در این دنیا هیچی حیف نیست
حیف علیاکبر حسین "ع" بود.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دِلمآنقدرکَربلایحُسینرامیخواهد کِهفقطخُدایحُسینمیدانَد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در تاسوعا و عاشورا، فعالیتی نداریم🙏🏻🖤
ممنون از درکتون، التماس دعا
یاعلی:)