من همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛
نیست غیر از تو مرا هیچ خریدار حسین .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یک حسین گفتم و غمها همه از یادم رفت:)
همهی دلخوشی ما ز جهان است حسین...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خسته شدم از آدم بودن
دلم میخواد سماوری باشم که این
روزها در روضه اباعبدالله میجوشد :)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰