eitaa logo
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
1.9هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
563 ویدیو
41 فایل
آموزش دوره های تخصصی و حرفه ای در خصوص جنگ شناختی. بعلل مسائل امنیتی از ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص نویسنده و مدرس، معذوریم ای دی @yafard
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال جنگ شناختی ترکیبی رو به دوستان، گروه ها، کانال هایی که دارید، خلاصه هرکسی که میشناسید معرفی کنید https://eitaa.com/joinchat/1066729623Cf64777909c
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
📚تفسیر قرآن کریم، حجت الاسلام قرائتی 🔷بخشی از پیام ها، آیه ۳۷ سوره احزاب: ۱- لازمه ى قاطعیّت و صلا
Mohsen Qaraati33.Ahzab.38-39.mp3
زمان: حجم: 2.3M
📚تفسیر قرآن کریم، حجت الاسلام قرائتی 🔷بخشی از پیام ها، آیه ۳۹ سوره احزاب: ۱. موفقیّت در تبلیغ، شرایطى دارد: الف: تداوم تبلیغ. «یبلّغون» ب: تقوا در عمل. «یخشونه» ج: شهامت و قاطعیّت. «ولا یخشون احداً الا اللّه» د: توكّل به خدا. «و كفى باللّه حسیبا» 2- همیشه تبلیغ با سخنرانى نیست، گاهى باید با عمل، حكم خدا را روشن ساخت. (در دو آیه قبل فرمود: زن زید را بگیر تا خرافه اى را از میان بردارى، آنگاه در این آیه مى فرماید:) «الّذین یبلّغون رسالات اللّه» 3- مبلّغان الهى، همواره دشمنان سرسخت وتهدیدكننده دارند. «لایخشون احداً» 4- خدا ترسى مقدّمه ى شجاعت و شهامت است. «یخشونه ولا یخشون احداً» 5 - مبلّغان الهى بدانند كه حساب صبر و تحمّل آنان با خداست. «كفى باللّه حسیبا کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
24.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷ساسی مانکن یک استراتژیست رسانه ای است 🔹ایدا(AIDA) یک مدل ارتباطی است که توسط شرکت‌ها به منظور افزایش مصرف محصولات رسانه‌ای و مورد استفاده قرار می‌گیرد. 🔖آیدا مخفف کلمات توجه، علاقه، تمایل و اقدام یا تعامل است. موزیک ویدئوی‌های و نحوه گسترش و فراگیری آن بهانه‌ای شد تا به بررسی مدل تبلیغاتی و رسانه ای موزیک ویدئوهای ساسی بپردازم. بدون شک مضامین، محتوا، ریتم و ... در فراگیری این موزیک ویدئوها موثر است لکن همه این عوامل به تنهایی نمی تواند سبب فراگیری ای موزیک ویدئو میان کودکان و نوجوانان شود. از این جهت مدل تبلیغاتی ساسی در نوع خود جالب و محل مطالعه است. ✍️گرالیت کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
• برگزاری دوره نویسندگی مقدماتی ✍ • ۵۰ درصد تخفیف به‌مناسبت ماه مبارک رمضان 🎁 • به‌همراه جزوه + تمرین و پشتیبانی سه‌ماهه 📚زمان انتشار: دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ (در قالب صوت و جزوه) ⌛️برای شرکت در دوره مبلغ ۲۳۰ هزار تومان به شماره کارت
۵۰۴۷۰۶۱۰۸۵۸۹
۸
۸۸۶
واریز کرده و رسید آن را به آیدی @admin1584 ارسال کنید. 🔻 با رایزنی های انجام شده، اگر میخواید تو دوره شرکت کنید، هشتک رو برای ادمین بالایی👆 بفرستید تا تخفیف ویژه براتون لحاظ بشه. اینم هدیه عید من به شما ❤️❤️❤️
🎶تله ساسی مانکن برای بچه حزب اللهی ها! 🎶تحلیل آهنگ بگو آمین یا رب العالمین 🖊مجتبی فرهنگ ⚠️اگر این یادداشت شما را ترغیب می کند که موزیک ویدئو ساسی مانکن را ببینید، آنرا نخوانید چراکه هر بازدید یک کمک مالی به اوست پس اگر ترغیب می شوید که با خواندن ای متن کلیپ او را ببنید، راضی نیستیم متن را بخوانید... 🎻ذات تولید محتوا «خلق کردن» است و خلق کردن یک جلوه از «برونداد کار هنری» است. انسان هنرمند دوست دارد که آثارش عرضه شود و «نمایانگری» اثرش را مهمترین کارخود میداند. تلاطم و دغدغه ذهنی یک تولید کننده محتوا رسانه ای این است که چگونه «بیافرینم» و چگونه «اشراق» دهم؟ 💭با این مقدمه میخواهیم تاملی کنیم که اتاق فکر ساسی مانکن در سه ساحت متن موزیک، موزیک ویدئو و انتشار کلیپ چه سناریو های دقیقی را طراحی و مهندسی کرده است: 🎷 الف) متن موزیک متن مستهجن موزیک در جهت سوق دادن «نسل زد» به «امر جنسی» است. «بگو آمین یا رب العالمین» جمله ای است که زیاد در کلیپ تکرار میشود. این جمله هر روز توسط دانش آموزان در صبحگاه های مدرسه(حداقل دهه هفتادی ها) بعد از خواندن هر فراز از دعا گفته می شود. «تداعی ذهنی» مخاطب از یک فراز مقدس به خواستی نامشروع، اولین نیت پشت پرده اوست. دور از انتظار نیست که تیزرهایی از صبحگاه های مدارس ایران با این مضمون در آینده منتشر شود! 🎸ب) موزیک ویدئو در موزیک ویدئو ساسی مانکن، به طور متوسط هر 5 ثانیه، صحنه های پشت زمینه کلیپ عوض میشود که این ترفند به منظور«بازدیدهای چند باره» یک کلیپ استفاده می شود تا بخش هایی از کلیپ را به علت شتابِ فیلم از چشم جامانده است، دوباره دیده شود و کلیپ «بازدید بیشتری» بخورد! استفاده از دکورهایی که در ذهن مردم «سابقه تصویری و خاطراتی» دارد و عموم این دکورها از صدا و سیما است به منظور«تخریب برنامه ها یا شخصیت ها» و یا «ایجاد گسل های اجتماعی» استفاده شده است. اهداف تخریبی ساسی مانکن مجری ها و افرادی هستند که اصالتا دارای حجب و حیا هستند اما در کلیپ وی تصویرهایی نشان داده می شود که این افراد واقعا علیه السلام نیستند! «گسل سازی جامعه» از طریق تمسخر انسان های معتقد در بخش هایی همچون: تمسخر دعا کردن، هیات رفتن و نماد های لباس و ظاهری اشخاص حزب اللهی در کلیپ وی انجام شده است 🎙ج) نشر موزیک ویدئو در انتشار کلیپ وی از «تکنیک ایدا» استفاده شده است، در گام اول با انتشار تیزرهایی جهت اطلاع رسانی از انتشار موزیک، با مضمون های مداحی حسین طاهری، خاله شادونه، عموقناد و بعدها سلام فرمانده منتشر شد که در لایه های جامعه مذهبی و نوجوانان این تیزرها انتشاریافت! اشتباهی که خیلی از افراد همسو ناخواسته در آن مشارکت داشتند! 🔺ساسی مانکن می داند چگونه کلیپش را در همه آحاد جامعه ایرانی انتشار کند. «عدم شتاب»، «مخاطب شناسی»، «نمادشناسی» و «زمان شناسی» او توانسته است که نگاه ها و چشم ها را به سمت خود جلب کند. قبل از دیر شدن بدیهی است که ساسی مانکن باید به عاقبت تتلو دچار شود وگرنه این تهاجم فرهنگی، ضربات سنگینی را بر پیکره جوانان و نوجوانان خواهد داشت... کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
#آموزش_جنگ_شناختی ♻️مجموعه پست معرفی تکنیک های عملیات روانی و جنگ شناختی♻️ ۱۸. سوگیری هجدهم، انگ
♻️مجموعه پست معرفی تکنیک های عملیات روانی و جنگ شناختی♻️ ۱۹. سوگیری نوزدهم، پیوند انگاری 🔷پیوندانگاری (Illusory correlation) پدیده‌ای است که ذهن خیال می‌کند پدیده الف به پدیده ب ربط دارد در حالی که در واقعیت بین آن دو پدیده ارتباطی معنادار وجود ندارد. 🔷پیوندانگاری زمانی رخ می‌دهد که فرد به اشتباه بیش از اندازه به یک نتیجه تکیه می‌کند و از نتایج دیگر چشم‌پوشی می‌کند. 🔷پیوندانگاری را نخستین بار لورن چَپمَن، محقق دانشگاه ایلینوی جنوبی در شهر کاربوندیل، در سال ۱۹۶۷ به کار برد. 🔷 پدیده‌هایی همچون خرافات، اعتقاد به سحر و جادو و تعصبات قومی قبیله‌ای، همه تا حدی تحت تاثیر پیوند‌انگاری هستند. در اینگونه موارد ذهن دو گروه مستقل پیشامد را به اشتباه به هم پیوند می‌زند... ادامه دارد... کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
هدایت شده از تربیت رسانه ای کودک
مراقب فرزندان خود باشید شیاطین آخرالزمان در کمین اند ⭕️🌼کانال تربیت رسانه‌ای 🌼⭕️ 🎀| @kidkid |🎀
22.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️مراحل رسیدن به قله پیشرفت با بیان مستدل و تاریخ محور توسط حجت الاسلام راجی با مقایسه کشورهای هلند، آمریکا و ... 🔷۱. انقلاب، ۲. حمله ابرقدرت ها به آن ها، ۳.انقلاب علمی، ۴. ورود به فناوری، ۵. حمایت از تولید داخل( تعرفه بر واردات)، ۶. اصلاح ساختاری،۷. صادرات محوری و ۸. رسیدن به ارز ذخیره جهانیدر ادامه با مجموعه پست در مسیر قله، کشورهایی که این مسیر را طی کرده اند را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.... کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1
جنگ شناختی حرفه ای (آموزشی)
#در_مسیر_قله #جهاد_تبیین #رسانه ❇️مراحل رسیدن به قله پیشرفت با بیان مستدل و تاریخ محور توسط حجت الا
📚بخش اول، کتاب صعود چهل ساله۲ صفحه ۱۹ 🇱🇺جنگ استقلال هلند🇱🇺 ✅کشور هلند تا سال ۱۵۶۸ میلادی تحت حاکمیت امپراطوری هاسبورگ اسپانیا قرار داشت. وابستگی هلند به اسپانیا در این سال ها ابعاد مختلفی داشت.. ۱. حق انتخاب: آن ها حق تصمیم گیری درباره قوانین کشور خود را نداشتند و بارها برای تصویب قانون خود درخواست داده بودند اما با مخالفت و کارشکنی روبه رو شده بود. ۲. فشار مذهبی: مردم مسیحی هلند مذهب پروتستان را برگزیده بودند آنان به دلیل حاکمیت مذهب کاتولیک در اسپانیا، به شدت سرکوب می شدند. ۳. اقتصاد وابسته: کشور هلند که از جهت اقتصادی به تجارت خارجی وابسته بود مجبور بود برای تداوم حیات اقتصادی خود، سیاست های اقتصادی تحمیلی از جانب اسپانیا را تحمل کند. 🔷مرحله اول پیشرفت، انقلاب: هلندی ها در نیمه دوم قرن ۱۶، برای پایان دادن به تحقیرها و تحمیل قوانین پرهزینه امپراطوری اسپانیا تصمیم به انقلاب گرفتند که به جنگ استقلال هلند معروف شد. 💠هلندی ها ابتدا به انسجام نیروهای نظامی و سیاسی پرداختند و با قدرت مند سازی اقتصاد به سطحی از اقتدار رسیدند که در سال ۱۶۴۸ امپراطوری اسپانیا مجبور به صلح با آنها شد و جمهوری هلند را به رسمیت شناخت و دشمنی ها علیه آنان را پایان داد. با ما همراه باشید.... کانال مختص آموزش جنگ شناختی https://eitaa.com/joinchat/3755672144C354485b7a1