی علیه السلام هم با توجه به اینکه حجاب تاحد زیادی در جامعه اسلامی جاافتاده بود قاعدتا لزومی هم به اجبار این واجب الهی و اجتماعی نبوده است 2⃣ ثانیا: هرچند حجاب ریشه در احکام اسلامی و آیات قرآن کریم دارد و امری اجتماعی است اما فارغ از حکم فقهی و شرعی آن، احکام اجتماعی و حکومتی عقلا و شرعا جزء اختیارات حاکم است و منحصر به سیره اهل بیت نیست و کاملا منطبق با شرایط زمان و مکان است. یعنی یک مساله می تواند در یک دوره ای موضوعیت نداشته باشد و در دوره دیگر مساله آن روز جامعه باشد ( مثل بسیاری از قوانین مدنی و راهنمایی و رانندگی و...) 💠 مثل اینکه امیرالمومنین قرار می دهند حال آنکه در زمان پیامبر اینطور نبوده است یا اینکه برخی ائمه در دوره خود را از شیعیان نمی گرفتند. 👈 پس قانون گذاری برای حجاب جزء اختیارات حاکم است و نیازی به انطباق با دوره زعامت اهل بیت ندارد حجاب می تواند در دوره ای به جهت اجتماعی سخت گیرانه نباشد و در دوره دیگر الزام آور باشد👉 💠 همین امروز نیز این تفاوت وجود دارد. مثلا زنان روستایی در شالیزار ممکن است آستین لباس خود را تا آرنج هم بالا بزنند اما هیچ گشت ارشادی به آنها تذکر ندهد اما همین حجاب در شهر مورد توجه قانون باشد هردو خلاف شرع است اما یکی بجهت اجتماعی و عرفی می تواند مساله قانون نباشد و مجری قانون از کنار آن عبور کند 💠 پس از نظر حکومتی و قانونی حاکم حق دارد بر اساس صلاح و مصلحت جامعه و با توجه به ابعاد مادی و معنوی و فردی و اجتماعی و فرهنگی و... یک مسئله برای آن قانون گذاری کرده و در جامعه اعمال کند همچنان که در بسیاری کشورهای غیر مسلمان و اروپایی هم قوانینی مربوط به امور بظاهر شخصی که جلوه عمومی و اجتماعی پیدا میکند تقنین و تصویب کرده اند ( مانند نکشیدن در اماکن عمومی، یا ممنوعیت پوشیدن لباس های کوتا و چسبیده در برخی دانشگاه های معروف دنیا به دلیل ایجاد انحراف ذهن دانشجویان دیگر در دانشگاه و یا ممنوعیت پوشیدن لباس های پوشیده در سواحل ایتالیا !!!! و ممنوعیت حجاب در مدارس فرانسه و...) 🔴 وقتی برخورد با بی حجابی در زمان اهل بیت نداشتیم پس این مجازات از کجا آمده است؟ ✅ پاسخ: مجازات در حقوق اسلامی 4 عنوان دارد و و و در شرع آمده است و هم روشن است و برای جرائم عمدی و غیرعمدی و جبران است 💠 اما کاملا بر اساس شرایط زمان و مکان است که حاکم وضع می کند نیز است مثل بسیاری از مجازات های دیگر و در دست است که بنا بر شرایط زمان و مکان و مصلحت جامعه و آن را اعمال میکند... ...
آرشیوعماد
🔴 آیا می‌شود حکم حجاب را تبدیل به قانون مدنی کرد هرچند در سیره اهل بیت علیهم السلام مسبوق به سابقه
🔴 آیا یا :، در زمره گناهان کبیره به شمار می آید یا صغیره ؟ اصلا ملاک کبیره و صغیره بودن یک گناه چیست؟ ✅ پاسخ:  گناه کبیره به گناهی گفته می‌شود که: 1- خداوند در کریم در مورد آن وعده عذاب داده باشد 2-و یا از نظر آن گناه، و گناهی باشد که به‌عنوان کبیره معرفی شده 3-یا در قران کریم و برای آن قرار داده شده باشد پس گناه بدحجابی با توجه به این‌که آثار و تبعات شومی در جامعه دارد و مقدمه گناهان کبیره دیگر است و در برخی روایات هم صراحتا نهی شده و وعده عذاب داده شده یقیناً گناه کبیره محسوب می‌شود نکته بعد اینکه: هم‌چنین اصرار بر صغائر هم کبیره محسوب می‌شود پی اگر فرض کنیم بدحجابی گناه صغیره است، خانمی که یک لحظه زیبایی بدن خود را به دیگران نشان می‌دهد یک صغیره انجام می‌دهد و لحظه بعد صغیره بعدی را مرتکب می‌شود و اگر اصرار بر آن کند، اصرار برصغیره محسوب می‌شود که همین اصرار، یکی از عوامل تبدیل گناهان صغیره به گناهان کبیره است پس بی حجابی و بد حجابی هم کبیره است 💠 به‌علاوه این‌که از نظر ، گناه بی‌حجابی را می‌بینیم که منجر به مشکلات و ضررهایی در جامعه شده است مشکلاتی مثل: جوانان، خانواده ها، فکری ، افزایش و عوارض عمیق آن بر روی ، افزایش ، افزایش ،افزایش ، افزایش ، افزایش ، افزایش تعداد و همچنین و به تبع آن و و و و..... 💠 یقیناً جامعه‌ای که در آن مسئله عفت و حیا رعایت نشود افراد نسبت به خانواده خود اکتفا نمی‌کنند و زیاد خواهد شد. لذا افراد در جامعه به‌جای این‌که به دنبال کار و و و باشند صحنه و را پیدا می‌کند همچنان که امروز در غرب مشاهده میشود 💠 ما این مسئله را در هم مشاهده می‌کنیم: مثلاً در دانشگاه‌های دنیا مسئولین آن به مسئله عفت و آرایش نکردن تأکید می‌کنند و جواب عقلی که برای این کار خود می‌دهند این است که کسی که دانشگاه آمده باید درس بخواند و هوس بازی نداشته باشد عین این مسئله در جامعه ما هم باید نمود داشته باشد. یک خانم برای شوهر خود در خانه خود باید هوس رانی و تحریک داشته باشد نه در جامعه. 💠لذا بدحجابی به سه دلیل در زمره گناهان کبیره به شمار می‌رود: 1⃣ دلیل اول این‌که چون بدحجابی ادامه پیدا می‌کند کانه اصرار بر صغیره است و تبدیل به کبیره میشود 2⃣ دوم به خاطر آثار و تبعات شومی که دارد و مقدمه گناهان کییره دیگر است یقیناً کبیره است و عقل آن را تصدیق می‌کند 3⃣ سوم این‌که روایات متعددی مبنی بر نهی بر بدحجابی و وعده عذاب برای آن وجود دارد به‌علاوه این‌که بسیاری از روایات به دست ما نرسیده اما مقداری که رسیده است، نشان‌دهنده مسئله به‌طور کامل هست.
آرشیوعماد
🔴 آیا #بدحجابی یا #بی‌حجابی:، در زمره گناهان کبیره به شمار می آید یا صغیره ؟ اصلا ملاک کبیره و صغی
🔴 یکی از شبهه هایی که این روزها درباره حجاب از طرف بهانه گیران مطرح میشود این است که: « با توجه به آیه حجاب خطاب قرآن در این آیه به مومنین است یا مسلمین؟» ✅ و اما پاسخ : خداوند متعال در قرآن كريم سوره احزاب آیه 59 ميفرمايد: «اى پيامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلبابها [روسریهاى بلند] خود را بر خويش فروافكنند، اين كار براى اينكه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند بهتر است (و اگر تا كنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده توبه كنند) خداوند همواره آمرزنده رحيم است.» در اين آيه به اصل لزوم حجاب و يكي از حكمت ها و فلسفه هاي مهم حجاب اشاره شده شده است شبهه اي كه مطرح شده اين است كه در اين آيه مخاطب خدا زنان مومنان هستند نه زنان مسلمانان و لذا مومنان بايد پايبند به حجاب باشند نه مسلمانان.!!! ✅ اين شبهه نشأت گرفته از خلط بين و است. به عبارت ديگر گرچه مسلمان و مومن از حيث 👈مفهومي👉 با يكديگر تفاوت دارند زيرا يكي از ماده است و ديگري از ماده و اين دو از حيث معنا و مفهوم متفاوت هستند. ☝️اما اين دو (( يعني آن كه عنوان مسلمان و مومن بر آنها منطبق مي گردد)) در اصطلاح قرآني يكي هستند و لذا احكام و آثاري كه براي يكي از آن دو بيان شده براي ديگري هم وجود دارد. 💠 مثال: به عنوان نمونه خداوند متعال در يكي از آيات مي فرمايد: « إِنَّ الْمُسْلِمينَ وَ الْمُسْلِماتِ وَ الْمُؤْمِنينَ وَ الْمُؤْمِناتِ وَ الْقانِتينَ وَ الْقانِتاتِ وَ الصَّادِقينَ وَ الصَّادِقاتِ وَ الصَّابِرينَ وَ الصَّابِراتِ وَ الْخاشِعينَ وَ الْخاشِعاتِ وَ الْمُتَصَدِّقينَ وَ الْمُتَصَدِّقاتِ وَ الصَّائِمينَ وَ الصَّائِماتِ وَ الْحافِظينَ فُرُوجَهُمْ وَ الْحافِظاتِ وَ الذَّاكِرينَ اللَّهَ كَثيراً وَ الذَّاكِراتِ أَعَدَّ اللَّهُ لَهُمْ مَغْفِرَةً وَ أَجْراً عَظيماً»(2) ترجمه: « به يقين، مردان و زنان ، مردان با و زنان با ، مردان فرمان خدا و زنان فرمان خدا، مردان و زنان ، مردان و شكيبا و زنان و شكيبا، مردان با و زنان با ، مردان و زنان ، مردان ‏_دار و زنان ‏_دار ، مردان و زنان و مردانى كه بسيار به هستند و زنانى كه بسيار مى‏كنند، خداوند براى همه آنان مغفرت و پاداش عظيمى فراهم ساخته است» 👆 در اين آيه گرچه مسلمان و مومن و صادق و صابر و خاشع و ...جداگانه ذكر شده اند اما خداوند متعال براي همه آنها وعده مغفرت داده است و اين به خاطر اين است كه گرچه تسليم و ايمان و صبر و صدق و ...با يكديگر تفاوت دارند اما مصداق آنها يكي است 👉 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴 در اينجا ممكن است اين شبهه مطرح شود كه: خداوند متعال بين اسلام و ايمان فرق قائل شده و در سوره حجرات آیه14 فرموده: « عربهاى باديه‏ نشين گفتند: «ايمان آورده‏ايم» بگو: «شما ايمان نياورده‏ ايد، ولى بگوييد اسلام آورده‏ايم، امّا هنوز ايمان وارد قلب شما نشده است.» طبق اين آيه ممكن است اين شبهه پيش آيد كه بين مسلمان و مومن فرق است. ✅👆در پاسخ به اين شبهه بايد بگوييم كه: 💠 آيه مذكور در صدد تذكر تفاوت اسلام آوردن با ايمان آوردن است نه اينكه تعبير مسلمين با مومنين در كاربرد قرآني تفاوت داشته باشد 👈 دليل اين امر هم اين است كه خداوند متعال در برخي آيات به نقل از پيامبران مي فرمايد كه: (( آنها ( پیامبران) مي گفتند كه ما از مسلمين هستيم)) (4) 🔴👆 اگر اين تعبير مسلمين به همان معنايي باشد كه در آيه 14 حجرات آمده باشد بايد بگوييم كه العیاذبالله ايمان داخل قلب اين پيامبران نشده كه ايشان خود را مسلمين مي دانند!!!!!!!!!🔴 🤌 بنابراين تعبير مومنين كه در آيه حجاب آمده شامل همه افراد مي گردد ✅ علاوه بر اين بايد توجه داشت كه گرچه منبع اساسي استنباط احكام شرعي است اما منابع استنباط احكام شرعي منحصر به قرآن نيست و روايات معصومين (عليهم السلام) هم يكي از منابع استنباط احكام شرعي است و لذا لزوم حفظ حجاب كه از قرآن و سنت استفاده شده و مورد اجماع علما نيز هست امر مسلمي است كه با تفسير به راي هاي عده اي افراد جاهل يا معاند قابل تشكيك و ترديد نيست. پي نوشت ها و منابع : 1. أحزاب(33) آيه 59. 2. همان، آيه 35. 3. حجرات(49) آيه 14. 4. يونس(10) آيه 72 و نمل(21) آيه 91.
🔴 خانم بدحجاب، چرا بدحجابی حق تو نیست؟ 🤔👇👇چون : 🔴 جوانان (و شروع انحرافات جنسی) 🔴 خانواده ها (و عوارضش) 🔴 فکری ( وازبین رفتن استعداد ها وسلامت روان شون و ) 🔴 افزایش و عوارض عمیق اون بر روی 🔴 افزایش همسران و عواقب بعدیش 🔴 افزایش و تولد کودکان نامشروع و بی هویت و افزایش 🔴 افزایش و زیاد شدن زنان بی سرپرست 🔴 افزایش (که در غرب هم مشاهده میشه) 🔴 افزایش 🔴 افزایش 🔴 افزایش 🔴 بروز اختلالات روانی و جنسی (مثل ازدواج با اشیاء و با حیوانات و... که در غرب رایج شده) 🔴 افزایش پسران و 🔴 افزایش تعداد 🔴 و همچنین و به تبع اون و و و و... 🔴 و در کل افزایش و طمع سیری ناپذیر برای هوس رانی و بی بند و باری 👆 همگی از جمله معضلات و مشکلات و هزینه هایی هستن که بدحجاب ها با بدحجابی خودشون دانسته یا ندانسته باعث شون میشن 💠 یقیناً جامعه‌ای که در اون مسئله عفت و حیا رعایت نشه افراد نسبت به خانواده خودشون اکتفا نمی‌کنن و زیاد خواهد شد پس افراد در جامعه به‌جای این‌که به دنبال و و و باشن صحنه و میشه همچنان که امروز در غرب همین اوضاع به فروپاشی خانواده و بعد فروپاشی اجتماعی منجر شده (و دشمن هم برای همین اینقدر روی این مسئله در کشور ما اصرار داره و براش هزینه میکنه) « پس بدحجابی و بی حجابی تو نیست، بلکه که به وسیله اون حق و زندگی کردن از خودت و جامعه و مردم سلب میشه » راهی که غرب رفت و به بن بست خورد رو نخواهیم رفت. ✅ نکته: ما نمیگیم تنها عامل این مشکلات بدحجابیه ولی یقینا از اصلی ترین دلایلش هست. .