eitaa logo
آرشیوعماد
20 دنبال‌کننده
121 عکس
136 ویدیو
3 فایل
اینجا آرشیو مطالب و فایلهای خاص برای مقابله با دشمنان و خائنین ودفاع از ج.ا و پاسخ به برخی شبهات مهم در زمینه های مختلفِ مرتبط با اهداف بالاست ضمن فعالیت درتلگرام ادامه فعالیت بصورت تدریجی باهمین آدرس به ایتا منتقل شد آدرس: @EMAD_AR ادمین: @CHEKA848
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پاسخ جالب رهبر انقلاب به یک سوال ❗️شما که میگید فرزند زیاد، خب اگر زیاد شدند، نمی‌تونیم تربیتشون بکنیم!
🔴 و ‏شیطان سربازانش را فراخواند... 💠 افاضه کرده ک: «ای مردم، هاتون رو بریزید تو » 😂 🔴 یکی نیست ب این احمق بگه: اخه احمق جون اونی ک میره و سی روز گرفته و حالا هم میخواد بده مثل تو نیست که هر خری از اونور اومد مغزشو بده دستش طرف وقتی میزان فطریه رو طبق امر ش کنار میزاره، نحوه مصرفش رو از توعه روانیِ تبعیت نمیکنه ک 😂 🚫 ضمنا 🤔 شماها ک میگفتین محرم نذری ندین و کربلا و حج نرید و در عوض پولش رو به بدین ک حالا چطور پولی رو ک قراره مردم به عنوان فطریه ب فقرابدن رو میگید بریزن تو سطل زباله؟⁉️ 😂😂 بازم تشت رسوایی و دروغگویی و حماقت و بودن تون از بام افتاد 😂 باور کنین حرف نزنید کسی نمیگه لالید اینقدر هم ضایع نمیشید😂😉 ..
❇️ تصویری از امام خامنه‌ای، شصت و یکمین زعیم شیعه در کنار مزار سی و چهارمین زعیم شیعه، شیخ بهایی -رحمت‌الله‌علیه- در مشهد مقدس مراسم غبارروبی ۱۳۹۰/۶/۲۳ 🕊 سوم اردیبهشت بزرگداشت شیخ بهایی ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
🔴 تحلیل های آبکی و بی پایه ! 🔹 البته مذهبی های صورتی نادون هم به بی سوادهاکمک می کنن همین چند روز گذشته بود که رهبر انقلاب کشف حجاب را حرام سیاسی و حرام شرعی و توطئه سرویس های جاسوسی غرب اعلام کردند، اینکه مشتی قلم بدست بی سوادو‌ صورتی و قهوه ای از دیروز تا حالا سخنان رهبر انقلاب درباره اتحاد ملت را به عدم برخورد با کشف حجاب کنندگان تفسیر می‌کنند خود مصداق تحریف و دروغی است که دشمن میخواد در جامعه رواج دهد....
26.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فیلم درگیری و سنگ پراکنی زنان بی حجاب و همراهانشون به اتوبوس زائرین حاج قاسم در باغ شازده کرمان !
🔴 اگر نبود تا حالا... 🔴 با سابقه ی شوهر دادن بحرین و هدیه دادن کوههای آرارات و دشت نا امید و... 🔴 با واگذاری خاک 🔴 با تقدیم کشور ب لیبرال ها 🔴 با انحلال ارتش 🔴 باحذف موشک و توان دفاعی 🔴 با براندازی (78و88و98و...) و دشمنان خارجی مثل: 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 🔴 و... چیزی از (( 🇮🇷ایران🇮🇷 )) باقی نگذاشته بودن ✅ اینجاست که اهمیت کلام امام که فرمودند: « پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به ( ) شما آسیبی نرسد » مشخص میشه. ..
🔴   💠 خودت میدونی؟!! 🤔😂🙄گفت: یکی از سران فتنه آمریکایی‌-‌اسرائیلی ۸۸ گفته است «‌آن اسلامی که در انقلاب ۵۷ در کنار جمهوریت قرار گرفت اسلامی بود که باید خود را با جمهوریت سازگار می‌کرد و بود !!! ➖ گفتم: اولاً؛ با تاکید‌ات مکرر حضرت امام(ره)و نص صریح قانون اساسی، اسلامی که در کنار جمهوریت قرار گرفت (ص) بود «‌نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد‌» ثانیاً؛ خارج کردن قوانین اسلام از ساختار نظام یعنی «‌اسلام عرفی‌»! به معنای است که در صدر اسلام از سوی و به پیامبر خدا‌(ص) پیشنهاد می‌شد و بعدها از سوی و به اجرا در‌آمد و پس از پیروزی انقلاب تا‌کنون نیز بارها از طرف قدرت‌های استکباری به ایران توصیه شده است! از جمله و جان (مذاکره‌کننده ارشد انگلیس) تاکید می‌کردند که هدف واقعی آنها از تصویب ، عرفی کردن جمهوری اسلامی ایران است!گفت: از این دیدگاه بنی‌امیه‌ای خود خجالت نمی‌کشد؟!  ➖ گفتم: خجالت؟! ‌ای عوام! از محمد که بر اساس اسناد موجود با دستور به میرحسین وصل می‌شود و فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ را علیه ایران اسلامی به راه می‌اندازند، نمازگزاران عاشورا را سنگباران می‌کنند، آدم می‌کُشند، را برای تامین هزینه نزد پادشاه عربستان می‌فرستد، رسماً و علناً از آنها با عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل یاد می‌کند و شیمون می‌گوید آنها به با جمهوری اسلامی می‌جنگند و... غیر از و چه انتظار دیگری می‌توان داشت؟!⁉️ ➕ گفت: چرا تا‌کنون در مقابل تمامی این اسناد سکوت کرده و از پاسخ به آن فرار می‌کنند؟!  ➕ گفتم: یارو که از ترس طلبکارها خودشو پنهان کرده بود به رفیقش گفت؛ اگر کسی سراغ من اومد بگو رفته! رفیقش گفت؛ اگر پرسید کجا رفته چی بگم؟! گفت؛ بگو خودش هم نمی‌دونه کجا رفته! ..
آرشیوعماد
🔴 شبهات حجاب / قسمت دوم 👇👇
🔴 آیا حجاب واجب است؟ 💠 تقریبا همه فقها حجاب را جزء ضروریات دین می دانند احکام و عقاید دینی است که بدیهی‌بودن آن از طرف شارع، به اثبات رسیده است انکار اصل ضروریات دین موجب خروج از دین و ارتداد می‌گردد (البته برخی فقها مسئله ی انکار اصل حجاب را با مسئله ی بی توجهی به رعایت آن و یا ندانستن حکم حجاب متفاوت دانسته و اولی را باعث ارتداد و دومی را صرفا گناه و عدم ارتداد دانسته اند) آیه "قل للمومنات یغضضن...." به تعبیر اکثر مفسرین مانند طبرسی و علامه طباطبائی و مکارم شیرازی و...با این شان نزول است که چون زنان پیراهنی می پوشیدند که گریبانشان باز بوده است، این آیه نازل شده است که باید روسری راطوری ببندند که قسمت های یاد شده و مو و دور گردن و غیره پوشیده شود. بعد از نزول این آیات داریم که عایشه زنان انصار را چنین ستایش می کرد که «حتی یک نفر آنان مانند سابق بیرون نیامدند و سر خود را با روسری مشکی می پوشاندند.» 💠 آیات حجاب شامل: در قرآن کریم ، ۲۳ آیه از میان ۶۲۳۶ آیه - یعنی ۰٫۳۷ درصد آیات قرآن - به امر حجاب اشاره دارد که از این قرار اند: سوره اعراف آیات: 20، 22، 26، 27 ( شرمگاه آدم و حوا) اعراف آیات: 31 تا 33 (حج عریان) احزاب آیات: 32 و 33 ( تبرّج و جلوه گری) احزاب آیات: 53 تا 55 (پرده نشینی) احزاب آیات: 59 تا 61 ( آزار زنان) نور آیات: 27 تا 31 ( پوشاندن اندام) نور آیات: 58 تا 60 ( برهنگی و آمیزش) در این آیات به خوبی به ضرورت و وجوب حجاب و پوشش در اسلام اشاره شده در احادیث متعدد و بسیاری نیز ضمن نهی از بی حجابی عذابهای متعددی در مورد کسانی که این حکم قطعی اسلام را زیر پا میگذارند بیان شده که معروف ترین آنها مشاهدات پیامبر اکرم در شب معراج و اوضاع زنان بد حجاب است. . ✅👆 فلذا هرکس با اصل و اساس حجاب مخالفت کند در حقیقت مرتد شده و از اسلام خارج شده اما اگر اصل ضرورت و لزوم حجاب را قبول دارد ولی از روی ندانستن یا تنبلی و... شل حجابی میکند، مرتد نیست ولی گناه کبیره و جرم مرتکب شده .
آرشیوعماد
🔴 آیا حجاب واجب است؟ 💠 تقریبا همه فقها حجاب را جزء ضروریات دین می دانند #ضروری_دین احکام و عقای
🔴 آیا حجاب اجباری است؟ سوال را باید دقیق پرسید اجبار به چه معنا؟ ما در دین واجب داریم اما اجبار نداریم نه در اعتقاد و نه در عمل اجبار نیست،مثلا کسی اگر اسلام را نپذیرد کسی حق مجبور کردن او را برای پذیرش اسلام ندارد ( اعتقادی) و یا اگر کسی اسلام را پذیرفته ولی نماز نمیخواند کسی حق ندارد اورا مجبور به خواندن نماز کند ( هرچند نماز واجب است و ترک آن عواقب اخروی در پی دارد اما اجباری نیست ) 💠☝️اما اجبار قانونی داریم مثلا اگر کسی چه مسلمان باشد و چه نباشد اقدام به تهیه و پخش یا یا کند و یا و فجور و تاسیس کندو یا هر عمل دیگری که سلامت و بهداشت و روانی و سلامت اجتماعی جامعه را برهم میزند انجام دهد باید با او برخورد قانونی شود پس بدین معنا حجاب اجباری نداریم اما حجاب قانونی داریم 🔴 تفاوت این دو ( حجاب اجباری و حجاب قانونی) چیست و دلیل تفاوت آن در چیست ؟ فرد مسلمان می‌تواند نماز نخواند و روزه نگیرد( ک البته عواقب اخروی دارد) اما در حجاب ماجرا متفاوت است. حجاب برخلاف نماز و روزه ، امری و در خلوت نیست و بروز دارد. 👈یعنی فرد می تواند به لحاظ ، اعتقاد به حجاب نداشته باشد اما به جهت نمی تواند خلاف قانون عمل کند👉 همچنان که و مخدر در ملاعام و بسیاری جرایم دیگر چون در ارتباط با سلامت مادی و معنوی و مصلحت جامعه و اجتماع است و پای حق و حقوق دیگران در میان است ممنوع و جرم می باشد به عبارت دیگر: دین اختیاری است، مردم می توانند دینی که پذیرفته‌اند را عمل نکنند که البته متضمن آثار اخروی است. اما رفتار آنها نباید منجر به ضرر جامعه شود 👈 لذا شرب خمر در خانه یک حکم دارد و در خیابان متضمن ضرر اجتماعی و یک حکم 👉 جلوگیری از ضرر جامعه در مقابل آزادی و تعرض فرد، از بینات است و در همه جای عالم نیز همین اصل برقرار است 💠 بدحجابی و جلوه گری برای جلب نظر جنس مخالف صورت میگیرد فکری کودکان، افزایش و عمیق آن بر روی ، افزایش ، افزایش ، افزایش ، افزایش ، افزایش ، افزایش تعداد و همچنین و به تبع آن و و و و.... همگی از مفاسدی هستند که یکی از ریشه های اصلی آن ( درکنار بیکاری و مشکلات اقتصادی و...) بد حجابی و پوشش تحریک کننده و نا مناسب است .
آرشیوعماد
🔴 آیا حجاب اجباری است؟ سوال را باید دقیق پرسید اجبار به چه معنا؟ ما در دین واجب داریم اما اجبار
🔴 چرا در زمان حکومت معصومین، گزارشی از لزوم اجبار بر حجاب در دسترس نیست؟ ✅ پاسخ : 💠 ابتدا باید پرسید آیا اصلا در آن زمان وضع رعایت حجاب و پوشش طوری بوده است که لزومی به تذکر و اجبار در این زمینه بوده باشد؟ حتی پیش از اسلام نیز مردم تا حد قابل توجهی حجاب و پوشش را رعایت میکردند، این اهتمام به رعایت حجاب پس از ظهور اسلام و چند سال بعد با نزول آیات حجاب جدی تر گرفته شد و بجز موارد بسیار نادر و کم یابی که عمدتا از روی ندانستن مسئله بود ( که با آگاه سازی فرد حل می‌شده) جامعه اسلامی حجاب و پوشش را رعایت میکردند، پس قاعدتا نیازی هم به اجبار و... نبوده 💠 از طرف دیگر  ائمه اطهار علیهم السلام به حدی در دوران‌های خفقان‌آوری بوده‌اند که احادیث آن بزرگواران به دست ما نرسیده است از حضرت علی علیه‌السلام که سال‌ها نزد پیامبر صلوات الله علیه و آله بودند فرمایشات چندانی به دست ما نرسیده است یا از امام مجتبی علیه السلام و امام حسین علیه السلام احادیث چندانی نداریم درحالی‌که ایشان چندین سال بعد از شهادت امام مجتبی علیه السلام حضور داشتند وهمین‌طور امام سجاد علیه السلام فقط امام باقر و صادق علیهم‌السلام هستند که احادیث آن‌ها به خوبی به دست ما رسیده است. با توجه به تاریخی که برای معصومین رقم خورد و خفقان‌هایی که وجود داشت و دشمنی‌هایی که از طرف حکومت‌های جور علیه آن‌ها روا داشته می‌شد، قسمتی از احادیث پیامبر صلوات الله علیه و آله هم از بین رفت یا قسمتی از آن به اسم پیامبر جعل شد 💠 بنابراین با توجه به صراحتی که در آیات قرآن کریم در مورد وجوب حجاب و پوشش وجود دارد نمی‌توان گفت الآن چون گزارش صریحی از ائمه اطهار نداریم پس معصومین در این مسئله یا سکوت کرده‌اند یا به آن اهمیتی نمی‌دادند. پس وقتی قرآن کریم در این مسئله کلام آخر را بیان کرده دیگر نیاز نیست حتماً دنبال روایت بگردیم هرچند در این زمینه روایات معدودی نیز وارد شده مثلا در کتاب وسائل الشیعه روایاتی در این زمینه وجود دارد که زن باید در این زمینه خود را بپوشاند از جمله میتوان به این روایت اشاره کرد: 💠👈 در روایتی هست که امام صادق نسبت به زنان اهل کتاب می‌فرماید که «لا بأس فی النظر إلی اهل الذمه» در ادامه می‌فرماید که: « این‌ها هرچه بهشان گفته می‌شود گوش نمی‌کنند و حکومت (قانون) هم‌ دست ما نیست که بتوانیم آن‌ها را مجبور کنیم» لذا حضرت می‌فرماید اگر قدرت داشتیم نهی می‌کردیم و پای نهی خود هم می‌ایستادیم. کما این‌که بسیاری از مشکلات دیگر هم در زمان ائمه وجود داشته ولی قدرت آن‌ها نمی‌رسیده است ..
آرشیوعماد
🔴 چرا در زمان حکومت معصومین، گزارشی از لزوم اجبار بر حجاب در دسترس نیست؟ ✅ پاسخ : 💠 ابتدا باید
🔴 آیا می‌شود حکم حجاب را تبدیل به قانون مدنی کرد هرچند در سیره اهل بیت علیهم السلام مسبوق به سابقه نبوده باشد؟ ✅ پاسخ: 1⃣ اولا: در زمان اهل بیت علیهم السلام حکومت در دست طواغیت زمان بوده و عملا اهل بیت علیهم السلام قدرت حکومتی و اجرایی نداشته اند تا حکم حجاب را در حیطه قوانین مدنی هم به اجرا در آورند در زمان حکومت 4 ساله مولا علی علیه السلام هم با توجه به اینکه حجاب تاحد زیادی در جامعه اسلامی جاافتاده بود قاعدتا لزومی هم به اجبار این واجب الهی و اجتماعی نبوده است 2⃣ ثانیا: هرچند حجاب ریشه در احکام اسلامی و آیات قرآن کریم دارد و امری اجتماعی است اما فارغ از حکم فقهی و شرعی آن، احکام اجتماعی و حکومتی عقلا و شرعا جزء اختیارات حاکم است و منحصر به سیره اهل بیت نیست و کاملا منطبق با شرایط زمان و مکان است. یعنی یک مساله می تواند در یک دوره ای موضوعیت نداشته باشد و در دوره دیگر مساله آن روز جامعه باشد ( مثل بسیاری از قوانین مدنی و راهنمایی و رانندگی و...) 💠 مثل اینکه امیرالمومنین قرار می دهند حال آنکه در زمان پیامبر اینطور نبوده است یا اینکه برخی ائمه در دوره خود را از شیعیان نمی گرفتند. 👈 پس قانون گذاری برای حجاب جزء اختیارات حاکم است و نیازی به انطباق با دوره زعامت اهل بیت ندارد حجاب می تواند در دوره ای به جهت اجتماعی سخت گیرانه نباشد و در دوره دیگر الزام آور باشد👉 💠 همین امروز نیز این تفاوت وجود دارد. مثلا زنان روستایی در شالیزار ممکن است آستین لباس خود را تا آرنج هم بالا بزنند اما هیچ گشت ارشادی به آنها تذکر ندهد اما همین حجاب در شهر مورد توجه قانون باشد هردو خلاف شرع است اما یکی بجهت اجتماعی و عرفی می تواند مساله قانون نباشد و مجری قانون از کنار آن عبور کند 💠 پس از نظر حکومتی و قانونی حاکم حق دارد بر اساس صلاح و مصلحت جامعه و با توجه به ابعاد مادی و معنوی و فردی و اجتماعی و فرهنگی و... یک مسئله برای آن قانون گذاری کرده و در جامعه اعمال کند همچنان که در بسیاری کشورهای غیر مسلمان و اروپایی هم قوانینی مربوط به امور بظاهر شخصی که جلوه عمومی و اجتماعی پیدا میکند تقنین و تصویب کرده اند ( مانند نکشیدن در اماکن عمومی، یا ممنوعیت پوشیدن لباس های کوتا و چسبیده در برخی دانشگاه های معروف دنیا به دلیل ایجاد انحراف ذهن دانشجویان دیگر در دانشگاه و یا ممنوعیت پوشیدن لباس های پوشیده در سواحل ایتالیا !!!! و ممنوعیت حجاب در مدارس فرانسه و...) 🔴 وقتی برخورد با بی حجابی در زمان اهل بیت نداشتیم پس این مجازات از کجا آمده است؟ ✅ پاسخ: مجازات در حقوق اسلامی 4 عنوان دارد و و و در شرع آمده است و هم روشن است و برای جرائم عمدی و غیرعمدی و جبران است 💠 اما کاملا بر اساس شرایط زمان و مکان است که حاکم وضع می کند نیز است مثل بسیاری از مجازات های دیگر و در دست است که بنا بر شرایط زمان و مکان و مصلحت جامعه و آن را اعمال میکند... ...