eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
من‌‌ همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛ نیست‌‌ غیر از‌ تو مرا هیچ‌‌ خریدار حسین . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دردیـــمَ دَوا حسین قَبریوا قربان حسین 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یک حسین گفتم و غم‌ها همه از یادم رفت:) همه‌ی دلخوشی ما ز جهان است حسین... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خسته شدم از آدم بودن دلم میخواد سماوری باشم که این روزها در روضه اباعبدالله می‌جوشد :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در این دنیا هیچی حیف نیست حیف ع‌ل‌ی‌ا‌ک‌ب‌ر حسین "ع" بود. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دِلم‌آنقدرکَربلای‌حُسین‌رامیخواهد کِه‌فقط‌خُدای‌حُسین‌میدانَد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در تاسوعا و عاشورا، فعالیتی نداریم🙏🏻🖤 ممنون از درکتون، التماس دعا یاعلی:)