#پرسش19
❓چگونه برای چند حساب کاربری در یک برنامه پس زمینههای متفاوت تنظیم کنم؟
🔹 اگر با چند شماره وارد برنامه شدهاید، برای #تنظیم_پس_زمینه_اختصاصی برای هر کدام، مراحل زیر را طی کنید:
1️⃣ وارد «تنظیمات» شده و منوی «قالب» را باز کنید. روی گزینه «ایجاد قالب جدید» بزنید، یک نام وارد کرده و تایید کنید
2️⃣ در مقابل قالبی که ساختهاید، روی سه نقطه بزنید و گزینه «ویرایش» را انتخاب کنید. سپس در نوار بالایی صفحه، روی کلید بازگشت بزنید تا به منوی اصلی برگردید
3️⃣ منوی «پس زمینه گفتگو» را باز کنید، یک تصویر انتخاب کنید و تیک تایید را در بالای صفحه بزنید
4️⃣ روی «پالت رنگ» که در تصویر بالا هم دیده میشود بزنید. سپس در نواری که در پایین صفحه ظاهر میشود، «ذخیره قالب» را انتخاب کنید
🔸 میتوانید این کار را برای اکانتهای دیگرتان هم تکرار کنید
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش20
❓چگونه هنگام ساخت قالب شخصی، تصویر زمینه اختصاصی را در آن ایجاد کنم؟
🔹 در لیست قالبها، مقابل نام قالب اختصاصی خودتان روی علامت سه نقطه بزنید و گزینه «ویرایش» را انتخاب کنید
🔸 در حالتی که پالت رنگ فعال است، چند بار کلید برگشت را بزنید و به صفحه اصلی برگردید. سپس یک گفتگو را باز کنید
🔹 بر روی «پالت رنگ» بزنید. گزینه «زمینه گفتگو» را انتخاب کنید. #تصویر_پس_زمینه مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از تایید آن، #قالب_سفارشی خود را ذخیره کنید
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
⚠️ هشدار
⭕️ اکانتهای رسمی ایتا با #نشان_تایید (تیک آبی) متمایز شدهاند
❌ لطفا از پاسخ به اکانتهای جعلی با اسامی مشابه پشتیبانی ایتا یا سایر حسابهای رسمی خودداری کنید و پیام آنها را با فوروارد عادی به @Support گزارش کنید
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش21
❓چگونه فونت ایتا را تغییر دهم؟
🔹 برای #تغییر_اندازه_فونت وارد «تنظیمات» شوید و روی گزینه «اندازه متن پیام» کلیک کرده و سایز فونت را انتخاب کنید
🔸 امکان #تغییر_نوع_فونت در ایتا ارائه نشده است. برنامه ایتا از فونت پیشفرض دستگاه شما استفاده میکند و چنانچه فونت پیشفرض را در تنظیمات اندروید تغییر دهید، متنهای شما در ایتا هم با فونت جدید نمایش داده میشوند
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش22
❓پرداخت ایتا چیست و چه خدماتی در آن ارائه میشود؟
🔹 قابلیت پرداخت، خدمت جدیدی است که در پیامرسان ایتا ارائه میشود. در فاز اولیه، در این سامانه خدمات متنوعی مانند امکان #خرید_شارژ تلفن همراه، #خرید_بسته_اینترنت ، #پرداخت_قبض ، #انتقال_وجه به حساب سایر کاربران و... ارائه میشود
🔸 یکی از اهداف سامانه #پرداخت ، تسهیل فرایندهای مالی برای کسب و کارهای خرد مانند کانالهای فروشگاهی است
لذا انواع خدمات مالی و فروشگاهی مانند ایجاد لینک پرداخت، صدور فاکتور، نمایش سبد خرید، دریافت آدرس خریدار و... در این سامانه ارائه میشود
🔹 برای استفاده از #خدمات_پرداخت_ایتا جدیدترین نسخه اندروید را نصب کنید و یکبار روی کلید زیر این پست بزنید
pay.eitaa.com
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش23
❓چگونه قابلیت پرداخت ایتا را برای حساب خودم فعال کنم؟
🔹 برای #فعال_کردن_پرداخت کافی است جدیدترین نسخه ارائه شده ایتا برای اندروید را دانلود و نصب کنید
سپس یکبار روی لینک زیر کلیک کنید:
pay.eitaa.com
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش24
❓سامانه ایتایار چیست و چه خدماتی را ارائه میکند؟
🔹 ایتایار دستیار هوشمند شما برای فعالیت در پیامرسان ایتاست و با استفاده از آن میتوانید در زمان خود صرفهجویی کرده و مدیریت بهینهای بر کانالها و گروههای خود داشته باشید
✳️ امکانات:
⏰ #ارسال_زمان_بندی_شده
هر نوع محتوایی را تا سی روز آینده بارگذاری کنید تا در موعد تعیین شده بصورت خودکار به کانال یا ابرگروه ارسال شود
💣 #حذف_خودکار_مطالب
در هنگام ارسال پست میتوانید زمان حذف آن را تعیین کنید تا مطلب شما در زمان تعیین شده بصورت خودکار از کانال یا ابرگروه حذف شود
⏱ #حذف_براساس_بازدید
این قابلیت برای تبلیغات بازدیدی مناسب است و مطالب را پس از تعداد معینی مشاهده که شما آن را تعیین میکنید حذف میکند
🔰 تعریف #زیرنویس و #امضای_ثابت
متن، ایموجی، لینک عضویت یا هر آیتم دیگری را به عنوان زیرنویس تعریف کنید تا هنگام ارسال به سهولت به مطلب شما افزوده شود
⚙️ مدیریت متمرکز
در ایتایار مطالب ارسال شده، در نوبت ارسال، پیشنویسها و مطالب حذف شده بصورت تفکیکشده قابل مشاهدهاند و در صورت نیاز میتوانید پس از ارسال، مطالب را ویرایش یا حذف کنید
‼️ملاحظات:
🔹 این سامانه از طریق آدرس https://eitaayar.ir یا صفحه خدمات ایتا در دسترس علاقمندان است
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش25
❓نشان تایید چیست؟ به چه کسانی و با چه شرایطی اعطا میشود؟
🔹#نشان_تایید یا verified badge (معروف به #تیک_آبی ) علامتی است که در کنار نام کانال نمایش داده میشود و بدین معنی است که این کانال متعلق به یک شخصیت مشهور و شناخته شده، یک شرکت یا سازمان با گستره خدمات در سطح ملی، یا یک برند یا نام تجاری معتبر است
🔸برای مطالعه شرایط و ضوابط درخواست این نشان به پنل «ایتای من» به نشانی زیر مراجعه کنید:
https://my.eitaa.com
(در داخل برنامه اندروید روی این لینک کلیک نکنید. ترجیحاً با کامپیوتر وارد شوید، در غیر اینصورت از مرورگر گوشی استفاده کنید)
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
راهنمای جامع ایتا
┄┄┄┅═✧❁ فهرست موضوعی ❁✧═┅┄┄┄ ❇️ با جستجوی #هشتگ های زیر یا کلیک بر روی #شماره_پرسش ها میتوانید به
⬆️ با مرور هشتگهای موضوعی، پاسخ سوالات خود را در این کانال بیابید ⬆️
#پرسش26
❓آیا برنامههای غیررسمی ایتا مورد تایید هستند؟
🔹 ایتا فقط یک برنامه رسمی دارد که در #منابع_معتبر منتشر شده است
» مشاهده منابع معتبر «
⚠️ هر برنامهای که تحت هر عنوانی در سایر منابع منتشر شده باشد، مورد تایید ایتا نیست، نصب آن به هیچ وجه توصیه نمیشود و در صورت بروز هر مشکلی امکان پشتیبانی از آن وجود ندارد
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش27
❓آیا در خارج از ایران هم میتوان از ایتا استفاده کرد؟
🔹 استفاده از ایتا محدود به جغرافیای خاصی نیست و هر کاربری در هر نقطه از دنیا با اتصال به اینترنت میتواند وارد ایتا شود
🔸 محدودیتی که در حال حاضر برای #کاربران_خارج_از_کشور وجود دارد، ارسال کد فعال سازی است که فقط به شماره موبایل اپراتورهای ایرانی ارسال میشود
🔹 چنانچه این دسته از کاربران در ایران وارد حساب خود شده باشند یا به یک سیمکارت ایرانی دسترسی داشته باشند، میتوانند از ایتا استفاده کنند
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش28
❓آیا ایتا ربات دارد؟
🔹 #ربات در حال حاضر در ایتا ارائه نشده است و این قابلیت در آینده تقدیم خواهد شد
🔸 برخی از کارهایی که رباتها انجام میدهند، در خود برنامه ارائه شده است:
خدماتی مانند خاموش کردن سوپرگروه، ایجاد محدودیت برای ارسال لینک، مطالب فورواردی، رسانه و... به سوپرگروه
توضیحات بیشتر
🔹 تعدادی از پرتقاضاترین قابلیتهای ربات هم در سامانه #ایتایار ارائه میشود:
خدماتی مانند امکان ارسال زمانبندی شده به کانال و گروه، حذف خودکار مطالب در زمان مشخص یا بعد از میزان بازدید مشخص و...
توضیحات بیشتر
🔸 همچنین کسانی که با دانش برنامهنویسی آشنایی داشته باشند، میتوانند با استفاده از Api ارائه شده در ایتا خودشان اقدام به #طراحی_ربات برای ارسال خودکار به ایتا (از سایر برنامهها مثل #تلگرام و...) نمایند
توضیحات بیشتر
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#29.pdf
456.5K
#پرسش29
❓آیا ایتا رابط برنامهنویسی (Api) را در اختیار توسعهدهندگان قرار میدهد؟
🔹 ارائه دسترسی به توسعهدهندگان برای طراحی کلاینت جدید در حال حاضر جزو سیاستهای ایتا نیست ولی #رابط_برنامه_نویسی (Api) #ایتایار برای ارسال به ایتا ارائه شده است که راهنمای آن در همین پست قابل مشاهده است
🔸 کسانی که با دانش برنامهنویسی آشنایی مقدماتی داشته باشند، میتوانند با کمک این Api اقدام به #طراحی_ربات برای ارسال به ایتا از وبسایتها یا سایر پیامرسانها نمایند
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش30
❓چگونه نظرسنجی ایجاد کنم؟
🔹 قابلیت #ایجاد_نظرسنجی در حال حاضر ارائه نشده است و در آینده تقدیم خواهد شد
🔸 البته برخی کاربران با استفاده از فرم ساز در صفحات وب #نظرسنجی ایجاد کرده و لینک آن را در ایتا منتشر میکنند
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
‼️ توصیه کاربردی
✅ همواره از جدیدترین نسخه ارائه شده ایتا استفاده کنید
❇️ برای مشاهده #منابع_معتبر جهت دانلود جدیدترین نسخه اینجا کلیک کنید
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش31
❓چگونه برنامه ایتا را خاموش کنم؟
🔹 آنچه تحت عنوان #خاموش_کردن_برنامه در نسخههای غیررسمی تلگرام ارائه میشود، همان قابلیت #توقف_اجباری_برنامه در اندروید است که یکی از قابلیتهای سیستم عامل شما میباشد
🔸 برای استفاده از این قابلیت، وارد «تنظیمات» اندروید شوید. منوی «برنامهها» را باز کنید. روی اسم ایتا یا هر برنامهای که مایل به خاموش کردن آن هستید بزنید. گزینه «توقف اجباری» را انتخاب نمائید
🔹 پس از این کار ایتا بطور کامل بسته میشود و تا زمانی که خودتان روی لوگوی برنامه بزنید یا گوشی را خاموش و روشن کنید اجرا نخواهد شد
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش32
❓چرا بروزرسانی برنامه نصب نمیشود؟
🔹 اگر هنگام بروزرسانی نسخه اندروید با پیغام #برنامه_نصب_نشد مواجه شدید، ابتدا نسخهای که نصب دارید را حذف نموده، سپس جدیدترین ورژن ارائه شده را از یکی از منابع معتبر (کافهبازار، مایکت یا وبسایت رسمی ایتا) دانلود و نصب کنید
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش33
❓ با اینترنت وای فای وارد ایتا میشوم ولی با داده همراه متصل نمیشوم
🔹 برای حل مشکل #عدم_اتصال_با_داده_همراه ، نقطه دستیابی اینترنت را در دستگاه خود حذف کرده و دوباره آن را از اپراتور دریافت کنید
🔸 برای حذف #نقطه_دستیابی وارد «تنظیمات» گوشی شوید
تنظیمات «بیسیم و شبکه» یا «اتصالات» را باز کنید
وارد منوی «شبکههای تلفن همراه» شوید. منوی «نامهای نقطه دستیابی» را باز کنید
(ممکن است اسم این منوها در گوشیهای مختلف کمی متفاوت باشد)
🔹 نقطه دستیابی فعلی را حذف کنید و دوباره آن را طبق راهنمای زیر از اپراتورتان دریافت کنید:
همراه اول:
شمارهگیری کد
*10*231#
یا ارسال یک پیامک خالی به 8088
ایرانسل:
شماره گیری کد
*555*4*2#
رایتل:
ساخت نقطه دستیابی جدید طبق راهنمای زیر:
https://www.rightel.ir/setting-internet?os=android
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش34
❓چرا وقتی برنامه را باز میکنم هیچ گفتگویی بارگیری نمیشود؟
🔹 اگر هنگامی که برنامه را اجرا میکنید عبارت #در_حال_بروزرسانی در بالای صفحه نمایش داده شده و با وضعیتی مشابه تصویر بالا مواجه میشوید:
1️⃣ چنانچه گفتگوها با تاخیر نمایش داده میشوند: (مثلا 10، 20 ثانیه یا بیشتر)
🔸 در صورت #تاخیر_در_بارگیری_گفتگوها وارد «تنظیمات» شده و منوی «مدیریت حافظه» را باز کنید. روی گزینه «پایگاه داده محلی» بزنید و آن را پاک کنید. اگر بیش از یک اکانت دارید، این کار را برای حسابهای دوم و سوم هم تکرار کنید
‼️ نکته:
🔹 با #پاک_کردن_پایگاه_داده_محلی هیچ اطلاعاتی را از دست نمیدهید و با ورود مجدد به هر گفتگوی شخصی، گروه یا کانال، متنهای آن دوباره از سرور دریافت خواهد شد
2️⃣ اگر هر قدر صبر کنید هیچ گفتگویی دریافت نمیشود: (حتی بیش از یک دقیقه)
🔸 در صورت #بارگیری_نشدن_گفتگوها وارد تنظیمات شوید. روی سه نقطه در بالای صفحه کلیک کنید. روی «خروج از حساب کاربری» بزنید و مجددا شماره تلفن را وارد کرده و وارد حساب شوید
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ
#پرسش35
❓هزینه اینترنت پیام رسان ایتا چگونه محاسبه میشود؟
🔹 بر طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی و ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، تعرفه ترافیک پیامرسانهای داخلی از جمله ایتا با نرخ یک سوم محاسبه میشود
🔸 لیست پیامرسانهای داخلی با تعرفه ترجیحی یک سوم در این صفحه قابل مشاهده است:
https://eservices.ito.gov.ir/Page/IPListMessenger
🔹 اگر اپراتور شما #تعرفه_اینترنت_ایتا را طبق نرخ یک سوم محاسبه نمیکند، بهتر است ابتدا موضوع را از واحد پشتیبانی شرکت فوق پیگیری کنید. اگر به نتیجه نرسیدید، شکایت خود را در سامانه 195 ثبت کنید:
https://195.cra.ir
🔰راهنمای جامع کاربران ایتا:
@Eitaa_FAQ